h i r d e t é s
Összes oldal:
765645562
Napi oldal:
94453
Jelenleg:
944
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Gardemeister reméli, hogy a Suzuki gyári csapatába történő visszatérése meghozza végre a régóta várt áttörést a rally világbajnokságban.
Elszórt tavalyi bevetéseken kívül Gardemeisternek nem sok jutott, de idén visszatér a rally világbajnokságba, és ezt a lehetőséget rendesen ki is akarja használni. A 32 éves pilóta az elkövetkezendő két évben a Suzuki gyári csapatát fogja erősíteni, és az SX4 WRC fejlesztésébe is besegít majd.
"Nem izgulok a korom miatt, hiszen a kétszeres világbajnok Marcus Grönholm is elmúlt már harminc, amikor gyári csapathoz szerződött" - mondta a finn, aki megjárta már a Seat, a Skoda és Ford gyári csapatait is. "Eddig soha nem volt versenyképes autóm. Még akkor sem, amikor 2005-ben a Forddal versenyeztem. Akkoriban nem volt ilyen erős hátterük, mint most."
Jelenleg az SX4 WRC fejlesztése az elsődleges feladat. "A motor és a fordulatszám jó. Az autó kiegyensúlyozott, és csúszós utakon is kezelhetőbb már" - folytatta Gardemeister.
Egy négy napos svédországi teszt után a Suzuki gyári csapata felkészült a világbajnokság teljes szezonjára. A teszt során először a fiatal Per-Gunnar Andersson ült a volán mögé, majd jöhetett a tapasztalt Toni Gardemeister. "Volt pár dolog amin tudtunk javítani. Természetesen még rengeteg munka áll előttünk, de nem szabad elfelejteni, hogy mi egy fiatal csapat vagyunk, és még sok tapasztalatot kell gyűjtenünk, hogy élcsapat lehessünk. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy a szezon nyitó futamon már pontokért fogunk harcolni."
Forrás: www.rallye-magazin.de
Ez a hír most jelenik meg 5812. alkalommal
|