h i r d e t é s
Összes oldal:
770378742
Napi oldal:
157422
Jelenleg:
779
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Turi Tamás - Kerék István Skoda Octavia WRC A tavalyi bajnok idén az első futamon a szervo hibája miatt a harmadik helyen végzett, Miskolcon a váltó adta meg magát...
Második versenyen vagytok túl és ismét műszaki probléma nehezített, most ki is álltatok... talán megbízhatatlan a versenyautótok vagy a szervized nem elég felkészült? Egyáltalán nem erről van szó inkább nem volt szerencsénk! A technikai sportokhoz, mint a Rally VB, a F1, a MotoGP területén is, szükség van egy nagyadag szerencsére is a sikerhez vagy a részsikerhez. Egerben szerencsétlen módon a szervó csövet eltépte egy kő, nem tudsz erre a dologra felkészülni, Miskolcon pedig valami letörhetett a váltóban ami szétfeszítette a két tengelyt, ami keresztbe törte a váltóházat (a pontos hibát most vizsgálják).
Azzal mindenki tisztában van, hogy a mi Octavia WRC típusunk logikusan átgondolva egy régebbi fejlesztésű versenyautó (1999), elviekben nem lehetne ellenfele a később és újabb fejlesztésekkel (2002-2003) menő modernebb versenyautóknak. Ráadásul egy privát versenyistálló általi építés és nem egy gyári vagy ex-gyári versenyautó. Viszont a Profiko versenyistálló még is egy olyan megbízható és ütőképes autót készít, fejleszt és tart üzemben számunkra, amivel 2004-ben bajnokok lettünk és az egri vagy a miskolci futamon is az első helyért csatázhatunk vele és ellenfelei lehetünk a modernebb versenyautóknak. Azt hiszem erre nem lehet azt mondani, megbízhatatlan vagy amatőr vagy nem jó az Octavia. Nagyon sokat dolgozik 16-20 ember azon, hogy futamról-futamra, jobb és jobb autót sikerüljön csapatunknak versenybe állítani és itt inkább arra gondolok, hogy mind a pályákra mind a versenyzési stílusunkra a lehető legjobban tudjuk beállítani a Skoda Octavia WRC Evo III-at. A Magyar versenyzők, a korlátozott anyagi és teszt lehetőségeikre visszavezethetően, a versenybeállítások 30-40%-át ismerik és veszik igénybe egy-egy autón. Ezért még a mi WRC-ben is rengeteg a tartalék lehetőség, sokat tudunk még gyorsulni és akarunk is. Ehhez azonban rengeteget kell még dolgoznunk, tesztelnünk a szűkös hazai lehetőségek között.
Elkeseredtél-e, hogy annyi energiát beleölve csak egy versenyt fejeztetek be?
Miskolc után el volt egy kicsit kenődve a Csapat, hogy pont nélkül megyünk haza, de ez érthető azt hiszem. Én mondjuk örülök, hogy műszaki probléma és nem egy bukás vetett véget a futamunknak, mert akkor még azt mondanátok, hogy elfelejtettünk versenyezni ;o) Viszont azt kell, hogy mondjam, Pisti és én nem hogy elkeseredtünk de sokkal nagyobb motivációval és akarással készülünk a kassai futamra.
Valahogy erőt adott a két futam tizedmásodpercekig menő csatái, elkapott a versenyláz és a harci szellem mindkettőnket! Szeretnénk megvédeni a bajnoki címünket és ígérhetem, nagyon meg fogunk küzdeni érte. Az autó beállításaival is nagyon jó úton haladnak, nagyon jó, könnyen kezelhető autónak érzem a Skoda WRC-t, amivel olyan dolgokat is meg tudok csinálni, amit más típussal eddig nem sikerül. Az hiszem ezt láthattátok a két futamon elért részeredményeink alapján.
Sokszor a nézők csak a végső sikert értékelik és elfelejtik a rengeteg munkát és pénzt, ami egy-egy gyorsasági szakasz részsikerei mögött megbújik. Szeretek a Skodával versenyezni és ez is plusz erőt ad arra, hogy van még esélyünk a bajnokságban. Már csak a szerencsét kell megszereznünk valahol ;o) Milyen eredménnyel lennél elégedett Kassán? Ez egy külföldi verseny, nem egy agyontréningezett hazai futam, szerintem nagyon jó verseny lesz, ami felfrissülést hoz a hazai versenysorozatba. Hazudnék, ha azt mondanám nem az első helyezés a célunk, de én minden starthoz úgy állok oda, hogy meg akarom, meg tudom nyerni és Pisti is ilyen mellettem, szerencsére. Ha sikerül a jó beállításokat megtalálnunk meg is fogjuk nyerni. De ha most megkérdeznéd az első 10 pilótát mind ezt mondaná, és ezért olyan érdekes, izgalmas a 2005-ös Rally Bajnokságunk. Mindenkit várunk Kassán és balesetmentes versenyt kívánunk valamennyi versenyzőtársunknak és a nézőknek is egyaránt.
Mi is!
Ez a hír most jelenik meg 6490. alkalommal
|