Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Tavasz, Dobó István, Bikavér, Kerékcsikorgás
Túrások előzetesei
2011-03-28
interjúk • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
684347747
Napi oldal:
7746
Jelenleg:
875
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Hosszasan gondolkodtam, hogyan is kezdhetném a legmegfelelőbben ezen kis előzetes irományomat. De végül arra a következtetésre jutottam, hogy a hosszas bevezetésnek nem igen lenne értelme. Ehelyett inkább írok 4 szót, ami a legjellemzőbb a rali szezon nyitányára:

TAVASZ, DOBÓ ISTVÁN, BIKAVÉR, KERÉKCSIKORGÁS

Remélem mindenki kitalálta, hogy mire is gondolok! Ismét eljött egy új év, egy új RTE szezonkezdet, aminek az Eger Rallye keretein belül kerül majd sor egy hét múlva! Már mindenki készül: feltankolt autók, „harcrakész” versenyzők, izgatott nézők, élesített fotóaparátok és persze ki ne felejtsem a felsorolásból az idegeskedő rendezőket is…
Aztán gyorsan eljön az áprilisi első hétvégéjee, amikorra tovaszáll minden előzetes zűrzavarnak a szele, s csak azt vesszük észre, hogy már minden autó átment a célon és már az Eger Hotel dísztermében ülünk, ahol is Mészáros Iván beszédet mond, értékel és díjat oszt… Ilyenkor az idő csak úgy repül, ahogyan majd a rali autók is fognak Egerszalók – Tarnaszentmária, Sirok – Egerbakta – Bátor között, természetesen balesetmentesen.

DE át is térnék inkább a lényegre! Megkérdeztem a tavalyi szezon győzteseit, hogyan is telt nekik a téli szünet; láthatjuk-e őket Egerben; és mik a terveik 2011-ben:

tavasz_dobo_bikaver_kerekcsikorgas_1

Lovász Pál- 2010-es év abszolút győztese:
"Hosszú, lehangoló volt a tél. Sajnos még autózni sem autóztunk. Még az utcai rosszalkodós autót is eladtam. Dolgoztunk sokat és vártuk a tavaszt a rali szezon kezdést! Az autó is új design-nal  várja az idei versenyzést. Úgy néz ki, mint egy gyári új verseny autó (persze tunning nélkül!). Nekem ezzel a kékes színekben pompázva tetszik a legjobban a kocsi! Nemrég még úgy volt, hogy az Ákossal fogok majd versenyezni, de időközben ez változott. Egy fog beülni a jobb egybe, Gulyás Kata személyében. Lényegesebben kisebb súlyt nyom így reméljük, hogy ez majd az előnyünkre fog válni a versenyek során. Ákos pedig azért támogat minket, mint team manager. Katával pedig szombaton a pusztavámi futamon csinálunk egy teszt versenyt és aztán pedig az RTE-ben fogjuk megkezdeni évet. Idén váltottam MNASZ-es licencet és az év eleji történések és eredmények után fog majd eldőlni, hogy hogyan tovább és építünk-e autót. Már mindenki nagyon készül, idén is tovább erősödhet a mezőny. Egyenletes teljesítményt kell nyújtani, ugyanakkor folyamatosan gyorsulni is kell, hisz szoros a verseny, sok a jó kocsi és sok a jó pilóta."

tavasz_dobo_bikaver_kerekcsikorgas_2

Tajmel Tibor – H3-as kategória bajnoka:
"Munkával telt eddig a tél. Autózás nagyon kimaradt belőle, a hókocsikázásra is csak egyszer került sor. Az is töréssel végződött, mivel szemből belém jöttek. A Szilveszter Ralin viszont indultunk a BMW-vel, ahol is Gálik Kata navigált Nekem a jeges pályán. Nemrégiben pedig Kazáron. Sajnos a télen nem nagyon haladtunk előre az autó felkészítésében. Így most  kapkodunk, hogy Egerre  legyen valami a BMW-ből. Az Ascona darabokra lett szedve a Kazári verseny után, most pedig összerakásra vár. A BMW-n nagy fejlesztéseket nem tervezünk, inkább csak esztétikailag próbáljuk rendbe tenni. Az eleje egy kicsit lentebb lesz rakva, mert túl magas volt eddig a kocsi. Kicsit följebb vágjuk a doblemezeket, hogy aláférjenek a 18-as kerekek. A murvás versenyeket idén valószínűleg kihagyjuk, mivel nem szeretném a most felújításra váró Asconát szétzúzni. A BMW-hez pedig semmim sincs a murvára.  A Mercédeszt is szeretnénk már végre megcsinálni. Viszont ezzel az autóval sem tervezzük a murvás futamokat. Év közben pedig a BMW-t szeretnénk kiadni majd a versenyekre. A bérbeadásból így megkeresnénk a rávalót a Merci összerakására.”

Czene Zoltán – H2-es kategória első beérkezője
„Sajnos télen nem voltunk ralizni. Mindenkit nagyon lefoglalt a családja, a vállalkozása, az élete. Csak nézőként vettünk részt a Mikulás Rallyn és két amatőr versenyen. Most pedig alig várjuk, hogy a rajthoz állhassunk Egerben. Ezt a közös versenyt nagyon jó kezdeményezésnek tartjuk, hisz itt a „kicsiktől a nagyokig” együtt nyithatják meg a szezont.  Nagy valószínűséggel idén is a tavalyi támogatóink mellettünk fognak állni, így a terveinkben az egész évados versenyzés szerepel. Azt hallottuk, hogy a H2-es kategória meg fog erősödni, de mint tavalyi H2-es bajnokok nem fogjuk magunkat könnyen adni! Az Eger Rallye-ra az összes felkészülés az lesz, hogy lemosom az autót és megtankolom! Fejlesztés, újítás kocsinkon nem történt. Tesztelés sem lesz előtte, persze a tél folyamán száraz edzést azt nem hagytuk ki – Play Station és video nézegetés volt bőven, ahol ha kell gond nélkül lehet a restart gombot megnyomi… :) . A célunk idei évben is az, hogy a hangulat jó legyen körülöttünk, egy jót szórakozzunk és kikapcsolódjunk ezeken a ralis hétvégéken persze egy jóízű autózás mellett, ezzel kiszolgálva a saját és a támogatóink igényeit. Mindemellett persze ha ez még a nézőknek is tetszik, akkor teljes a megelégedettség és az öröm. A mezőnyünkben jelen lesznek a Varga Bálintték és a Nemereyék is, egyszóval lesz majd versengés. Természetesen szeretnénk megvédeni a tavalyi bajnoki címünket, de ehhez nem szeretnénk őrült módon száguldozni. Inkább a saját tempónkban, de azt felszabadultan, aztán majd meg látjuk, hogy mihez is lesz ez elég 2011-ben.”

tavasz_dobo_bikaver_kerekcsikorgas_3

Szollár Csaba navigált Kiss Zsoltnak – ők lettek a H1-es mezőny aranyérmesei:
„A szilveszter ralival elégedetten zártuk a tavalyi évet a Zsoltival. Viszonylag kis felkészültséggel egy nagyon jó versenyt szerettünk volna az év végére és úgy gondoljuk, hogy ezt sikerült is elérnünk. Az RTE-ben a H1-ben bajnoki címet nyertük el. A szilveszteri futamon pedig a kategóriánk második helyét, illetve a Lada kupában az arany érmet is megszerezhettük.  Most pedig az autón végzendő munkálatokra koncentrálunk. Már csak az utolsó simítások vannak hátra. A terveink szerint a hétvégére készen is leszünk és a jövő héten már csak tesztelnünk kell. Teljes gőzzel készülünk az Eger rallye-ra, mert szeretnénk az első helyen végezni. Sikerült olyan támogatásokat szereznünk (ezúton is köszönet a Peugeot Centrál Csoportnak!), melyek lehetővé teszik az egész éves versenyzést. Igaz még az év vége egy kicsit kérdéses, de a murvás futamokig bezárólag biztosan ott leszünk a versenyeken. Az Eger Rallye nagy kedvencnek számít mind versenyzői, mind nézői szempontból is. Szeretjük az itten pályákat, hangulatot, rendezést. Sőt tavaly H1-ben sikerült győznünk is. Idén pedig feljebb lépünk a H2-be, így a célunk most ennek a kategóriának a bajnoki címét megszerezni. Tudjuk, hogy ez a mezőny is nagyon erős lesz. De a ralizás célja az, hogy küzdjünk, versenyezzünk és nyerjünk!”

Gyarmati Ariel – N3-as kategória vezetője:
 „Az idei szezonból sajnos kimaradunk. De majd azért meglátjuk, hogy mit hoz a jövő.”

Bartha Aurél – az N2-es győztese:
„Nagyon lassan telt a téli szünet. 2011-ben is az N2-es kategóriában indulunk, ugyanazzal az autónkkal. Igaz tervben volt a feljebb lépés – egy Honda Civic Typert nézegettünk – de végül is nem jött össze a csere. Így a Honda Civic VTI-vel fogunk Egerben elrajtolni. Nagy változtatások nem történtek, általános felkészítést kapott csak. Télen nem nagyon voltunk ralizni. El voltunk havazva, mert próbáljuk a szárnyainkat más irányban is nyitogatni, a versenyszervezést értve rajta. Egyenlőre csak sprinteket szervezve a Szabolcsban és a Zemplénben. Tesztelést nem nagyon tervezünk már Eger előtt, felénk egyébként sincs rá sok lehetőség erre. A ralizást különben sem lehet elfelejteni! :) Az RTE 2011-es versenynaptár pedig tetszik nekünk. A murvás futamok közül a veszprémit várjuk jobban a Váci versenyre pedig majd  kíváncsiak leszünk.”

Madari Imre  -Az N1-es kategória legfelső dobogósa:
„Jól és nagyon gyorsan telt a tél. Egy kicsit alakítgattunk azért az autón, hiszen új kategóriában, az A2-ben fogunk indulni 2011-ben. A motorhoz nem nyúltunk, viszont kapott új váltót, a fékrendszeren változtattunk egy kicsit. Még elektromos szervókormány és hidraulikus kézifék is került a kocsiba. A Rába Ringes versenyen volt alkalmunk is tesztelni az autót. Kategória harmadikok lettünk, de bevallom őszintén, hogy jobbra számítottunk. Még szokni kell a kocsit, rá kell éreznem. Örömmel láttuk viszont, hogy az RTE versenyei között ismét lesznek murvás futamok is. A kedvenc a bükfürdői pálya volt a számunkra. Egert pedig most már nagyon várjuk, hogy megkezdhessük a szezont.”

Nyilas András – Az A2 legjobbja:
„Sajnálatunkra az egyéb elfoglaltságaink miatt a téli autókázás kimaradt. Egerben viszont mindenképpen szeretnénk menni. Még a kisebb technikai problémák sem fognak minket hátráltatni. Most is azon vagyunk, hogy ezeket a gondokat megoldva majd indulhassunk Egerben. A kocsin minimálisnak mondható változások történtek csak. Tesztelésre sajnos nem fog jutni az időnkből előtte. Az idei évben szeretnénk majd tovább gyorsulni és megvédeni a tavalyi címünket, melyhez egy új kétszemélyes csapat is a segítségünkre lesz minden RTE-s versenyen. Az Eger Rallye-ra pedig a csak kiállunk a garázsból a tavaly már felkészített autóval, hiszen a 2010-es murvás versenyek után még az aszfaltos futamokat terveztük, de aztán ezek kimaradtak, így ott álldogált a kocsi felkészülve…”

tavasz_dobo_bikaver_kerekcsikorgas_4

Brunczvik Zoltán – az A1-es kategória leggyorsabb száguldó „Monyoja”:
„A télen a Mikulás Ralin sikeresen célba értünk, azon túl, hogy végre elnyerhettük az RTE-ben a kategóriánk bajnoki címét. Ralizás kapcsán pihenéssel teltek a téli hónapok egészen mostanáig. Az autón a kasznit kicseréltük, új fényezést kap még és így már a rajthoz is állhatunk vele Egerben. Design szempontjából marad a régi Teherati feeling. Csak annyi a változtatás, hogy a fekete egy picit átalakul... Tesztelni nem lesz már lehetőségünk a verseny előtt, mert le vagyunk még maradva elég sok mindennel. Az anyagi vonzata a versenyzésnek még nem állt teljesen össze. De ami késik, az nem múlik, igyekszünk ezt is megoldani. A nevezés viszont már leadva és bízunk benne, hogy el is jutunk majd Egerig. Csapat- és az egyéni bajnoki cím megszerzése a cél 2011-ben is! Eger, Ózd, Szombathely futamokon biztos indulunk. A veszprémi rallyt sajnos kihagyjuk, mert az autó 7cm-rel lentebb ül tavalyhoz képest, és alacsonyabb lett a súlypontja. Az évad második fele pedig még nagyon kérdőjeles. A nyár az inkább munkával teli, a versenyzés rovására.”


Most pedig nézzük, hogy mi a helyzet a 2010-es RTE Csapat Bajnokság első három csapatával:
I. Balázs Attila – Booster Racing Team „főnöke”
„Sikerült a tavalyi évben megszereznünk a Csapat Bajnoki címet.  2011-ben is szeretnénk ezt a helyezést megőrizni. Bár tudjuk, hogy az előző évben is nagyon éles verseny volt a csapatok között. Idén ez rettentően nehéz feladat lesz, de mindenképpen azon leszünk, hogy ezt megőrizzük.
2011-ben egy picit átalakult a csapatunk. Két húzó ember is külön egyesületet alakított. De még szerencse, hogy csapatban összetartunk. Egyéniben külön versenyeznek, de csapatban majdnem hogy maradtunk a régi felállásban. Lássuk is:
Gyuriczky Zsolt – Pintér Szilvi - teljes évadot terveznek az A2-es kategóriában, ahol szerintem esélyesek is a bajnoki címre. Már Egerben is találkozhatunk velük.
Takács András – Kovács Zoltán – egy N1-es Suzukival fognak Egerben a rajthoz állni.
Tóth Ádám – Juhász Péter – Szintén Egerben egy N1-es Suzukival raliznak majd.
Redler Zsolt – Koca János  - új csapattagok  -  nagy reménységeink - H1-ben mennek majd egy Ladával, akiket szintén láthatunk majd Egerben.
A többiek csak Ózdon fognak majd beszállni a pontgyűjtésbe:
Hidegkúti Balázs – Kőhegyi József - az Opel Astrával még csak a próba köröket róják. Sajnos még nem teljesen készült el az autó.
Kovács István – Török Norbert - Sajnos nekik egyéb elfoglaltságuk akadt, ezért nem tudnak majd a szezon nyitón indulni.
Koszorús Balázs – Gróza Ferenc - Utolsó pillanatban maradtak ki, mert nem jött össze nekik a kocsi műszakiztatása.
A kapcsolattartás általában telefonon és emailen szokott történni.  Az összefogás most nem sikerült a legtökéletesebben, hiszen a Nyilas úr is külön csapatot alkot. Szerencse viszont, hogy a szíve visszahúz, mert a Csapat Bajnokságban velünk tart. A másik páros az Antalffy-ék váltak ki még tőlünk. De nekik „magasabb” tervük van, az első osztályban való versenyzést fontolgatják idén.
Előre semmit nem terveztünk most el. Meg kell látni az első versenyen, hogy kik fognak majd csapatba is nevezni. Mi annak szurkolnánk, hogy minél többen legyünk a versenyben, ne csak annyian, mint az előző évben. Eger után már jobban fogom látni, hogyan áll majd fel a 2011-es év.

Amit viszont biztosan tudok, hogy a csapat erőssége inkább az aszfaltos futamokon mutatkozik meg. A fiúk a murván féltik az autókat, ami érthető is. Sajnos a pénzügyi háttér akadályoz minket a murvás versenyeken való részvételekben. Az egyik fő támogatónkat is elveszítettük az idei évben, így még ezzel is nehezebb a helyzetünk.
Ugyanakkor izgalmas RTE idény számítunk, jó futamokkal. Az összevont versenyek is tetszenek, csak a mostani kavarodás, vita ne lenne. Véleményem szerint, ami az MNASZ-ben folyik jelenleg nem tesz jót az RTE-nek. Lehet, hogy meg kellene várni míg kiforrja magát ez az egész,  addig pedig  jobb lenne a túrának külön. De ez csak egy gondolat volt…”

II. Herbály Attila – Teherati 2006 Kft. Rali Team vezetője
„A híresztelésekkel ellentétben egyben van a csapat, nem oszlott föl! A tavalyi csapatból idén is mindenki a teamben van. Sőt bővültünk is. Jött egy új versenyző párosunk. Az idén a cél a Csapat Bajnoki cím első helyének a megszerzése. De nézzük, hogy a csapat tagokkal mi is a helyzet:
Brunczvik „Munyu” – a bajnoki cím védésére készül teljes gőzzel ugyanazzal az autóval és ugyanazzal a háttérrel.
Sajtós Dénes  –  az autó ugyanaz, kisebb változtatásokkal persze és ő is a bajnoki címnek megtartását tüzte ki célul.
Dicső Peti – Ő külön pártfogoltam. Először H1-ben fog kezdeni.  Év közben valamikor feljebb lép majd a H2-es kategóriaba.
Szabó Norbiék – csak Bükfürdőn fognak menni először. A többi verseny még kérdéses a számukra. De azért remélem, hogy minél több futamon láthatjuk még őket.
„Forgi” Forgách István –Ők  Egerben támadnak először, hisz ez nekik hazai pálya! Előreláthatólag csak az évnek a második felében fognak majd a rajtokhoz állni. Az ózdi és a murvás futamokat nem tervezik.
Kelő Gere úrék –  visszaültek az Evo VI-osba és ők az abszolút pontokra száguldanak majd.
Csépe Teodor – visszatértek ismét hozzánk! A H1-ben fognak majd versenyezni egy Honda Civic-kel. 2007-ben már voltak ennek a kategóriának a bajnokai.
Engem és a sógoromat pedig Ózdon láthat majd a közönség előfutóként. Nekem csak ez van betervezve az idei évre.
A H és az A csoportos vonalat erősítjük. N csoportos autónk idén sem lesz. Összevissza, keresztbe verésekre számítok. Remélem, hogy sok helyen a kategória elsőség a csapaton belül fog majd eldőlni. A tavalyi évben a murvára építettem ki a csapatot és a taktikát is. Arra törekedtem, hogy olyan emberek alkossák a vázat a teamnek, akikről tudtam, hogy murván mennek. Hiszen ott 1,5 szorzó és kisebb létszám volt. Itt előnyre tehettünk szert.  Tudtam, hogy a Dicső Petiék és a Szabó Norbiék is a murván érzik igazán otthon magukat, hiszen mind a ketten rali crossoztak. A Dénesnek mindegy hol megy, ő szélvész gyors itt is és ott is. A Kelő Geri is inkább murván érzi jól magát - ő roncsderby bajnok volt - a laza talaj neki sem számít. Viszont a Forgi inkább aszfalt specialista. De ahogy tudjuk a raliban egy jó adag szerencse is azért beleszól a győzelmekbe. Viszont elmondhatom, hogy ami a fiúkon múlik, azt 100-osan teljesítik. Sőt az elmúlt 3 évben már a csapattagok egymással is foglalkoznak, egymásnak is szurkolnak és elmondható, hogy egy jó kis csapat szellem alakult ki.

Szeretnénk már előre lépést látni ebben a csapatbajnokságban is. Vonzóbbá kellene tenni a csapatoknak ezt a versenyt.  Remélem, hogy idén ez majd változni fog. A fő cél az lenne, hogy legyen 8-10 csapat. Így egy versenyzői értekezletet is 8-10 embernek kellene összehozni nem pedig 100-nak. Hiszen mindenki a saját versenyzőinek az érdekeit képviseli. Sokkal egyszerűbb és célra vezetőbb dolog 8-10 embernek vitatkozni, mint 100-nak.
Végül pedig az összes többi csapatnak is nagyon jó versenyzést és sok szerencsét kívánok az idei évre!”

III. Bartha Aurél – Ralda Rallye Team kapitánya
„A szakosztályunk már harmadik éve versenyzik az RTE Csapat Bajnokságban. Eddig stabilan tartani tudtuk a harmadik helyet, de 2011-ben reméljük, hogy előrébb fogunk tudni majd lépni. Bár a csapatunk sajnos egy kicsit gyengébben indul, mint tavaly.  Négy párossal veszünk részt a versengésében.
Kicsák – Szikszai páros, akik egy BMW M3-sal száguldanak. Sajnos az egri versenyt most kihagyják.  Az előző hétvégén teszteléskor az autónak szétment a motorja.
A Barna – Labant duó egy Mitsubishi Evo IX-esben fognak versenyezni. Nagyon drukkolok nekik, hogy abszolút értékelésben a dobogó valamelyik fokára majd felállhassanak. Náluk a murvás futamok a favoritok, mint a szombathelyi és a veszprémi.
Jómagam és Gáspár úr ismét a Hondánkkal igyekszünk majd megvédeni a bajnoki címünket. Nekünk  az egeri, ózdi és szendrői futamok számítanak a kedvencnek.
Az idei évben pedig a Czakó – Orbán kettős egy Skoda Favorittal láthatjuk majd versenyezni.

Őszintén bevallom, hogy mi nem taktikázunk. Nekünk a versenyzés, arról szól, hogy jól érezzük magunkat, együtt legyünk a barátokkal. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a szakosztályban mindenki nyíregyházi és ebből kifolyólag sokat is találkozunk, baráti összejövetelek keretein belül. Mindenki szeret versenyezni, jó hangulatban telik a hétvége, s persze a cél, hogy emellett még jót autózzunk is. Erről szól az egész. Az eredmények pedig majd magukért beszélnek. A csapaton belül, mint szakosztály vezető elég sok feladatot én látok el már évek óta. Szállásfoglalás a csapatnak, tréler rendelés, nevezések, stb. De mindezt nagyon szívesen teszem, s nem értem, hogy a csapatok versenye miért nem népszerűbb a versenyzők körében. Remélem, hogy ez majd idővel változik! De addig is mi próbálunk eredményeket elérni és feljebb lépkedni a dobogón!”


A viszontlátásra Egerben!
Juhász Veronika
RTE

Ui. Sajtós Dénes úrtól, az A3-as kategória 2011-es győztesétől ezúton is elnézést kérek, hogy kimaradt a megkérdezettek sorából. Pedig próbáltam elérni, de ígérem majd pótolom az elmaradást! Mindenesetre az biztos, hogy őt is láthatjuk majd Egerben ralizni!

Ez a hír most jelenik meg 4801. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k