h i r d e t é s
Összes oldal:
765404788
Napi oldal:
8025
Jelenleg:
875
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
 Uddeholm Swedish Rally
hivatalos honlap
SMS üzenetek:
A 3.nap első köre is megvolt, még 3 gyorsasági van a szerviz után. Már nagyon nem sietünk, a biztonságos végigérés a cél. Küldte: Thurzó András • 2006.02.05. • 11:01
-13 fok, szikrázó napsütés Egy trapézcsere, löki javítás, fogy a szöges gumi, amúgy stabíl az állapot. Most jönnek be az utolsó szervizre. Küldte: Krupa Zoli • 2006.02.05. • 10:47
*****
Befejeztük a második napot is, kategória 3.helyen vagyunk, reméljük ezt holnap meg tudjuk tartani. A mai nap sok gumink fogyott, ezért hátrányban voltunk, de holnap kapunk új gumikat és reméljük azok már kibírják a holnapi napot. Küldte: Thurzó András • 2006.02.04. • 19:10
A 2. körön az utolsó gyorsaságin sajnos beestünk és a kocsi felült a hóra, kb.2 perc voltmire a nézõknek sikerült kitolni. Most szerviz és utána megint a 40 km-es gyors, szintén sötétben. Küldte: Thurzó András • 2006.02.04. • 15:34
Az első kör megvolt, minden rendben. Egy picit megütöttük a jobb elejét és ezért egylengőkart kellett cserélni. Nagyon hideg van... Küldte: Thurzó András • 2006.02.04. • 11:29
Tegnap a 40 km-es gyorson többször lassítani kellett, mert 4 autót kerültünk ki. Emiatt idõt vesztettünk, de mivel még hosszú a verseny, ez nem tragédia. Most -16 fok van és megyünk az elsõ két gyorsra Küldte: Thurzó András • 2006.02.04. • 8:16
Beindult a tréfa... -22 fok, minden autó és aggregátor jár. Levizeled az aszfaltot, mire végzel, megfagy... Küldte: Krupa Zoli • 2006.02.04. • 8:11
*****
Lértünk a második körrõl is és ismét a szervizpark felé tartunk. Minden rendben van, az 1/3-as gyorson tudtunk javítani 30 mp-et, de a 2/4-en rontottunk 15-öt, mivel az elsõ gumikból kijöttek a szögek. A szerviz után jön a 40 km-es gyors, nekünk már sötétben... Küldte: Pénzes Zsolt • 2006.02.03. • 15:20
Lejöttünk az első két gyorsról. Az 1. picit becsúsztunk a hóba, kb 10-15 mp-et veszítettünk, a 2.-ra engedtünk a gumikból, főleg hátul, így érezhetően jobb az úttartása a kocsinak. Az elsőn 141, míg a másodikon 156 km/h volt a maximális sebességünk... Küldte: Pénzes Zsolt • 2006.02.03. • 11:30
8:13 a rajtidőnk. A tegnapi +4 fokhoz képest most -10 van. 2 gyors után lesz szerviz. Küldte: Pénzes Zsolt • 2006.02.03. • 7:25
*****
Sajnos, csak egyet tudtunk menni a teszten, mert összesen fél óránk maradt a gépátvétel után. Az új szöges gumik tapadása hihetetlenül jó. Most megyünk a rajtceremóniára. Az egyik kategóriatársunk, aki svéd, 15x indul ezen a versenyen... Holnap reggel 6.40kor indul az első autó. Majd jelentkezünk! Küldte: Pénzes Zsolt • 2006.02.02. • 19:22
Megvolt a gépátvétel, jelenleg a tesztre sietünk. Ha szerencsénk van, még fél órát tudunk menni... Küldte: Pénzes Zsolt • 2006.02.02. • 13:31
A tesztet nézzük a svéd versenyen... Felborított minden eddigi elképzelésemet a sportról. Kezdőnek érzem magam az amatőrök között. Küldte: Krupa Zoli • 2006.02.02. • 11:25
Most megyünk a gépátvételre. Megvannak a szögesgumijaink, bár a karosszérián kellett egy kicsit alakítani, hogy elférjenek... Küldte: Pénzes Zsolt • 2006.02.02. • 10:23
*****
Hajnalban megérkezett a szerviz a versenyautóval. Megígértük a fiúknak, hogy idén messzebbre nem megyünk versenyezni... Megkezdtük a mai pályák bejárását. -10 fok van, kék ég, napsütés. Küldte: Pénzes Zsolt • 2006.02.01. • 8:58
*****
Véget ért a mai tréning, sikeresen bejártuk a pályákat, amik inkább jegesek, mint havasak. Hibázni nem szabad, mert nem tudsz visszajönni az útra, olyan mély a hó. A pályák technikásak és rendkívül gyorsak, sok ugratóval. A csapat többi tagja éjszaka érkezik. Holnap 6 pályát kell bejárnunk, a leghosszabb 39.95, a többi 20 ill. 11 km.Szintén csak kétszer lehet ezeket is bejárni... Küldte: Pénzes Zsolt • 2006.01.31. • 19:05
Kalandosan indult az utazás, Berlinnél feladta a harcot az Ikarus... Köszönet Pryma Zolinak és a Pacotti Teamnek az új, kisegítő szállítójárművekért, amivel a csapat tagjai és a versenyautó tovább tudtak utazni... Ma elkezdődött a tréning. -4 fok van, napsütés. Mára 4 pálya van és 2x lehet menni mindegyiken. A leghosszabb mai 26.47, a legrövidebb 10,49km hosszú Küldte: Pénzes Zsolt • 2006.01.31. • 9:26
Ez a hír most jelenik meg 4080. alkalommal
|