h i r d e t é s
Összes oldal:
763372366
Napi oldal:
109823
Jelenleg:
883
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
N.Gryazin |
|
34 |
2. |
Yoann Bonato |
|
26 |
3. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
4. |
Jose Suarez |
|
22 |
5. |
Miko Marczyk |
|
20 |
6. |
Pepe López |
|
15 |
7. |
M.Johansson |
|
13 |
8. |
Mads Ostberg |
|
11 |
9. |
Stefan Lefebvre |
|
9 |
1. |
Turán Frigyes |
|
35 |
2. |
Tóth Tibor |
|
25 |
3. |
Bodolai László |
|
24 |
4. |
Trencsényi V. |
|
21 |
5. |
Német Gábor |
|
19 |
6. |
Trencsényi V. |
|
17 |
7. |
Ollé Sasa |
|
13 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
11 |
9. |
Ifj.Fogarasi A. |
|
9 |
1. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
2. |
Hinger Dávid |
|
28 |
3. |
Kronome Ákos |
|
23 |
4. |
Molnár Attila |
|
20 |
5. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
6. |
Petróczy Péter |
|
16 |
7. |
Hulmann Gábor |
|
15 |
1. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
2. |
Viszló Csaba |
|
10 |
3. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
4. |
Tellér Antal |
|
5 |
5. |
Hibján József |
|
0 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|

Az Intéző Bizottság ülése után beszéltünk Botka Endrével, a Rally Sport Bizottság vezetőjével:
Arad Rally… Akarsz róla beszélni?
Romániában elfogadtuk a román versenyigazgatóság döntését. A kizárással kapcsolatban megérkezett az óvás a Szövetséghez. Az RSB úgy döntött, hogy egy háromtagú vizsgálóbizottságot állít fel, akik a napokban meg is kezdték a munkájukat.
A kassai futam előtt mindenképpen valami döntést kell hozniuk, de azt azért tudni kell, hogy az Ő döntésük is megfellebbezhető, így a végeredményt nem tudjuk a kassai futam előtt ígérni…
De születtek olyan döntések is a legutóbbi IB ülésen, amik előre mutatnak, mesélj ezekről!
Szerencsére az Intéző Bizottsággal sikerült elfogadtatnunk, hogy a versenyekben nagyon szegény HISTORIC és Rallye2 Bajnokságok egy-egy új rendezvényt kapjanak még az idén.
A Historic mezőnye el tud menni a váci sprint futamra (ami egyben RTE futam is). A RallySprint rendezőjének nem fog külön anyagi terhet jelenteni a Historic mezőny befogadása. Azt gondolom ez a megoldás a jelen helyzetben a legjobb, hogy színvonalas, megfelelő számú versenyt magába foglaló bajnokságot tudjunk biztosítani a Historic mezőnyének is.
Sokszor a szemünkre vetették, hogy bántani, nehezíteni akarjuk az amatőr versenyrendezők életét és ez is egy jó bizonyítéka annak, hogy támogatjuk őket és segítjük, hogy még színvonalasabb futamokat rendezhessenek, hiszen a rendezők és a helyszínek alkalmasak erre. Természetesen ez nekünk is jó, hiszen a foghíjas bajnokság így újabb versennyel gazdagodhat.
Tehát a Historic mezőny legközelebbi futama Vácon lesz?
Így van! Megegyeztünk a rendezővel és a Historicosok bajnoki pontokért mennek a váci versenyre.
Mi újság a Rallye2 versenyévadával?
A Rallye2 a terveknek megfelelően a Baranya Kupán, az ORB mezőnyével közösen indul. Ott megpróbáljuk a kilométereket úgy feltornászni a számukra, hogy másfeles szorzójú legyen a futam.
Az idei év elején Mészáros Ivánnal nem úgy alakultak a megbeszélések, ahogy az mindkét fél számára kedvező lehetett volna az évadra.
Jövőre azon gondolkozunk, hogy szorzós versenyeket kellene bevezetnünk. Minőség és kilométer mennyiség alapján szeretnénk a versenyeket szorzópontokkal ellátni. Gondolok itt azokra a versenyekre, ahol nem egy-két gyorsasági szakaszt kell teljesíteni és a kilométerszám is több. Ahol sokkal jobbak a feltételek, a biztonság, a versenyzők kiszolgálása, ott másfél, kétszeres szorzóval segítenénk a rendezőt.
Ezzel még az ORB gondja nincs megoldva a jövőben, de a Rallye2 és Historic mezőnyének lehet ez megoldás és reméljük tud is majd működni.
Az látszik, hogy a rendezvények színvonalát kell emelni, miközben a költségeket csökkenteni kell. A mostani költségek mellett nehéz dolguk van a rendezőknek és a mezőny mérete sem segíti őket. Természetesen ez a költségcsökkentés nem mehet a biztonság és a minőség kárára.
Visszatérve a Rallye2-re. A Baranya Kupa tehát másfél szorzós lesz a Rallye2 részére. De még így is kevés a verseny, amiből bajnoki pontokat tudnak gyűjteni.
Ez így van. Szükség van még egy futamra. A rendezővel már megállapodtunk, még a pontos időpont nem tisztázódott, de a helyszín már adott:
Füredi András Tatabánya környékén fog egy futamot rendezni novemberben, ami bele fog számítani a Historic és a Rallye2 bajnokságba. És ezzel mind a két bajnokság kellő számú futammal tudja befejezni a 2012-es bajnoki évadot.
Kassa Rallyeról mit tudunk?
Egy FIA rendezvényhez csatlakozunk hozzá, a szabályok megfelelőek a mi mezőnyünk számára is. A rendezőt jól ismerjük, 3 ország bajnoki futama lesz egy rendezvényen belül. A pályák nagyon jók, biztos vagyok benne, hogy jó verseny lesz!
Ez a hír most jelenik meg 4141. alkalommal
|