Trencsényi József és a rendőrök
Veszprém Rallye 2009
2009-07-22
interjú • Grátz Kata - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
807503836
Napi oldal:
290474
Jelenleg:
1199
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Tizenöt perc késést kizárással jutalmaznak, azonban Trencsényiék tizennyolc perc késés után is elrajtolhattak a gyorson! Az, hogy pontosan mi történt…? - kicsit lejjebb olvasható.

Veszprém rali után már túl vagyunk az idény felén, hogy értékeled az eddigi teljesítményedet?
Mindenképpen elégedettek vagyunk, elégedettek az eredménnyel, az autóval. Nagyon jó autóm van, amit sikerült a tavalyi évben kiismerni és a beállításait megtalálni. Az autó is gyorsabb lett, és mi is, Tamással együtt sokat fejlődtünk, és ez látszik az eredményeinken is, minden versenyen stabilan hoztuk a pontokat. Próbáltunk pontosan menni, de közben az autóra vigyázni.
Teljesen elégedett vagyok, mert holtversenyben állunk Osváth-tal a harmadik helyen. Általában egyforma, vagy közeli időket megyünk, kicsik a különbségek, Veszprém Rallye-n is negyedikek lettünk, de csak minimális különbséggel maradtunk le a dobogóról. Előtte lévő versenyeken is csak pár másodperccel tudtak előttünk végezni azok, akik jobbak voltak. Elég biztatóak ezek az eredmények, mert elég közel vagyok a második és harmadik helyezettekhez és a részeredményeink is jók. Vannak olyan gyorsaságik, ahol az előttem lévőket folyamatosan tudjuk verni, és ha ezt a szintet tudom tartani év végéig, akkor egész biztató eredmények lesznek. Természetesen ebbe beleszólhat a technika is, na meg én is hibázhatok, de ha ezt próbáljuk kordában tartani, és jól felkészített autóval indulni, akkor tudjuk hozni ezt a teljesítményt.

Hogy sikerült ez a rövid, ám nehéz verseny?
Az első napról nem szívesen beszélnék, mert az nem igazán tetszett, ahogy a többieknek sem! Fordított sorrendben kellett mennünk és a "jobb rajtszámú versenyzők", akik már megküzdöttek ezért a rajtszámukért, ők mentek hátul a sötétben, a rosszminőségű pályán. Ezzel az volt a probléma, hogy a fordított sorrend miatt az, aki a végén ment, annak már egyrészt sötétben kellett menni - lámpasor nélkül -, másrészt a pálya is nagyon rossz minőségű lett. Beleszámított az időeredménybe, és ilyen körülmények között egyszerűen nem lehetett jó időt menni. A második napon azzal kezdtünk, hogy ezt az időhátrányt ledolgozzuk, tehát eleve hátrányból indultunk. 

Mit vártál ettől a Veszprém Rallye-tól?
Veszprém előtt két órát teszteltünk az autóval, a sólyi erdőben, ahol olyan beállításokkal mentem, ami tavaly már nagyon közel volt a jóhoz. Ezen sikerült javítanunk, tetszettek a beállítások.
Mivel nem volt második nap - ahol esetleg lehetne javítani - az első perctől nyomni kellett, így is kezdtünk neki az első gyorsnak. Sajnos az első gyors annyira nem sikerült jól, de a másodikon már teljes kapacitással tudtunk menni, egy nagyon kicsi tartalékot hagytunk csak benne, azt is csak azért, hogy az autó végig bírja. Úgy soroltam be magunkat, hogy az első négyben mindenképpen benne leszünk. Ez egy így is történt. Teljesen magabiztosan tudtunk menni. Nem volt defektünk sem, és nem is hibáztam. Lehettünk volna egy kicsit gyorsabbak, de akkor azt az autó sínylette volna meg.

Szóbeszéd járja egy rendőri igazoltatásról, mi történt?
Egy közúti igazoltatásnak indult az egész, ami 28 percig tartott pontosan, a GPS adatai alapján. Lehet rossz helyen rossz időben voltam, és a sok versenyautó közül engem szedtek ki a rendőrök, mert egy konvoj elején mentem. Mentünk a következő gyorsasági szakaszra és engem kiszedtek egy általános ellenőrzésre. Mit mondjak nem egy versenyzőbarát rendőr volt. Mondtuk neki, hogy minél hamarabb végezzünk, mert szeretnénk a következő gyorsaságira odaérni, mert egyébként ki fognak zárni, de őt ez nem érdekelte.
Tíz perc után elég dühös voltam, jeleztem a versenyigazgatónak is, hogy tíz perce itt szobrozok és még közel sem látom, hogy el tudok indulni a következő két percben. A rendőr beült az autójába, telefonálgatott és ellenőrizgette a papírokat. 10-15 perc után szállt ki és még akkor is kifogásolta, hogy ilyen sáros autóval nem szabad közúton közlekedni. Azt hozzá kell tennem, hogy minden autó sáros volt, mivel a verseny rendezője megtiltotta a szervizparkban az autók mosását.
Mivel jeleztem a versenyigazgató felé a problémát - meg a versenyzői összekötőnek, illetve a versenyrendezőnek is -, hogy mibe keveredtem bele, mondták, hogy várjam meg az intézkedés végét és utána induljak el a következő gyorsaságira, és akkor majd mérlegelik, hogy kizárnak-e vagy sem. Szerencsém volt, hogy jeleztem a problémát, és azzal is, hogy a következő gyorsaságin a rajtban a bíró elrajtoltatott a szabályok ellenére. Mivel 15 perc késés után nem folytathatja a versenyző a versenyt, és én akkor már 18 percnél tartottam, de elrajtoltatott, mert közöltem vele, hogy problémám volt, és tájékoztattam erről a versenyigazgatót, aki telefonon közölte velem, hogy folytassam a versenyt, és majd nap végén eldöntik, hogy ez minek minősül. Valójában arra voltak kíváncsiak szerintem, hogy követtem-e el szabálysértést, mert ha igen, akkor amiatt jogos, ha hosszan tartanak föl. Nem büntettek meg, nem követtem el szabálysértést, nem figyelmeztettek, nem jelentettek fel, nem bírságoltak meg. Verseny végére pedig jóváírták az időnket.

Következik Mecsek Rallye…
Készülünk! Szeretem a mecseki pályákat, eddig elég jó eredményeim voltak ott. Tavaly is jól tudtunk ott menni, úgy gondolom, hogy a második hely környékén fogok autózni ott is. Kedvencem a Camping-Árpádtető, az oda-vissza, le-föl tetszik. Ezen mindig jó időket tudtam menni, akár esett, akár köd volt. Egy igazi technikás pálya.

Ez a hír most jelenik meg 7780. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k