|
h i r d e t é s
Összes oldal:
807465206
Napi oldal:
251844
Jelenleg:
1183
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Turi Tamás - Kerék István Skoda Octavia WRC A tavalyi bajnok idén az első futamon a szervo hibája miatt a harmadik helyen végzett, Miskolcon a váltó adta meg magát...
Második versenyen vagytok túl és ismét műszaki probléma nehezített, most ki is álltatok... talán megbízhatatlan a versenyautótok vagy a szervized nem elég felkészült? Egyáltalán nem erről van szó inkább nem volt szerencsénk! A technikai sportokhoz, mint a Rally VB, a F1, a MotoGP területén is, szükség van egy nagyadag szerencsére is a sikerhez vagy a részsikerhez. Egerben szerencsétlen módon a szervó csövet eltépte egy kő, nem tudsz erre a dologra felkészülni, Miskolcon pedig valami letörhetett a váltóban ami szétfeszítette a két tengelyt, ami keresztbe törte a váltóházat (a pontos hibát most vizsgálják).
Azzal mindenki tisztában van, hogy a mi Octavia WRC típusunk logikusan átgondolva egy régebbi fejlesztésű versenyautó (1999), elviekben nem lehetne ellenfele a később és újabb fejlesztésekkel (2002-2003) menő modernebb versenyautóknak. Ráadásul egy privát versenyistálló általi építés és nem egy gyári vagy ex-gyári versenyautó. Viszont a Profiko versenyistálló még is egy olyan megbízható és ütőképes autót készít, fejleszt és tart üzemben számunkra, amivel 2004-ben bajnokok lettünk és az egri vagy a miskolci futamon is az első helyért csatázhatunk vele és ellenfelei lehetünk a modernebb versenyautóknak. Azt hiszem erre nem lehet azt mondani, megbízhatatlan vagy amatőr vagy nem jó az Octavia. Nagyon sokat dolgozik 16-20 ember azon, hogy futamról-futamra, jobb és jobb autót sikerüljön csapatunknak versenybe állítani és itt inkább arra gondolok, hogy mind a pályákra mind a versenyzési stílusunkra a lehető legjobban tudjuk beállítani a Skoda Octavia WRC Evo III-at. A Magyar versenyzők, a korlátozott anyagi és teszt lehetőségeikre visszavezethetően, a versenybeállítások 30-40%-át ismerik és veszik igénybe egy-egy autón. Ezért még a mi WRC-ben is rengeteg a tartalék lehetőség, sokat tudunk még gyorsulni és akarunk is. Ehhez azonban rengeteget kell még dolgoznunk, tesztelnünk a szűkös hazai lehetőségek között.
Elkeseredtél-e, hogy annyi energiát beleölve csak egy versenyt fejeztetek be?
Miskolc után el volt egy kicsit kenődve a Csapat, hogy pont nélkül megyünk haza, de ez érthető azt hiszem. Én mondjuk örülök, hogy műszaki probléma és nem egy bukás vetett véget a futamunknak, mert akkor még azt mondanátok, hogy elfelejtettünk versenyezni ;o) Viszont azt kell, hogy mondjam, Pisti és én nem hogy elkeseredtünk de sokkal nagyobb motivációval és akarással készülünk a kassai futamra.
Valahogy erőt adott a két futam tizedmásodpercekig menő csatái, elkapott a versenyláz és a harci szellem mindkettőnket! Szeretnénk megvédeni a bajnoki címünket és ígérhetem, nagyon meg fogunk küzdeni érte. Az autó beállításaival is nagyon jó úton haladnak, nagyon jó, könnyen kezelhető autónak érzem a Skoda WRC-t, amivel olyan dolgokat is meg tudok csinálni, amit más típussal eddig nem sikerül. Az hiszem ezt láthattátok a két futamon elért részeredményeink alapján.
Sokszor a nézők csak a végső sikert értékelik és elfelejtik a rengeteg munkát és pénzt, ami egy-egy gyorsasági szakasz részsikerei mögött megbújik. Szeretek a Skodával versenyezni és ez is plusz erőt ad arra, hogy van még esélyünk a bajnokságban. Már csak a szerencsét kell megszereznünk valahol ;o) Milyen eredménnyel lennél elégedett Kassán? Ez egy külföldi verseny, nem egy agyontréningezett hazai futam, szerintem nagyon jó verseny lesz, ami felfrissülést hoz a hazai versenysorozatba. Hazudnék, ha azt mondanám nem az első helyezés a célunk, de én minden starthoz úgy állok oda, hogy meg akarom, meg tudom nyerni és Pisti is ilyen mellettem, szerencsére. Ha sikerül a jó beállításokat megtalálnunk meg is fogjuk nyerni. De ha most megkérdeznéd az első 10 pilótát mind ezt mondaná, és ezért olyan érdekes, izgalmas a 2005-ös Rally Bajnokságunk. Mindenkit várunk Kassán és balesetmentes versenyt kívánunk valamennyi versenyzőtársunknak és a nézőknek is egyaránt.
Mi is!
Ez a hír most jelenik meg 6531. alkalommal
|