|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Turán Frici - folyamatosan második-harmadik időket autózott a leghangosabb autó díját szó nélkül elvihető Skoda Octavia WRC-vel. Sajnos az autó sokszor cserben hagyta és nem tudott bizonyítani a pilóta. Arra jó volt ez az év, hogy lemérjük, hogy a WRC-s mezőnyben van helyünk. Ez főleg a nyirádi versenyen jött elő, hiszen sikerült abszolút időket autóznunk. Az év első versenyének a prológját megnyertük, ami nagyon kellett ahhoz, hogy lássuk: igenis egy ilyen autóval lehet gyorsabban menni, mint a korábbi A csoportos Mitsubishinkkel. Amikor nem volt technikai problémánk, akkor az első háromba tudtuk hozni az autót. Szerencsés helyzetben voltunk a gumikkal, hiszen a Pirelli személyében olyan partnert találtunk, akinek a segítségével mindig tudtuk, hogy milyen gumit kell felraknunk, nem kellett gumival spórolnunk. Természetesen nem szabad megfeledkeznünk a műszaki gondjainkról sem, hiszen abból is volt bőven. Sokat tanultunk belőlük. Szombathely után egy komplett új motort vásároltunk Lehmanntól, aki a gyári motorokat is csinálja. Azóta nem volt a motorral sem semmiféle gondunk. Csak beindítjuk és leállítjuk, amikor kell. Úgy tudom, hogy eredetileg indulni akartatok a Wald4tel Rallye-n, de pont a Zemplén miatt nem tettétek, most pedig már lecsúsztatok erről a versenyről is… A Mikulás Rallye-n indultok, ugye? Nemrég az Octaviával a Hungaroringen kocsiztál…
Ennek volt egy betétrésze, amikor megmutattuk, hogy hogyan is lehet egy autóval úgy közlekedni, hogy egy pillanatig se menjen egyenesen a kocsi. Nagyon tetszett nekik és a végén Szívós Marci részese is volt ennek az utazásnak és ahogy az arcát láttam, örök élményt sikerült szerezni Neki… :) Bedigitalizáltunk három belső felvételt a nyirádi futamodról… Hegyesden abszolút második időt mentünk. Ennek talán az az érdekessége, hogy a szakasz végén adódott némi kis műszaki gondunk, egy hidraulika cső durrant szét, de ez nagyon a vége felé történhetett, mert nem tudtunk volna ilyen jó időt autózni. Nagyon élveztük a kocsizást, itt kezdtük már érezni, hogy érdemes rámenni az eredményre, jó a kocsi, jó az itinerünk is… Gy6 - Hegyesd A másik két gyorsaságin gyönyörű emlék marad a számomra, hiszen mind a két gyorson 10 másodpercet adtunk úgymond a mezőnynek. Itt tudtuk ledolgozni a hátrányunkat, amit nem is mertünk remélni és másfél másodpercre voltunk Norbiéktól. Aztán a végén Nyirádon nem sikerült bejönnünk a második helyre. Ezúton is szeretnék gratulálni Herczig Norbinak, hiszen nagyon jó küzdelemben kerekedett felül rajtunk, gyorsabb volt ezen a szakaszon. Gy12 - Szőc Ez a hír most jelenik meg 7681. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.05.10-14.
részletes infóink 2024.05.11.
részletes infóink 2024.05.12.
részletes infóink 2024.05.12.
részletes infóink 2024.05.18-20.
részletes infóink 2024.05.24-26.
részletes infóink 2024.05.31-06.01.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |