Kelő-Gere László a pécsi futam helyett a Székelyudvarhelyen megrendezendő Hargita Gyöngye Rally-t választotta. Sajnos hamar vége tért a futam a magyar páros számára...
A Mecsek Rallye helyett elmentetek a Hargita Rally-ra összetörni a kocsit…
Igen. Pécs helyett Székelyudvarhelyen teszteltük le a karosszériát, hogy mennyire biztonságos…
Mi történt? Néztem az eredményeket, az elsőn még jól álltatok.
Ez a második gyorsasági első kilométerében történt. Egy bal2bukkanon nem fékeztem meg az autót a bukkan előtt és eldobott. Keresztbe értünk az útra vissza, lapjával csúsztunk egészen egy betonkorlátig, abba csapódtunk be végül. A kocsi jobb eleje ért oda először, az A oszlop sarka. Sajnos csúnyán megsérült az autó.
fotó: Balázs Attila - rallyphoto.ro
De nem ezért mentél a Hargitára, ugye?
Persze, hogy nem! Nagyon készültünk erre a versenyre, szeretjük. Minden évben kijárunk. Szerettünk volna végigmenni, nagyon jók a pályák, nagyon barátságosak a rendezők. Tényleg igazán jó ott versenyezni! Az egész verseny nagyon jó hangulatú minden évben. És most hamar befejeztük… :(
fotó: Balázs Attila - rallyphoto.ro
Ráadásul teljesen az én hibámból! Nem a gumi, nem a kocsi! Elnéztem.
Az első gyorsaságin harmadik időt mentünk. Lehet, hogy ez túlságosan feldobott.
fotó: Balázs Attila - rallyphoto.ro
Az autó talpon? Volt vele munka…
Igen! Az elmúlt két hét megfeszített tempóban telt el. Hála Gazdag Zoli szegedi csapatának a karosszériát ügyesen helyrerakták. Nagyon sokat köszönhetek nekik. Komoly erőfeszítésükbe került, hogy rajthoz tudjunk állni és ugyanúgy köszönettel tartozom a BCS Motorsportnak, sokat dolgoztak ők is, hogy az autó egyben legyen.
Mennyire ismerősek Neked ezek az ózdi pályák?
Túrából ismerem nagyjából őket, egyedül a rudabányai szakasz lesz teljesen új. A többin már gurultunk. Próbálunk igyekezni!
Még talán a bajnokságban a P kategória harmadik helyére odaérhetünk, ha itt jól szerepelünk. Meglátjuk. Sokat tanultunk az esésből, figyelni kell minden pillanatban.
Hajrá!