Velenczeiék előrébb szeretnének végezni Miskolcon
Egy hasznos teszt után vág neki a versenynek a csapat
2019-04-25
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
772704729
Napi oldal:
68452
Jelenleg:
748
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

25. HELL Miskolc Rallye 2019
2019.04.25.

Első közös versenyük után jobb helyezésben bíznak a Citroën Rally Team Hungary versenyzői, Velenczei Ádám és Zsiros Gábor. A Citroën C3 R5 legénysége egy hasznos teszt után vág neki az igen nehéz, egy napos programba zsúfolt versenynek, ahol kora reggeltől estig minden pillanatban összpontosítaniuk kell, hogy a 12 gyorsasági szakasz végén felállhassanak a céldobogóra.

Ötödik helyen fejezte be a szezonnyitó Eger Rallye-t az újdonsült páros. Új volt nekik a versenyautó és a csapat is, de Velenczei Ádám és tapasztalt navigátora, Zsiros Gábor is profi versenyző, tudják, hogy több van bennük, több van az autóban.

velenczeiek_elorebb_szeretnenek_vegezni_miskolcon_1
A C Automobil Import Kft. és a Tagai Racing Technology által menedzselt Citroën Rally Team Hungary első versenye után egy komoly teszttel készült a csapat a második futamra, a miskolci versenyre. „Az egri beállításokat visszük tovább és a teszten tudtunk rajtuk még finomítani, még inkább a miskolci pályákra specializálni.” – mondta a szuhai teszt után a pilóta. „A teszt jól sikerült, remélem Miskolcon már a dobogóért tudunk harcolni!”


A miskolci program csütörtökön kezdődik a pályabejárással, majd este egy közös gokartozással rázza össze a rendező a mezőnyt. Pénteken délelőtt folytatódik a négy különböző pálya feldolgozása, este pedig a mindig nagyon népszerű salakpályás prológ szerepel az időtervben. A villanyfényes megmérettetés még nem számít bele a verseny értékelésébe, de a versenyzők nem szokták elspórolni a salakmotor-pályán zajló eseményt, hiszen már csak presztízsből is mindenki a legjobbat akarja kihozni magából és autójából.
Az igazi küzdelmek szombaton hajnalban kezdődnek, hiszen reggel 7 órakor már elrajtol a mezőny a bükkszentlászlói gyorsasági szakaszon. Négy pályán, összesen 3 körben kell bizonyítani azoknak, akik szombaton a DVTK Stadion mellett felállított céldobogón át szeretnének ünnepelni.

velenczeiek_elorebb_szeretnenek_vegezni_miskolcon_2

„Nagyon hosszú nap lesz szombaton!” – avat be minket Ádám a részletekbe. „A két hosszú pálya lesz a meghatározó. Mályinkát és Sátát is szeretem, mindkettőn versenyeztem már korábban. Nagyon várom már, mert például a mályinkai szakasz vége nagyon ritmusos, igazi élmény rajta gyorsan autózni. A Bükkszent nem a szívem csücske, a lyukóbányai gyorsasági pedig olyan rövid, hogy nem ott lehet megnyerni a versenyt.” 

velenczeiek_elorebb_szeretnenek_vegezni_miskolcon_4
Az időjárás-előrejelzések nagyon változatosak erre a napra a térségre. Az majdnem biztos, hogy várható csapadék, az még kérdés, hogy milyen időintervallumban kell erre készülniük a csapatoknak. „Az esővel nincs gond, ha egész nap esik. Az sokkal rosszabb, ha már kijövünk a szervizből keményebb gumikon és akkor szakad le az ég… Igazából nincs gond, hiszen tudjuk, hogy az autón mit kell változtatni ahhoz, hogy ilyen körülmények között is megfelelően lehessen vele versenyezni.”

A Citroën C3 R5 versenyautót maximálisan felkészítette a Tagai Racing Technology csapata a futamra és a megfelelő PIRELLI gumikkal sem lehet gond, hiszen minden körülményre rendelkezésre áll az ideális keverék. 

velenczeiek_elorebb_szeretnenek_vegezni_miskolcon_3

Várunk minden rajongót a 25. HELL Miskolc Rallye pályáin és az új építésű DVTK Stadionban, ahol szombaton a szervizpark munkáját nézhetik meg testközelből az érdeklődők.

A verseny hivatalos honlapja: http://miskolc.hu,
Az eredmények pedig itt találhatóak: https://rallylive.hu 
 
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., TOTAL
Betonútépítő, SIVA Group, EuroAszfalt, Közmű Alagút, STRAVIA, FORVETT, One Hungary, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, Lead Design, Szirt BAU Kft., EFTECH Kft., BIG Push Rally Team.
TAGAI TACING TECHNOLOGY, PIRELLI 
Ez a hír most jelenik meg 2488. alkalommal
címkék: Citroen, C3 R5
Share |
Szuha • teszt
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k