h i r d e t é s
Összes oldal:
730433870
Napi oldal:
25873
Jelenleg:
1527
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára a bajnokság harmadik futamát Velenczei Ádám és Zsiros Gábor.
Több, mint 300 megtett versenykilométer után már elmondhatjuk: belakta az itthon tavasszal debütált Citroën C3 R5 versenyautóját a Velenczei – Zsiros duó. A páros Miskolcon szakaszgyőzelemmel zárta a versenyt és a biztató részeredmények után nagy elszántsággal ültek újra a versenyautóba. Igaz, még csak teszteltek a székesfehérvári megmérettetésre, de ahogy mindent, így ezt is komolyan vette a csapat: „Sikerült mennünk egy hosszabb tesztet. Viszonylag hamar megtaláltunk egy jó alap setup-ot a Tagai Racing Technology szakembereivel. A teszt második felében már csak ezt finomítottuk, tudtunk folyamatosan gyorsulni.” – összegezte a felkészülést Ádám.
A bajnokság harmadik futama különösen kedves a pilóta számára, hiszen tavaly a második helyen zárta ezt a versenyt. A pályák alig különböznek a tavalyiaktól, az autó tökéletes, a PIRELLI gumikban is nagy bizodalma van. „Nagyon szeretem ezt a futamot. Tavaly is jól sikerült, idén is mindenképp a dobogón szeretnék végezni!”
A Citroën hazai forgalmazója által létrehozott csapat már pénteken délelőtt megkezdi a pályák feldolgozását, erre egészen szombat délig van lehetőség a verseny programja szerint. Az első versenynapon egy szakaszt kell háromszor teljesíteni, majd a királyok városának négysávos főutcája lesz lezárva, ahol ugyan időmérés nélkül, de remélhetőleg látványosan tudja megmutatni magát az érdeklődőknek az Országos Rallye Bajnokság mezőnye. „A SuperSpeciál előtt mindig elhatározom, hogy csak végiggurulunk, hiszen nincs tétje, igazából csak veszíteni lehet vele, ha itt kárt csinál az autóban az ember. De mindig olyan sok a néző, hogy ezt nem tehetjük meg...” – mondta huncut mosollyal a pilóta. „Próbálunk majd látványosan menni, a kéziféket is használni fogom…”
Vasárnap 3 különböző gyorsaságit kell három körben teljesíteni, hogy aztán a Mátyás Király körúton felállított céldobogón ünnepelhessenek a győztesek. „Nagyon tempósak a pályák, nagy lesz az átlagsebesség. Gyorsan kell majd menni, de én azt szeretem.”
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., TOTAL
Betonútépítő, SIVA Group, EuroAszfalt, Közmű Alagút, STRAVIA, FORVETT, One Hungary, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, Lead Design, Szirt BAU Kft., EFTECH Kft., BIG Push Rally Team, LAHA Facility, ECOWIAN, KA-BA kft.
TAGAI RACING TECHNOLOGY, PIRELLI
Ez a hír most jelenik meg 1750. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2019
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok
|