Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Veszprémben is a dobogón álltak
Balogh Janiék beosztották a murván az N-es autót
2016-07-29
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684081233
Napi oldal:
28996
Jelenleg:
709
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

veszpremben_is_a_dobogon_alltak_2

Balogh Janiék nagyon jól szerepelnek idén is. A félidőben vezetik a kategóriát és abszolútban is az előkelő második helyen állnak. Székesfehérvár Rallye előtt emlékeztünk a veszprémi élményekre.


Nagyon kemény lehetett a veszprémi futam egy N-es autónak…
Nagyon kemény volt! Sok már nem maradt szegénykémben… Amikor felmértük a károkat, akkor láttuk, hogy alaposan meg volt terhelve a paripa. Főleg a lőtéren kapta meg a magáét. Ott úgy is konstatáltuk, hogy ennél gyorsabban már nem lehet ott menni vele, mert már nem bírta volna ki. Ha még mi tudnánk is jobban harapni a kormányt, de ez már a tűrőképességén túl menne. Be kellett osztani az autót.
Amúgy a pályák minőségével nem volt baj. Érdekes volt, hogy a korábban jónak tartott Kislőd most hozzá romlott a többi szakaszhoz. Látszik, hogy hagytunk rajta nyomot az elmúlt évek során.

veszpremben_is_a_dobogon_alltak_3
 
Az eső sem javított a helyzeten.
Érdekes volt! A második nap a kánikulából beszaladtunk az esőbe. Ehhez alkalmazkodni kellett. Teljesen másképp kellett menni, mint az első nap.
 
Lehetett oda jól gumizni?
Igen! Nem kellett nagyon variálni.

Az első nap volt kemény a gumitaktikánk. Próbáltunk minél jobban lépésben maradni. Azt sejteni lehetett, hogy mivel elől megyünk, a vetélytársaink már tisztább nyomvonalon tudnak autózni.

veszpremben_is_a_dobogon_alltak_4
 
A körgyors után is kicseréltük a kerekeinket. Nem könnyű a 800 méteres etapon, amikor kiszállsz, még a fejed fő az adrenalintól, a kocsi is tűz forró. Gyorsan leparkolsz, kicseréled a két kereket, átklikkeled a rugót, mert teljesen más abroncsokat raktál fel. A két, hetven fokos kereket berakod az autóba, ami segít, hogy még véletlenül se fázzunk és nekilódulsz a 15 kilométernek… Azért az utolsó egyenesben már vártam, hogy vége legyen…
 
Vezetitek a kategóriát és abszolútban is a második helyen álltok. Jön négy aszfaltos futam. Mit vársz az elsőtől, a Székesfehérvár Rallye-tól?
Próbáltam elemezni a tavalyi történéseket, hogy mit lehetne javítanunk.
A jelenlegi pozíciónk valóban jól fest, de nem akarjuk nagyon beleringatni magunkat és leállni számolgatni. Az aszfalton abszolútban biztos jobban előjön a technikai különbség, de próbáljuk a leghamarabb felvenni ezeknek a pályáknak a ritmusát és meglátjuk, hogy ez mire lesz elég.
A legnagyobb csatát magunkkal kell megvívni, hogy ne próbáljunk meg olyan lapokat húzogatni magunknak, amiből már nem tudunk jól kijönni.
 
Kicsit izgat, hogy hat hete nem ültünk az autóban, mennyi idő lesz a két murvás futam után ráhangolódni az aszfaltra. De ez majd hamar kiderül. 
Vár még ránk egy nehezítő körülmény, de ez mindenkire ugyanúgy fog hatni: nem mondanak hideget a hétvégére… Hosszú nap lesz, korán kezdünk és sokáig megyünk. 
 
Lesz újra prológ. Szerintem minden futamnak része kellene, hogy legyen egy olyan program, amikor olyan emberek is láthatják testközelből az autókat mozogni, akik biztos, hogy nem jutnak ki a gyorsasági szakaszok mellé.
Mindenféleképpen kellenek ezek! Versenyzői szempontból egy show-elem, úgy is kellene felfogni! Szerintem is jó dolog megmutatni magunkat. A ralinak van egy olyan érdekes tulajdonsága, hogy alapvetően nem frekventált pályákon zajlik, fanatizmus kell ahhoz, hogy kilátogassanak a nézők. Ez a fanatizmus kopik kicsit, jót tesz ennek a javítására egy városi prológ.
 

 veszpremben_is_a_dobogon_alltak_1

Ez a hír most jelenik meg 2633. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
222324 25 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-23.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k