Újra pörög a hátsó kerék...
Bútor Robi Miskolcra készül
2009-04-24
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
807786763
Napi oldal:
160888
Jelenleg:
1039
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Bútor Robit Egerben a második gyors után kényszerpihenőre vitte a VFTS. A hétvégén, Miskolcon újra láthatjuk őket előfutóként, kivételesen DuEnnel kiegészülve: Vili igazoltan lesz távol. A pályabejáráson már túl vannak, de a 16. Alfa-Ker Miskolc Rally-n kívül az idei év tervei is szóba kerültek...

- Milyenek a Miskolc környéki pályák?
- Nagyon jó minőségűnek láttuk őket - ezen a versenyen DuEnnel indulok majd, mint sztárnavigátorral...:) Vili barátomnak ballag az egyik fia, és azon mindenképpen szeretett volna részt venni - mivel az előfutásnak nincs nagyon tétje, így szerintem ennek nem volt akadálya - így került DuEn szóba, már együtt is jártuk be a pályákat. Nagyon egyszerűek a gyorsaságik - egyik nap egyik irányban, másik nap a másikban, amit egy picikét lájtosnak érzek -, a tavalyi-tavalyelőtti itinereket megkaptuk Vilitől, azért kicsit át kellett dolgoznunk, mert egy minimális gödrösödés tapasztalható a szakaszokon, de alapvetően tényleg jók a pályák.

- Ha DuEn a "sztárnavigátor", rád hatványozottan mondhatjuk, hogy sztárpilóta, viszont még sosem ültetek egymás mellett. Hogy tűnik: milyen hétvégétek lesz?
- Korábban nem nagyon volt ilyenre példa, mert Vilivel a magyar bajnokság elmúlt hét évében mindig együtt versenyeztünk, sosem kellett Őt helyettesíteni: mindig itt volt, és mindig tökéletesen végezte a dolgát; az utolsó évben külföldön pedig Tóth Imivel mentünk. Imit sem volt nehéz megszokni, mert azt gondolom, hogy egyike a legjobb magyar navigátoroknak. Mindkettőjükkel nagyon könnyű volt együtt dolgozni. DuEn ellenben nem egy gyakorlott navigátor, ennek ellenére pillanatok alatt belerázódott az itinerbe, a visszamondásba, sőt még az írásba is. Nem volt bonyolult a feladata, ennek ellenére, nagyon rugalmasnak bizonyult, és nagyon gyorsan segített feldolgozni a pályákat. Nagyon ügyes...
(és az előfutóknak nem kell megállni a gumijelölésnél... - a szerk.)

- Ezek szerint, ha bármi történik vele, navigátorként van még jövője? :)
- Mindenképp - bár megélni nem nagyon lehetne ebből...:) Az mindenesetre látszik, és érződik, hogy az élete ez a sport. Jókedvű és akarja csinálni - nagyon jól éreztem magam vele a pályabejárás alatt, de ez nem lepett meg: ilyennek ismertem meg korábban is.

- Gondolom a cél továbbra is a nézők szórakoztatása, ami az előző, egri futamon nem sikerült a verseny teljes hosszán... Hogy áll most az autó?
- Igen, a nézők a legfontosabbak most is, mint eddig - ezért választottuk az előfutást. De persze mi is szeretnénk jól érezni magunkat - egyik sem sikerült Egerben sajnos. Nagyon kevés versenykilométert tudtunk ott menni, így a szórakoztatás és a szórakozás is elég kurtára sikerült... Bízom benne, hogy az ottani hibákat ki tudtuk küszöbölni, és Miskolcon végig tudunk majd menni. De azért a VFTS-ről tudni kell - és már én is szembesültem vele - hogy nem a világ legmegbízhatóbb autója. Akármennyire fel van készítve, és nincs kispórolva belőle sem az új alkatrész, sem a munkaóra, sem a pénz, akkor is tud meglepetéseket okozni az embernek. Úgyhogy egyelőre egy picit pesszimista vagyok, de remélem, Miskolc után azt tudom majd mondani, hogy az egri hiba csak véletlen volt, egyébként tökéletesen működik az autó, és el tudjuk érni vele a célunkat.

- Az idén megjelent, korábbi interjúidban mindig azt mondtad, tervezel még versenyezni, csak össze kell állni a háttérnek. Ahogy telnek a hónapok, okkal gondolhatom, hogy haladnak a dolgaid: hogy áll most a versenyzésed? Elképzelhető, hogy idén már versenyezni is fogsz?
- Úgy gondolom, hogy igen. Előreláthatólag szeretnék menni egy aszfaltos és egy murvás futamot egy N-es autóval: Pécset és a Veszprémet néztem ki magamnak. Két dolgot szeretnék kipróbálni: magát az N-es autót, hogy mennyire tudunk eredményesek lenni vele, és azt, hogy van-e reális esélyünk jó eredményre a jövő évi bajnokságban. Sok részletet nem szeretnék, és igazából nem is tudok mondani, mert még csak tárgyalásban vagyunk egy autó bérlésére. Még vannak kérdőjelek, elsősorban pénzügyi vonalon, másrészt pedig, hogy egyáltalán érdemes-e mennünk két versenyt még ebben az évben. De szerintem meg kellene nézni, hogy hová tudunk beférni így elsőre - elég sok N-es autó van, és azért csak kíváncsi vagyok... Ha ezt már láttuk, az a jövő évi terveinket is befolyásolja majd. Nagyon kevés kilométert mentem N-es autóval, és abból túl sok konzekvenciát nem tudok levonni, hogy milyen lenne élesben és folyamatosan.
És a másik fő kérdés, hogy lesz-e jövőre WRC, vagy nem, mert ebben a kétbajnokságos rendszerben nem hiszek. Nem hiszem, hogy ettől az abszolút magyar bajnok az N-es autó lesz: lehet, hogy papíron igen, de sem médiában, sem az emberek szemében biztos, hogy nem. Ez csak egy vészprogram az MNASZ részéről, de bízom benne, hogy hamarosan kitisztul, hogy mi lesz jövőre a WRC-kkel, és lehet-e N4-es autóval ténylegesen abszolút magyar bajnok valaki. Ha igen, akkor az biztos, hogy meggyorsítaná az ilyen irányú tárgyalásainkat, és biztos, hogy fontosabbá tudja tenni számunkra, hogy elinduljunk azon az idei két versenyen.

- Az N csoport a jövő?
- Alapesetben már idén is csak N-es autóknak kellett volna kiírni a bajnokságot. Ehelyett most lett egy átmeneti megoldás, ami nem változtatott azon, hogy továbbra is a WRC-k mennek elől, és a WRC nyeri a versenyt. Én igazából akkor szeretnék ebbe pénzt tenni, és akkor szeretnék ezzel többet foglalkozni, ha végre eldőlne, hogy N-es autóval megy mindenki, és N-es autóból kerül ki a magyar bajnok.
Szerintem úgy sokkal egyenrangúbb lenne a küzdelem - én ebben a közdelemben szeretnék részt venni. A WRC-kkel nem tudjuk felvenni a harcot, sem anyagilag nem tudom előteremteni az azzal való versenyzést, és az pedig, hogy hatodik - nyolcadik helyen menjek, az nem nagyon érdekel...

 

Frissült Robi honlapja, mindenkit szeretettel vár a neten is!www.butorrobi.hu

Ez a hír most jelenik meg 6109. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k