KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Válaszlevél Kocsis Gyurinak
Ollé Sasa
2009-07-28
információ • Papp Zsuzsa
h i r d e t é s
Összes oldal:
686586626
Napi oldal:
81366
Jelenleg:
1813
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Tisztelt Kocsis György!

Döbbenten olvastam nyilatkozatod, amelyet a nagy publikum előtt tettél. Nem hagyhatom szó nélkül, hiszen a csapatomról van szó…
Tényként küldöm el a bérleti szerződést, amely csak számodra lehet szokatlan, hiszen ennél sokkal komolyabb szerződéseket kellett nekem, vagy versenyzőtársaimnak aláírni, egy nagy értékű versenyautó bérlésekor. Tettük ezt pont azért, mert a 2008-as évben igaz kifizettétek a törést, de azt csak 2008. decemberéig több apró részletben, sok-sok telefonálgatás után sikerült! A bérlés nektek másfél millióba került, ha valaki kicsit is ért a Super1600-as autókhoz, melyet 3,5-6 millió forint körül lehet bérelni, úgy gondolom nevetséges az összeg, hiszen a többi pénzt mi szereztük mellé szponzoraink által. Az elmúlt évben ti ezt egy millió forintért tettétek, teljes gumi, benzin és szervizháttérrel, a Suzuki és a mi támogatóink jóvoltából.

A technika, amelyet becsmérelsz, a mai napig a mezőny egyik legjobb Super1600-as Ignis versenyautója. Ugyanezzel az autóval, ugyanezzel a motorral, váltóval a Mikulás ralin abszolútban egy nagyon komoly eredményt értünk el. Mindig gyári alkatrészek kerültek ebbe az autóba, a motort egy gyári mérnök felügyeli, hiszen Suzuki csapatként nem is engedhetjük meg magunknak, hogy mi applikáljuk bele motort.
Nevetségesek a feltételezések! A program le van kódolva, csak a gyári mérnök férhet hozzá, nem tudunk turbót állítani, hiszen az autón nincs turbó. Továbbá az autón nem lehet rossz futómű, hiszen ehhez a típushoz, csak egyetlen egy futómű tartozik, illetve egy Reiger gátló. A beállításokat viszont csak javasolni tudjuk, amit egy mérnök a pilótával tesztel, mi ezt átadtuk, teszteltetek a mérnökkel. Ti ezt általában a Manageretekkel, Grátz Ferivel - a cikk írójának édesapja - megvitatva, az ő javaslatára felülbíráltátok. A problémák itt kezdődtek, hiszen Feri sosem ült ilyen autóban, nem mérnök, mégis felülírta a gyári mérnök adta paramétereket, emiatt nagyon sokszor vezethetetlenné vált az autótok, rossz guminyomással, nem megfelelő gumival mentetek, de ez a csapaton belül, mindig a versenyző döntése.

A Veszprémben leégett autóból, mindenki tudja, hogy semmi sem maradt… A karosszéria a mai napig ki van állítva demo autóként, playstationként használjuk, amit a nagy közönség egyes versenyeken láthatott is. A megmaradt alkatrészeket pedig, vizsgálatra elküldtük a Suzukinak, nem hiszem, hogy azokat adták vissza egy másik cseremotor kapcsán, ebbe a Suzuki gyár által összeszerelt motor került.
A szombathelyi futamon, kitéptétek a kihangosítást a egyik gyorsaságin és a belsőfelvételen is látszik, hogy Arielnek te mutogatod az itinert. Így versenyeztetek, ami egy eséshez is vezetett, nem a fék a bűnös. Kár, mindig a technikára fogni, a tévedéseket. Mindenki hibázhat, nem állítottuk soha, hogy a mi szervizünk hibátlan, de azt gondolom, hogy nagyon nagy rutinnal rendelkeznek, és az autó mindig hibátlanul működik.

A salgói verseny bérleti szerződését a mellékletben csatoljuk, mindenki eldöntheti, hogy mennyire korrekt, illetve nem. Ott is hibátlan autót kaptatok, amit mi sem bizonyít jobban, hogy az egyik szakaszon, ahol Ariel elmondása szerint félt 35 másodpercet, míg a következőn, csak 6 másodpercet kapott. Az autó nem egyszer rossz, máskor jó! A váltó tökéletes, a mai napig azzal versenyzek, mert áttettük az én autómba. A kormány akadása pedig, csak kifogás, mert elektromos szervó van benne, ami kis fordulatnál, alátekert kormánynál elveszi a gyújtást és megnehezedik a kormány. Igaz, a nap végére a kormánymű meglett ütve, ami nem feltétlen a mi bűnünk… Fényképpel is igazolni tudjuk, hogy a kormányműn nincs sérülés.

 

Kedves Gyuri, nagyon sajnáljuk, hogy ennyi sérelem ért ebben a csapatban: pedig mi mindent megtettünk az overállt, a ruhákat, a kabátot, a táskát, a vacsorákat, az italokat mind ingyen kaptad, térítésmentesen! Ja, és egy nagy lehetőséget!...

Sajnálom Gyarmati Arielt, hogy egy ilyen kínos helyzetbe lett hozva. Egy nagyon tehetséges versenyzőnek tartom, csak rossz kezekben van, és el fog veszni ebben a "becsületes", öntudatos rali társadalomban!

Elnézést kérünk, ha valamit hibáztunk veled szemben, de hidd el, hogy azért, hogy versenyezhess, húsz ember kemény munkája! Voltak hibáink és biztosan lesznek is, mint ahogy a Forma1-en is, most például nem húztak meg egy kerékcsavart…

Mindent megteszünk azért, hogy a versenyzőink, jó hangulatban, jó versenyautóval versenyezhessenek! Ezek után el fogunk azon gondolkozni, hogy hány autó induljon, hiszen ezek a kritikák nem építik a csapatszellemet!

2009-07-28.

Tisztelettel: Ollé Sándor


Ez a hír most jelenik meg 11337. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k