LCH Tavaszi LADA találkozó
Több mint 100-an párban
Órákkal a verseny előtt még tud információkat mondani a rendező
2014-08-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684733933
Napi oldal:
72786
Jelenleg:
625
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

tobb_mint_100-an_parban_1

Órákban lehet mérni a STEFANI Baranya Kupa kezdetéig hátralévő időt. A gépezet tegnap a hivatalos tesztekkel beindult. Újabb fontos és hasznos információk a versenyről a rendezőtől Markó Tibortól.
 
Abból, hogy csak hatodik alkalommal tudtuk ezt a telefonos interjút összehozni arra következtetek, hogy nem unatkozol.
Szerencsére nagyon nem. Adott a lehetőség, hogy egy remek hétvégét töltsünk el a rallye-val és az autósport barátokkal. Az sem túl nagy titok, hogy egy ilyen jellegű rendezvény kezdete előtti utolsó napokban még rengeteg apró és kevésbé apró leküzdendő feladat áll előttünk, és a segítőink előtt. Mert ugye ez sem "one man show". És ezt szeretném is hangsúlyozni, hogy pl. a STEFANI Baranya Kupa megvalósulásához több száz emberke együttes autósport szeretete, tenni akarása és elhivatottsága kell. Elöljáróban még annyit, hogy a megszokottan magas színvonalon teljesítő MRT stáb tagok és Pécsi Sportbírók mellet ki kell emelnem egy menet közben rendezői bizottsági taggá vált patrónust is. Ő Móczár Péter, az MNASZ Alelnöke, aki annak ellenére aktívan küzdött a felmerülő gondok leküzdésében, hogy súlyos betegen az ágyat nyomja. Nem egyszerű történet ez, minimum le a kalappal előtte! De majd picit később erről…
 
Milyen friss infód van a versenyről?
Nemrég jelent meg az 1.sz. Végrehajtási utasítás, amiből néhány infót kiemelnék, ami a versenyzőknek fontos, és talán a nézőknek is érdekes lehet. Első és legfontosabb, hogy az adminisztratív átvétel helyszíne változik, és nem a komlói Sportközpontban, hanem - hagyományosan - a sikondai Ambient Aroma Spa Hotelben lesz szombaton délelőtt. Szintén technikai jellegű infó, hogy a pályabejárás idején egy mountain bike és futó OB is lesz a Prológ helyszínén, így kérjük a versenyzőinket, hogy a megszokottnál is figyelmesebben végezzék a pályabejárást, mert picit nagyobb lesz a nyüzsi …
 
…ez igaz Komlóra, sőt Baranyára is, hiszen a több mint száz versenyzőpáros szerepel a nevezési listán. Miben jelent ez plusz feladatot?
A elmúlt évek hazai rallye OB futamai fényében nagyon örülök ennek az érdeklődésnek, és ha ciki ha nem én ezúttal is köszönöm a versenyzőknek, hogy újra bizalmat szavaztak a Marco Racing Team-nek és a Baranya Kupának. 
Ezt a bizalmat igyekszünk meghálálni egy jó kis versennyel és egyéb apróságokkal is. A magas nevezői létszám azt is eredményezi, hogy egész egyszerűen "kinőttük" a szervizparkot, így az előfutókat a város egy nem túl távoli pontjára telepítjük át szervizelni, méghozzá a Templom térre. Ezenkívül Komló Városa örömmel sietett a magas létszám okozta "probléma" megoldásában a segítségünkre egy újabb jelentős méretű területtel. A kibővített szervizpark rendje így a következő: Erőmű területén a Historic mezőny, az Eszperantó téren és a Bem u-i parkolóban (versenyiroda előtt és mögött) a Rallye2 és az 'M' csoport kap helyet. És ahogy már említettem, az előfutók a gyűjtő állomás közvetlen közelében, a Templom téren vernek tanyát.
 
A megemelkedett létszám mennyire lesz érezhető a verseny programjában?    
A működés, a menetrend alapvetően nem változik ezzel. Sztankovics Györgyivel, a versenyigazgatóval átszámoltuk egyik este az időket, modelleztük a versenyt, és bár szorossá válik így a vonatozás, de ha nem lesz sok esés-kelés, rescue be, rescue ki akkor észre sem lehet majd venni, hogy mennyi autó verseng itt a hétvégén. A nézők számára lesz a legjobb, hiszen olyan sűrűn láthatnak majd versenyautót, amilyen sűrűn a szabály lehetővé teszi, azaz üresjárat nem lesz. Az biztos! Egy picit csücskös lesz, ez nem kérdés, és az sem, hogy a verseny élvezetességét tartjuk szem előtt és a szükséges döntéseket is így hozzuk majd menet közben. Úgy tűnik az időjárás felelős is jókedvű, így a nézőkre és a versenyzőkre is napsütéses verseny vár.  
 
Említetted, hogy Móczár Péter tiszteletbeli rendezőbizottsági tag lett. 
thumb_tobb_mint_100-an_parban_2Az MNASZ Alelnökét az autósportban jártas embereknek nem kell bemutatni. Sokan tudják, hogy ki Ő, de talán kevesen ismerik. Ahogy mindannyiunknak, úgy természetesen neki is megvannak a hibái. Aki nem ismeri, talán megütközhet olykor a habitusán, de Ő ilyen. Amit azonban az utóbbi versenyszezonokban tett itt a raliban, a raliért, azt a kritikusainak is el kell ismernie. Nem akarok feleslegesen pátoszos lenni, de a versenyzőknek és a sportunkban érdekelt embereknek is tudniuk kell, hogy Móczár Péter az utóbbi bő másfél évben több alkalommal komolyan segítette a rallye versenyek megvalósulását. Függetlenül attól, hogy MARB, vagy OB futamról beszélünk, ha megakadt valamelyik rendező az engedélyeztetés során, Móczár Péter volt az az ember, aki megoldotta az adott problémát. Ami pedig a non plus ultra: talán sokan nem is tudják, hogy komoly és súlyos betegséggel küzd. Az utóbbi másfél hónapban 2x operálták is. Ennek ellenére két kezelés között, a betegágyából oldotta meg a legutóbbi bajnoki futam, a Fehérvár Rallye engedélyeztetési problémáját, és ugyan így járt el az elmúlt hetekben, napokban a Baranya Kupa esetében is. Azt hiszem Lakatos Robi rendező társam nevében is írhatom, hogy Péter közreműködése nélkül vagy nincsenek ezek a versenyek, vagy egy egészen más, szegényebb, kisebb, egyszerűbb megoldás született volna. De a rali működik! Többek között az ilyen elhivatott emberek miatt! Köszönöm.
 
 
Ez a hír most jelenik meg 2758. alkalommal
címkék: Markó Tibi
Share |
2014-08-08
Komló • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k