SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Válaszlevél Kocsis Gyurinak
Ollé Sasa
2009-07-28
információ • Papp Zsuzsa
h i r d e t é s
Összes oldal:
773395792
Napi oldal:
17090
Jelenleg:
766
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Tisztelt Kocsis György!

Döbbenten olvastam nyilatkozatod, amelyet a nagy publikum előtt tettél. Nem hagyhatom szó nélkül, hiszen a csapatomról van szó…
Tényként küldöm el a bérleti szerződést, amely csak számodra lehet szokatlan, hiszen ennél sokkal komolyabb szerződéseket kellett nekem, vagy versenyzőtársaimnak aláírni, egy nagy értékű versenyautó bérlésekor. Tettük ezt pont azért, mert a 2008-as évben igaz kifizettétek a törést, de azt csak 2008. decemberéig több apró részletben, sok-sok telefonálgatás után sikerült! A bérlés nektek másfél millióba került, ha valaki kicsit is ért a Super1600-as autókhoz, melyet 3,5-6 millió forint körül lehet bérelni, úgy gondolom nevetséges az összeg, hiszen a többi pénzt mi szereztük mellé szponzoraink által. Az elmúlt évben ti ezt egy millió forintért tettétek, teljes gumi, benzin és szervizháttérrel, a Suzuki és a mi támogatóink jóvoltából.

A technika, amelyet becsmérelsz, a mai napig a mezőny egyik legjobb Super1600-as Ignis versenyautója. Ugyanezzel az autóval, ugyanezzel a motorral, váltóval a Mikulás ralin abszolútban egy nagyon komoly eredményt értünk el. Mindig gyári alkatrészek kerültek ebbe az autóba, a motort egy gyári mérnök felügyeli, hiszen Suzuki csapatként nem is engedhetjük meg magunknak, hogy mi applikáljuk bele motort.
Nevetségesek a feltételezések! A program le van kódolva, csak a gyári mérnök férhet hozzá, nem tudunk turbót állítani, hiszen az autón nincs turbó. Továbbá az autón nem lehet rossz futómű, hiszen ehhez a típushoz, csak egyetlen egy futómű tartozik, illetve egy Reiger gátló. A beállításokat viszont csak javasolni tudjuk, amit egy mérnök a pilótával tesztel, mi ezt átadtuk, teszteltetek a mérnökkel. Ti ezt általában a Manageretekkel, Grátz Ferivel - a cikk írójának édesapja - megvitatva, az ő javaslatára felülbíráltátok. A problémák itt kezdődtek, hiszen Feri sosem ült ilyen autóban, nem mérnök, mégis felülírta a gyári mérnök adta paramétereket, emiatt nagyon sokszor vezethetetlenné vált az autótok, rossz guminyomással, nem megfelelő gumival mentetek, de ez a csapaton belül, mindig a versenyző döntése.

A Veszprémben leégett autóból, mindenki tudja, hogy semmi sem maradt… A karosszéria a mai napig ki van állítva demo autóként, playstationként használjuk, amit a nagy közönség egyes versenyeken láthatott is. A megmaradt alkatrészeket pedig, vizsgálatra elküldtük a Suzukinak, nem hiszem, hogy azokat adták vissza egy másik cseremotor kapcsán, ebbe a Suzuki gyár által összeszerelt motor került.
A szombathelyi futamon, kitéptétek a kihangosítást a egyik gyorsaságin és a belsőfelvételen is látszik, hogy Arielnek te mutogatod az itinert. Így versenyeztetek, ami egy eséshez is vezetett, nem a fék a bűnös. Kár, mindig a technikára fogni, a tévedéseket. Mindenki hibázhat, nem állítottuk soha, hogy a mi szervizünk hibátlan, de azt gondolom, hogy nagyon nagy rutinnal rendelkeznek, és az autó mindig hibátlanul működik.

A salgói verseny bérleti szerződését a mellékletben csatoljuk, mindenki eldöntheti, hogy mennyire korrekt, illetve nem. Ott is hibátlan autót kaptatok, amit mi sem bizonyít jobban, hogy az egyik szakaszon, ahol Ariel elmondása szerint félt 35 másodpercet, míg a következőn, csak 6 másodpercet kapott. Az autó nem egyszer rossz, máskor jó! A váltó tökéletes, a mai napig azzal versenyzek, mert áttettük az én autómba. A kormány akadása pedig, csak kifogás, mert elektromos szervó van benne, ami kis fordulatnál, alátekert kormánynál elveszi a gyújtást és megnehezedik a kormány. Igaz, a nap végére a kormánymű meglett ütve, ami nem feltétlen a mi bűnünk… Fényképpel is igazolni tudjuk, hogy a kormányműn nincs sérülés.

 

Kedves Gyuri, nagyon sajnáljuk, hogy ennyi sérelem ért ebben a csapatban: pedig mi mindent megtettünk az overállt, a ruhákat, a kabátot, a táskát, a vacsorákat, az italokat mind ingyen kaptad, térítésmentesen! Ja, és egy nagy lehetőséget!...

Sajnálom Gyarmati Arielt, hogy egy ilyen kínos helyzetbe lett hozva. Egy nagyon tehetséges versenyzőnek tartom, csak rossz kezekben van, és el fog veszni ebben a "becsületes", öntudatos rali társadalomban!

Elnézést kérünk, ha valamit hibáztunk veled szemben, de hidd el, hogy azért, hogy versenyezhess, húsz ember kemény munkája! Voltak hibáink és biztosan lesznek is, mint ahogy a Forma1-en is, most például nem húztak meg egy kerékcsavart…

Mindent megteszünk azért, hogy a versenyzőink, jó hangulatban, jó versenyautóval versenyezhessenek! Ezek után el fogunk azon gondolkozni, hogy hány autó induljon, hiszen ezek a kritikák nem építik a csapatszellemet!

2009-07-28.

Tisztelettel: Ollé Sándor


Ez a hír most jelenik meg 11511. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k