|
h i r d e t é s
Összes oldal:
797585744
Napi oldal:
198697
Jelenleg:
1120
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1324 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Rási László |
|
1003 |
| 4. |
Csáki Ottó |
|
969 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
884 |
| 6. |
Varga Zalán |
|
874 |
| 7. |
Halmai Péter |
|
868 |
| 8. |
Kárai Károly |
|
864 |
| 9. |
Misik Attila |
|
860 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
| 2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
| 3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
180 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
| 8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
| 9. |
Sami Pajari |
|
56 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
Simone Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
135 |
| 2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
| 3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
| 4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
| 5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
| 7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
| 9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
| 1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 2. |
Rongits Attila |
|
70 |
| 3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 6. |
Matics Mihály |
|
40 |
| 7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 3. |
Hibján József |
|
22,5 |
| 4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
| 2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
| 3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
| 4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
| 6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
| 8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
| 1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
| 2. |
Csukovics István |
|
60 |
| 3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
| 3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
| 1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Meggyászolták elhunyt sporttársukat, de menniük kell tovább, hiszen Tóth Zsolt is ezt tenné… Az egri versenyre készül a Gulf Racing Hungary és újdonság, hogy egy újabb R5-ös csúcsgéppel bővült a csapat, hiszen a Velenczei Ádám – Szőke Tamás duó mellett egy teljesen hasonló kinézetű SKODA Fabia R5-el a Vánsza Zsolt – Szedő Csaba páros is kipróbálja az Eger Rally-n. Ádámék nem titkolt célja, hogy a dobogó legfelső fokára álljanak. Nem lesz könnyű dolguk, hiszen a bajnokság harmadik futamára 20-nál több R5-ös versenyautót neveztek.
Az előző futamon történt tragikus baleset mindenkit elgondolkoztatott, hogy veszélyes sportág a rally. De a csapatoknak menniük kell tovább, minden egyes pozícióért meg kell küzdeni a másodpercekkel.
Velenczei Ádám és navigátora, Szőke Tamás a harmadik helyen fejezte be a szezonnyitót és Miskolcon is meg volt a tempójuk, így az egri verseny előtti teszten már csak finomítani kellett a SKODA Fabia R5 beállításait. A ToppCars csapata most is tökéletes munkát végzett, Ádám mosolyogva szállt ki a teszt végén a versenyautóból: „Jó érzés volt az autóba ülni, de ez már az első teszten is így volt. Lobogós pályák várnak ránk Egerben. Biztos nem lesznek nagy különbségek, hiszen a pályákat mindenki ismeri, évek óta versenyzünk már rajtuk. Tizedek fognak számítani a gyorsasági szakaszokon. Most talán a biztonság miatt is, kicsit több lassítót helyeztek el a rendezők, ennek megfelelően fontos lesz a pontos féktávok megtalálása.”
Már a miskolci versenyre beállították a lámpasorukat, amire most Egerben várhatóan szükség lesz, hiszen a szombati második szakasz éjszakai gyorsasági lesz. „Idén még nem mentünk esti szakaszon. A lámpasorunk nagyon jól működik, olyan vele, mintha nappal mennénk. Kíváncsi vagyok, hogy az óra is ezt mutatja e majd… Ha sikerül közel azonos időket menni ugyanazon a hosszú gyorson sötétben is, mint előtte világosban, akkor nagy gond nem lehet.”
Az esélyekről és a tervekről most is mosolyogva mondja Ádám: „Mindig azt mondom, hogy az első háromba szeretnénk végezni. Az első helyért szeretnénk harcolni. Nem lehet látni még hónapokkal előre, sajnos, ezért taktikázni nem lehet, minden versenyen, ami meg van tartva, a legtöbbet kell kihozni magunkból.”
Vánszáék tehát szintén egy SKODA Fabia R5-el erősítik a csapatot, de természetesen nem hagyhatta ki hazai versenyét a Gulf Racing Hungary csapatvezetője, Strider Zoltán sem, aki a Peugeot 208 R2-vel, Apkó Andris navigálása mellett vág neki a küzdelmeknek.
A csapat ORC bajnokságban induló egysége, a BMW-s Szilágyi Patrik ezúttal Érsek Krisztiánnal szeretné ugyanazt az ellenállhatatlan tempót diktálni, amit tette a szezonnyitón, ahol egy technikai probléma nem engedte a célba érni a végig első helyen autózó pilótát.
Tehát négy autóval várnak minden érdeklődőt a Gulf Racing Hungary párosai az egri futam hétvégéjén. Szombaton a Dobó téri rajtceremónia után két gyorsasági szakaszon, majd másnap egész nap az Eger környéki pályákon, vagy a Tárkányi úti szervizparkban.
A csapat partnerei:
Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft., Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, MM Infinity Kft., INFODOTS, Dr. Rettig Richárd, FERRO-PRESS Kft., Signal Print Kft., GPR & Partners Kft., Consult Team Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft.
Ez a hír most jelenik meg 2235. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2020
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok
|