RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Több mint 100-an párban
Órákkal a verseny előtt még tud információkat mondani a rendező
2014-08-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
711664904
Napi oldal:
64500
Jelenleg:
5364
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

tobb_mint_100-an_parban_1

Órákban lehet mérni a STEFANI Baranya Kupa kezdetéig hátralévő időt. A gépezet tegnap a hivatalos tesztekkel beindult. Újabb fontos és hasznos információk a versenyről a rendezőtől Markó Tibortól.
 
Abból, hogy csak hatodik alkalommal tudtuk ezt a telefonos interjút összehozni arra következtetek, hogy nem unatkozol.
Szerencsére nagyon nem. Adott a lehetőség, hogy egy remek hétvégét töltsünk el a rallye-val és az autósport barátokkal. Az sem túl nagy titok, hogy egy ilyen jellegű rendezvény kezdete előtti utolsó napokban még rengeteg apró és kevésbé apró leküzdendő feladat áll előttünk, és a segítőink előtt. Mert ugye ez sem "one man show". És ezt szeretném is hangsúlyozni, hogy pl. a STEFANI Baranya Kupa megvalósulásához több száz emberke együttes autósport szeretete, tenni akarása és elhivatottsága kell. Elöljáróban még annyit, hogy a megszokottan magas színvonalon teljesítő MRT stáb tagok és Pécsi Sportbírók mellet ki kell emelnem egy menet közben rendezői bizottsági taggá vált patrónust is. Ő Móczár Péter, az MNASZ Alelnöke, aki annak ellenére aktívan küzdött a felmerülő gondok leküzdésében, hogy súlyos betegen az ágyat nyomja. Nem egyszerű történet ez, minimum le a kalappal előtte! De majd picit később erről…
 
Milyen friss infód van a versenyről?
Nemrég jelent meg az 1.sz. Végrehajtási utasítás, amiből néhány infót kiemelnék, ami a versenyzőknek fontos, és talán a nézőknek is érdekes lehet. Első és legfontosabb, hogy az adminisztratív átvétel helyszíne változik, és nem a komlói Sportközpontban, hanem - hagyományosan - a sikondai Ambient Aroma Spa Hotelben lesz szombaton délelőtt. Szintén technikai jellegű infó, hogy a pályabejárás idején egy mountain bike és futó OB is lesz a Prológ helyszínén, így kérjük a versenyzőinket, hogy a megszokottnál is figyelmesebben végezzék a pályabejárást, mert picit nagyobb lesz a nyüzsi …
 
…ez igaz Komlóra, sőt Baranyára is, hiszen a több mint száz versenyzőpáros szerepel a nevezési listán. Miben jelent ez plusz feladatot?
A elmúlt évek hazai rallye OB futamai fényében nagyon örülök ennek az érdeklődésnek, és ha ciki ha nem én ezúttal is köszönöm a versenyzőknek, hogy újra bizalmat szavaztak a Marco Racing Team-nek és a Baranya Kupának. 
Ezt a bizalmat igyekszünk meghálálni egy jó kis versennyel és egyéb apróságokkal is. A magas nevezői létszám azt is eredményezi, hogy egész egyszerűen "kinőttük" a szervizparkot, így az előfutókat a város egy nem túl távoli pontjára telepítjük át szervizelni, méghozzá a Templom térre. Ezenkívül Komló Városa örömmel sietett a magas létszám okozta "probléma" megoldásában a segítségünkre egy újabb jelentős méretű területtel. A kibővített szervizpark rendje így a következő: Erőmű területén a Historic mezőny, az Eszperantó téren és a Bem u-i parkolóban (versenyiroda előtt és mögött) a Rallye2 és az 'M' csoport kap helyet. És ahogy már említettem, az előfutók a gyűjtő állomás közvetlen közelében, a Templom téren vernek tanyát.
 
A megemelkedett létszám mennyire lesz érezhető a verseny programjában?    
A működés, a menetrend alapvetően nem változik ezzel. Sztankovics Györgyivel, a versenyigazgatóval átszámoltuk egyik este az időket, modelleztük a versenyt, és bár szorossá válik így a vonatozás, de ha nem lesz sok esés-kelés, rescue be, rescue ki akkor észre sem lehet majd venni, hogy mennyi autó verseng itt a hétvégén. A nézők számára lesz a legjobb, hiszen olyan sűrűn láthatnak majd versenyautót, amilyen sűrűn a szabály lehetővé teszi, azaz üresjárat nem lesz. Az biztos! Egy picit csücskös lesz, ez nem kérdés, és az sem, hogy a verseny élvezetességét tartjuk szem előtt és a szükséges döntéseket is így hozzuk majd menet közben. Úgy tűnik az időjárás felelős is jókedvű, így a nézőkre és a versenyzőkre is napsütéses verseny vár.  
 
Említetted, hogy Móczár Péter tiszteletbeli rendezőbizottsági tag lett. 
thumb_tobb_mint_100-an_parban_2Az MNASZ Alelnökét az autósportban jártas embereknek nem kell bemutatni. Sokan tudják, hogy ki Ő, de talán kevesen ismerik. Ahogy mindannyiunknak, úgy természetesen neki is megvannak a hibái. Aki nem ismeri, talán megütközhet olykor a habitusán, de Ő ilyen. Amit azonban az utóbbi versenyszezonokban tett itt a raliban, a raliért, azt a kritikusainak is el kell ismernie. Nem akarok feleslegesen pátoszos lenni, de a versenyzőknek és a sportunkban érdekelt embereknek is tudniuk kell, hogy Móczár Péter az utóbbi bő másfél évben több alkalommal komolyan segítette a rallye versenyek megvalósulását. Függetlenül attól, hogy MARB, vagy OB futamról beszélünk, ha megakadt valamelyik rendező az engedélyeztetés során, Móczár Péter volt az az ember, aki megoldotta az adott problémát. Ami pedig a non plus ultra: talán sokan nem is tudják, hogy komoly és súlyos betegséggel küzd. Az utóbbi másfél hónapban 2x operálták is. Ennek ellenére két kezelés között, a betegágyából oldotta meg a legutóbbi bajnoki futam, a Fehérvár Rallye engedélyeztetési problémáját, és ugyan így járt el az elmúlt hetekben, napokban a Baranya Kupa esetében is. Azt hiszem Lakatos Robi rendező társam nevében is írhatom, hogy Péter közreműködése nélkül vagy nincsenek ezek a versenyek, vagy egy egészen más, szegényebb, kisebb, egyszerűbb megoldás született volna. De a rali működik! Többek között az ilyen elhivatott emberek miatt! Köszönöm.
 
 
Ez a hír most jelenik meg 2785. alkalommal
címkék: Markó Tibi
Share |
2014-08-08
Komló • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k