h i r d e t é s
Összes oldal:
765698583
Napi oldal:
7531
Jelenleg:
992
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Turi Tomi elindult az orfűi Rallye Sprint versenyen. Ami a meglepő volt, hogy egy Toyota Corolla WRC-vel.
- Milyen volt a verseny? - A Budai Team-től kaptunk egy tesztlehetőséget, hogy kipróbálhassuk ezt a WRC-t, és nagyon sok beállítást próbáltunk ki. Nem az volt a cél, hogy a legjobb időt menjünk, hanem, hogy minél jobban be tudjuk állítani az autót.
- Az érdekelt igazából, hogy élvezted-e azt az autót, és ezzel az autóval a versenyt. - Persze, hogy élveztem, tavaly Pécsen ültem utoljára versenyautóban. Mindenképpen élmény volt, hogy egy WRC-vel tudtam, nagyjából 70 kilométert kocsikázni.
- Hogyhogy ezzel az autóval mentetek? - Amint mondtam, ajándékba kaptunk egy tesztlehetőséget, és ezt mindenféleképpen ki akartuk használni.
- Ez a sok beállítás-próbálkozás azt jelenti, ezzel indulsz majd Egerben is? - Nem tudom még, hogy mivel fogok indulni. Még többesélyes az egri indulásunk.
- Mi van a ti autóitokkal, a Skodával? - Az autó megvan, de több jelentkező is van az autóra, és még folynak az egyeztetések.
- Ha nem Skoda, elképzelhető, hogy ezzel a Corollával mentek? El tudnád képzelni ezt egész évben a kezeid alatt? - Attól függ. Ha nincs Skoda, akkor nagyon sok választásunk nincs. Most kaptunk egy nagyon jó lehetőséget a Budai Team-től, és majd meglátjuk, hogy mi lesz. Még nem igazán tudok erről konkrétan nyilatkozni.
- Egerben a rajtnál derül ki, vagy azért valamivel előbb? - Azt gondolom, hogy legkésőbb egy héttel a verseny előtt már tudni fogjuk a véglegest.
- Akkor kereslek még! - Nagyon köszönöm!
Ez a hír most jelenik meg 2989. alkalommal
|