h i r d e t é s
Összes oldal:
753219200
Napi oldal:
134765
Jelenleg:
1773
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A zárófutamot megelőzően is Turi Tomiék álltak a bajnoki értékelés harmadik helyén, ám mivel ezen a futamon sem sikerült elindulniuk, talán sokan számítottak arra, hogy végül "elbukják" a dobogós helyezést. Nem várt fordulattal ért véget viszont a Mecsek Rallye, és így a Turi-Nándi párost sem sikerült letaszítani a dobogóról. Tomival beszélgettem az év végéről és a jövő évi tervekről... álmokról.
Hogyan fogadtátok, hogy végül mégis csak a tiétek lett a bajnokság bronzérmes helyezése?
Jól, bár egyik szemem sír, a másik nevet... ez van! Ott voltam a versenyen, de csak a szombati napon néztem a futamot, vasárnap már nem mentem ki. Épp otthon ebédeltem, mikor telefonálgatott mindenki. Nem volt nálam még a telefonom sem, fenn hagytam és egy idő után a kisfiam hozta, hogy folyamatosan hívogatnak rajta és jönnek sorra az sms-ek. Ekkor derült ki számomra, hogy Norbiék kiestek.
Mennyire számítottál egy ilyen végkifejletre?
Erre igazából egyáltalán nem számítottuk. Nem gondoltuk azt sem, hogy Norbi sietni fog, hiszen a kilencedik hely is elég lett volna neki ahhoz, hogy a bajnokságban a harmadik helyet átvegye tőlünk, de egy ilyen technikai hibát sem vettünk számításba, holott egy ilyennek a lehetősége mindig benne van ebben a sportban.
Év elején milyen célkitűzéssel indultatok neki a bajnokságnak?
A dobogós helyezést céloztuk meg, ami végül be is jött, de azért nem bántuk volna, ha egy kicsit mégis előrébb tudtunk volna végezni. Nem vagyunk elégedetlenek, tudjuk, hogy egy jobb helyezéshez kicsit több versenyen kellett volna rajthoz állnunk, így tényleg azt mondhatom, hogy a körülményekhez képest ez a harmadik helyezés nagyon jó eredmény számunkra.

Úgy hallom S2000-esről álmodsz?
Egyelőre valóban csak álmodom róla, mert jelen pillanatban nem sok esély van még rá. A tervek persze azok, hogy a jövő évben egy ilyen autóban ülve szeretnénk megmérkőzni az ellenfelekkel, de majd meglátjuk, hogy mit hoz számunkra a jövő.
Mi az, ami a leginkább ösztönöz egy ilyen autó irányába, ha N/4-es Mitsubishivel is fel lehet állni a dobogó akár legfelső fokára is?
Az évad vége felé azért már látszott, hogy nagyot fejlődtek ezek a S2000-es autók, sokat gyorsultak még akkor is, ha továbbra is vannak olyan pályák, ahol még mindig a Mitsubishik a gyorsabbak. A S2000-esek folyamatos fejlesztés alatt állnak, a velük versenyző pilóták is egyre inkább megszokják az autót, gyorsulnak és az év vége felé azért már jól látszott, hogy nem olyan egyszerű felvenni velük a versenyt.
Úgy látod, hogy jövőre a S2000-es autók között dől majd el az első helyezések sorsa?
Talán igen! Úgy gondolom, hogy azzal legalábbis most már nagyobb eséllyel fognak indulni az első helyezésekért. Persze költségvetésben biztos, hogy jóval nagyobb ráfordítást igényel, mint egy N-es Mitsubishi... de talán megéri! A másik dolog, ami miatt tényleg egy ilyenről álmodok, hogy az egy igazi, vérbeli versenyautó!
Konkrét márka? Vagy azért még homályosak az álomképek?
Ha úgy vesszük, akkor igazából valóban mindegy lenne, de most a Fordok tetszenek nagyon, úgy tűnik, hogy ezek tudnak most a leggyorsabbak lenni. Korábban már a WRC-k közül is nagyon tetszett a Ford, bár igazából sosem sikerült kipróbálnom! Most egy ilyen S2000-es Fordot viszont már tényleg nagyon szívesen kipróbálnék!
Van még valami célotok az idei évre?
A Mikulás Rallye-t azért még megpróbáljuk megcélozni így az év végére, de majd kiderül, hogy mi lesz addig…

Mitsubishivel?
Persze! Hiszen nincs más! Jobb lenne persze már ott egy S2000-est kipróbálni, meg tesztelgetni, ismerkedni vele...
Mennyire sikerült megszokni egy évad alatt a Mitsubishit?
Úgy gondolom, hogy sikerült jól megszoknunk ezt a kocsit, és igazából nem volt olyan túl nagy feladat vezetni ezt. Bérautó lévén pedig nagyon oda kellett figyelni a beállításokra, valamint minden mozdulatára, hogy 100 %-osan és nagyon gyorsan lehessen menni vele. Nem volt semmi tapasztalatom N-es autóval, a WRC után egészen más volt, de szerencsére Nándi nagyon sokat segített ebben, hiszen ő nagyon sok időt töltött el Asi mellett. Nándi lényegesen többet tudott az N-es autóról és a beállításokról, mint én.
Milyen az összhang a navigátoroddal így az év végére?
Az autóban is sikerült jól összeszoknunk, jól éreztük magunkat és úgy gondolom, hogy egy jó összhang alakult ki közöttünk. Bár még nem beszéltünk a jövőbeli közös terveinkről, de úgy gondolom, hogy a 2011-es évadban is együtt fogunk versenyezni, és inkább most az a kérdés, hogy mivel! Meglátjuk, hogy hogyan alakulnak majd a dolgaink, mert most így az év végére azért nem a számításainknak megfelelőek voltak! Ettől függetlenül viszont nagy örömmel tölt el, hogy a bajnokságban legalább a harmadik hely a miénk lett és ezért szeretnék is köszönetet mondani a támogatóinknak, a csapatnak, Nándinak a navigátoromnak és Rózsa Carmennek a csapatvezetőmnek, aki nélkül egyáltalán nem ment volna ez az év! Köszönjük a szurkolóknak, akik hosszú évek óta kitartanak mellettünk és lelkesen bíztatnak minket a pálya széléről!

Ez a hír most jelenik meg 8865. alkalommal
|