LCH Tavaszi LADA találkozó
Vasárnap a rakparton partyzzunk!
Nattán György mesél a Rakparti Szlalompartyról
2013-04-15
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684742236
Napi oldal:
81089
Jelenleg:
686
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

vasarnap_a_rakparton_partyzzunk_1

Aki követte az autósport eseményeit, annak ismerősen csenghet a Rakparti Szlalomparty rendezvény neve, bár az utóbbi időben nem nagyon hallottunk róla. Nemrég röppent fel a hír, hogy idén ismét lesz Szlalomparty, a rendező egyesület ügyvezetőjét, Nattán Gyurit kérdeztük.

Sok ügyben beszélgettünk már, de rendező oldalon még nem álltál, jól gondolom?

Valóban, ilyen hurokba még nem tettem a nyakam - eddig! :) 

Honnan jött az ötlet, hogy versenyt rendezz?
Ahogy sok mást is az életemben, ezt is a hiányérzet hozta. Nem voltak rendezői ambícióim, a MAFC (Műegyetemi Atlétikai és Football Club) ügyvezetőjeként és civilben is sajnáltam, hogy szünetel ez a rendezvény a rakparton. Ennek legfőbb oka a hét éve elhúzódó 4-es metró építkezése volt. Egyetemi léptékkel mérve a 7 év nagyon sok, hiszen ennyi idő alatt (ideális esetben) végez 3 teljes évfolyam, így azt gondolom, hogy az eleinte kényszerűségből szüneteltetett rendezvény "gazdái" is végeztek időközben. Próbáltuk több oldalról felvenni a kapcsolatot az egykori szervezőkkel, és a most tisztségben lévőkkel is, de nem nagyon sikerült megtalálni a régi fonalat, így saját kezünkbe vettük a szervezést. 

vasarnap_a_rakparton_partyzzunk_3Miért éreztétek szükségét, hogy ismét legyen szlalomverseny a BME előtt?
Több szálon is kötődünk ehhez a rendezvényhez. A Szlalomparty sokunknak az első autóverseny-élménye volt, csupa jó emlékünk van róla. Tulajdonképpen a MAFC Autósport szakosztály is innen eredeztethető… Akkoriban a BME Közlekedésmérnöki karának voltam hallgatója, és ez a rendezvényt hagyományosan ez a kar rendezte. Emellett a MAFC az elmúlt 11 évben meghatározó résztvevője lett a magyar autósportnak (is), így azt reméljük, hogy talán senki nem veszi rossz néven, ha mi élesztjük fel ezt a hagyományt. 

Sok versenyen dolgoztál a rendezőket segítve, mondhatjuk, hogy nem kezdőként álltál hozzá?
Sajnos nem. :) Azt gondoltam én is, hogy láttam már annyi rendezvényt belülről az elmúlt közel 10 évben, hogy egy szlalomverseny már nem lehet nagy feladat, de azért érnek meglepetések. Szeretnénk olyan rendezvényt csinálni, ami mindenkinek elnyeri a tetszését, de ez igen nagy feladat még ilyen kis rendezvény esetében is. Sajnos az építkezés még mindig tart a területen, és bár ígéret van rá már évek óta, hogy véget ér, idén úgy döntöttünk, hogy nem várunk tovább. Ez sajnos komoly területet érint, hiszen a rendezvény egykori területének negyedét-ötödét még mindig elfoglalja, így áldozatokat kell hoznunk a pálya nyomvonalát illetően, és a DEPO-terület sem nagy... 

Szerettünk volna lehetőséget adni az MNASz országos szlalom-bajnokságának is, hogy a belvárosban versenyezhessenek, Hegedűs Csaba felel ezért a bajnokságért, és számunkra nagyon szimpatikus a hozzáállása, így már tavaly megegyeztünk, hogy ha összejön ez a rendezvény, akkor OSZAK bajnoki futam is lesz. Nemrég kaptam egy megkeresést a Gyorsasági szakágtól is, és kérésükre az ő másodosztályuk is megméretteti magát vasárnap.

Ezt hogyan kell elképzelni, átépítitek a pályát gyorsaságira?
Nem, erre nyilván nincs lehetőség. Minden induló azonos pályán, és azonos feltételekkel indulhat, legyen az OSZAK, GY2, vagy licenc nélküli versenyző.


a pálya vonalvezetése

Ezek szerint bárki indulhat?
Gyakorlatilag bárki, akinek van jogosítványa, vagy MNASZ licence, igen.

Furcsa tőled azt hallani, hogy MNASZ-versenyt rendezel, hogy állsz a szövetséggel?
Lehet, hogy furcsa elsőre, de én nem érzem annak. Kívülről lehet, hogy úgy tűnik, hogy számomra az MNASZ a mumus, de ez távolról sincs így. Vannak dolgok, emberek amikkel/akikkel nem értek egyet, és ennek hangot is adok. Viszont nem lehet általánosítani, és az, hogy vannak komoly problémák, az nem függ össze azzal, hogy dolgozunk-e azon, hogy a versenyzők működő rendszerben tudjanak versenyezni. Mindegy, hogy versenyzői összekötő, rendező, vagy egyszerű forgalomirányító vagyok-e egy rendezvényen, igyekszem úgy megmozdulni, hogy ezt az ügyet szolgáljam.  

Mostanában nem egyszerű dolog egy rendezvény hátterét összerakni, és nem csak a szakmai háttérre gondolok…
Azt kell mondjam, hogy szakmai oldalról rengeteg "anyagot" kaptam a rally rendezőktől, megtanultam rengeteg dolgot tőlük, és most sem vagyok egyedül, hiszen a korábbi rally tikár, Nagy Bazsi barátommal együtt dolgozunk, Markó Tibi gyakorlatilag kérés nélkül ajánlotta fel a segítségét, és nem is sorolnék neveket, gyakorlatilag bárki, akihez fordultunk, gondolkodás nélkül segített, ezúton is köszönjük nekik! 

A kérdés másik fele mindenkit érint. Tudomásul kell venni, hogy ez bármilyen nagy hagyományokkal bíró rendezvény, 7 év az 7 év, lehet, hogy most bizonyítanunk kell, és jövőre már - ha lesz lehetőségünk folytatni - akkor sikerül külső támogatót is találni, illetve még idén sem adtuk fel a reményt! 

vasarnap_a_rakparton_partyzzunk_2

Mire számíthat, aki kilátogat 21-én?
Reméljük, hogy a régi hangulatra! Bízunk benne, hogy az idő is szép lesz. Szeretnénk, ha ez a nap az autósport mellett más sportokról is szólna, a MAFC számos szakosztályával össze lehet majd futni reményeink szerint kint, illetve a BME új sportközpontja is képviselteti magát. Szeretnénk, ha a verseny mellett ez egy igazi családi nap lenne, ahol mindenki jól érzi magát!

Milyen járművek neveztek? Lehet a helyszínen nevezni?
Lesz motorkerékpár-motoros szlalomautó, Trabantok, Ladák, BMW-k és épp nemrég nevezett egy WV T2-es is :  A helyszíni nevezés ki van írva, de a szűk hely miatt 100 indulónál több nem fér el, így ez csak akkor áll, ha lesz hely, most, vasárnap este 57 nevezőnél tartunk.

Akkor találkozunk vasárnap!
Így van, ezúton is elnézést kérünk mindenkitől, akinek kellemetlenséget okozunk a lezárással! Reméljük, hogy a résztvevők, és a nézők is azt kapják majd, amit szeretnének, egy hangulatos, jó versenyt a tavaszi szép időben, szeretettel várunk mindenkit!

Ez a hír most jelenik meg 3727. alkalommal
Share |
MNASZ Országos Amatőr Szlalom Bajnokság
MAFC Rakparti Szlalomparty
Budapest, Műegyetem rakpart
hivatalos honlap
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k