|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Budavári Zoliék idén a 3-as kategóriában versenyeznek egy Mitsubish Lancer Evo IX-es versenyautóval. Miskolc után Bükfürdő következett és most a fehérvári teszten beszélgettünk a pilótával: Bükfürdő Rallye-n versenyeztetek utoljára, nem ezzel az autótokkal. Igen, a P csoportos autóval indultunk. Volt egy kis adminisztrációs gondunk, de összességében nagyon jó verseny volt.
Osváth Petivel nagyokat meccseltünk, több gyorson is másodpercekre voltunk egymástól.
Próbáltunk egy kicsit gyorsabban menni. Sokszor letiltott az autó ötödik sebességi fokozatban erősebb terheléseknél, de a végére sikerült kiküszöbölni ezt a problémát. Az utolsó szakaszon egy abszolút ötödik idővel zártuk a futamot. A végére összeállt a technika és minden. Nagyon jól éreztük magunkat.
Változatosak voltak a pályák, hiszen reggel még kicsit hűvösebb időben, nedves pályákon versenyeztünk, délutánra minden felszáradt. Okoztunk még egy kis izgalmat magunknak azzal, hogy nem mindig a megfelelő gumikkal mentünk. Nem a márkával volt a baj, végig Hankook gumikon száguldoztunk. Sajnos az első körben zártabb volt a minta, mintsem ami oda a legjobb lett volna, nem nyitottuk meg, így ott veszítettünk elég sok időt. Végig a gyári profillal mentünk, ami a második körre már hibátlan volt.
Szenzációs hangulata volt a versenynek, ahogy mondtam: tényleg nagyon jól éreztük magunkat, örülök, hogy úgy döntöttünk, hogy ott is indulunk.
Mondhatnánk, hogy felkészülés volt a fehérvári futamra, de szerintem nem sok köze van a két versenynek egymáshoz.
Ezt jól látod. A pályák teljesen különbözőek. A fehérvári szakaszok mindig is a legautógyilkosabb gyorsaságik voltak és lesznek is, szerintem.
Nagy kihívás lesz a futam.
A mai teszten még újabb gumiabroncsokat próbálgattunk a Hankook palettájából.
Az autóval minden rendben volt?
A széria N csoportos autóval megyünk. A másik autó jól vizsgázott, remélem ez a 3-as kategóriában szereplő autó is ki fogja bírni a futamot. Vigyázni fogunk rá.
![]() Milyen emlékeid vannak a várpalotai, csóri gyorsaságikról?
Meleg, defektek, kő kemény pályák. pár szóban ennyi jut hirtelen eszembe, ha ezekre a szakaszokra gondolok.
Én nagyon szeretem ezeket a gyorsokat, csak az autók nem szeretik... Nagyon jó ugratni az autóval, de érzem sokszor, hogy fáj neki, akkor az nekem is fáj.
Mi is kaptunk már itt defektet korábban.
Nagyon nehéz verseny lesz. Meg kell találni egy olyan tempót, ami ha nem is a leggyorsabb, de egy olyan erős tempó, amivel végig lehet menni a futamon. Egy olyan tempót, amit technikai gondok nélkül kibír az autó. Erre fogunk törekedni. Taktikusan, de gyorsan akarunk menni!
Ez a hír most jelenik meg 1922. alkalommal
címkék: Budavári Zoli, Kovács Szabolcs
![]() 2014.06.13-15.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |