Turi nem elkeseredett
Kassán nyerni fog
2005-05-02
interjú • 
h i r d e t é s
Összes oldal:
807465206
Napi oldal:
251844
Jelenleg:
1183
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Turi Tamás - Kerék István
Skoda Octavia WRC
A tavalyi bajnok idén az első futamon a szervo hibája miatt a harmadik helyen végzett, Miskolcon a váltó adta meg magát...

Második versenyen vagytok túl és ismét műszaki probléma nehezített, most ki is álltatok... talán megbízhatatlan a versenyautótok vagy a szervized nem elég felkészült? 
Egyáltalán nem erről van szó inkább nem volt szerencsénk! A technikai sportokhoz, mint a Rally VB, a F1, a MotoGP területén is, szükség van egy nagyadag szerencsére is a sikerhez vagy a részsikerhez. Egerben szerencsétlen módon a szervó csövet eltépte egy kő, nem tudsz erre a dologra felkészülni, Miskolcon pedig valami letörhetett a váltóban ami szétfeszítette a két tengelyt, ami keresztbe törte a váltóházat (a pontos hibát most vizsgálják).

Azzal mindenki tisztában van, hogy a mi Octavia WRC típusunk logikusan átgondolva egy régebbi fejlesztésű versenyautó (1999), elviekben nem lehetne ellenfele a később és újabb fejlesztésekkel (2002-2003)  menő modernebb versenyautóknak. Ráadásul egy privát versenyistálló általi építés és nem egy gyári vagy ex-gyári versenyautó. Viszont a Profiko versenyistálló még is egy olyan megbízható és ütőképes autót készít, fejleszt és tart üzemben számunkra, amivel
2004-ben bajnokok lettünk és az egri vagy a miskolci futamon is az első helyért csatázhatunk vele és ellenfelei lehetünk a modernebb versenyautóknak. Azt hiszem erre nem lehet azt mondani, megbízhatatlan vagy amatőr vagy nem jó az Octavia. Nagyon sokat dolgozik 16-20 ember azon, hogy futamról-futamra,  jobb és jobb autót sikerüljön csapatunknak versenybe állítani és itt inkább arra gondolok, hogy mind a pályákra mind a versenyzési stílusunkra a lehető legjobban tudjuk beállítani a Skoda Octavia WRC Evo III-at. A Magyar versenyzők, a korlátozott anyagi és teszt lehetőségeikre visszavezethetően, a versenybeállítások 30-40%-át ismerik és veszik igénybe egy-egy autón. Ezért még a mi WRC-ben is rengeteg a tartalék lehetőség, sokat tudunk még gyorsulni és akarunk is. Ehhez azonban rengeteget kell még dolgoznunk, tesztelnünk a szűkös hazai lehetőségek között.

Elkeseredtél-e, hogy annyi energiát beleölve csak egy versenyt fejeztetek be?  
Miskolc után el volt egy kicsit kenődve a Csapat, hogy pont nélkül megyünk haza, de ez érthető azt hiszem. Én mondjuk örülök, hogy műszaki probléma és nem egy bukás vetett véget a futamunknak, mert akkor még azt mondanátok, hogy elfelejtettünk versenyezni ;o)
Viszont azt kell, hogy mondjam, Pisti és én nem hogy elkeseredtünk de sokkal nagyobb motivációval és akarással készülünk a kassai futamra.

Valahogy erőt adott a két futam tizedmásodpercekig menő csatái, elkapott a versenyláz és a harci szellem mindkettőnket! Szeretnénk megvédeni a bajnoki címünket és ígérhetem, nagyon meg fogunk küzdeni érte. Az autó beállításaival is nagyon jó úton haladnak, nagyon jó, könnyen kezelhető autónak érzem a Skoda WRC-t, amivel olyan dolgokat is meg tudok csinálni, amit más típussal eddig nem sikerül. Az hiszem ezt láthattátok a két futamon elért részeredményeink alapján.

Sokszor a nézők csak a végső sikert értékelik és elfelejtik a rengeteg munkát és pénzt, ami egy-egy gyorsasági szakasz részsikerei mögött megbújik.
Szeretek a Skodával versenyezni és ez is plusz erőt ad arra, hogy van még esélyünk a bajnokságban. Már csak a szerencsét kell megszereznünk valahol ;o) 
 
Milyen eredménnyel lennél elégedett Kassán?
Ez egy külföldi verseny, nem egy agyontréningezett hazai futam, szerintem nagyon jó verseny lesz, ami felfrissülést hoz a hazai versenysorozatba.
Hazudnék, ha azt mondanám nem az első helyezés a célunk, de én minden starthoz úgy állok oda, hogy meg akarom, meg tudom nyerni és Pisti is ilyen mellettem, szerencsére. Ha sikerül a jó beállításokat megtalálnunk meg is fogjuk nyerni. De ha most megkérdeznéd az első 10 pilótát mind ezt mondaná, és ezért olyan érdekes, izgalmas a 2005-ös Rally Bajnokságunk. 
 
Mindenkit várunk Kassán és balesetmentes versenyt kívánunk valamennyi versenyzőtársunknak és a nézőknek is egyaránt. 

Mi is!

Ez a hír most jelenik meg 6531. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k