Trappolás reggeltől estig
Pryma Zoli Bükfürdőn még mindenképp...
2011-05-25
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763342476
Napi oldal:
79933
Jelenleg:
891
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Az évekkel korábban még csodaszámba menő S1600-as jármű mára csupán a középmezőnybe elegendő, sem megbecsülést, sem kellő figyelmet nem kapnak ma már. Pryma Zoltánnal beszélgettem a miskolci eredményről, aki szerint elfogadható ez a középmezőnybeli eredmény.

Milyen volt a miskolci verseny számotokra?
Trappolás reggeltől estig! A kategóriánk hetedik helyén végeztünk, ami elsőre lehet nem tűnik nagy eredménynek, de be kell látnunk, hogy a helyünkön végeztünk. Nagyjából ezt vártuk, gyengébb autó nem végzett előttünk! :-)

trappolas_reggeltol_estig_3

Sokan dicsérték ezt a futamot, tényleg ilyen jó volt, vagy csak az elsőhöz viszonyítva nagy a kontraszt?
Számomra nagyon kevés volt az információ, nem igazán közölték velünk, hogy hogyan állunk és én ezt azért hiányoltam, valamint ott voltak azok a gödrös pályák is, amelyek eléggé rossz állapotúak, főképp esőben és sötétben volt ez nehezen teljesíthető. Egyébként meg valóban egy teljesen jó verseny volt, egy kihívás, hiszen tényleg reggeltől estig nyomni kellett, amikor hullafáradt volt az ember, akkor is koncentrálni kellett... Jó volt!

Csapattal most is elégedett voltál?
Ez az ex-Suzuki Europe-os csapat, aki szervizel nekünk, megint egy csodaszép, hibátlan, tökéletes autót hozott nekünk! Semmi problémánk nem volt a verseny során, a csapat végig a topon volt, mindig minden időben készen volt, szóval a fiúk szenzációsak az biztos!

trappolas_reggeltol_estig_4

Hogyan tovább?
Egyelőre még mindig nem tudom. Úgy terveztem, hogy ezt az első három versenyt abszolváljuk, aztán el lehet gondolkozni, hogy mit lehet csinálni, mert itt nem érdemes menni, az biztos! Bükfürdőn még indulunk. Mindig is kedvenc volt számomra az a Szombathely Rallye, és tulajdonképpen most ezzel a bükfürdői központtal csak még jobbá vált. A pályák is jók, a jobbik magyar murva verseny ez, a pályák szempontjából.

Milyen felkészülés előzi majd meg?
Biztosan egy murva teszt, de majd ha hazajön a csapatfőnök, akkor megbeszéljük, hogy mi legyen, hogy legyen.

trappolas_reggeltol_estig_2

Mennyire megy neked a murvás versenyzés? Jobban szereted, mint az aszfaltot?
Nekem inkább pályák közül szoktak kedvenceim lenni, és az végül is mindegy, hogy murva, vagy aszfalt. Vannak olyan gyorsaságik aszfaltosból és murvásból is egyaránt, amelyeket nagyon szeretek. Szombathely környéke is ez, amiket szeretek. Ott az elsőkerekes autók is jól csúsznak! :-)

Murván jobb eredményre számítotok?
Nem, mert még mindig az a véleményem, hogy túl nagy autókkal megyünk együtt. Az autósportban persze minden lehetséges és nem feltett kézzel megyünk, szeretnénk nyerni, de ha a realitások talaján járunk, akkor a középmezőnyben való végzés jó eredménynek számíthat. Miskolc Rally-n is ez volt a helyzet, elindultunk tizenvalahányan és abból a 7. helyen végezni, az szerintem középmezőnynek számít.

trappolas_reggeltol_estig_1


Továbbra sincs hír arról, hogy külön kategóriában mehetnétek újra?
Nem, mert nem számítunk mi itt! Ha megnézzük a kategóriánkat, akkor az látszik, hogy Ollé Sasa most nyerni tudott, és ehhez nagyon gratulálunk neki, de szerintem, ha összeáll itt újra a mezőny "rendesen", akkor ismét meg lesz itt a sorrend, mint Egerben is volt. Az egész hazai rallyesportra ez a jellemző szerintem, hogy van aki számít, és van ami nem számít. Az egész mezőnyön meglátszik ez szerintem, alig 50 autó... Ez azért magáért beszél! Sportpolitikával nem foglalkozom, de nagyon el kellene gondolkozniuk embereknek, hogy valóban jó helyen ülnek-e és valóban megtesznek-e mindent ezért a sportért? Mindig ez a külföldön versenyzés lehetősége jön elő, de ha megnézzük, akkor ott esetleg megbecsülik, értékelik és ott fontos a versenyző is! És ezt itthon én nem érzem, de ez van, ezt csináljuk, amíg csináljuk, aztán majd meglátjuk!


a csapat támogatói

 a_szlovak_serleg_4

 

a_szlovak_serleg_5

 

a_szlovak_serleg_7

 

 

a_szlovak_serleg_6

 

a_szlovak_serleg_3

 

a_szlovak_serleg_8

 

Ez a hír most jelenik meg 3488. alkalommal
Share |
2011.04.28-30.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
18. HELL Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k