LCH Tavaszi LADA találkozó
Tapasztalatok és nulla pont
Pethő Tyutyu úgy érzi, elkényelmesedett
2011-08-19
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
685110310
Napi oldal:
74463
Jelenleg:
976
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Nagyon készültek az Arad Rallye-ra, bíztak a sikerszériában, de nem jutottak el a célig. Pethő Tyutyuval beszélgettem a romániai eseményekről, ahol számára az is kiderült, hogy a leporolt itinereknek most látták meg az igazi hátulütőjét. Sok új tapasztalattal gazdagodtak, ám mégis nulla ponttal térhettek haza erről a versenyről.

Többek számára már a pályabejárás is külön kihívás volt, nektek ez hogyan sikerült?
Kevésnek bizonyult! Jobb lett volna, ha többet tudtunk volna menni ezeken a pályákon, hiszen ez a három alkalom pont arra volt elég, hogy rájöjjek, nagyon el vagyunk kényeztetve itthon, hiszen szinte mindig csak a leporolt itinerből megyünk. Diktáltam olyan dolgokat a pályáról, ami nem volt teljesen valósághű, de ettől függetlenül a 22 km-esen pont a technikás résznél egy egész jó itintert írtunk. Nem mentünk azért annyira rosszul, hiszen a magyar mezőnyben a 9-10. helyen álltunk.

tapasztalatok_es_nulla_pont_1

Kalandok?
Volt két defektünk is, az egyiket a szerviz után, az ötödik gyorsasági előtt cseréltük ki. Olyan jól és olyan gyorsan sikerült, hogy elvágtam közben az ujjamat és úgy rajtoltunk, hogy közben a Rescue-s doktornő még kötözgette az ujjamat, én meg azt mondogattam neki, hogy erre még a kesztyűmet is rá kell húznom! Úgy rajtoltunk el, hogy azt sem tudtam, milyen gyorson vagyunk, de köszönöm a doktornőnek, hogy ilyen gyorsan megcsinálta az elsősegélyt! Volt olyan kalandunk is, hogy a gyors célja után nagyon gyorsan le akartam kapcsolni az ALS-t, nem figyeltem és majdnem beestünk a balosba... de szerencsére nem raktam tetőre az autót! :-)

tapasztalatok_es_nulla_pont_5

A 22 km-esen pedig jól éreztük magunkat, de nagyon vártuk már a gyors végét, mert nagyon elfáradtunk. Sajnos nem sikerült a végéig gond nélkül elérnünk, mert egy balos valahogy nem sikerült és eltolta az autó az elejét. Már a gyors közben is éreztem, hogy nincs rendben teljesen az autó, és így lehet a figyelmetlenségem is szerepet játszott ebben, hogy nekimentünk egy fának. Nagyon szerencsétlen eset volt, a víz is elfolyt a hűtőből, így nem tudtuk folytatni, nekünk itt ért véget a futam! Tanulságos verseny volt ez számunkra és most nézegetem is azokat a versenyeket, ahol tényleg nem ismerem a pályákat és nem egy leporolt itinerrel kell mennünk, mert egy kicsit vissza kell szoknom az íráshoz.

 

Milyen volt maga a verseny?
A verseny tetszett, már csak azért is, mert nem volt késés, nem volt csúszás. A pályák állaga picit nehéz volt, a vizesárok miatt is megfogyatkozott a mezőny. Ez utóbbi nekünk nem okozott problémát, mert már a tréningen kipróbáltam ezt a vizesárkot és nekem már ott leszakadt minden a tréningautóról, így én tudtam, hogy mire kell számítani. Lassan mentünk át, de sokan megpróbálták gyorsabban, és ennek következtében ők ki is estek már ott, vagy a következő gyorsokon. Ez a verseny egy feladat volt, amit mi nem tudtunk 100 %-osan megoldani, de ebből tanulva készülünk a folytatásra!

tapasztalatok_es_nulla_pont_3

Mi lesz a következő?
A Vác Rallye-n szeretném tesztelgetni az autót, hogy a pécsi IRC-re legyen bennem pár aszfaltos kilométer is.

tapasztalatok_es_nulla_pont_4

És Vác környékén ezek olyan pályák, amiket pont te nem ismersz???
Az egyiket igazából tényleg nem ismerem, ott még egy métert sem mentem, csak versenyt nézni jártam arra. A másik gyorsasági szakaszt mondjuk nagyon ismerem, arrafelé nagyon sokat járok, de viszont sosem írtam még rá itinert! :-) Lesz egy ilyen is, és egy olyan is, de a pécsi futam is erről fog szólni! Lesz olyan, ami már régen volt, olyan, amin más navigátorral mentem, de lesz azért olyan is, amin már Rubóval is mentem...

Év végi cél?
Az első tízben benn maradjak! Már csak erre van esély!

a csapat támogatói :

problema_problema_hatan_1

 

Ez a hír most jelenik meg 3208. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k