h i r d e t é s
Összes oldal:
752970522
Napi oldal:
29588
Jelenleg:
1886
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára a bajnokság harmadik futamát Velenczei Ádám és Zsiros Gábor.
Több, mint 300 megtett versenykilométer után már elmondhatjuk: belakta az itthon tavasszal debütált Citroën C3 R5 versenyautóját a Velenczei – Zsiros duó. A páros Miskolcon szakaszgyőzelemmel zárta a versenyt és a biztató részeredmények után nagy elszántsággal ültek újra a versenyautóba. Igaz, még csak teszteltek a székesfehérvári megmérettetésre, de ahogy mindent, így ezt is komolyan vette a csapat: „Sikerült mennünk egy hosszabb tesztet. Viszonylag hamar megtaláltunk egy jó alap setup-ot a Tagai Racing Technology szakembereivel. A teszt második felében már csak ezt finomítottuk, tudtunk folyamatosan gyorsulni.” – összegezte a felkészülést Ádám.

A bajnokság harmadik futama különösen kedves a pilóta számára, hiszen tavaly a második helyen zárta ezt a versenyt. A pályák alig különböznek a tavalyiaktól, az autó tökéletes, a PIRELLI gumikban is nagy bizodalma van. „Nagyon szeretem ezt a futamot. Tavaly is jól sikerült, idén is mindenképp a dobogón szeretnék végezni!”

A Citroën hazai forgalmazója által létrehozott csapat már pénteken délelőtt megkezdi a pályák feldolgozását, erre egészen szombat délig van lehetőség a verseny programja szerint. Az első versenynapon egy szakaszt kell háromszor teljesíteni, majd a királyok városának négysávos főutcája lesz lezárva, ahol ugyan időmérés nélkül, de remélhetőleg látványosan tudja megmutatni magát az érdeklődőknek az Országos Rallye Bajnokság mezőnye. „A SuperSpeciál előtt mindig elhatározom, hogy csak végiggurulunk, hiszen nincs tétje, igazából csak veszíteni lehet vele, ha itt kárt csinál az autóban az ember. De mindig olyan sok a néző, hogy ezt nem tehetjük meg...” – mondta huncut mosollyal a pilóta. „Próbálunk majd látványosan menni, a kéziféket is használni fogom…”

Vasárnap 3 különböző gyorsaságit kell három körben teljesíteni, hogy aztán a Mátyás Király körúton felállított céldobogón ünnepelhessenek a győztesek. „Nagyon tempósak a pályák, nagy lesz az átlagsebesség. Gyorsan kell majd menni, de én azt szeretem.”
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., TOTAL
Betonútépítő, SIVA Group, EuroAszfalt, Közmű Alagút, STRAVIA, FORVETT, One Hungary, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, Lead Design, Szirt BAU Kft., EFTECH Kft., BIG Push Rally Team, LAHA Facility, ECOWIAN, KA-BA kft.
TAGAI RACING TECHNOLOGY, PIRELLI
Ez a hír most jelenik meg 1774. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2019
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok
|