RALLYCROSS CEZ/OB - 2025.09.06-07. - Nyirád Racing Center
Több rally a TV-ben!
2006-02-28
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
783296583
Napi oldal:
279292
Jelenleg:
1173
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Holczer Danival, az RSB Médiabizottság tagjával beszélgettem az idénre várható médiaváltozásokról és egy kicsit a versenyzéséről is:

Kezdjük ott: úgy hallottam, hogy nem versenyzel az idén! Igaz ez?
Lehet, hogy igaz...

Miért? Meguntad a rally-t?
Szó sincs róla! Soha nem volt olyan szoros a kapcsolatom a Rallyesporttal, mint most!

Ez mit jelent? Az első sorból fogod nézni?
Lehet, hogy elsőre furcsán hangzik, de abszolút részt veszek benne, talán komolyabban, mint valaha.

Vannak konkrétumok, mert eddig még nem sokat mondtál? :)
Eddig a magyarországi Rallyesport marketingje, kommunikációja, médiája rendkívül szétaprózódott volt. Ennek ésszerű megváltoztatása, szükséges koncentrálása és megfelelő centralizálása hosszú idő óta eltökélt tervem. Ezen dolgozom már évek óta, és ezt készítette elő az RSB média - és MNASZ médiabizottsági munkám is. A helyzet azonban csak most érett meg arra, hogy ez a szándék konkretizálódjon. Felkereste az MNASZ-t a Barack Kommunikáció Produkciós Iroda, aki a rallyversenyek közvetítési jogainak a megvásárlásával újszerű média-megjelenést kínált.

Ez azt jelenti esetleg, hogy több rally várható a TV-ben?
Minden bizonnyal! De a munka csak most kezdődik! Az MNASZ -, a szakág -, a versenyzők -, a csapatok -, sőt a versenyszervezők érdeke is találkozik ebben a programban. Egységes média-megjelenésekkel szolgálhatjuk a Rallyesport további népszerűsítésének az ügyét.

Mi ebben a Te szereped?
A programsorozat sportszakmai vezetője vagyok. Valamennyi általunk készített írott és elektronikus sajtómegjelenés sportszakmai hiteléért felelek. Mivel a műsorkészítésre kizárólagos jogokat szerzett a Barack Kommunikáció Produkciós Iroda, ezért ez nem kis feladat. Mint az köztudott, az elmúlt években sok változást sikerült eszközölni a Rallye médiájának területén, de ez most minden eddiginél több.

Mitől újszerű a program?
Magyarországon még soha nem volt élőadás szerűen közvetítve a rallye. A Sport1 Tv. közreműködésével a versenyhétvégék mindhárom napján, tehát péntektől-vasárnapig, napi bejelentkezésekkel számolunk be az eseményekről, majd pedig egy hosszabb lélegzetű műsor keretében foglaljuk össze, a futamok legérdekesebb mozzanatait. Ezt magazinműsorok egészítik ki, az internetes (duen.hu) és írott sajtós (Rally & Racing) megjelenéseken túl. Ez így már azt hiszem elég komplex.

De ez azt jelenti, hogy máshol már nem is láthatunk rally-t?
Tudomásom szerint a műsorkészítők nem zárkóznak el az elől, hogy kérés szerint színes hírekkel, képanyagokkal, videó-anyagokkal lássák el az újságírókat, televíziós produkciókat, akik így tudósításokkal kiszolgálhatják saját közönségüket. A Barack Kommunikációs Produkciós Iroda vállalta, hogy ezen anyagokat térítésmentesen biztosítja.

Ez egyben azt is jelenti, hogy más nem is forgathat a versenyeken, és ilyen céllal az MNASZ és a szervezők sem adhatnak ki másnak akkreditációt?
Ez részben van csak így, hiszen a Barack Kommunikáció Produkciós Iroda, mint jogtulajdonos, egyes esetekben hozzájárulhat egyéb, kereskedelmi vagy promóciós céllal történő produkció gyártásához. Ehhez azonban minden esetben, a Barack Kommunikáció és Produkciós Irodával történő külön megállapodásra van szükség. Szeretném sietve leszögezni, hogy pánikra senkinek sincs oka, hiszen nem lehet cél mások Rallyesportba fektetett munkájának ellehetetlenítése.

És mi újság a Rallyecross háza táján? Hallani híreket...
Néhány kollégámmal, felvállaltuk a honi Rallyecross ügyét. Megpróbálunk tenni valamit a Magyarországon komoly múlttal bíró, de jelenleg szorult helyzetben lévő Rallyecross szakág megújításáért. Ne feledjük, júliusban Magyarország Rallyecross EB futamot rendez, hisz a nyirádi pálya adhat otthont, a Rallyecross legrangosabb eseménysorozata egyik állomásának.

Ez komoly kihívás és komoly feladat is egyben.
Azért még látunk versenyezni is?
Jelenleg is ezen dolgozom, hiszen versenyezni muszáj!

Sok sikert!
Viszlát a pályák mellett, a sajtóközpontokban és a képernyők előtt!

Ez a hír most jelenik meg 9209. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
252627 28293031
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k