Tréning után, Janner előtt
Szajky és Hideg mondta...
2005-01-05
telefonriport • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
796665363
Napi oldal:
39061
Jelenleg:
642
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Szajki Pistit és Hideg Krisztiánt sikerült elérni a Janner Rallye edzése közben...
Elõször a Ladával induló miskolci pilótát kérdeztem:


Pisti! Mi történt? Elolvadt a hó?
Hááát, ne is mondd!
Megérkeztünk és olyan hó volt, hogy itt ugráltam örömömben. Mentünk három gyorson, nem volt nagy hó, hófal nem volt, de volt hóó!
Folyamatosan esett egész nap.
Aztán tegnapra elolvadt.

És mit mondanak? Nem fog esni még?
Hát nem úgy néz ki, mintha nagyon esni akarna.

Milyenek a pályák?
Durvák.
Van olyan harminckilométeres, aminek a végén az utolsó 10 kilométer tiszta hó.
Nem egyszerû gumit választani. 20 kilométert végigmenni sima aszfalton és utána rámenni a hóra.

Különben milyenek a pályák?
Aszfaltosak.
Hóban ugyanolyan lenne, mint a Bükk.
Csak így hogy nem esik, így hol száraz, hol vizes, hol havas. Tiszta Monte Carlo.

Program?
Most megyünk ki megnézni az esti gyorsokat, elég sokat fogunk sötétben menni. 135-ös a rajtszámunk, két órával késõbb indulunk, mint az eleje.
A pályák folyamatosan változnak. A tegnapi 30asból most 10 kilométer tükörsima jég. Ami nappal vizes volt, az most szépen lefagyott.
Magyarországon ilyenkor már kivennék a gyorsokat... :

És különben hogy vagytok?
Kicsit elkeseredve.
Gondoltam kijövünk, veszek 4 téligumit jópénzért és azzal elautózgatunk itt, de most már intermédiától kezdve vizes gumiig mindent kell vennem, úgy néz ki.
Tegnap nagyon boldogok voltunk, esett a hó szépen, Stohl már szöges gumikkal edzett.
De reménykedünk, hátha lesz egy kis hó, vagy valami.
Az a baj, nincs is hideg.

De Hideg van!
Hideg Krisztiánnal is sikerült beszélni.

Milyenek a pályák, mesélj!
Nagyon kemény a tréning.
Vannak pályák, amik teljesen szárazak és van olyan, ahol 6km hó, 3 szárazon, utána 10 havon, jégen.
És van olyan, ami teljesen havas, jeges.
Egy gyorson belül van minden.

Mit képzeljünk el, milyen típusúak a pályák?
Jellegében eltér a Wald4teltõl, mert ezek valóban technikás, szûk pályák.
Gyakorlatilag tipikus osztrák pályák.

Hány féle gyorsot kell letréningeznetek?
Összesen 20 gyorsaságit kell menni a versenyen és gyakorlatilag minden pálya kétszer van, így 10 pályát kell felírnunk.
Az elsõ nap 3 gyors egy kör, ebbõl megyünk kettõt, majd a következõ 3 pálya már sötétben lesz, azok is kétszer.
Másnap pedig van a 28 kilométeres gyors is.

Tetszenek a pályák?
Igen! Kifejezetten mindegyik tetszik!

Hányszor mentek egy gyorson? Meg lehet jegyezni valamennyit belõlük?
Áááá, dehogy! Lehetetlen. Odáig tudunk eljutni, hogy jó legyen az itiner.
Az már jó, ha ami le van írva azt meg tudjuk csinálni.
4-5 menésbe tudunk gondolkodni egy szakaszon, olyan nagyok a távolságok, nehéz visszakeveredni.

Volt kalandotok a tréningen?
Hajjaj! :)
Volt minden! :):)
Pörögtünk, forogtunk, oldalán csúsztunk, kiütöttünk táblákat, csokorba szedtük a hójelzõket :)
De komolyabb káresemény nincs, egy két infarktusközeli osztrák traktoros.

A versenyautó harcrakész?
A fiúk folyamatosan dolgoznak rajta, amennyire tudom most kormánymûvet cseréltek, van vele még dolguk.

Mi a további programotok?
Most már kezdünk képbe lenni a pályákkal, de nagyon nehéz a tréning.
Ezek a körülmények nem csak a versenyt nehezítik meg, a tréningen is vannak kalandok a változó útviszonyok miatt.
Volt olyan, ahol 60al mentünk, ráléptem a fékre és csak gyorsultunk, épp tükörjégre futottunk, be kellett húznom az árokba, hogy ne essünk le jobban az útról.

Életem eddig legkeményebb tréningje és azt hiszem a legnehezebb verseny is lesz.
50-60 kilométerrel rövidebb, mint a Monte, de az útviszonyok teljesen ugyanazok.

Csütörtökön gépátvétel?
Igen, délelõtt még megpróbálunk menni egy-két gyorson.
Délután adminisztratív, technikai és közben 5-ig lehet tesztelni.
Sok idõnk nincs, aztán péntek reggel rajt és egy hosszú nap vár ránk és 10.30kor van az elsõ autó célja.

Volt szó róla, hogy a nevezési listán még N4 van a neved mögött...
Az A csoportos autóval indulsz, ugye?
Peersze! Egyszerû elírás.
Láttam a gépátvételi lapot, az is A8-ban, sima elírásról van szó.

Jó versenyzést kívánok!

Ez a hír most jelenik meg 2314. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k