Veszprémben is a dobogón álltak
Balogh Janiék beosztották a murván az N-es autót
2016-07-29
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776118421
Napi oldal:
56720
Jelenleg:
874
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

veszpremben_is_a_dobogon_alltak_2

Balogh Janiék nagyon jól szerepelnek idén is. A félidőben vezetik a kategóriát és abszolútban is az előkelő második helyen állnak. Székesfehérvár Rallye előtt emlékeztünk a veszprémi élményekre.


Nagyon kemény lehetett a veszprémi futam egy N-es autónak…
Nagyon kemény volt! Sok már nem maradt szegénykémben… Amikor felmértük a károkat, akkor láttuk, hogy alaposan meg volt terhelve a paripa. Főleg a lőtéren kapta meg a magáét. Ott úgy is konstatáltuk, hogy ennél gyorsabban már nem lehet ott menni vele, mert már nem bírta volna ki. Ha még mi tudnánk is jobban harapni a kormányt, de ez már a tűrőképességén túl menne. Be kellett osztani az autót.
Amúgy a pályák minőségével nem volt baj. Érdekes volt, hogy a korábban jónak tartott Kislőd most hozzá romlott a többi szakaszhoz. Látszik, hogy hagytunk rajta nyomot az elmúlt évek során.

veszpremben_is_a_dobogon_alltak_3
 
Az eső sem javított a helyzeten.
Érdekes volt! A második nap a kánikulából beszaladtunk az esőbe. Ehhez alkalmazkodni kellett. Teljesen másképp kellett menni, mint az első nap.
 
Lehetett oda jól gumizni?
Igen! Nem kellett nagyon variálni.

Az első nap volt kemény a gumitaktikánk. Próbáltunk minél jobban lépésben maradni. Azt sejteni lehetett, hogy mivel elől megyünk, a vetélytársaink már tisztább nyomvonalon tudnak autózni.

veszpremben_is_a_dobogon_alltak_4
 
A körgyors után is kicseréltük a kerekeinket. Nem könnyű a 800 méteres etapon, amikor kiszállsz, még a fejed fő az adrenalintól, a kocsi is tűz forró. Gyorsan leparkolsz, kicseréled a két kereket, átklikkeled a rugót, mert teljesen más abroncsokat raktál fel. A két, hetven fokos kereket berakod az autóba, ami segít, hogy még véletlenül se fázzunk és nekilódulsz a 15 kilométernek… Azért az utolsó egyenesben már vártam, hogy vége legyen…
 
Vezetitek a kategóriát és abszolútban is a második helyen álltok. Jön négy aszfaltos futam. Mit vársz az elsőtől, a Székesfehérvár Rallye-tól?
Próbáltam elemezni a tavalyi történéseket, hogy mit lehetne javítanunk.
A jelenlegi pozíciónk valóban jól fest, de nem akarjuk nagyon beleringatni magunkat és leállni számolgatni. Az aszfalton abszolútban biztos jobban előjön a technikai különbség, de próbáljuk a leghamarabb felvenni ezeknek a pályáknak a ritmusát és meglátjuk, hogy ez mire lesz elég.
A legnagyobb csatát magunkkal kell megvívni, hogy ne próbáljunk meg olyan lapokat húzogatni magunknak, amiből már nem tudunk jól kijönni.
 
Kicsit izgat, hogy hat hete nem ültünk az autóban, mennyi idő lesz a két murvás futam után ráhangolódni az aszfaltra. De ez majd hamar kiderül. 
Vár még ránk egy nehezítő körülmény, de ez mindenkire ugyanúgy fog hatni: nem mondanak hideget a hétvégére… Hosszú nap lesz, korán kezdünk és sokáig megyünk. 
 
Lesz újra prológ. Szerintem minden futamnak része kellene, hogy legyen egy olyan program, amikor olyan emberek is láthatják testközelből az autókat mozogni, akik biztos, hogy nem jutnak ki a gyorsasági szakaszok mellé.
Mindenféleképpen kellenek ezek! Versenyzői szempontból egy show-elem, úgy is kellene felfogni! Szerintem is jó dolog megmutatni magunkat. A ralinak van egy olyan érdekes tulajdonsága, hogy alapvetően nem frekventált pályákon zajlik, fanatizmus kell ahhoz, hogy kilátogassanak a nézők. Ez a fanatizmus kopik kicsit, jót tesz ennek a javítására egy városi prológ.
 

 veszpremben_is_a_dobogon_alltak_1

Ez a hír most jelenik meg 2826. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k