Tele tettvággyal, jó csatákban bízva
Balogh Janival beszélgettünk a fehérvári futam előtt
2014-06-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763325841
Napi oldal:
63298
Jelenleg:
1006
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 

tele_tettvaggyal_jo_csatakban_bizva_2


Balogh Janiék Miskolcon megnyerték a prológot, az első nap végén az élen álltak, másnap az utolsó gyors rajtjában is még a dobogón kardoskodtak. Aztán egy defekt és az ötödik hely jutott. A Murvás Bajnokin már az első gyors célját sem látta meg a miskolci pilóta és navigátora.


Kicsit hosszabb volt a szünet, de talán elég arra, hogy feldolgozd a miskolci történetet, és talán a bükfürdői verseny sem hagyott mély nyomokat...

 

Az biztos, hogy a Bükfürdő Rallye sem segített terápiás jelleggel... :)

tele_tettvaggyal_jo_csatakban_bizva_3
 
Miskolcon az utolsó gyorson dobtátok a dobogót, 
Bükfürdőn az első kanyarokban a versenyt...
Mi történt a murvás futamon?
Már fél nyolckor elkezdtük a napozást... nem így terveztük.
Először arra gyanakodtam, mint anno a Baranya Kupán: mármint, hogy félreváltottam és a fékezésnél ötödikből egy második sebességi fokozatot kapcsoltam. Mind a négy kerék megállt és nem tudtunk elfordulni. Aztán a belső felvételeken is, és az autó telemetriájából is kiderült: ötödikben 170 km/h-ás sebességnél vettük a féktávot és minden a helyén volt, jó volt az elképzelés, ahogy be akartam kanyarodni. Húztam egy negyediket és olyan érzés volt, mintha hátulról megrántottak volna és az autó nem reagált semmire. Kívülről mindenképp úgy nézhetett ki, mintha diszkófékkel beestünk volna. Hiába engedtem fel a féket és adtam gázt, az autó ötödik után nem a negyedik fokozatot vette be, hanem a váltó valamiért a hátramenetbe kapcsolt...
 
Jó meccs lehetett volna...
 
Cserébe itt jön a vegyes talajú Székesfehérvár Rallye. 
Én emlékszem, hogy Hondával mentél itt anno.
2002-ben volt szerencsém ott menni. Pozitívak az élmények, hiszen az N2-es kis Hondával a nagy F2-ben harmadikok tudtunk lenni. De ez olyan régen volt, hogy a mai versenyeket figyelemmel kísérők nagy többsége nem emlékszik már az F2-re... Erős mezőnyben sikerült a dobogóra állnunk kit-carok között.

tele_tettvaggyal_jo_csatakban_bizva_1
De tényleg rég volt, VHS-en kell visszanéznem a felvételeket, de ehhez egy működő magnót is kellene szereznem... :)
 
Milyen nehéz lesz beállítani a fiúknak az autót?
Két versenyre készülünk! A veszprémi beállítások lesznek az elsődlegesek a murvás pályákra. Az aszfaltos setuphoz előbb látni kell a pályákat, aztán majd azok alapján elkattogtatjuk a gátlókat... :) A pályabejárás után fog majd kiderülni.
Kicsit aggaszt, hogy az első nap van a murva. Bízom benne, hogy túl tudjuk úgy élni, hogy nem kell utána majd valamilyen műszaki problémát cipelnünk a vállunkon.
 
A murvás bajnoki remények kicsit eltávolodtak a bükfürdői verseny után, de azért nem adjuk fel, ugye?
Az alap dolog, ami miatt e mellett a verseny mellett döntöttünk az az volt, hogy ne üljünk két hónapig otthon, menjünk az autóval. Azt érzem, hogy nagyon sokat számít, hogy sokat menjünk. Az már csak hozadéka volt a dolognak, hogy közben a murva bajnokságban is indultunk ezzel. A verseny siratom, tényleg nagyon hamar véget ért. Olyan volt, mintha valaki elrontotta volna a játékomat és nem az történt, amit szerettem volna.
 
De ebből inkább a tettvágy maradt meg! 
Fehérváron még inkább oda kell állnunk, csináljuk amit kell!
A Magyar Bajnokság az elsődleges a számunkra! Ha az erőviszonyokat nézzük, akkor az R4-es autók között találtunk olyan ellenfeleket, akikkel jó csatákat tudunk vívni. A komolyabb technikákkal versenyzőket majd nézzük, hogyan küzdenek előttünk. Nyílván az a cél, hogy valahol ott kalimpáljunk az első ötben. Ami rajtunk múlik az az, hogy az R4-esekkel versenyezzünk egy jót!
 
Várjuk a versenyt!
 
Ez a hír most jelenik meg 1991. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k