duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Veszprém, első nap végén
nagyszerviz és prológ után
2004-07-10
riportok • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
803101613
Napi oldal:
174770
Jelenleg:
893
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Nagyszervizben:

Tagai Tamás
Kicsit fáradtak vagyunk és feszültek. Remélem sikerül megoldani a váltóproblémákat.
Sajnos a második körben már nagyon rossz minoségûek lettek a pályák, féktávokon és kigyorsitásokkor nagyon rángatja a váltót és nehéz volt igy menni, néha magától teszi ideoda a sebességet. Most váltót cserélünk, bár ez fejedelmi többes... szóval a srácok lecserélik a váltót. Remélem elég lesz rá az idõ (sajnos nem lett, 6 percet késtek - a szerk.)

Balázs Vili
Kiestünk AC hiba miatt a harmadik gyorson, sajnos.
Pestet ki akartuk hagyni, igy valószinû menni fogunk.

Bútor Robi
1perc harminc az elõnyünk.
Az elsõ gyorsok zûrösek voltak, nem sikerült eltalálni a beállitásokat, az autó nagyon kezelhetetlen volt. A nap fénypontja a második gyors vége, amikor a kilazuló kormányból egyre jobban tekeredtek ki a csavarok és már 4-5 centiméter volt a kormány mozgása, az veszett volt nagyon, féltem, hogy emiatt kell majd feladnunk.
A második kör kifogástalan volt. Visszaállitottuk az autót a fehérvári beállitásokra, nagyon jól vezethetõ lett, az idõk javultak.

Szilágyi Jani
Harmadik helyen állunk és elsõ helyen szeretnénk... Sajnos itt van a Spici és a Hideg... :)
Volt egy gátlóhibánk, amit a fiúk megoldottak, az kicsit hátráltatott bennünket. Jelen pillanatban aszfalt futómûvel szállunk harcba. Ez az új technika. Asi kopott gumival, mi aszfaltfutómûvel, tudod :)))
Remélem sikerül tartani a harmadik helyet.

Balázs Öcsi
Doki vezet jó sokkal, Krupp Zoliék kiestek. Ha igy célbaérünk második helyen a VMax kupában, akkor visszeszerezzük az éves értékelésben a vezetõ helyünket.

Dr.Varga Attila
Szeretem ezeket a pályákat. Az autónak 170 ló körül kellene lenni, Asi ment vele, szerinte nincs 130 sem. A futómûve szuper, a váltója nagyon jó. Abszolút lehet vele Ladásan menni. Élvezzük.

Gerencsér Titi
Amit magyaráztak, hogy az ellenkormányzás idõbe kerül, azt most kipróbáltuk. A második körben iveken közlekedtünk és 15 másodperccel jobb egyenesen menni. A néyõknek nem, de az órának igen. Most igy marad, megpróbálunk iveken közlekedni, abszolútban 3-4 helyet sikerült javulnunk, megpróbálunk még erõsiteni.

Tárnok Tamás
Az elsõ gyorson paráztam, rosszul is mentünk. A második körben 40el jobbat jöttünk. Egyre kevesebbek különbségek voltak a többiekhez képest. A harmadikon lecsúsztunk az útról. Megálltunk, tolattunk, otthagytunk jó sokat.
A második körben már minden gyorson javultunk, másodikok vagyunk, mögöttünk is távolabb van Pálinkás. Ja, és nincs ötödikünk...

Szijj Csaba
Nullák a gumijaink, hihetetlen, hogy elkoptak. Három gyorsot nem birnak ki. A kocsi jó, harmadik helyen állunk.

Szijj Zsolti
Beszorult a váltórudazat az elsõ gyors végén, a gyors után már nem tudtuk kivenni sebességbõl, fel kellett adnunk a küzdelmet. A prológot nagyon élveztük, kategória második idõt mentünk.

Ázsót Szabolcs
Sok jót nem tudok mondani. Gyenge a turbónyomásunk, egész nap szenvedtünk. Nem tudunk a saját tempókban menni. Remélem holnap még megmarad az a kicsi nyomás, ami még van.

Gyûszû László
Hengerfejes lett az autó a harmadik gyorson, igy vége lett a versenyünknek. Még megpróbálkoztunk, hátha magához tér, de etapon visszafordultunk.
A Budapest kimarad, mert nem tetszik, hogy 940kilométer etapra 260 kilométer gyorsot... Marad Pécs és Veszprém

Zsolt Dani
Jó a verseny, a pályák jól elõ lettek készitve.
Van egy kis problémánk, 5000ig forog a motor és ott el kell váltanom, mert gyenge.

A nap végén:

Asi
Egész nap indiszponált voltam, túlságosan fáradt vagyok, sok fájdalomcsillapitó kicsit lenyom. Az autó hibátlan, az elsõ körben rossz gumikat választottunk.

Botka Dávid
Idáig azt mondtam, hogy szerencsések vagyunk, de nem gondoltam, hogy ezen a két kilométeren történik baj velünk.
Még szerencse, hogy nem egy gyors pályán történt, beesett a fék, egyszerûen nem volt fékhatás.
Bementünk a nézõk közé, alig akartak elugrani. Kicsit a kézifékkel tudtam lassitani az autót, nagy szerencsénk volt, hogy nem sérült meg senki. Ahogy néztem, csak egy anya csavarodott le, holnap reggel meg tudjuk javitani.

Keller Peti
Már nem sok az elõnyünk Kakuszi Zsolt elõtt, Robi messze van.
A második kör már jobb volt.
Holnaptól rettegek, Sólyon már kétszer kiestem, félek tõle. Elég lenne, ha a végén egy másodperccel, de maradnánk ebben a pozicióban.

Ollé Sasa
A borulás a marketingprogramunk egy része :)
Lassan borultunk, lehetett jó képeket csinálni és ha figyeltél, a kartervédõn homokfújva van a PRECITOOLS felirva, ami új gumikat és új váltót jelent a számunkra... :)))
Komolyra forditva: Az elsõ gyors nagyon jól sikerült, a borulás után próbálunk visszamászni a dobogóra.
Odavisszacsaták vannak, a superspeciálon rossz irányba fordultam, sokat otthagytam.
Már épp kezdeném érezni murván az autót, erre most majd jön három aszfaltos verseny. Megyek Parádra edzeni

Magyar Miki
A második körben sajnos túl kemény gumikat raktunk fel. Tésen nagyon rosszul mentünk.
Holnap más gumival megyünk, szeretnénk a célbahozni az autót.

Dornai Tibi
Állati jól vagyunk. Végre megy a kocsi, a pályák is jók.
Kellene egy erõsebb motor az autóba, ez most nagyon gyenge, a hajtással sem oké minden, sokat megyünk keresztbe.
De különben tényleg jó ez!

Herczig Norbi
Vezetünk. Életem eddigi legjobb eredménye, az érzés nagyon jó.
Szegény Tagai Tomiékat sajnálom, õszintén mondom, hogy megérdemelné a gyõzelmet.
A harmadik gyors hibájának másodpercei most jól jönnének még, picivel nagyobb lehetne az elõnyünk.
Megpróbálunk holnap mindent elkövetni.

Osváth Peti
Elfogyott a gumink. Hálistennek vezetünk, majdnem egy perccel.
Miska kiesett, Hokinak defektje volt. Majd a végén meglátjuk.

Vinoczai Attila (Elek Pisti navigátora)
A hatodik gyors közepén a motor megadta magát, a hajtókat kijött az oldalán és kigyulladt a motortér.
Egy sima kigyorsitásnál 6800as fordulaton eltört egy hajtókar.
Elõtte is csak kinlódtunk, folyamatosan keresztbe mentünk a túlzott hátsóhajtás miatt.
Talán Zemplénben még megyünk ezzel az autóval, ha nem ezzel, akkor talán egy S1600ossal, és akkor kipróbáltunk idén mindent... Épitjük a jövõ évet

Ez a hír most jelenik meg 2570. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
0102 03 04 050607
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
2025.12.05-09.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k