A nap végi szervizben, az előtt sikerült elérni a magyarokat:
Kakusziék napi összefoglalója:
Ma igazából semmi különös nem történt.
Csörög a motorunk, a szelepek hangját nagyon lehet hallani.
A 10.gyorson kicsit beestünk az árokba, de kitoltak a nézők. Igazából más történés nem volt.
Ahol lehet, ott ugrunk nagyokat, akik látták, mesélik, hogy tetszett a közönségnek :)
Ezen kívül semmi extra.
Olléékkal csatázunk, néha nekünk jön ki jól, néha nekik.
Aztán az utolsó előttin elmentünk mellettük, mutatták az OK táblát.
Szerencséjük volt, hogy ott estek be, nem valami szakadék mellett…
Mennyire sikerült jól a pályabejárás?
Voltak kérdőjelek…
A lőtér egy igazi katasztrófa. Rengeteg bukkanó, elágazás, néha azt se tudjuk merre kell menni…
Különben viszonylag jól felírtuk, ahol lehetett mindent kicsit erősebbre. Aztán mégis beestünk, ugyanoda ahova a cseh Vojtech. Gondolom Ők is elirták a féktávot…
Kiraktak minket aztán jöttünk tovább.
Szeretnénk befejezni a versenyt, ebben a szellemben autózunk holnap.
Ollé Sasa kicsit nyűgös, Kerék Balázs válaszolt a kérdéseimre:
Mi történt a nap elején?
Jó volt, jókat autóztunk.
Csak Kakusziék idejét nézzük, 3x elvertek, igaz egyszer defektünk volt.
Nem támasztott meg a kerék, átmentünk az árkon, sziklákon, köveken. Kijöttünk, lecseréltük a kereket és utána ugyanazon 4 és féllel mentünk jobbat a következő körben.
És most?
Igazából semmi különös. Mentünk a gyorson, egyszer csak eltörtek a tőcsavarjaink, kiesett a kerék. Ez a mai utolsó előtti gyorson történt.
Szerencsénk volt, hogy nem egy éles kanyarban…
Holnap folytatjátok, ugye?
Persze!
A rendezés csak annyira profi, hogy az autót még arrább sem toltuk, de már hívott a rallytitkár, hogy minden rendben van e velünk, mert látják a GPS-en, hogy megálltunk. Aztán megkérdezte, hogy holnap szeretnénk e folytatni, mikor mondtuk, hogy igen, akkor leszervezte, hogy a szerviz behozza a trélerünket.
Este meló és holnap folytatjuk.
Jó játék ez, nagyon elfáradtunk, de ma is mentünk egy teljes magyar verseny távját.
Jót küzdünk a spanyol N3-as bajnok 206 RCjével… :)
Mi élet halálra megyünk és így tudunk neki 15-öt adni. Ő lehet a spanyol Asi… :):)
Pénzesék szervizével tudtam beszélni, volt a srácoknak munkájuk rendesen:
Az első gyorson beestek, eltört a hátsó féktárcsa és a hátsó híd.
Ezt sikerült megcsinálni, folytatták a versenyt.
A következő szervizpark előtt kaptak egy első defektet, a gumi szétverte az első futóművet, gömbfejeket és összekötőket kellett cserélni.
Természetesen a szerelők ezt is megjavították és a Pénzes Zsoltiék a kategória második helyén versenyeznek tovább a Clioval.