Veszprém, első nap végén
nagyszerviz és prológ után
2004-07-10
riportok • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
776258386
Napi oldal:
85423
Jelenleg:
1490
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Nagyszervizben:

Tagai Tamás
Kicsit fáradtak vagyunk és feszültek. Remélem sikerül megoldani a váltóproblémákat.
Sajnos a második körben már nagyon rossz minoségûek lettek a pályák, féktávokon és kigyorsitásokkor nagyon rángatja a váltót és nehéz volt igy menni, néha magától teszi ideoda a sebességet. Most váltót cserélünk, bár ez fejedelmi többes... szóval a srácok lecserélik a váltót. Remélem elég lesz rá az idõ (sajnos nem lett, 6 percet késtek - a szerk.)

Balázs Vili
Kiestünk AC hiba miatt a harmadik gyorson, sajnos.
Pestet ki akartuk hagyni, igy valószinû menni fogunk.

Bútor Robi
1perc harminc az elõnyünk.
Az elsõ gyorsok zûrösek voltak, nem sikerült eltalálni a beállitásokat, az autó nagyon kezelhetetlen volt. A nap fénypontja a második gyors vége, amikor a kilazuló kormányból egyre jobban tekeredtek ki a csavarok és már 4-5 centiméter volt a kormány mozgása, az veszett volt nagyon, féltem, hogy emiatt kell majd feladnunk.
A második kör kifogástalan volt. Visszaállitottuk az autót a fehérvári beállitásokra, nagyon jól vezethetõ lett, az idõk javultak.

Szilágyi Jani
Harmadik helyen állunk és elsõ helyen szeretnénk... Sajnos itt van a Spici és a Hideg... :)
Volt egy gátlóhibánk, amit a fiúk megoldottak, az kicsit hátráltatott bennünket. Jelen pillanatban aszfalt futómûvel szállunk harcba. Ez az új technika. Asi kopott gumival, mi aszfaltfutómûvel, tudod :)))
Remélem sikerül tartani a harmadik helyet.

Balázs Öcsi
Doki vezet jó sokkal, Krupp Zoliék kiestek. Ha igy célbaérünk második helyen a VMax kupában, akkor visszeszerezzük az éves értékelésben a vezetõ helyünket.

Dr.Varga Attila
Szeretem ezeket a pályákat. Az autónak 170 ló körül kellene lenni, Asi ment vele, szerinte nincs 130 sem. A futómûve szuper, a váltója nagyon jó. Abszolút lehet vele Ladásan menni. Élvezzük.

Gerencsér Titi
Amit magyaráztak, hogy az ellenkormányzás idõbe kerül, azt most kipróbáltuk. A második körben iveken közlekedtünk és 15 másodperccel jobb egyenesen menni. A néyõknek nem, de az órának igen. Most igy marad, megpróbálunk iveken közlekedni, abszolútban 3-4 helyet sikerült javulnunk, megpróbálunk még erõsiteni.

Tárnok Tamás
Az elsõ gyorson paráztam, rosszul is mentünk. A második körben 40el jobbat jöttünk. Egyre kevesebbek különbségek voltak a többiekhez képest. A harmadikon lecsúsztunk az útról. Megálltunk, tolattunk, otthagytunk jó sokat.
A második körben már minden gyorson javultunk, másodikok vagyunk, mögöttünk is távolabb van Pálinkás. Ja, és nincs ötödikünk...

Szijj Csaba
Nullák a gumijaink, hihetetlen, hogy elkoptak. Három gyorsot nem birnak ki. A kocsi jó, harmadik helyen állunk.

Szijj Zsolti
Beszorult a váltórudazat az elsõ gyors végén, a gyors után már nem tudtuk kivenni sebességbõl, fel kellett adnunk a küzdelmet. A prológot nagyon élveztük, kategória második idõt mentünk.

Ázsót Szabolcs
Sok jót nem tudok mondani. Gyenge a turbónyomásunk, egész nap szenvedtünk. Nem tudunk a saját tempókban menni. Remélem holnap még megmarad az a kicsi nyomás, ami még van.

Gyûszû László
Hengerfejes lett az autó a harmadik gyorson, igy vége lett a versenyünknek. Még megpróbálkoztunk, hátha magához tér, de etapon visszafordultunk.
A Budapest kimarad, mert nem tetszik, hogy 940kilométer etapra 260 kilométer gyorsot... Marad Pécs és Veszprém

Zsolt Dani
Jó a verseny, a pályák jól elõ lettek készitve.
Van egy kis problémánk, 5000ig forog a motor és ott el kell váltanom, mert gyenge.

A nap végén:

Asi
Egész nap indiszponált voltam, túlságosan fáradt vagyok, sok fájdalomcsillapitó kicsit lenyom. Az autó hibátlan, az elsõ körben rossz gumikat választottunk.

Botka Dávid
Idáig azt mondtam, hogy szerencsések vagyunk, de nem gondoltam, hogy ezen a két kilométeren történik baj velünk.
Még szerencse, hogy nem egy gyors pályán történt, beesett a fék, egyszerûen nem volt fékhatás.
Bementünk a nézõk közé, alig akartak elugrani. Kicsit a kézifékkel tudtam lassitani az autót, nagy szerencsénk volt, hogy nem sérült meg senki. Ahogy néztem, csak egy anya csavarodott le, holnap reggel meg tudjuk javitani.

Keller Peti
Már nem sok az elõnyünk Kakuszi Zsolt elõtt, Robi messze van.
A második kör már jobb volt.
Holnaptól rettegek, Sólyon már kétszer kiestem, félek tõle. Elég lenne, ha a végén egy másodperccel, de maradnánk ebben a pozicióban.

Ollé Sasa
A borulás a marketingprogramunk egy része :)
Lassan borultunk, lehetett jó képeket csinálni és ha figyeltél, a kartervédõn homokfújva van a PRECITOOLS felirva, ami új gumikat és új váltót jelent a számunkra... :)))
Komolyra forditva: Az elsõ gyors nagyon jól sikerült, a borulás után próbálunk visszamászni a dobogóra.
Odavisszacsaták vannak, a superspeciálon rossz irányba fordultam, sokat otthagytam.
Már épp kezdeném érezni murván az autót, erre most majd jön három aszfaltos verseny. Megyek Parádra edzeni

Magyar Miki
A második körben sajnos túl kemény gumikat raktunk fel. Tésen nagyon rosszul mentünk.
Holnap más gumival megyünk, szeretnénk a célbahozni az autót.

Dornai Tibi
Állati jól vagyunk. Végre megy a kocsi, a pályák is jók.
Kellene egy erõsebb motor az autóba, ez most nagyon gyenge, a hajtással sem oké minden, sokat megyünk keresztbe.
De különben tényleg jó ez!

Herczig Norbi
Vezetünk. Életem eddigi legjobb eredménye, az érzés nagyon jó.
Szegény Tagai Tomiékat sajnálom, õszintén mondom, hogy megérdemelné a gyõzelmet.
A harmadik gyors hibájának másodpercei most jól jönnének még, picivel nagyobb lehetne az elõnyünk.
Megpróbálunk holnap mindent elkövetni.

Osváth Peti
Elfogyott a gumink. Hálistennek vezetünk, majdnem egy perccel.
Miska kiesett, Hokinak defektje volt. Majd a végén meglátjuk.

Vinoczai Attila (Elek Pisti navigátora)
A hatodik gyors közepén a motor megadta magát, a hajtókat kijött az oldalán és kigyulladt a motortér.
Egy sima kigyorsitásnál 6800as fordulaton eltört egy hajtókar.
Elõtte is csak kinlódtunk, folyamatosan keresztbe mentünk a túlzott hátsóhajtás miatt.
Talán Zemplénben még megyünk ezzel az autóval, ha nem ezzel, akkor talán egy S1600ossal, és akkor kipróbáltunk idén mindent... Épitjük a jövõ évet

Ez a hír most jelenik meg 2543. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k