LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Továbbra is a bajnokság élén
Kazár Mikiék veszprémi kalandjai, gyorsról gyorsra
2013-07-23
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770145552
Napi oldal:
92943
Jelenleg:
1037
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_5

Kazár Mikiék egy kiadós murvás teszt után álltak neki a veszprémi viadalnak. A Citroen Xsara komputere nem akarta, hogy szombaton versenyezzenek... Kazár Mikivel beszélgettem:

Ennél rosszabbul nem indulhatott volna a verseny számotokra… Milyen érzésekkel voltatok szombaton?
Indulhatott volna rosszabbul is, ha például megáll a motor, akkor még négy pontot sem tudunk szerezni… De valóban rosszul indult, ebben igazad van.
Soha az életben nem volt még a Magnetti Marelli komputerekkel probléma. Soha, mióta a Citroen rallyzik ezekkel a kütyükkel. Nyilván ilyenkor eszünkbe jut, hogy mehettünk volna egy kilométerrel többet a teszten…
Nagyon rossz érzés, amikor mész, elkezd lassulni a kocsi, előbb leháromhengerezik, majd csak kettő megy és végül leáll… Senkinek nem kívánom ezt!

A teszten sokat mentetek. Hogy érezted Magad a Xsara WRC-ben?
Az első pár kilométer után azt mondtam Tominak: Welcome home! Hazaértünk! A kocsi nagyon jól volt, talán már be is laktuk. Nagyon jó érzés menni vele!

Kellett hoznotok egy döntést. Ismerlek, tudom, hogy Te mennyire szeretsz versenyezni, ennek tükrében nem is lepett meg, hogy super rallyztok.
Úgy álltunk neki ennek a versenynek, hogy küzdjünk Friciékkel egy jót. Ló nélkül nem tudok csatába menni…
Legfőképpen azért hoztuk ezt a döntést, mert nem akartam kettő hónapig pesszimistán, idegbetegként fejelgetni a falat. Hála Istennek kimentem megnézni a második gyorsaságit és annyira rosszul esett nézni, ááá én ezt nem bírom ki!

Meghoztuk a döntést. A gumitaktikánkat meg sem csináltuk, hogy átszereljünk a kettes szakaszra nyitott gumikat. Ott megvert a dél-afrikai srác, de csak azért, mert neki a megfelelő gumik voltak fent. Versenyen kívül nem akartam a gyorsok között kereket cserélgetni.
Az első körben csak átnéztük a pályákat és még így is mentünk két abszolút időt.

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_6

A napi eredményeket nézve majdnem egy percet adtunk a mezőnynek!

Tomi 2010-ben kiesett egy elágban. A második körben meg akartam neki mutatni, hogy mekkora féktávot lehet ott venni, de túlcsúsztunk és leállt a kocsi :) Újraindítottuk, tolattunk. Aztán Szőcön már jobb volt a zárt gumi, mentünk is egy abszolútot. Vigántpetenden úgy jöttünk le másodszorra, amit azelőtt nem gondoltam volna, hogy meg lehet csinálni: egyszer sem húztam meg a kézit! Ami ugye igazából az aszfaltos visszafordítókban érdekes. Fék, rúgtam egyet ballal és onnantól gázzal, csak a nézőknek. Tomi úgy röhögött, majd össze esett. Bal három, jobb három… Hát nem 'Asisan' közlekedtünk ott, az biztos :) Még be sem értünk a szervizbe, már volt a facebookon videó a szerpentinünkről. Ezek szerint nem csak nekünk tetszett, hanem a nézőknek is.

Az utolsó kör első kislődi szakaszát elspóroltuk, vigyáztunk a gumijainkra. Azért abszolút idő volt az is.
A legutolsó gyorsaságin, amire igazán készültünk, ott az volt a gond, hogy megállt a szél és egy féktávon, ami homokos volt, nem láttunk, egy méterrel lejjebb csúsztunk, nekimentünk egy bokornak, leállt a motor, újra kellett indítanunk az autót és így kaptunk 3-at Norbitól.

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_4

Elvesztettünk egy pontot, de nyertünk 5-öt. Botkáéknak tiszta szívből szurkoltunk.
Herczigék amúgy csak 13-ok lettek volna, de törölték a büntetésüket, amit a világon sehol sem töröltek volna.

Befolyásolta ez a versenyzéseteket?
Az orrunk előtt történt az esett, beálltak elénk. Majd kitolattak. A tábla ott volt, ha pár méterrel arrébb is, de a verseny útvonalának megfelelően.

Nem vagyunk elkeseredve, vezetjük a bajnokságot. Van még három verseny.

Nem értjük a döntést, kértünk állásfoglalást. Szerintem a rally alapjait kérdőjelezi meg ez a döntés. Ez nem drift, ahol hasraütésre döntenek. A rally legfontosabb szabálya, hogy összeadják a gyorsaságikon elért időket, és akinek a legkevesebb, az a győztes. A második szabály, ha hamarabb, vagy később érsz az időellenőrző állomásokra, akkor azért büntetések járnak.
Ha rosszul volt felállítva az állomás, akkor a többiek miért találtak be mégis? És 11-kor már fel volt állítva, miért nem nézték meg? És ha tényleg rosszul volt, akkor miért nem büntetik meg a 0-s autókat, vagy Lakatos Lajos bá-t, akik mind átmentek ezen az állomáson? Miért nem kap valaki büntetést? És miért tudja ezt másodszor is megcsinálni Herczig Norbi? Emlékszel, Miskolcon előbb elment tankolni és utána állt be a gyűjtőbe? Hány szabályt rúgunk még át?

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_2

Beszélj egy kicsit még az olaszokról. Hogy fogadták?
Itt volt mind a két nagyfőnök, de ha láttál még elkeseredett fejeket… Nem értették. Soha nem volt ilyen gond. Óriás szerencséje volt mindenkinek, mert amúgy 75 pontunk lenne…

Ott leszünk Kassán, teljes lendülettel!

Azt pedig mindenképp írd már le, kérlek, hogy Szőke Tominak kiosztottam a navigátori diplomáját!
Mert úgy elmondta a Szőcöt és a Kislődöt… Négyszer mentünk a pályabejáráson és úgy elmondta abszolút idővel őket! Sok navigátor ült már mellettem és szerintem Magyarország egyik legjobb navigátora, hanem a legjobb! Az egész csapat nagyon felnőtt a feladathoz. A Magnetti Marellit pedig csókoltatjuk! :)


tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_1

>> Lájkold Te is a Maximmun Racing Team facebook oldalát! <<

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_3

 

 

Ez a hír most jelenik meg 3081. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
2013.07.12-14.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Veszprém Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k