Trappolás reggeltől estig
Pryma Zoli Bükfürdőn még mindenképp...
2011-05-25
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
773168578
Napi oldal:
44540
Jelenleg:
950
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Az évekkel korábban még csodaszámba menő S1600-as jármű mára csupán a középmezőnybe elegendő, sem megbecsülést, sem kellő figyelmet nem kapnak ma már. Pryma Zoltánnal beszélgettem a miskolci eredményről, aki szerint elfogadható ez a középmezőnybeli eredmény.

Milyen volt a miskolci verseny számotokra?
Trappolás reggeltől estig! A kategóriánk hetedik helyén végeztünk, ami elsőre lehet nem tűnik nagy eredménynek, de be kell látnunk, hogy a helyünkön végeztünk. Nagyjából ezt vártuk, gyengébb autó nem végzett előttünk! :-)

trappolas_reggeltol_estig_3

Sokan dicsérték ezt a futamot, tényleg ilyen jó volt, vagy csak az elsőhöz viszonyítva nagy a kontraszt?
Számomra nagyon kevés volt az információ, nem igazán közölték velünk, hogy hogyan állunk és én ezt azért hiányoltam, valamint ott voltak azok a gödrös pályák is, amelyek eléggé rossz állapotúak, főképp esőben és sötétben volt ez nehezen teljesíthető. Egyébként meg valóban egy teljesen jó verseny volt, egy kihívás, hiszen tényleg reggeltől estig nyomni kellett, amikor hullafáradt volt az ember, akkor is koncentrálni kellett... Jó volt!

Csapattal most is elégedett voltál?
Ez az ex-Suzuki Europe-os csapat, aki szervizel nekünk, megint egy csodaszép, hibátlan, tökéletes autót hozott nekünk! Semmi problémánk nem volt a verseny során, a csapat végig a topon volt, mindig minden időben készen volt, szóval a fiúk szenzációsak az biztos!

trappolas_reggeltol_estig_4

Hogyan tovább?
Egyelőre még mindig nem tudom. Úgy terveztem, hogy ezt az első három versenyt abszolváljuk, aztán el lehet gondolkozni, hogy mit lehet csinálni, mert itt nem érdemes menni, az biztos! Bükfürdőn még indulunk. Mindig is kedvenc volt számomra az a Szombathely Rallye, és tulajdonképpen most ezzel a bükfürdői központtal csak még jobbá vált. A pályák is jók, a jobbik magyar murva verseny ez, a pályák szempontjából.

Milyen felkészülés előzi majd meg?
Biztosan egy murva teszt, de majd ha hazajön a csapatfőnök, akkor megbeszéljük, hogy mi legyen, hogy legyen.

trappolas_reggeltol_estig_2

Mennyire megy neked a murvás versenyzés? Jobban szereted, mint az aszfaltot?
Nekem inkább pályák közül szoktak kedvenceim lenni, és az végül is mindegy, hogy murva, vagy aszfalt. Vannak olyan gyorsaságik aszfaltosból és murvásból is egyaránt, amelyeket nagyon szeretek. Szombathely környéke is ez, amiket szeretek. Ott az elsőkerekes autók is jól csúsznak! :-)

Murván jobb eredményre számítotok?
Nem, mert még mindig az a véleményem, hogy túl nagy autókkal megyünk együtt. Az autósportban persze minden lehetséges és nem feltett kézzel megyünk, szeretnénk nyerni, de ha a realitások talaján járunk, akkor a középmezőnyben való végzés jó eredménynek számíthat. Miskolc Rally-n is ez volt a helyzet, elindultunk tizenvalahányan és abból a 7. helyen végezni, az szerintem középmezőnynek számít.

trappolas_reggeltol_estig_1


Továbbra sincs hír arról, hogy külön kategóriában mehetnétek újra?
Nem, mert nem számítunk mi itt! Ha megnézzük a kategóriánkat, akkor az látszik, hogy Ollé Sasa most nyerni tudott, és ehhez nagyon gratulálunk neki, de szerintem, ha összeáll itt újra a mezőny "rendesen", akkor ismét meg lesz itt a sorrend, mint Egerben is volt. Az egész hazai rallyesportra ez a jellemző szerintem, hogy van aki számít, és van ami nem számít. Az egész mezőnyön meglátszik ez szerintem, alig 50 autó... Ez azért magáért beszél! Sportpolitikával nem foglalkozom, de nagyon el kellene gondolkozniuk embereknek, hogy valóban jó helyen ülnek-e és valóban megtesznek-e mindent ezért a sportért? Mindig ez a külföldön versenyzés lehetősége jön elő, de ha megnézzük, akkor ott esetleg megbecsülik, értékelik és ott fontos a versenyző is! És ezt itthon én nem érzem, de ez van, ezt csináljuk, amíg csináljuk, aztán majd meglátjuk!


a csapat támogatói

 a_szlovak_serleg_4

 

a_szlovak_serleg_5

 

a_szlovak_serleg_7

 

 

a_szlovak_serleg_6

 

a_szlovak_serleg_3

 

a_szlovak_serleg_8

 

Ez a hír most jelenik meg 3509. alkalommal
Share |
2011.04.28-30.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
18. HELL Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k