Veszprémben már nem kellett birkózni az autóval
A murvás futamok közelebb hozták Lencse Zoliékat az R5-öshöz
2016-07-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776382182
Napi oldal:
80641
Jelenleg:
936
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

veszpremben_mar_nem_kellett_birkozni_az_autoval_1

Lencse Zolival a murvás futamok után beszélgettünk.

A verseny előtt azt mondtad, hogy a kedvenc futamod a Veszprém Rallye.
Az egyik kedvenc! Sajnos murvás versenyből egyre kevesebb van a naptárban. A murvát nagyon szeretem! Ezen belül pedig a veszprémi pályákat.
 
Ennek megfelelően jól is kezdtétek a futamot…
Igen! Mentünk két abszolút második időt és a második szakasz után az élen álltunk egy darabig! Persze a helyén kell kezelni ezt a dolgot, hiszen ez nyilván a jó rajtpozíciónkból adódott. Ha nem is jó a pozíció, de most nekünk jól jött, hogy már egy letisztított pályán tudtunk menni. Nyomni kellett azért, és nagyon élveztük.
Sajnos a második körre a többiek már többet tudtak gyorsulni, mint mi.

veszpremben_mar_nem_kellett_birkozni_az_autoval_4
 
Az abszolút kilencedik helyen végeztünk, két nap küzdelem, 170 valahány gyorsasági kilométer után tizedre azonos idővel fejeztük be Rongóékkal a versenyt. 

Mondták év elején azok, akik már régebben mennek R5-ös autóval, hogy majd a murva lesz a vízválasztó, ez enged igazán közel az autóhoz. És ez így is van! Ezen a versenyen gyakorlatilag már azt csinálta az autó, amit szerettem volna. Nem kellett vele birkózni, minden a helyén volt. Jó úton haladunk, úgy érzem!

veszpremben_mar_nem_kellett_birkozni_az_autoval_2
 
Ezek szerint hasznos volt a futam előtti teszt…
Mindenképpen! A futam előtt a versenyhez hasonló körülmények között teszteltünk, több beállítást kipróbáltunk és ez is hasznos volt. És a futam is! Az egész verseny nagyon tetszett. Jók voltak a pályák. Nem volt semmi gondunk az autóval sem. Az utolsó gyors már nem kellett volna. Gyakorlatilag megismétlődött a két évvel ezelőtti eset. Ugyanott, azon a gyorsaságin leszakadt az eső akkor is és most is. Csak most ráengedték a mezőnyt.
 
Mit várunk ettől a Székesfehérvár Rallye-tól, aminek a korábbi évek murvás pályáit már Veszprémben kipipálhattátok.
Kicsit szívfájdalmunk ez, a fehérvári futamnak pont a murvás része tetszett nekünk a legjobban. Most ez nem lesz. Vegyesek az érzelmeink. A legutóbbi két Székesfehérvár Rallye-n nem sikerült meglátnunk a céldobogót, mindkétszer technikai gondunk volt és emiatt kellett hamarabb befejeznünk a versenyt. Most egy másik autóval vágunk neki, a kis Ford sokkal megbízhatóbb, mint a Mitsubishi volt.
A pályákat ismerjük, gyakorlatilag ugyanazok, mint a korábbi években.
Megpróbálunk tisztességesen felkészülni és megpróbálunk a legjobban helytállni.

veszpremben_mar_nem_kellett_birkozni_az_autoval_3
 
Lesz előtte most is egy hosszabb teszt?
Most nem tervezünk ilyet, de biztos, hogy fogunk menni az autóval a futam előtt.
 
Lesz prológ, hasonló, mint tavaly is. Milyen hangulata van egy ilyen megmérettetésnek, amikor körbe nézők állnak és minden mozdulatotokat rengeteg szempár figyeli?
Szeretjük ezt! Nagyon! Tavaly a pécsi versenyen is próbáltunk pörögni, forogni, a nézőknek autózni, amit aztán 5 perc büntetéssel sújtottak, amit innen is szeretnénk megköszönni… De különben ez nagyon jó dolog. A nézők testközelből látják az autókat, talán sokan olyanok is, akik különben nem jönnek el a pályákon megnézni a mezőnyt. Kell ez! Régebben több ilyen volt, most talán egy kicsit elhanyagolják ezeket a rendezők. Pedig kellenek!

 

Ez a hír most jelenik meg 2394. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k