HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Továbbra is a bajnokság élén
Kazár Mikiék veszprémi kalandjai, gyorsról gyorsra
2013-07-23
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681226392
Napi oldal:
76505
Jelenleg:
1162
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_5

Kazár Mikiék egy kiadós murvás teszt után álltak neki a veszprémi viadalnak. A Citroen Xsara komputere nem akarta, hogy szombaton versenyezzenek... Kazár Mikivel beszélgettem:

Ennél rosszabbul nem indulhatott volna a verseny számotokra… Milyen érzésekkel voltatok szombaton?
Indulhatott volna rosszabbul is, ha például megáll a motor, akkor még négy pontot sem tudunk szerezni… De valóban rosszul indult, ebben igazad van.
Soha az életben nem volt még a Magnetti Marelli komputerekkel probléma. Soha, mióta a Citroen rallyzik ezekkel a kütyükkel. Nyilván ilyenkor eszünkbe jut, hogy mehettünk volna egy kilométerrel többet a teszten…
Nagyon rossz érzés, amikor mész, elkezd lassulni a kocsi, előbb leháromhengerezik, majd csak kettő megy és végül leáll… Senkinek nem kívánom ezt!

A teszten sokat mentetek. Hogy érezted Magad a Xsara WRC-ben?
Az első pár kilométer után azt mondtam Tominak: Welcome home! Hazaértünk! A kocsi nagyon jól volt, talán már be is laktuk. Nagyon jó érzés menni vele!

Kellett hoznotok egy döntést. Ismerlek, tudom, hogy Te mennyire szeretsz versenyezni, ennek tükrében nem is lepett meg, hogy super rallyztok.
Úgy álltunk neki ennek a versenynek, hogy küzdjünk Friciékkel egy jót. Ló nélkül nem tudok csatába menni…
Legfőképpen azért hoztuk ezt a döntést, mert nem akartam kettő hónapig pesszimistán, idegbetegként fejelgetni a falat. Hála Istennek kimentem megnézni a második gyorsaságit és annyira rosszul esett nézni, ááá én ezt nem bírom ki!

Meghoztuk a döntést. A gumitaktikánkat meg sem csináltuk, hogy átszereljünk a kettes szakaszra nyitott gumikat. Ott megvert a dél-afrikai srác, de csak azért, mert neki a megfelelő gumik voltak fent. Versenyen kívül nem akartam a gyorsok között kereket cserélgetni.
Az első körben csak átnéztük a pályákat és még így is mentünk két abszolút időt.

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_6

A napi eredményeket nézve majdnem egy percet adtunk a mezőnynek!

Tomi 2010-ben kiesett egy elágban. A második körben meg akartam neki mutatni, hogy mekkora féktávot lehet ott venni, de túlcsúsztunk és leállt a kocsi :) Újraindítottuk, tolattunk. Aztán Szőcön már jobb volt a zárt gumi, mentünk is egy abszolútot. Vigántpetenden úgy jöttünk le másodszorra, amit azelőtt nem gondoltam volna, hogy meg lehet csinálni: egyszer sem húztam meg a kézit! Ami ugye igazából az aszfaltos visszafordítókban érdekes. Fék, rúgtam egyet ballal és onnantól gázzal, csak a nézőknek. Tomi úgy röhögött, majd össze esett. Bal három, jobb három… Hát nem 'Asisan' közlekedtünk ott, az biztos :) Még be sem értünk a szervizbe, már volt a facebookon videó a szerpentinünkről. Ezek szerint nem csak nekünk tetszett, hanem a nézőknek is.

Az utolsó kör első kislődi szakaszát elspóroltuk, vigyáztunk a gumijainkra. Azért abszolút idő volt az is.
A legutolsó gyorsaságin, amire igazán készültünk, ott az volt a gond, hogy megállt a szél és egy féktávon, ami homokos volt, nem láttunk, egy méterrel lejjebb csúsztunk, nekimentünk egy bokornak, leállt a motor, újra kellett indítanunk az autót és így kaptunk 3-at Norbitól.

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_4

Elvesztettünk egy pontot, de nyertünk 5-öt. Botkáéknak tiszta szívből szurkoltunk.
Herczigék amúgy csak 13-ok lettek volna, de törölték a büntetésüket, amit a világon sehol sem töröltek volna.

Befolyásolta ez a versenyzéseteket?
Az orrunk előtt történt az esett, beálltak elénk. Majd kitolattak. A tábla ott volt, ha pár méterrel arrébb is, de a verseny útvonalának megfelelően.

Nem vagyunk elkeseredve, vezetjük a bajnokságot. Van még három verseny.

Nem értjük a döntést, kértünk állásfoglalást. Szerintem a rally alapjait kérdőjelezi meg ez a döntés. Ez nem drift, ahol hasraütésre döntenek. A rally legfontosabb szabálya, hogy összeadják a gyorsaságikon elért időket, és akinek a legkevesebb, az a győztes. A második szabály, ha hamarabb, vagy később érsz az időellenőrző állomásokra, akkor azért büntetések járnak.
Ha rosszul volt felállítva az állomás, akkor a többiek miért találtak be mégis? És 11-kor már fel volt állítva, miért nem nézték meg? És ha tényleg rosszul volt, akkor miért nem büntetik meg a 0-s autókat, vagy Lakatos Lajos bá-t, akik mind átmentek ezen az állomáson? Miért nem kap valaki büntetést? És miért tudja ezt másodszor is megcsinálni Herczig Norbi? Emlékszel, Miskolcon előbb elment tankolni és utána állt be a gyűjtőbe? Hány szabályt rúgunk még át?

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_2

Beszélj egy kicsit még az olaszokról. Hogy fogadták?
Itt volt mind a két nagyfőnök, de ha láttál még elkeseredett fejeket… Nem értették. Soha nem volt ilyen gond. Óriás szerencséje volt mindenkinek, mert amúgy 75 pontunk lenne…

Ott leszünk Kassán, teljes lendülettel!

Azt pedig mindenképp írd már le, kérlek, hogy Szőke Tominak kiosztottam a navigátori diplomáját!
Mert úgy elmondta a Szőcöt és a Kislődöt… Négyszer mentünk a pályabejáráson és úgy elmondta abszolút idővel őket! Sok navigátor ült már mellettem és szerintem Magyarország egyik legjobb navigátora, hanem a legjobb! Az egész csapat nagyon felnőtt a feladathoz. A Magnetti Marellit pedig csókoltatjuk! :)


tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_1

>> Lájkold Te is a Maximmun Racing Team facebook oldalát! <<

tovabbra_is_a_bajnoksag_elen_3

 

 

Ez a hír most jelenik meg 2924. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
2013.07.12-14.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Veszprém Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k