Új navigátor, új főtámogató
Új fő támogató, új navigátor, régi autó
2006-03-27
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797655114
Napi oldal:
268067
Jelenleg:
721
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Egy Mitsubishi bemutató alkalmából a Hungaroringen megjelent egy jól ismert Mitsubishi EVO VI, amin kicsit más volt a design, viszont a pilóta változatlan... Turán Fricivel beszélgettem:

A tavalyi év nem sikerült teljesen jól…
8 versenyből ötször kiestünk… Egyszer pechesek voltunk, hiszen egy kanyarban kaptunk defektet, ami miatt becsúsztunk és nem tudtuk folytatni. Az utolsó versenyen pedig én hibáztam, nagyon gyorsan próbáltam menni és egy féktávot nagyon elnéztem. A másik három kiállás műszaki hiba eredménye. Emiatt nem szívesen gondolok 2005-re.
Ettől függetlenül voltak nagyon jó részeredményeink. Amikor egy szakaszt műszaki hiba nélkül be tudtunk fejezni, akkor általában első A8-as idővel fejeztük be. A Budapest Rallye volt az egyetlen versenyünk, ahol hibamentesen tudtunk menni, ott pedig az abszolút 4. helyre sikerült megérkeznünk.
Ezek biztató jelek voltak, azon kell változtatnunk, hogy az autó olyan műszaki színvonalon legyen, hogy be is tudjunk fejezni vele versenyt.

Volt szó év elején arról, hogy esetleg egy WRC-vel fogsz versenyezni…
Mindenki szeretne WRC-vel menni. Mi is megpróbáltunk WRC-re szerezni támogatókat, ami igazából nem sikerült. Aztán volt egy ötlet, hogy kiveszik az autómat és annak az értékét beleszámolták volna egy WRC bérlésbe, de ez sem jött össze. Ez minimális tesztlehetőség mellett tudott volna talán létrejönni, de fontosabbnak tartom, hogy megfelelő teszttel, egy jól felkészített autóval induljunk.

Tehát továbbra is maradt a Mitsubishi. Lehet ezt még fejleszteni?
Ésszerű keretek között ez egy top A-s autó. Annyi különbség van mondjuk egy Tommi Makinen féle A-s autó és ez között, hogy ebben nincs benne a két aktív difi és a szekvenciális váltó. Próbáltunk ez ügyben érdeklődni, de olyan 15-16 millió forint körüli összegeket mondtak a hajtásra és a váltóra és ebből az árból már egy jó WRC-t is tudnánk venni…
Az autó jó, remélem a héten a teszteken be is fogja ezt bizonyítani.
A TopSpeedRacing mindent elkövetett, hogy az autó kész legyen másrészt pedig hogy ne legyen év közben technikai gondunk.

Viszont változás történt a csapatban.
Nem azt mondanám, hogy Csökő Zoli elhagyta a csapatot, mert ez nem igaz… Idén nem fog navigálni.
Most egy abszolút sablonszöveget fogok mondani, hogy az üzleti ügyei miatt nem érzi úgy, hogy százszázalékosan részt tudna venni a rallyban. Bármennyire is sablonos a szöveg, de tényleg erről van szó. Abszolút jó baráti viszonyban voltunk, vagyunk és remélem leszünk is. Mindent megtesz Zoli azért, hogy az új navigátorral megtaláljam a kellő ritmust és mindenben segít minket.

Csökő Zoli
"Két dolog miatt nem megyek idén.
Az egyik, hogy az elfoglaltságaim besûrûsödtek, a másik pedig, hogy valószínûleg emiatt nem éreztem magamban azt a pezsgést így szezon elõtt, ami kellene egy jó évadkezdéshez. Motivációhiány lépett fel. A START Autó magazint csináljuk és van egy új dolog is, ami valahol úttörõ munka, remélem hamarosan tudok róla beszélni.
Így ha nem is korán, de még idõben átadtam a helyet olyannak, aki mentálisan jobban tudja a Fricit segíteni ebben az ügyben most… Továbbra is barátságban vagyunk Fricivel, de ez szerintem mindenki számára jól látható, segítek nekik ahol tudok, megyek velük a tréningre és Kálmival is nagyon jó a viszonyom."

Tehát kivel fogsz menni?
Benics Kálmival, aki Szabó Gergő navigátora volt.
Kálmival évek óta nagyon jóban vagyok, együtt járunk edzeni és kialakult egy baráti viszony. A Zoli döntése és mivel Gergővel nem tudja elkezdeni az évet ezért a Kálmi most beül mellém és megnézzük, hogy hogyan tudunk együtt dolgozni.

Benics Kálmi
"Szerettem volna Gergővel menni, de nem sikerült közösen összehozni a támogatói hátteret, ami biztosíthatta volna számunkra, hogy tudjunk versenyezni. Úgy állapodtunk meg vele, ha mégis összejönne az év, akkor közösen folytatjuk, ha nem, akkor megyek Fricivel. Mindkettőjükkel nagyon jóban vagyok.
Nagyon kevés időt töltöttem még el ebben a sportban, nem tartom magam rutinos navigátornak, viszont ambíciózusnak annál inkább. Szeretnék fejlődni, szorgalmasan teszem a dolgom."

Mik a céljaid?
Két év után már talán mondhatom, hogy a bajnoki cím a cél és az abszolútban is minél előrébb végezni. Szeretnénk gyorsasági szakaszokat nyerni.
Mindent szeretnék elérni, amit ezzel az autóval el lehet.

Új designt kapott az autó, szemmel láthatóan új támogató állt melléd…
Egy nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a START Autó a Valvoline-el karöltve a csapat mellé állt. Úgy gondolom, hogy ha egy ilyen főtámogató teszi le mellettünk a voksát, az azt jelentheti, hogy más is lát fantáziát bennünk.
És akik évek óta mellettünk vannak, ők is megmaradtak és így tud teljes lenni a szezonunk.
Tehát szeretném is megköszönni a START Autónak, a Valvoline-nak, a Samsungnak, a Microsoftnak, az AXN-nek, a Pirellinek, a PRECITOOL-nak, a Mitsubishi Motors-nak, az Annagóra Parknak, az Extrém Rendezvényügynökségnek, az A1-Wellnesnek és az AutóModellSportnak.

Idén még a szezon mellett egy komoly kihívás vár Rád…
Ha a családi dolgaimra gondolsz, akkor mindenképp :)
Júniusba várjuk az ikreinket. Úgy néz ki, hogy két iker lányunk fog születni.
Ez valóban egy másik kihívás, de nagyon várom, az az igazság.

Ez a hír most jelenik meg 8439. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k