Új futam idén még a Rallye2-nek és a Historicnak is
Botka Endre az IB ülés után
2012-08-31
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
689945243
Napi oldal:
14884
Jelenleg:
907
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Portugal Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
110
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
86
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
79
4. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
71
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
70
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
49
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 1.futam,
a Nyerges Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

uj_futam_iden_meg_a_rallye2-nek_es_a_historicnak_is_1

Az Intéző Bizottság ülése után beszéltünk Botka Endrével, a Rally Sport Bizottság vezetőjével:

Arad Rally… Akarsz róla beszélni?
Romániában elfogadtuk a román versenyigazgatóság döntését. A kizárással kapcsolatban megérkezett az óvás a Szövetséghez. Az RSB úgy döntött, hogy egy háromtagú vizsgálóbizottságot állít fel, akik a napokban meg is kezdték a munkájukat.

A kassai futam előtt mindenképpen valami döntést kell hozniuk, de azt azért tudni kell, hogy az Ő döntésük is megfellebbezhető, így a végeredményt nem tudjuk a kassai futam előtt ígérni…

De születtek olyan döntések is a legutóbbi IB ülésen, amik előre mutatnak, mesélj ezekről!
Szerencsére az Intéző Bizottsággal sikerült elfogadtatnunk, hogy a versenyekben nagyon szegény HISTORIC és Rallye2 Bajnokságok egy-egy új rendezvényt kapjanak még az idén.

A Historic mezőnye el tud menni a váci sprint futamra (ami egyben RTE futam is). A RallySprint rendezőjének nem fog külön anyagi terhet jelenteni a Historic mezőny befogadása. Azt gondolom ez a megoldás a jelen helyzetben a legjobb, hogy színvonalas, megfelelő számú versenyt magába foglaló bajnokságot tudjunk biztosítani a Historic mezőnyének is.

Sokszor a szemünkre vetették, hogy bántani, nehezíteni akarjuk az amatőr versenyrendezők életét és ez is egy jó bizonyítéka annak, hogy támogatjuk őket és segítjük, hogy még színvonalasabb futamokat rendezhessenek, hiszen a rendezők és a helyszínek alkalmasak erre. Természetesen ez nekünk is jó, hiszen a foghíjas bajnokság így újabb versennyel gazdagodhat.

Tehát a Historic mezőny legközelebbi futama Vácon lesz?
Így van! Megegyeztünk a rendezővel és a Historicosok bajnoki pontokért mennek a váci versenyre.

Mi újság a Rallye2 versenyévadával?
A Rallye2 a terveknek megfelelően a Baranya Kupán, az ORB mezőnyével közösen indul. Ott megpróbáljuk a kilométereket úgy feltornászni a számukra, hogy másfeles szorzójú legyen a futam.

Az idei év elején Mészáros Ivánnal nem úgy alakultak a megbeszélések, ahogy az mindkét fél számára kedvező lehetett volna az évadra.

Jövőre azon gondolkozunk, hogy szorzós versenyeket kellene bevezetnünk. Minőség és kilométer mennyiség alapján szeretnénk a versenyeket szorzópontokkal ellátni. Gondolok itt azokra a versenyekre, ahol nem egy-két gyorsasági szakaszt kell teljesíteni és a kilométerszám is több. Ahol sokkal jobbak a feltételek, a biztonság, a versenyzők kiszolgálása, ott másfél, kétszeres szorzóval segítenénk a rendezőt.

Ezzel még az ORB gondja nincs megoldva a jövőben, de a Rallye2 és Historic mezőnyének lehet ez megoldás és reméljük tud is majd működni.

Az látszik, hogy a rendezvények színvonalát kell emelni, miközben a költségeket csökkenteni kell. A mostani költségek mellett nehéz dolguk van a rendezőknek és a mezőny mérete sem segíti őket. Természetesen ez a költségcsökkentés nem mehet a biztonság és a minőség kárára.

Visszatérve a Rallye2-re. A Baranya Kupa tehát másfél szorzós lesz a Rallye2 részére. De még így is kevés a verseny, amiből bajnoki pontokat tudnak gyűjteni.
Ez így van. Szükség van még egy futamra. A rendezővel már megállapodtunk, még a pontos időpont nem tisztázódott, de a helyszín már adott:
Füredi András Tatabánya környékén fog egy futamot rendezni novemberben, ami bele fog számítani a Historic és a Rallye2 bajnokságba. És ezzel mind a két bajnokság kellő számú futammal tudja befejezni a 2012-es bajnoki évadot.

Kassa Rallyeról mit tudunk?
Egy FIA rendezvényhez csatlakozunk hozzá, a szabályok megfelelőek a mi mezőnyünk számára is. A rendezőt jól ismerjük, 3 ország bajnoki futama lesz egy rendezvényen belül. A pályák nagyon jók, biztos vagyok benne, hogy jó verseny lesz!

Ez a hír most jelenik meg 4071. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
03 04 05 06 07 0809
2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.18.

részletes infóink

2024.05.18.

részletes infóink

2024.05.19.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

2024.06.13-15.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k