KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Szombathely előtt mondták
interjúk a verseny előtt
2008-06-05
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
685921633
Napi oldal:
86947
Jelenleg:
1490
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Szombathely a nyakunkon. A nagyok a tréningen is túl vannak, a Rallye2 mezőnye még csak gumiban, futóműben és lélekben készül. Megkérdeztük a miskolci élmezőnyöket: hogy is állnak?

Rallye2

Szommer István (abszolút 1., A/7 1., Honda Civic Type-R): "Hál'Istennek, Miskolcon minden jól ment. Szegények vagyunk, mint a templom egere, úgyhogy nem is tudtunk új gumikat venni. Így előszedtük a régi-régi versenygumikat, amiket még az autóval együtt kaptunk. Ezek 2001-es gyártású Yokohamák, de mit ad Isten, sokkal jobban fogtak, mint az eddigi gumijaink. Meg is döbbentünk. Egyébként is jól működött minden, és jól sikerült a verseny. Szombathelyen eddig csak egyszer voltam. Két éve a családomat elcsábítottam a környékre kirándulni Kőszegre, és amíg ők tudtak pihenni, én kicsit belenéztem a versenybe. Akkor voltam életemben először ezen a versenyen, és itt is csak egyetlen gyorsaságit láttam. Úgyhogy mondhatjuk, hogy az égvilágon semmit nem tudok a szombathelyi pályákról. De az autóra feltesszük a murvagumikat, az erősebb kartervédőt, és megyünk."

Kondor Lajos: (abszolút 2., N/2 1., Peugeot 106): "Elég nehezen indult, már meséltem ezt a tréler-mizériát. De maga a verseny i nehezen ment. Túlfújtuk a gumikat, kemény volt a futómű, és elég félősen mentem. Aztán tanácsot kértünk a többiektől, puha gumikkal és puhább gátlókkal mentünk, és azt mondhatom, hogy már a nagy kiesések előtt voltak egészen jó eredményeink. De nagyon jó hangulatú verseny volt, a végén még sikerült is egy abszolút időt menni. Szombathelyre most megint viccesen állunk. Nincsen trélerünk, nincsen autó, ami lehúzná a trélert. Elvileg, ha most sikerül Robi autójára vonóhorgot tenni, és le is tudjuk vizsgáztatni a héten, akkor még meg is oldhatjuk. De nincsenek gumijaink, és most tudtam meg, hogy a nevezési díjunk sem érkezett be. Viszont van szállásunk...:) De elvileg a kocsi is készen áll: alatta van a murva-futómű. De szeretem a kihívásokat.:"

Szecsődi Norbert: (abszolút 3., A/6 1., Opel Corsa GSI): "A miskolci futam a várakozásainkon felül sikerült, de ehhez közrejátszott, hogy a többiek kiestek - de ez egy technikai sport, benne van. Nagyjából azt érzem, hogy az autó is kezd összeállni. A murvás versenyt nagyon várjuk, és azért is kellene nagyon jó helyen célba érnünk, mert elég jól állunk a kategóriában. A murvával valahogy mindig úgy vagyok, hogy kicsit félek tőle, de az első rajt után mindig jobban tetszik. A motort erősítenünk kellett kicsit Miskolc után, és a futóművet is felújítottuk. Egy baj van csak, hogy nem tudtunk új gumikat venni, de bízunk a jó minőségű pályákban. Úgyhogy készülünk nagyon, és cél a dobogó."

György Tamás: (A/5 1., Suzuki Swift): "Miskolc nagyon jól sikerült, aminek annál is inkább örültünk, mert már két éve nem ültünk autóban, és elég nehézkesen ment. Nehezen jöttünk bele: az első két-három gyors arról szólt, hogy megszokjuk az autót. A kocsival szerencsére semmi gond nem volt, le is kopogom: négy-öt éve teljesen jól üzemel. Most annyi volt, hogy eltaláltunk egy villanyoszlopot, de azt sikerült rendbe raknunk. Szombathely előtt azt gondolom, a sebesség megszokásával már nem lesz gond, de murván még régebben nem mentem. De egyébként veszprémi vagyok, a murván nőttem fel. Szeretem, csak az autónak nem tesz túl jót. Most még készülődésben vagyunk, de remélem, a versenyre mindennel elkészülünk."

Kádár Attila: (N/3 1., Seat Ibiza Cupra): "A miskolci verseny megint nagyon tanulságos volt számunkra: sokat tanultunk arról, hogy hogyan kell beosztani magunkat, a kocsit, hogy végig tudjunk menni. Ez most sikerül is, mondjuk nem sokon múlott, mert a kánói gyorson megviccelt minket az eső, és majdnem árok lett a vége. Nagyon sajnáljuk, hogy a kategóriatársak nem tudtak célba érni a technikai problémáik miatt. De ugyanez igaz a szombathelyi versenyre, ahol N/3-ban egyedüli nevezőként indulunk. Ha jól tudom, ők eleve aszfaltra és Kelet-Magyarországra terveztek, ezért nem jönnek. Mi viszont elindulunk, mert szeretnénk kipróbálni saját magunkat is, és hogy a kocsi mit bír ilyen körülmények között, lévén nekünk ez az év a tapasztalatszerzésről szól. A murvát szeretjük egyébként, de ezt a kocsit még sosem próbáltuk ki ilyen talajon. Új gumikat szereztünk, és alapvetően az aszfaltos futóművel indulunk, csak magasabbra állítjuk. Reményeink szerint ez megfelel majd - a teszten majd kipróbáljuk."

Schweizer Dániel: (F/2 1., BMW M3): "A miskolci verseny jól ment, semmi gond nem volt a kocsival, még a körülmények is ideálisak voltak. Csak az ellenfeleink hamar kiestek, így aztán annyira nem volt nehéz dolgunk. Jobb lett volna, ha vannak kategóriatársak… A szombathelyi verseny érdekes lesz, mert régen mentem murván - Zolival például még nem is mentünk együtt murván. A rossz minőségűt nem is szeretem, de erről azt mondják, ilyen szempontból teljesen jók a pályák. Most leszünk is a kategóriában, úgyhogy kíváncsi vagyok. A kocsit egyébként kicsit átalakítottuk természetesen, és úgy tűnik, csütörtökön ki is próbáljuk majd."

Kiss Róbert: (F/1 1., Lada VFTS): "Szombathelyen nem indulunk, mert a tavalyi tapasztalatok után úgy döntöttünk: murván nem megyünk az első osztály után. Semmi értelme szétcsúszott, szétkapart, kigödrösödött pályákon mennünk. Amit a tréningen felírunk adott esetben, ahhoz már semmi köze nem lesz a pályának, mire odaérünk. Sőt, továbbmegyek: a veszprémi versenyt is kihagyjuk, mert ott ez még jobban igaz lesz. Aszfalton nem olyan rossz a helyzet, ezért a miskolci verseny jól sikerült. Alapvetően a murvával nincs bajom, szeretem. De lényeg a lényeg: Komlón jövünk újra."

ORB

Turán Frici: (abszolút 1., Peugeot 307 WRC): "Erre a versenyre is ugyanúgy készültünk, mint az össze többire. Megpróbáltuk a lehetőségeket és az időt maximálisan kihasználni az össze pályán. A négy pályabejárás elegendő volt, egyetlen dologgal volt bajom, ezzel a hatvan km/h-s sebességkorlátozással. Nagyon nehéz ráfordulni egy hat-hétszáz méteres egyenesre, és tartani ezt a sebességet. Egyszer be is mértek hatvannal, de hogy lesz-e még gyorshajtásunk, azt nem tudom. Tudom, hogy erről nem a Markó Tibiék tehetnek, mert az erdészet ragaszkodott ehhez, de szerintem egy 80-as tempó éppúgy megfelelt volna. A versenyen majd az első gyors egy picit lelkileg biztos másmilyen lesz, hiszen most rajtolok életemben először 1-es rajtszámmal… Ez nagyon megtisztelő, és nagyon jó érzés. A pályák alapvetően nagyon tetszenek, de nagyon észnél kell majd lennünk, hisz mi takarítjuk majd a pályát, és például egy rosszul felmért féktáv nagyon sokba kerülhet. Ma megvolt a tesztünk is, és azt kell mondjam, hogy az autó fenomenális! 100 kilométert mentünk, nagyon sok beállítást ki tudtunk próbálni, és a Peugeot 307 ismét hiba nélkül működött. Tagai Tomi is rengeteget tudott segíteni, nagyon jól tudunk együtt dolgozni."

Asi: (abszolút 3., N/4 1., Mitsubishi Lancer Evo IX.): "A tréning jól sikerült, ha jól tudom, még gyorshajtásunk sem volt. Négy pálya teljesen a tavalyi, csak a dozmati van megfordítva. Három az új pálya, de a kismákfai szakasz nem teljesen ismeretlen, mert anno volt már többször is, ez talán lazább, mint a többi. A tizenhat kilométeres körgyorssal egyelőre nem tudom elképzelni, hogy a rendezők hogy birkóznak majd meg, de majd meglátjuk. Reméljük, hogy nem lesz probléma az utolérésekkel, és az egymás porában autózással. Összességében úgy tűnik, hogy kocsi-kímélők a pályák. A legjobb az lenne, ha esne előtte az eső, és akkor talán nem lenne olyan nagy a por, de a verseny alatt ne essen, mert akkor egyrészt szárazon írtuk fel, másrészt ez az agyagos talaj nagyon csúszna. Az autóval már teszteltünk egyet, az alapbeállítások megvannak, de lesz még egy hosszabb a verseny előtt, amikor csak a gátlókkal és a hajtással foglalkozunk majd."

Vizin László: (abszolút 4., Subaru Impreza S8 WRC): "A szombathelyi egy igazán különleges rali az össze murvás közül. Szinte aszfalt minőségűek az utak, nagyon hosszú egyenesek vannak, és derékszögű kanyarok a fák között. A legfontosabb éppen ezért itt a helyes féktáv megtalálása lesz, hogy az ember egyáltalán be tudjon fordulni egy kanyarba - mi is erre helyeztük a hangsúlyt a felkészülés alatt. Az új gyorsok közül van, amit talán nem is kellett volna erőltetni, mert nincs benne más, mint 400 egyenes és derékszög. De lesz még egy izgalmas dolog, ez a körgyors murván. De maga a gyors vonalvezetése nagyon jó, csak a porral lesz baj, ha olyan az időjárás, mert nem fog tudni elszállni. Az autót még kipróbáljuk a verseny előtt a teszten, de egyébként teljesen fel vagyunk készülve a hétvégére."

Hideg Krisztián: (abszolút 5., A/8 1., Mitsubishi Lancer Evo VI.): "Csak egy napot tudtunk tréningezni, úgyhogy nehéz és poros volt a pályabejárás, de leginkább kevés. Van, ahol tudtunk négyet menni, de olyan is, amin egyet vagy kettőt. Ez kizárt, hogy elég legyen, de azt mondták a rendezők, hogy nincs más lehetőség. Nem irigylem a kis Érdit abban a porban, amiben utánam fog menni, mert az első körben még csak annyit fogunk csinálni, hogy leellenőrizzük a felírt itinert. Alapvetően imádom a murvát, 2004-ben még kategóriát is nyertem itt. Azóta nem nagyon sikerülnek a murvák, úgyhogy most már nagyon szeretnék jót menni."

Borsi Gergő: (abszolút 6., Subaru Impreza WRC): "Nagyon-nagyon kellemes tréningen vagyunk túl, rengeteget autóztunk. Négyeket lehetett menni, de elég nagy kört kellett tennünk. A pályák viszont igazi szombathelyi szakaszok, nagyon jó minőségűek, de amit most észrevettünk, hogy ha lehet, most egy picit még gyorsabbak, mint eddig voltak. Rengeteg olyan rész lesz, ahol igencsak hatodik, sikítósban kell majd haladni. De ez nem baj: én szeretem ezeket a lobogós pályákat. Gondolkodtunk, hogy milyen idő lenne a legjobb, és beszélgettem Magyar Mikivel, aki ugye helyi menő csávó, és ő mondta, hogy ha esik az eső, akkor elég sok helyen agyagos lesz a pálya. Ez kicsit megnehezítené a versenyzést, ennek ellenére örülnék, ha kicsit nedvesebb lenne az idő. De a pályák nagyon jó minőségűek - ahogy ezt Szombathelyen már megszokhattuk. Az új pályákon is csak négyet lehetett menni, de azt gondolom, a magyarmezőnyre ráfér a vérfrissítés. Kellenek az új pályák, mert azok a pályák, ahol már zsigerből mennek a versenyzők, nem csak a navigátor szerepét csökkentik, hanem az egész versenyét. Csak az a kérdés, hogy harmincszor vagy negyvenszer ment rajta már valaki. Míg, ha új pályák vannak, az új fényt is hoz az egészbe. Újra van adrenalin. Az autóval egyébként minden rendben: Korda Erik barátom csinált egy nyílt napot, ahol tesztelték az autót, és szerencsére kijött néhány olyan probléma, ami a versenyen nagyobb bajt okozhatott volna. De rendbetették, és most teljesen üzemkészen várja a bevetést - csakúgy, mint mi."

Janzer Gyuri: (A/7 1., Renault Clio R3): "Az első napi pályák már nagyjából ismertek voltak, a másnapiakkal viszont elég vegyesek az érzéseink. Főleg az egyik: a kigyorsítós, hosszú egyeneses az nagyon erőpályának tűnik, és az nem fekszik nagyon az autó végsebességének. Valószínűleg az lesz a taktikánk, hogy az első napon, az ismertebb pályákon sietünk majd, hogy a másodikon esetleg előnnyel mehessünk. A körgyorsot nem nagyon látjuk még át, hogy hogyan is lesz majd a rajtoltatás, de azt gondolom, ha mondjuk esik majd, nem lesz akkora gond. Száraz időben nagyon megáll ott a por, de ezt leszámítva, a vonalvezetésében van valami, az tetszett. Amitől kicsit félek, hogy a pályák minősége a tréning után még romlik is. De délutánra már lent leszünk a teszten, mert a futómű és a sper újításai miatt, muszáj kipróbálnunk a verseny előtt."

Juhász Csaba: (A/6 1., Honda Civic VTI): "A felkészítés eléggé kapkodós lett, hisz a fiúk még most is gyakorlatoznak az autón. Én nem nagyon tudok benne részt venni, mert éppen azt várjuk, hogy mikor születik meg a kisfiam, mert a feleségem már célba ért. Ha ma este nem megy magától, holnap mindenképp megindítják - úgyhogy sűrű a program. A pályabejárás is így telt, hogy azon izgultam, mikor kell mennünk, mert szülés van. A körgyors megvalósítására kíváncsi vagyok, de a pályák nagyon tetszenek. Egyetlen dolog aggaszt: hogy nehogy úgy járjunk, mint tavaly Nyírádon. Akkor a pálya a tréning alatt nagyon jó minőségű volt, de mire versenyeznünk kellett a 70-es, 80-as rajtszámunkkal rajta, nagyon elromlott. Most látszik, hogy próbálták javítani, feltölteni, de nem tudom, mennyit használ ez majd. Nekünk hátul ez mindig gondot okoz, de majd meglátjuk. Ha mondjuk esne, az nekünk sokat könnyítene szerintem, mert szeretünk csúszós, vizes úton menni."

Kakuszi Csaba: (szuper1600 1., Renault Clio S1600): "A miskolci verseny nagyon szoros volt, és nagyon élveztünk. Meg lehetünk elégedve magunkkal, mert fegyelmezetten végig tudtunk menni. Végülis a tapasztalat győzött, és nem feltétlenül a gyorsaság, mert mindannyian hibáztunk, de nekünk sikerült kevesebbet, mint a többieknek. Összességében élveztük a miskolci futamot, és nagyon jó volt ekkora csatában nyerni. Szombathely előtt lesz egy tesztünk, ahová jönnek a mérnökeink és segítenek beállítani az autót. Az alapbeállításaink ugyanazok, mint tavaly Szombathelyen, viszont kaptunk új fejlesztésű gátlókat az autóhoz, és azokat fogjuk kipróbálni. Ha beválnak, azokkal megyünk majd, ha nem, hagyjuk a régieket. De én például jobban szeretek murván menni, mint aszfalton. Kicsit talán, mert lazábban lehet rajta menni, nem kell annyira szigorúan pontosan autózni, és jók az ugratók, meg a por, meg minden. Ezek igazi rali-fílinget adnak a versenynek."

Dibusz László: (A/5 1., Skoda Felicia): "Nem neveztünk erre a versenyre, mert nem készült el a motorunk. A cseheknél volt egy kis probléma, amit nagyon sajnálok, mert a murvát kifejezetten szeretem. Egyelőre a következő verseny sem biztos, most épp azon dolgozunk, hogy Veszprémben már indulni tudjunk."

Rimár Tamás: (N/3 1., Honda Civic Type-R): "Voltunk tesztelni, Markovics Gyuri ismét a segítségünkre sietett, hisz' a Grámán Rallye Team-nek ehhez a futóműhöz nem volt semmilyen beállítása, de most úgy érzem, sikerült jól beállítani mindent - le is kopogom. Talán még sosem volt ilyen jó futómű egyik autóm alatt sem. De őszinte leszek: én nem nagyon kedvelem ezeket a pályákat, mert szerintem túl kevés itt a feladat. Sok az egyenes, és csak derékszögű kanyarok vannak - ez inkább erőverseny lesz. Pedig alapvetően szeretem a murvás versenyeket, ezt a környéket meg igazán. De nem tudom, hogy milyen eredményre számíthatok, mindenesetre szeretnék a dobogó közelében lenni. A körgyorstól kicsit félek, hiszen ez majd főleg a szerencsén múlik majd. Főleg, hogy megnéztem a rajtlistát, és olyanok után indulok, akiket korábban ugyanígy a Szombathely Rallye-n egy-másfél percet adtam gyorsasági szakaszonként. Ettől tartok picit, de rosszul is esik, hogy mindig úgy kell kikönyörögnünk a megfelelő rajthelyet."

Biró Péter: (N/2 1., Suzuki Ignis): "Nekem ez a verseny teljesen új, Szombathelyen még sosem mentem, murván is csak egyszer, Veszprémben. Kicsit tartok is éppen ezért tőle, de remélem nem lesz gond. A murván csak Ladával mentem eddig, és az eléggé másmilyen vezetést igényel, úgyhogy nem is tudom, hogy most melyiket szeretem jobban: az aszfaltot vagy a murvát. Megpróbáltuk jól felírni, és műszakilag is felkészültünk."

Keszler Mátyás: (H/10 1., Audi Coupe S2): "Szerintem jól sikerült a tréning, bár ez a körverseny nem lesz egyszerű, hogy egyszerre hét-nyolc autó is a pályán lehet. De egy új kihívás lesz. Az új pályák egyébként tetszenek, bár a hét különböző gyorsasági kicsit soknak tűnik, de meg kell birkózni vele. Nekem a Szombathely mindig is tetszett, szerintem jó meccseket fogunk vívni Titivel és Nottival. Szerintem az eső a laktanya kivételével minden pályának jót tenne, a körversenynek meg kifejezetten. Az autón még éppen turbócserében vagyunk, remélem rendben leszünk, mire indulnunk kell."

Németh László: (H/9 1, Lada 2107.): "Elég rövidre sikerült a tréning, mert csak szombaton tudtunk ott lenni. Minden pályán kétszer tudtunk menni. Az első napiakkal nincs baj, mert azok ismerősek voltak tavalyról, csak a dozmati lett megfordítva. A második napi pályák teljesen újak számunkra, azokban bízunk benne, hogy elég lesz a kettő. Az egyik, a nagyon egyhangú egyenes, derékszög, egyenes-derékszög, az annyira nem jött be. És a körgyorstól én is tartok kicsit. Remélem, most sikerül is célba érnünk, mert eddig kétszer indultunk Szombathely Rallye-n, és egyszer sikerült befejeznünk. Eddig a szombathelyi futamokon aszfaltmagasságban mentünk, és nagyon leért a kocsi alja, most emeltünk rajta. Remélem, minden rendben lesz."


 

Ez a hír most jelenik meg 5783. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k