LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Tapasztalatok és nulla pont
Pethő Tyutyu úgy érzi, elkényelmesedett
2011-08-19
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770140165
Napi oldal:
87556
Jelenleg:
1274
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Nagyon készültek az Arad Rallye-ra, bíztak a sikerszériában, de nem jutottak el a célig. Pethő Tyutyuval beszélgettem a romániai eseményekről, ahol számára az is kiderült, hogy a leporolt itinereknek most látták meg az igazi hátulütőjét. Sok új tapasztalattal gazdagodtak, ám mégis nulla ponttal térhettek haza erről a versenyről.

Többek számára már a pályabejárás is külön kihívás volt, nektek ez hogyan sikerült?
Kevésnek bizonyult! Jobb lett volna, ha többet tudtunk volna menni ezeken a pályákon, hiszen ez a három alkalom pont arra volt elég, hogy rájöjjek, nagyon el vagyunk kényeztetve itthon, hiszen szinte mindig csak a leporolt itinerből megyünk. Diktáltam olyan dolgokat a pályáról, ami nem volt teljesen valósághű, de ettől függetlenül a 22 km-esen pont a technikás résznél egy egész jó itintert írtunk. Nem mentünk azért annyira rosszul, hiszen a magyar mezőnyben a 9-10. helyen álltunk.

tapasztalatok_es_nulla_pont_1

Kalandok?
Volt két defektünk is, az egyiket a szerviz után, az ötödik gyorsasági előtt cseréltük ki. Olyan jól és olyan gyorsan sikerült, hogy elvágtam közben az ujjamat és úgy rajtoltunk, hogy közben a Rescue-s doktornő még kötözgette az ujjamat, én meg azt mondogattam neki, hogy erre még a kesztyűmet is rá kell húznom! Úgy rajtoltunk el, hogy azt sem tudtam, milyen gyorson vagyunk, de köszönöm a doktornőnek, hogy ilyen gyorsan megcsinálta az elsősegélyt! Volt olyan kalandunk is, hogy a gyors célja után nagyon gyorsan le akartam kapcsolni az ALS-t, nem figyeltem és majdnem beestünk a balosba... de szerencsére nem raktam tetőre az autót! :-)

tapasztalatok_es_nulla_pont_5

A 22 km-esen pedig jól éreztük magunkat, de nagyon vártuk már a gyors végét, mert nagyon elfáradtunk. Sajnos nem sikerült a végéig gond nélkül elérnünk, mert egy balos valahogy nem sikerült és eltolta az autó az elejét. Már a gyors közben is éreztem, hogy nincs rendben teljesen az autó, és így lehet a figyelmetlenségem is szerepet játszott ebben, hogy nekimentünk egy fának. Nagyon szerencsétlen eset volt, a víz is elfolyt a hűtőből, így nem tudtuk folytatni, nekünk itt ért véget a futam! Tanulságos verseny volt ez számunkra és most nézegetem is azokat a versenyeket, ahol tényleg nem ismerem a pályákat és nem egy leporolt itinerrel kell mennünk, mert egy kicsit vissza kell szoknom az íráshoz.

 

Milyen volt maga a verseny?
A verseny tetszett, már csak azért is, mert nem volt késés, nem volt csúszás. A pályák állaga picit nehéz volt, a vizesárok miatt is megfogyatkozott a mezőny. Ez utóbbi nekünk nem okozott problémát, mert már a tréningen kipróbáltam ezt a vizesárkot és nekem már ott leszakadt minden a tréningautóról, így én tudtam, hogy mire kell számítani. Lassan mentünk át, de sokan megpróbálták gyorsabban, és ennek következtében ők ki is estek már ott, vagy a következő gyorsokon. Ez a verseny egy feladat volt, amit mi nem tudtunk 100 %-osan megoldani, de ebből tanulva készülünk a folytatásra!

tapasztalatok_es_nulla_pont_3

Mi lesz a következő?
A Vác Rallye-n szeretném tesztelgetni az autót, hogy a pécsi IRC-re legyen bennem pár aszfaltos kilométer is.

tapasztalatok_es_nulla_pont_4

És Vác környékén ezek olyan pályák, amiket pont te nem ismersz???
Az egyiket igazából tényleg nem ismerem, ott még egy métert sem mentem, csak versenyt nézni jártam arra. A másik gyorsasági szakaszt mondjuk nagyon ismerem, arrafelé nagyon sokat járok, de viszont sosem írtam még rá itinert! :-) Lesz egy ilyen is, és egy olyan is, de a pécsi futam is erről fog szólni! Lesz olyan, ami már régen volt, olyan, amin más navigátorral mentem, de lesz azért olyan is, amin már Rubóval is mentem...

Év végi cél?
Az első tízben benn maradjak! Már csak erre van esély!

a csapat támogatói :

problema_problema_hatan_1

 

Ez a hír most jelenik meg 3304. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k