Trabanttal az IRC-n
2011-09-02
interjú • NH
h i r d e t é s
Összes oldal:
796119819
Napi oldal:
266165
Jelenleg:
1196
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_trabanttal_az_irc-n_1Farkas Csabát és a metálkék Trabantját már ismerhetik a pécsi versenyre járók.
Most is ott lesz a prológon...

Megint rajthoz állsz Pécsen, mint már sok éven át, de életedben először IRC futamon. Egy Trabanttal hogy is van ez? – kérdezzük Farkas Csabától, aki szeptember 9.-én este a 45. Canon Mecsek Rallye prológján indul a kék Trabanttal.
Jelen Istvánnal 2004-ben beszéltem először arról, van-e valamilyen lehetőség arra, hogy az autómmal megjelenhessek a nagy múltú Mecsek Rallye prológján. Ő azt mondta, próbáljuk meg, de ne feledjem el, csak nyitóautóként veszek részt ott, így nem egy kaszkadőr-mutatványt szeretne látni. Most már sok éve ott vagyunk a pécsi versenyek nyitó napján, ez számomra nagyon nagy élmény, és az eddig eltelt időszak csúcsa az, hogy lehetőséget kaptam a részvételre az IRC futamon is.


trabanttal_az_irc-n_5

Miért pont Trabanttal versenyzel 13 éve, mikor ezt az autót sem olcsó fenntartani, főleg ilyen műszaki állapotban, ahogy a Te versenyautód kinéz, és ami benne van. Nem gondolkodtál a váltáson?
1998-ban ezzel kezdtem Trabantozni, több szlalom-bajnokságon vettem már részt vele, kisebb-nagyobb sikerekkel. Azóta folyamatosan fejlesztettük, hogy a mai állapotát elérje, és így egy nagyon jó kis versenyautó lett a végeredmény. Szeretem, és minden alkatrészét ismerem ennek az autónak. A fejlesztések során szinte mindent beépítettünk, amitől az autó gyorsulhat, stabilabb lesz, szinte minden Trabant benne, csak a fékeknél léptünk egy picit tovább, és Golf GTI tárcsafékekkel tudom megállítani vagy lassítani a gigászi teljesítményt. :)

trabanttal_az_irc-n_2

Néha még ma is meg tud lepni az autó, „barátkozunk egymással”, szóval a kérdésedre válaszolva nem igazán gondolkodom máson.

Volt egy régebbi pécsi prológ, ahol egy ismert VB menő ült melletted egy körön át. Ha azt kérte volna, hogy vezethesse a Te autódat, mit válaszoltál volna erre?
Menjen vele nyugodtan, nem tesz benne nagyobb kárt, mint én… Biztos egy különleges élmény lett volna számára, ha vezeti is az autót, de Rovanpera nem tette fel ezt a kérdést. Viszont mikor a kör végén kiszállt az autóból, az arca mindent elárult arról, hogy ez számára egy különleges esemény volt. Aztán, ahogy egy profihoz illik, beült a Skoda Fabia WRC-be, és vitte a meghívott vendégeket az EXPO területén.

trabanttal_az_irc-n_3

A támogatóid, szponzoraid mit szólnak ezekhez a megjelenésekhez?
Tetszik Nekik az a koncepció, pl. a Proex az első pillanattól kezdve támogatja a versenyzésemet, több más cég is feltűnt az autómon az évek során, és annak is nagy sikere volt, mikor a Fábry Show-ban megjelent a versenyautó. Úgy gondolom, a támogatókat minden lehetséges módon ki kell szolgálni, és ha olyat kapnak, ami egy picit is különleges, az nagyon tetszik Nekik.

Milyen időket tudsz a Trabanttal autózni a mezőnyhöz viszonyítva?
Az időket össze lehet hasonlítani a mezőny idejével, de nem teljesen szabad, hiszen Ők egyszer mennek a prológon, és a másnapi versenyre koncentrálva sokan óvatosabban, én a meghívás jellege miatt több alkalommal is teljesítem a pályát. Arról nem beszélve, hogy ez az autó szlalomra van építve, ha kimennénk gyorsasági szakaszra, ami azért más jellegű, nagyon sokat kapnék tőlük…
De a prológon a teljes mezőny elejébe azért be lehet férni a kis kék autóval… :)

trabanttal_az_irc-n_4

A versenyen részt vennél a teljes távon?
Mivel 1 litert fogyaszt a kis autó kilométerenként, így aztán elég nagy bajban lennénk a hosszú gyorsokon a most beépített speciális, 7  literes tankkal és a szervizparkos megoldással… Egyébként sem erre épült az autó, széria üzemanyagtankkal sem lenne ez teljesíthető, így maradunk annál, a prológon mindent megteszünk azért, hogy a nézőknek és az utasoknak szimpatikus legyen, amit csinálok és én is jól érezzem magam.

Milyen rajtszámmal várhatnak a nézők és mikor?
A 601-es rajtszámot kapja meg az autó, de elsőként rajtolunk a Széchenyi térről, átmegyünk Pécsen, ahogy a mezőny is, majd a prológon több alkalommal is látható lesz az autó.

Ez a hír most jelenik meg 7869. alkalommal
címkék: Farkas Csaba, Trabant, IRC, NH
Share |
2011.09.09-11.
Intercontinental Rally Challenge 2011
CANON 45. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k