24.Országos LADA Találkozó - 2025.08.21-24 - Soltvadkert
RS-EVENT - 2025.08.23. - MVM Dome, Budapest
Taktikusan, de gyorsan
Budavári Zoliék tempósan szeretnének célba érni
2014-06-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
779370327
Napi oldal:
32723
Jelenleg:
1228
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
az 5.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
883
2. Balassa Balázs
806
3. Gönczi Dániel
746
4. Rási László
710
5. Csáki Ottó
605
6. Kasza Kristóf
599
7. Somogyi Máté
597
8. Suborits Péter
586
9.
Nagy Balázs
583
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 9.futam,
a Rally Finnland után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
176
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
173
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
163
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
163
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
125
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
87
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
48
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

taktikusan_de_gyorsan_1

Budavári Zoliék idén a 3-as kategóriában versenyeznek egy Mitsubish Lancer Evo IX-es versenyautóval. Miskolc után Bükfürdő következett és most a fehérvári teszten beszélgettünk a pilótával:

Bükfürdő Rallye-n versenyeztetek utoljára, nem ezzel az autótokkal.
Igen, a P csoportos autóval indultunk. Volt egy kis adminisztrációs gondunk, de összességében nagyon jó verseny volt.
Osváth Petivel nagyokat meccseltünk, több gyorson is másodpercekre voltunk egymástól.
Próbáltunk egy kicsit gyorsabban menni. Sokszor letiltott az autó ötödik sebességi fokozatban erősebb terheléseknél, de a végére sikerült kiküszöbölni ezt a problémát. Az utolsó szakaszon egy abszolút ötödik idővel zártuk a futamot. A végére összeállt a technika és minden. Nagyon jól éreztük magunkat.
Változatosak voltak a pályák, hiszen reggel még kicsit hűvösebb időben, nedves pályákon versenyeztünk, délutánra minden felszáradt. Okoztunk még egy kis izgalmat magunknak azzal, hogy nem mindig a megfelelő gumikkal mentünk. Nem a márkával volt a baj, végig Hankook gumikon száguldoztunk. Sajnos az első körben zártabb volt a minta, mintsem ami oda a legjobb lett volna, nem nyitottuk meg, így ott veszítettünk elég sok időt. Végig a gyári profillal mentünk, ami a második körre már hibátlan volt.
 
Szenzációs hangulata volt a versenynek, ahogy mondtam: tényleg nagyon jól éreztük magunkat, örülök, hogy úgy döntöttünk, hogy ott is indulunk. 
 
Mondhatnánk, hogy felkészülés volt a fehérvári futamra, de szerintem nem sok köze van a két versenynek egymáshoz.
Ezt jól látod. A pályák teljesen különbözőek. A fehérvári szakaszok mindig is a legautógyilkosabb gyorsaságik voltak és lesznek is, szerintem.
Nagy kihívás lesz a futam.
 
A mai teszten még újabb gumiabroncsokat próbálgattunk a Hankook palettájából.
 
Az autóval minden rendben volt?
A széria N csoportos autóval megyünk. A másik autó jól vizsgázott, remélem ez a 3-as kategóriában szereplő autó is ki fogja bírni a futamot. Vigyázni fogunk rá.

taktikusan_de_gyorsan_2
 
Milyen emlékeid vannak a várpalotai, csóri gyorsaságikról?
Meleg, defektek, kő kemény pályák. pár szóban ennyi jut hirtelen eszembe, ha ezekre a szakaszokra gondolok.
Én nagyon szeretem ezeket a gyorsokat, csak az autók nem szeretik... Nagyon jó ugratni az autóval, de érzem sokszor, hogy fáj neki, akkor az nekem is fáj.
Mi is kaptunk már itt defektet korábban.
 
Nagyon nehéz verseny lesz. Meg kell találni egy olyan tempót, ami ha nem is a leggyorsabb, de egy olyan erős tempó, amivel végig lehet menni a futamon. Egy olyan tempót, amit technikai gondok nélkül kibír az autó. Erre fogunk törekedni. Taktikusan, de gyorsan akarunk menni!
 

a csapat partnerei :

budavari_zoli_kategoriat_valtott_1

budavari_zoli_kategoriat_valtott_2

budavari_zoli_kategoriat_valtott_3

budavari_zoli_kategoriat_valtott_4

budavari_zoli_kategoriat_valtott_5

budavari_zoli_kategoriat_valtott_6

budavari_zoli_kategoriat_valtott_7
a_lanchid_utan_bukfurdo_5

a_lanchid_utan_bukfurdo_7


a_lanchid_utan_bukfurdo_8


a_lanchid_utan_bukfurdo_6


budavari_zoli_kategoriat_valtott_8

budavari_zoli_kategoriat_valtott_9

budavari_zoli_kategoriat_valtott_10

budavari_zoli_kategoriat_valtott_11

budavari_zoli_kategoriat_valtott_12

budavari_zoli_kategoriat_valtott_13
Ez a hír most jelenik meg 1960. alkalommal
Share |
Székesfehérvár • rally ob
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
040506 07 08 0910
11 12 13 14151617
18 19 20 21222324
252627 28293031
010203 04050607
2025.08.15-17.

részletes infóink

2025.08.14-16.

részletes infóink

2025.08.21-24.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.08.23.

részletes infóink

2025.08.29-30.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k