Válaszlevél Kocsis Gyurinak
Ollé Sasa
2009-07-28
információ • Papp Zsuzsa
h i r d e t é s
Összes oldal:
807503684
Napi oldal:
290322
Jelenleg:
1195
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Tisztelt Kocsis György!

Döbbenten olvastam nyilatkozatod, amelyet a nagy publikum előtt tettél. Nem hagyhatom szó nélkül, hiszen a csapatomról van szó…
Tényként küldöm el a bérleti szerződést, amely csak számodra lehet szokatlan, hiszen ennél sokkal komolyabb szerződéseket kellett nekem, vagy versenyzőtársaimnak aláírni, egy nagy értékű versenyautó bérlésekor. Tettük ezt pont azért, mert a 2008-as évben igaz kifizettétek a törést, de azt csak 2008. decemberéig több apró részletben, sok-sok telefonálgatás után sikerült! A bérlés nektek másfél millióba került, ha valaki kicsit is ért a Super1600-as autókhoz, melyet 3,5-6 millió forint körül lehet bérelni, úgy gondolom nevetséges az összeg, hiszen a többi pénzt mi szereztük mellé szponzoraink által. Az elmúlt évben ti ezt egy millió forintért tettétek, teljes gumi, benzin és szervizháttérrel, a Suzuki és a mi támogatóink jóvoltából.

A technika, amelyet becsmérelsz, a mai napig a mezőny egyik legjobb Super1600-as Ignis versenyautója. Ugyanezzel az autóval, ugyanezzel a motorral, váltóval a Mikulás ralin abszolútban egy nagyon komoly eredményt értünk el. Mindig gyári alkatrészek kerültek ebbe az autóba, a motort egy gyári mérnök felügyeli, hiszen Suzuki csapatként nem is engedhetjük meg magunknak, hogy mi applikáljuk bele motort.
Nevetségesek a feltételezések! A program le van kódolva, csak a gyári mérnök férhet hozzá, nem tudunk turbót állítani, hiszen az autón nincs turbó. Továbbá az autón nem lehet rossz futómű, hiszen ehhez a típushoz, csak egyetlen egy futómű tartozik, illetve egy Reiger gátló. A beállításokat viszont csak javasolni tudjuk, amit egy mérnök a pilótával tesztel, mi ezt átadtuk, teszteltetek a mérnökkel. Ti ezt általában a Manageretekkel, Grátz Ferivel - a cikk írójának édesapja - megvitatva, az ő javaslatára felülbíráltátok. A problémák itt kezdődtek, hiszen Feri sosem ült ilyen autóban, nem mérnök, mégis felülírta a gyári mérnök adta paramétereket, emiatt nagyon sokszor vezethetetlenné vált az autótok, rossz guminyomással, nem megfelelő gumival mentetek, de ez a csapaton belül, mindig a versenyző döntése.

A Veszprémben leégett autóból, mindenki tudja, hogy semmi sem maradt… A karosszéria a mai napig ki van állítva demo autóként, playstationként használjuk, amit a nagy közönség egyes versenyeken láthatott is. A megmaradt alkatrészeket pedig, vizsgálatra elküldtük a Suzukinak, nem hiszem, hogy azokat adták vissza egy másik cseremotor kapcsán, ebbe a Suzuki gyár által összeszerelt motor került.
A szombathelyi futamon, kitéptétek a kihangosítást a egyik gyorsaságin és a belsőfelvételen is látszik, hogy Arielnek te mutogatod az itinert. Így versenyeztetek, ami egy eséshez is vezetett, nem a fék a bűnös. Kár, mindig a technikára fogni, a tévedéseket. Mindenki hibázhat, nem állítottuk soha, hogy a mi szervizünk hibátlan, de azt gondolom, hogy nagyon nagy rutinnal rendelkeznek, és az autó mindig hibátlanul működik.

A salgói verseny bérleti szerződését a mellékletben csatoljuk, mindenki eldöntheti, hogy mennyire korrekt, illetve nem. Ott is hibátlan autót kaptatok, amit mi sem bizonyít jobban, hogy az egyik szakaszon, ahol Ariel elmondása szerint félt 35 másodpercet, míg a következőn, csak 6 másodpercet kapott. Az autó nem egyszer rossz, máskor jó! A váltó tökéletes, a mai napig azzal versenyzek, mert áttettük az én autómba. A kormány akadása pedig, csak kifogás, mert elektromos szervó van benne, ami kis fordulatnál, alátekert kormánynál elveszi a gyújtást és megnehezedik a kormány. Igaz, a nap végére a kormánymű meglett ütve, ami nem feltétlen a mi bűnünk… Fényképpel is igazolni tudjuk, hogy a kormányműn nincs sérülés.

 

Kedves Gyuri, nagyon sajnáljuk, hogy ennyi sérelem ért ebben a csapatban: pedig mi mindent megtettünk az overállt, a ruhákat, a kabátot, a táskát, a vacsorákat, az italokat mind ingyen kaptad, térítésmentesen! Ja, és egy nagy lehetőséget!...

Sajnálom Gyarmati Arielt, hogy egy ilyen kínos helyzetbe lett hozva. Egy nagyon tehetséges versenyzőnek tartom, csak rossz kezekben van, és el fog veszni ebben a "becsületes", öntudatos rali társadalomban!

Elnézést kérünk, ha valamit hibáztunk veled szemben, de hidd el, hogy azért, hogy versenyezhess, húsz ember kemény munkája! Voltak hibáink és biztosan lesznek is, mint ahogy a Forma1-en is, most például nem húztak meg egy kerékcsavart…

Mindent megteszünk azért, hogy a versenyzőink, jó hangulatban, jó versenyautóval versenyezhessenek! Ezek után el fogunk azon gondolkozni, hogy hány autó induljon, hiszen ezek a kritikák nem építik a csapatszellemet!

2009-07-28.

Tisztelettel: Ollé Sándor


Ez a hír most jelenik meg 11588. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k