VB-s kupa, magyar kézben!
Pénzesék svéd összefoglalója
2006-02-08
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797976347
Napi oldal:
59396
Jelenleg:
812
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Hazaértek svédből a magyarok.
Pénzes Zsolt és Thurzó András N3-ban a harmadik helyen végzett és az élményeiről kérdeztem a pilótát:


Először is gratulálok!
Úgy emlékszem, hogy magyar versenyző VB futam után nem állhatott még kategóriájában a dobogóra…
Pontos statisztikát nem vezetek, de én is úgy gondolom, hogy nekünk van először VB-s serlegünk. Nagyon örülünk, hogy így sikerült.
Az most is bebizonyosodott, hogy nem a leggyorsabbnak kell lenni, hanem célba kell érni. Úgy sikerült harmadiknak lennünk, hogy beesett az előttünk lévő…

Így elsőre nem is volt rossz, pedig nem láttunk videót, belső kamerát, nem volt semmi információnk igazából, így már a célbaérkezésnek is örülünk, így, hogy még serleget is kaptunk, mindenki maximálisan elégedett.

Beszéltem a fiúkkal és azt mondták, hogy elég zord volt, amikor reggel a szervizparkban a gumihőfokmérő -25 fokot mutatott…
Hogy bírtátok? Etapon nem fáztatok?
Maximumom ment a fűtés végig, a három nap alatt.
Nem is volt nagyon hideg, talán a lábam fázott néha. Egyébként elviselhető volt az autóban. Amikor kiszálltunk, akkor azonnal előkerült a nagykabát és a sapka.
Azért a gyorsokon le tudtunk izzadni, hiszen elég izgalmasak voltak, de amikor kiszállsz, akkor érezhető volt a hideg rendesen.
A szombat volt igazán jéghideg, péntek és vasárnap elviselhető volt.

Mi volt a legmegdöbbentőbb?
Az, hogy mennyire gyorsan lehet közlekedni ezekkel a szöges gumikkal.
Szinte végig végsebességen mentünk és 160-ról venni a féktávokat és ahogy megállt az autó, az volt talán meglepő.
Nem volt számomra új a szöges gumi, de ez, amivel mentünk, ilyennel nem mentünk még és ég és föld volt ahhoz képest, amivel itthon próbálkozgattunk.

És talán az is érdekes, hogy mennyire felkészültek a nézők erre a téli időjárásra.
A helyiek nagyon tudták, hogy melyik pályára milyen gumit, ezeket folyamatosan cserélgették. Nagy tapasztalatuk van e téren.
Nekünk természetesen nem volt és igazából még most sincs túl sok, de biztosan több, mint két héttel ezelőtt…

Az autó a hírek szerint hibátlanul működött…
Ez így van. Hála a szerviznek, a srácoknak, teljesen hibátlan volt.
Egy elgörbült lengőkart lehet felírni, de azt is hozzám, az én hibám volt. Elment a kormányközép, de nem volt vészes, ki lett cserélve.
Maximálisan jól teljesített a kocsi, de ezért is választottuk.
Egy ilyen autóval volt esélyünk elindulni a költségek szempontjából és a célbaérkezés is sanszosabb volt.
Már nem az első versenyen bizonyította az autó, hogy egyben van, összeért a konstrukció.

Milyen érzés volt átvenni a kupát?
A harmadik napon már úgy mentünk, hogy még egy gyors, és még egy van már csak hátra. Számoltunk vissza. Próbáltuk tartani egy tempót, ami elegendő lehet a harmadik helyhez. Nagy megkönnyebülés volt a célbaérkezés…

Annyira sok minden történt a héten, egészen a buszmegállástól a pályabejárásokig, a srácokért izgultunk, hogy kiérjenek az autóval időben.
Most épp nagy kipakolásban vagyunk, remélem sikerül mindenkinek visszaadni azt, amit kölcsön adott és majd csak ezután tudjuk ünnepelni a helyezést. Most még azzal foglalkozok, hogy hiánytalanul visszakerüljön mindenkinek a cucca.

Mi a helyzet az Ikarusszal?
Már vannak busz-szerelők, akik várják, hogy kimenjenek, de épp havazást mondanak Berlin felé, így szerintem ez az utazás csúszik néhány napot. Megpróbálják a helyszínen megjavítani.

Mit lehet tudni Pénzes Zsolt 2006-os évéről?
A Clio a magyar bajnokságban fut majd, bérkocsiként.
Az én versenyzésemről még folynak a tárgyalások, úgy látom, hogy inkább csak külföldön fogok menni és itthon a bérbeadásra és a szervizelésre összpontosítok.
Tervben vannak futamok, meglátjuk hogy ez az eredmény milyen elbírálást kap a támogatóinktól…

Kik azok, akik nélkül nem sikerült volna elérni ezt az eredményt?
Elsősorban a CONRAD-nak szeretnénk megköszönni!
Természetesen Thurzó András navigátorom és a csapat odaadó segítsége kellett a sikerhez. Ha lehet, szeretném név szerint megköszönni nekik: Magyar Imre, Takó Róbert, Krupa Zoltán, Kazincky Levente, Baji László és Brád László. Köszi srácok!!
Valamint köszönet a gyors segítségért Pryma Zolinak és a Pacotti csapatnak!

Ez a hír most jelenik meg 7924. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k