KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
VB-s kupa, magyar kézben!
Pénzesék svéd összefoglalója
2006-02-08
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
774582991
Napi oldal:
3608
Jelenleg:
1069
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Hazaértek svédből a magyarok.
Pénzes Zsolt és Thurzó András N3-ban a harmadik helyen végzett és az élményeiről kérdeztem a pilótát:


Először is gratulálok!
Úgy emlékszem, hogy magyar versenyző VB futam után nem állhatott még kategóriájában a dobogóra…
Pontos statisztikát nem vezetek, de én is úgy gondolom, hogy nekünk van először VB-s serlegünk. Nagyon örülünk, hogy így sikerült.
Az most is bebizonyosodott, hogy nem a leggyorsabbnak kell lenni, hanem célba kell érni. Úgy sikerült harmadiknak lennünk, hogy beesett az előttünk lévő…

Így elsőre nem is volt rossz, pedig nem láttunk videót, belső kamerát, nem volt semmi információnk igazából, így már a célbaérkezésnek is örülünk, így, hogy még serleget is kaptunk, mindenki maximálisan elégedett.

Beszéltem a fiúkkal és azt mondták, hogy elég zord volt, amikor reggel a szervizparkban a gumihőfokmérő -25 fokot mutatott…
Hogy bírtátok? Etapon nem fáztatok?
Maximumom ment a fűtés végig, a három nap alatt.
Nem is volt nagyon hideg, talán a lábam fázott néha. Egyébként elviselhető volt az autóban. Amikor kiszálltunk, akkor azonnal előkerült a nagykabát és a sapka.
Azért a gyorsokon le tudtunk izzadni, hiszen elég izgalmasak voltak, de amikor kiszállsz, akkor érezhető volt a hideg rendesen.
A szombat volt igazán jéghideg, péntek és vasárnap elviselhető volt.

Mi volt a legmegdöbbentőbb?
Az, hogy mennyire gyorsan lehet közlekedni ezekkel a szöges gumikkal.
Szinte végig végsebességen mentünk és 160-ról venni a féktávokat és ahogy megállt az autó, az volt talán meglepő.
Nem volt számomra új a szöges gumi, de ez, amivel mentünk, ilyennel nem mentünk még és ég és föld volt ahhoz képest, amivel itthon próbálkozgattunk.

És talán az is érdekes, hogy mennyire felkészültek a nézők erre a téli időjárásra.
A helyiek nagyon tudták, hogy melyik pályára milyen gumit, ezeket folyamatosan cserélgették. Nagy tapasztalatuk van e téren.
Nekünk természetesen nem volt és igazából még most sincs túl sok, de biztosan több, mint két héttel ezelőtt…

Az autó a hírek szerint hibátlanul működött…
Ez így van. Hála a szerviznek, a srácoknak, teljesen hibátlan volt.
Egy elgörbült lengőkart lehet felírni, de azt is hozzám, az én hibám volt. Elment a kormányközép, de nem volt vészes, ki lett cserélve.
Maximálisan jól teljesített a kocsi, de ezért is választottuk.
Egy ilyen autóval volt esélyünk elindulni a költségek szempontjából és a célbaérkezés is sanszosabb volt.
Már nem az első versenyen bizonyította az autó, hogy egyben van, összeért a konstrukció.

Milyen érzés volt átvenni a kupát?
A harmadik napon már úgy mentünk, hogy még egy gyors, és még egy van már csak hátra. Számoltunk vissza. Próbáltuk tartani egy tempót, ami elegendő lehet a harmadik helyhez. Nagy megkönnyebülés volt a célbaérkezés…

Annyira sok minden történt a héten, egészen a buszmegállástól a pályabejárásokig, a srácokért izgultunk, hogy kiérjenek az autóval időben.
Most épp nagy kipakolásban vagyunk, remélem sikerül mindenkinek visszaadni azt, amit kölcsön adott és majd csak ezután tudjuk ünnepelni a helyezést. Most még azzal foglalkozok, hogy hiánytalanul visszakerüljön mindenkinek a cucca.

Mi a helyzet az Ikarusszal?
Már vannak busz-szerelők, akik várják, hogy kimenjenek, de épp havazást mondanak Berlin felé, így szerintem ez az utazás csúszik néhány napot. Megpróbálják a helyszínen megjavítani.

Mit lehet tudni Pénzes Zsolt 2006-os évéről?
A Clio a magyar bajnokságban fut majd, bérkocsiként.
Az én versenyzésemről még folynak a tárgyalások, úgy látom, hogy inkább csak külföldön fogok menni és itthon a bérbeadásra és a szervizelésre összpontosítok.
Tervben vannak futamok, meglátjuk hogy ez az eredmény milyen elbírálást kap a támogatóinktól…

Kik azok, akik nélkül nem sikerült volna elérni ezt az eredményt?
Elsősorban a CONRAD-nak szeretnénk megköszönni!
Természetesen Thurzó András navigátorom és a csapat odaadó segítsége kellett a sikerhez. Ha lehet, szeretném név szerint megköszönni nekik: Magyar Imre, Takó Róbert, Krupa Zoltán, Kazincky Levente, Baji László és Brád László. Köszi srácok!!
Valamint köszönet a gyors segítségért Pryma Zolinak és a Pacotti csapatnak!

Ez a hír most jelenik meg 7914. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k