Veszprémben már nem kellett birkózni az autóval
A murvás futamok közelebb hozták Lencse Zoliékat az R5-öshöz
2016-07-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
796435784
Napi oldal:
289968
Jelenleg:
787
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

veszpremben_mar_nem_kellett_birkozni_az_autoval_1

Lencse Zolival a murvás futamok után beszélgettünk.

A verseny előtt azt mondtad, hogy a kedvenc futamod a Veszprém Rallye.
Az egyik kedvenc! Sajnos murvás versenyből egyre kevesebb van a naptárban. A murvát nagyon szeretem! Ezen belül pedig a veszprémi pályákat.
 
Ennek megfelelően jól is kezdtétek a futamot…
Igen! Mentünk két abszolút második időt és a második szakasz után az élen álltunk egy darabig! Persze a helyén kell kezelni ezt a dolgot, hiszen ez nyilván a jó rajtpozíciónkból adódott. Ha nem is jó a pozíció, de most nekünk jól jött, hogy már egy letisztított pályán tudtunk menni. Nyomni kellett azért, és nagyon élveztük.
Sajnos a második körre a többiek már többet tudtak gyorsulni, mint mi.

veszpremben_mar_nem_kellett_birkozni_az_autoval_4
 
Az abszolút kilencedik helyen végeztünk, két nap küzdelem, 170 valahány gyorsasági kilométer után tizedre azonos idővel fejeztük be Rongóékkal a versenyt. 

Mondták év elején azok, akik már régebben mennek R5-ös autóval, hogy majd a murva lesz a vízválasztó, ez enged igazán közel az autóhoz. És ez így is van! Ezen a versenyen gyakorlatilag már azt csinálta az autó, amit szerettem volna. Nem kellett vele birkózni, minden a helyén volt. Jó úton haladunk, úgy érzem!

veszpremben_mar_nem_kellett_birkozni_az_autoval_2
 
Ezek szerint hasznos volt a futam előtti teszt…
Mindenképpen! A futam előtt a versenyhez hasonló körülmények között teszteltünk, több beállítást kipróbáltunk és ez is hasznos volt. És a futam is! Az egész verseny nagyon tetszett. Jók voltak a pályák. Nem volt semmi gondunk az autóval sem. Az utolsó gyors már nem kellett volna. Gyakorlatilag megismétlődött a két évvel ezelőtti eset. Ugyanott, azon a gyorsaságin leszakadt az eső akkor is és most is. Csak most ráengedték a mezőnyt.
 
Mit várunk ettől a Székesfehérvár Rallye-tól, aminek a korábbi évek murvás pályáit már Veszprémben kipipálhattátok.
Kicsit szívfájdalmunk ez, a fehérvári futamnak pont a murvás része tetszett nekünk a legjobban. Most ez nem lesz. Vegyesek az érzelmeink. A legutóbbi két Székesfehérvár Rallye-n nem sikerült meglátnunk a céldobogót, mindkétszer technikai gondunk volt és emiatt kellett hamarabb befejeznünk a versenyt. Most egy másik autóval vágunk neki, a kis Ford sokkal megbízhatóbb, mint a Mitsubishi volt.
A pályákat ismerjük, gyakorlatilag ugyanazok, mint a korábbi években.
Megpróbálunk tisztességesen felkészülni és megpróbálunk a legjobban helytállni.

veszpremben_mar_nem_kellett_birkozni_az_autoval_3
 
Lesz előtte most is egy hosszabb teszt?
Most nem tervezünk ilyet, de biztos, hogy fogunk menni az autóval a futam előtt.
 
Lesz prológ, hasonló, mint tavaly is. Milyen hangulata van egy ilyen megmérettetésnek, amikor körbe nézők állnak és minden mozdulatotokat rengeteg szempár figyeli?
Szeretjük ezt! Nagyon! Tavaly a pécsi versenyen is próbáltunk pörögni, forogni, a nézőknek autózni, amit aztán 5 perc büntetéssel sújtottak, amit innen is szeretnénk megköszönni… De különben ez nagyon jó dolog. A nézők testközelből látják az autókat, talán sokan olyanok is, akik különben nem jönnek el a pályákon megnézni a mezőnyt. Kell ez! Régebben több ilyen volt, most talán egy kicsit elhanyagolják ezeket a rendezők. Pedig kellenek!

 

Ez a hír most jelenik meg 2425. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k