|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]()
Az biztos, hogy a Bükfürdő Rallye sem segített terápiás jelleggel... :)
![]() Miskolcon az utolsó gyorson dobtátok a dobogót,
Bükfürdőn az első kanyarokban a versenyt...
Mi történt a murvás futamon?
Már fél nyolckor elkezdtük a napozást... nem így terveztük.
Először arra gyanakodtam, mint anno a Baranya Kupán: mármint, hogy félreváltottam és a fékezésnél ötödikből egy második sebességi fokozatot kapcsoltam. Mind a négy kerék megállt és nem tudtunk elfordulni. Aztán a belső felvételeken is, és az autó telemetriájából is kiderült: ötödikben 170 km/h-ás sebességnél vettük a féktávot és minden a helyén volt, jó volt az elképzelés, ahogy be akartam kanyarodni. Húztam egy negyediket és olyan érzés volt, mintha hátulról megrántottak volna és az autó nem reagált semmire. Kívülről mindenképp úgy nézhetett ki, mintha diszkófékkel beestünk volna. Hiába engedtem fel a féket és adtam gázt, az autó ötödik után nem a negyedik fokozatot vette be, hanem a váltó valamiért a hátramenetbe kapcsolt...
Jó meccs lehetett volna...
Cserébe itt jön a vegyes talajú Székesfehérvár Rallye.
Én emlékszem, hogy Hondával mentél itt anno.
2002-ben volt szerencsém ott menni. Pozitívak az élmények, hiszen az N2-es kis Hondával a nagy F2-ben harmadikok tudtunk lenni. De ez olyan régen volt, hogy a mai versenyeket figyelemmel kísérők nagy többsége nem emlékszik már az F2-re... Erős mezőnyben sikerült a dobogóra állnunk kit-carok között.
![]() De tényleg rég volt, VHS-en kell visszanéznem a felvételeket, de ehhez egy működő magnót is kellene szereznem... :)
Milyen nehéz lesz beállítani a fiúknak az autót?
Két versenyre készülünk! A veszprémi beállítások lesznek az elsődlegesek a murvás pályákra. Az aszfaltos setuphoz előbb látni kell a pályákat, aztán majd azok alapján elkattogtatjuk a gátlókat... :) A pályabejárás után fog majd kiderülni.
Kicsit aggaszt, hogy az első nap van a murva. Bízom benne, hogy túl tudjuk úgy élni, hogy nem kell utána majd valamilyen műszaki problémát cipelnünk a vállunkon.
A murvás bajnoki remények kicsit eltávolodtak a bükfürdői verseny után, de azért nem adjuk fel, ugye?
Az alap dolog, ami miatt e mellett a verseny mellett döntöttünk az az volt, hogy ne üljünk két hónapig otthon, menjünk az autóval. Azt érzem, hogy nagyon sokat számít, hogy sokat menjünk. Az már csak hozadéka volt a dolognak, hogy közben a murva bajnokságban is indultunk ezzel. A verseny siratom, tényleg nagyon hamar véget ért. Olyan volt, mintha valaki elrontotta volna a játékomat és nem az történt, amit szerettem volna.
De ebből inkább a tettvágy maradt meg!
Fehérváron még inkább oda kell állnunk, csináljuk amit kell!
A Magyar Bajnokság az elsődleges a számunkra! Ha az erőviszonyokat nézzük, akkor az R4-es autók között találtunk olyan ellenfeleket, akikkel jó csatákat tudunk vívni. A komolyabb technikákkal versenyzőket majd nézzük, hogyan küzdenek előttünk. Nyílván az a cél, hogy valahol ott kalimpáljunk az első ötben. Ami rajtunk múlik az az, hogy az R4-esekkel versenyezzünk egy jót!
Várjuk a versenyt!
Ez a hír most jelenik meg 1991. alkalommal
![]() 2014.06.13-15.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |