Veszprémben is a dobogón álltak
Balogh Janiék beosztották a murván az N-es autót
2016-07-29
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
793995588
Napi oldal:
164940
Jelenleg:
2442
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

veszpremben_is_a_dobogon_alltak_2

Balogh Janiék nagyon jól szerepelnek idén is. A félidőben vezetik a kategóriát és abszolútban is az előkelő második helyen állnak. Székesfehérvár Rallye előtt emlékeztünk a veszprémi élményekre.


Nagyon kemény lehetett a veszprémi futam egy N-es autónak…
Nagyon kemény volt! Sok már nem maradt szegénykémben… Amikor felmértük a károkat, akkor láttuk, hogy alaposan meg volt terhelve a paripa. Főleg a lőtéren kapta meg a magáét. Ott úgy is konstatáltuk, hogy ennél gyorsabban már nem lehet ott menni vele, mert már nem bírta volna ki. Ha még mi tudnánk is jobban harapni a kormányt, de ez már a tűrőképességén túl menne. Be kellett osztani az autót.
Amúgy a pályák minőségével nem volt baj. Érdekes volt, hogy a korábban jónak tartott Kislőd most hozzá romlott a többi szakaszhoz. Látszik, hogy hagytunk rajta nyomot az elmúlt évek során.

veszpremben_is_a_dobogon_alltak_3
 
Az eső sem javított a helyzeten.
Érdekes volt! A második nap a kánikulából beszaladtunk az esőbe. Ehhez alkalmazkodni kellett. Teljesen másképp kellett menni, mint az első nap.
 
Lehetett oda jól gumizni?
Igen! Nem kellett nagyon variálni.

Az első nap volt kemény a gumitaktikánk. Próbáltunk minél jobban lépésben maradni. Azt sejteni lehetett, hogy mivel elől megyünk, a vetélytársaink már tisztább nyomvonalon tudnak autózni.

veszpremben_is_a_dobogon_alltak_4
 
A körgyors után is kicseréltük a kerekeinket. Nem könnyű a 800 méteres etapon, amikor kiszállsz, még a fejed fő az adrenalintól, a kocsi is tűz forró. Gyorsan leparkolsz, kicseréled a két kereket, átklikkeled a rugót, mert teljesen más abroncsokat raktál fel. A két, hetven fokos kereket berakod az autóba, ami segít, hogy még véletlenül se fázzunk és nekilódulsz a 15 kilométernek… Azért az utolsó egyenesben már vártam, hogy vége legyen…
 
Vezetitek a kategóriát és abszolútban is a második helyen álltok. Jön négy aszfaltos futam. Mit vársz az elsőtől, a Székesfehérvár Rallye-tól?
Próbáltam elemezni a tavalyi történéseket, hogy mit lehetne javítanunk.
A jelenlegi pozíciónk valóban jól fest, de nem akarjuk nagyon beleringatni magunkat és leállni számolgatni. Az aszfalton abszolútban biztos jobban előjön a technikai különbség, de próbáljuk a leghamarabb felvenni ezeknek a pályáknak a ritmusát és meglátjuk, hogy ez mire lesz elég.
A legnagyobb csatát magunkkal kell megvívni, hogy ne próbáljunk meg olyan lapokat húzogatni magunknak, amiből már nem tudunk jól kijönni.
 
Kicsit izgat, hogy hat hete nem ültünk az autóban, mennyi idő lesz a két murvás futam után ráhangolódni az aszfaltra. De ez majd hamar kiderül. 
Vár még ránk egy nehezítő körülmény, de ez mindenkire ugyanúgy fog hatni: nem mondanak hideget a hétvégére… Hosszú nap lesz, korán kezdünk és sokáig megyünk. 
 
Lesz újra prológ. Szerintem minden futamnak része kellene, hogy legyen egy olyan program, amikor olyan emberek is láthatják testközelből az autókat mozogni, akik biztos, hogy nem jutnak ki a gyorsasági szakaszok mellé.
Mindenféleképpen kellenek ezek! Versenyzői szempontból egy show-elem, úgy is kellene felfogni! Szerintem is jó dolog megmutatni magunkat. A ralinak van egy olyan érdekes tulajdonsága, hogy alapvetően nem frekventált pályákon zajlik, fanatizmus kell ahhoz, hogy kilátogassanak a nézők. Ez a fanatizmus kopik kicsit, jót tesz ennek a javítására egy városi prológ.
 

 veszpremben_is_a_dobogon_alltak_1

Ez a hír most jelenik meg 2895. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k