Fehérvári Csabával, a Historic Hobbycar komlói győztesével beszélgettünk a másfeles szorzója Baranya Kupa után:
Másodszor nyertetek…
Igen! Miskolcon indultunk először a Subaruval, ott a kategória harmadik helyét sikerült megszerezni. Fehérváron már sikerült nyernünk és Baranya Kupán is.
Jó az irány… Hogy tetszett a STEFANI Baranya Kupa?
Nekem a Mecsek és környéke a kedvencem. Amikor elkezdtünk versenyezni, akkor a pécsi Sprint Bajnokságban tettünk meg sok kilométert. Itt talán nagyobb tapasztalatunk is van. A pécsi miliőt és ezt a hangulatot nagyon szeretem.
Mivel az elmúlt két évben egyszer sem sikerült célba érnünk a Baranya Kupán, ezért is jelentett sokat az idei eredmény.
Markó Tibi versenyei mindig jók, a szervezésre nem volt panasz, nem volt csúszás, pedig volt nevező bőven.
Mennyire vagytok jó barátok az autóval?
Minél több kilométert megyünk, annál közelebb kerülünk egymáshoz. A fehérvári szakaszok nagy része új volt nekünk, a Miskolc Rallye pedig teljesen. A komlói pályákon versenyeztünk már és nagy könnyebbség volt, hogy az autóra tudtunk nagyobb fókuszt tenni.
A Főtaxi színeiben versenyeztek? Már csak azért is kérdezem, mert ott voltatok a Főtaxi családi napján, amiről fotóalbumot is készítettünk…
Csapatunk - a PROFORMANCE RALLYESPORT - egyik kiemelt támogatója a FŐTAXI Autóközlekedési Zrt. A tradíciók miatt nem kérdés, hogy mi is a FŐTAXI Autósport színeiben versenyzünk, remélem ez a következő években is így lesz.
Az autóval minden rendben volt?
A Legacy tökéletesen működött az eddigi versenyeken. Az első nyárásvölgyi gyorson eltört a kézifékkar rögzítő csavarja, Daninak kellett tartani, hogy a hajtás ne oldjon le, de egyébként semmi gondunk nem volt.
Baranya Kupa a harmadik sikeres versenyünk volt és ez mindenképpen egy jó visszajelzés a csapatnak, hogy jól építettük meg az autót. Büszke vagyok a srácokra! :)
A célban látszott az örömötök és a csapat is jól megünnepelt Benneteket. Hol lesz legközelebb ünneplés?
Szeptember 20-ára szervezünk egy családi napot, ahol lesz egy autóztatás, valamint ott viszem azokat is, akik a FŐTAXI családi napon nyertek lehetőséget a jobb1-es ülésben kipróbálni, milyen is a Subaru versenytempóban. Szeretnénk még egy nagyot ünnepelni októberben is, a Mecsek Rallye után. :)
Ahogy számoltuk, ott fog eldőlni a bajnoki cím sorsa. Sajnos Zoli (Varga C. Zoltán) nem tudott eljönni Komlóra, így két és fél pontra megközelítettük és az utolsó futamon fog eldőlni, hogy ki lesz a Historic HobbyCar hazai első bajnoka.
Nagyon jó lenne, ha jövőre még több autó indulna ebben a kategóriában!
A HobbyCar egyedi szabályrendszere miatt egy izgalmas színfoltja lehet csak úgy a hazai rallye bajnokságnak, mint a Historic Bajnokságnak. Remélem sok turbós, összkerekes autó épül majd év végén és jövőre még többen leszünk ebben a szerethető és nagyon jó hangulatú Historic bajnokságban.