KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Varga C Zoltán szereti Karcagot
élmény- és pályaajánló
2009-07-03
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
686038345
Napi oldal:
51329
Jelenleg:
1190
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Varga Cigány Zoli szereti Karcagot. Már régóta. Ilyen egyszerűen. És Cigi a végén azt is elárulja, mi a lényeg.

- A karcagi versenyen már visszatérő vendég vagy. Mitől ilyen jó ez a verseny?
- Ennek több oka is van. Először, mikor meghívott a KOKO (Kovács Sándor, a verseny rendezője - a szerk.), elmentem, de nagyon féltem tőle. Korábban már kaptunk repteret Mezőkövesden, és aggódtam, hogy ez is olyan lesz. De nagyon kellemeset csalódtam: gyönyörű környezetet és egy nagyon komoly 11 kilométeres gyorsaságin kellett mennünk. Nagyon kevés helyen és csak nyomokban látszik, hogy ez egy reptér. Ez az egyik oka. A másik, hogy az a környék egy nem annyira ralis rész - az elmúlt 38 évben nem is nagyon jártam ott. Az országnak tehát egy újabb területe, a megszokottak mellett, és mindent összevetve vonz ez a történet a kis strandjával, a nyugis helyével és a pályájával együtt. Ezért járogatok vissza. És a srácok is jó és pörgős versenyt rendeznek.

- Ahogy te is mondtad, nem túl elterjedt dolog ott a raliverseny. Mégis hogy fogadják az ott élők, a környékbeliek az autóversenyt?
- Szerintem ki vannak éhezve, úgyhogy nagyon jól. Láttam már olyat is, hogy mikor mi már a régi bevált pályákat untuk, egy egyszerű, homokos ralicross-szerű versenyen Debrecenben egymás nyakában ültek az emberek. Ehhez mondjuk az is hozzátartozik, hogy a rali már népverseny lett: minden hétvégére jut kettő-három ralisprint verseny - de nem arrafelé, lévén az adottságai nem a legmegfelelőbbek. De nagyon jó, hogy a környék nyitott az autóversenyekre - a versenyzőknek is tetszik, hiszen újdonság. Arról nem is beszélve, hogy marha jól nézhető a verseny, úgyhogy a kilátogatóknak is élvezetes a verseny: ötszáz métert sétál, és a szervizparkban van, majd visszasétál, és nagyon hosszan látja a versenypályán az autókat. Úgyhogy mindent összevetve nagyon várom, hogy visszamehessek most is.

1.gyorsasági szakasz pályaajánlója

- Milyen autóval jössz?
- Azt gondoltam, hogy előhúzom a versenyautóm... Idén még úgysem ültem benne, és már nagyon hiányzik. Ennek is több oka van. A válságon kívül nagyon zavar, ami itt van: az itthoni versenyek csak a lehúzásra mennek. Mindenki ismeri a véleményem, hiszen sokszor elmondtam már, de amíg ez így működik, addig nem nagyon akarok itthon versenyezni. Mert nekem a versenyzés csak örömautózás volt mindig. Én teremtettem elő a költségeit, és ott indultam, ahol kedvem tartotta. Aki pénzt adott, az sem azt mondta, hogy legyek első, hanem azt, hogy oké, de kimegyek, és Bujákon úgy gyere le, hogy felfossak a hátamra...! Nekem mindig szórakozás volt a versenyzés - csak most az is szempont, hogy olcsóbb is legyen.

2.gyorsasági szakasz pályaajánlója

- Én azért megkérdezem konkrétabban: Karcag után mikor láthat a téged szerető közönség?
- Nem tudom... Jó idő kell hozzá, nem 30 fok, és kell valami indíttatás: valami, ami megfog a kiírásban. Így zárszónak csak egyet mondhatok: menjünk Karcagra, strandoljunk egy k...a nagyot, és autóversenyezzünk egy k...a nagyot! :)

Ez a hír most jelenik meg 7521. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k