24.Országos LADA Találkozó - 2025.08.21-24 - Soltvadkert
RS-EVENT - 2025.08.23. - MVM Dome, Budapest
Tele tettvággyal, jó csatákban bízva
Balogh Janival beszélgettünk a fehérvári futam előtt
2014-06-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
779369499
Napi oldal:
31895
Jelenleg:
1129
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
az 5.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
883
2. Balassa Balázs
806
3. Gönczi Dániel
746
4. Rási László
710
5. Csáki Ottó
605
6. Kasza Kristóf
599
7. Somogyi Máté
597
8. Suborits Péter
586
9.
Nagy Balázs
583
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 9.futam,
a Rally Finnland után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
176
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
173
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
163
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
163
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
125
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
87
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
48
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 

tele_tettvaggyal_jo_csatakban_bizva_2


Balogh Janiék Miskolcon megnyerték a prológot, az első nap végén az élen álltak, másnap az utolsó gyors rajtjában is még a dobogón kardoskodtak. Aztán egy defekt és az ötödik hely jutott. A Murvás Bajnokin már az első gyors célját sem látta meg a miskolci pilóta és navigátora.


Kicsit hosszabb volt a szünet, de talán elég arra, hogy feldolgozd a miskolci történetet, és talán a bükfürdői verseny sem hagyott mély nyomokat...

 

Az biztos, hogy a Bükfürdő Rallye sem segített terápiás jelleggel... :)

tele_tettvaggyal_jo_csatakban_bizva_3
 
Miskolcon az utolsó gyorson dobtátok a dobogót, 
Bükfürdőn az első kanyarokban a versenyt...
Mi történt a murvás futamon?
Már fél nyolckor elkezdtük a napozást... nem így terveztük.
Először arra gyanakodtam, mint anno a Baranya Kupán: mármint, hogy félreváltottam és a fékezésnél ötödikből egy második sebességi fokozatot kapcsoltam. Mind a négy kerék megállt és nem tudtunk elfordulni. Aztán a belső felvételeken is, és az autó telemetriájából is kiderült: ötödikben 170 km/h-ás sebességnél vettük a féktávot és minden a helyén volt, jó volt az elképzelés, ahogy be akartam kanyarodni. Húztam egy negyediket és olyan érzés volt, mintha hátulról megrántottak volna és az autó nem reagált semmire. Kívülről mindenképp úgy nézhetett ki, mintha diszkófékkel beestünk volna. Hiába engedtem fel a féket és adtam gázt, az autó ötödik után nem a negyedik fokozatot vette be, hanem a váltó valamiért a hátramenetbe kapcsolt...
 
Jó meccs lehetett volna...
 
Cserébe itt jön a vegyes talajú Székesfehérvár Rallye. 
Én emlékszem, hogy Hondával mentél itt anno.
2002-ben volt szerencsém ott menni. Pozitívak az élmények, hiszen az N2-es kis Hondával a nagy F2-ben harmadikok tudtunk lenni. De ez olyan régen volt, hogy a mai versenyeket figyelemmel kísérők nagy többsége nem emlékszik már az F2-re... Erős mezőnyben sikerült a dobogóra állnunk kit-carok között.

tele_tettvaggyal_jo_csatakban_bizva_1
De tényleg rég volt, VHS-en kell visszanéznem a felvételeket, de ehhez egy működő magnót is kellene szereznem... :)
 
Milyen nehéz lesz beállítani a fiúknak az autót?
Két versenyre készülünk! A veszprémi beállítások lesznek az elsődlegesek a murvás pályákra. Az aszfaltos setuphoz előbb látni kell a pályákat, aztán majd azok alapján elkattogtatjuk a gátlókat... :) A pályabejárás után fog majd kiderülni.
Kicsit aggaszt, hogy az első nap van a murva. Bízom benne, hogy túl tudjuk úgy élni, hogy nem kell utána majd valamilyen műszaki problémát cipelnünk a vállunkon.
 
A murvás bajnoki remények kicsit eltávolodtak a bükfürdői verseny után, de azért nem adjuk fel, ugye?
Az alap dolog, ami miatt e mellett a verseny mellett döntöttünk az az volt, hogy ne üljünk két hónapig otthon, menjünk az autóval. Azt érzem, hogy nagyon sokat számít, hogy sokat menjünk. Az már csak hozadéka volt a dolognak, hogy közben a murva bajnokságban is indultunk ezzel. A verseny siratom, tényleg nagyon hamar véget ért. Olyan volt, mintha valaki elrontotta volna a játékomat és nem az történt, amit szerettem volna.
 
De ebből inkább a tettvágy maradt meg! 
Fehérváron még inkább oda kell állnunk, csináljuk amit kell!
A Magyar Bajnokság az elsődleges a számunkra! Ha az erőviszonyokat nézzük, akkor az R4-es autók között találtunk olyan ellenfeleket, akikkel jó csatákat tudunk vívni. A komolyabb technikákkal versenyzőket majd nézzük, hogyan küzdenek előttünk. Nyílván az a cél, hogy valahol ott kalimpáljunk az első ötben. Ami rajtunk múlik az az, hogy az R4-esekkel versenyezzünk egy jót!
 
Várjuk a versenyt!
 
Ez a hír most jelenik meg 2048. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
040506 07 08 0910
11 12 13 14151617
18 19 20 21222324
252627 28293031
010203 04050607
2025.08.15-17.

részletes infóink

2025.08.14-16.

részletes infóink

2025.08.21-24.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.08.23.

részletes infóink

2025.08.29-30.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k