|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() A hazai murvás ORB futam után hétfőn hajnalban indult a Botka Rally Team párosa a soron következő ERC futamuk, a Rally Estonia helyszínére. A 22. Veszprém Rallye-n Szenner Zsolt navigált Botka Dávidnak, míg a csapat navigátora, Mihalik Péter szokásához és ígéretéhez híven most is Lovász Palinak diktálta az itinert. A páros a verseny után a pályabejáró autóval 1800 kilométert autózott, hogy aztán a szerdai és a csütörtöki napon az észt pályabejáráson feldolgozza a 9 különböző gyorsasági szakaszt. ’Nagyon jó teszt volt a veszprémi futam. Igaz, hogy az észt pályák jellege más, mint a lőtéri szakaszoknak, de azokat a gumikat próbáltam, amikkel majd az ERC futamon fogok menni.’ – mondta Botka Dudu.
![]() Veszprémben a csapat slick gumikkal állt be a szombat esti parc fermébe, amiért másnap, az utolsó előtti szakasz után fél perc büntetést kapott. A pilóta úgy érezte, hogy a hibához képest túlzó volt a büntetés, amivel az abszolút negyedik helyen álló párost sújtották, így az utolsó gyorsaságin már nem álltak rajthoz, idő előtt összepakoltak.
’Az esti parc fermébe négy slick gumin tettük be a versenyautót, hogy másnapra felgumizhassuk a felnijeinket. 50 métert ment az autó a szervizből a parc fermébe, majd reggel ugyanennyit vissza. Úgy érzem, ez a hiba semmiképp sem befolyásolta a verseny állását. Reggel nem kaptunk büntetést, azt gondoltuk, majd a verseny végén pénzbírsággal büntetnek, de az utolsó szakasz előtt közölték, hogy 30 másodpercet kapunk. Nem éreztük, hogy ez ilyen súlyos vétség lett volna, így nem is fejeztük be a futamot.’
Észtországban másfél nap alatt kellett feldolgozni a pályákat.
A páros elfáradt, de mégis mosolyogva meséltek a gyorsasági szakaszokról:
’Eszméletlen gyorsak ezek az észt pályák! Sima egyes, kettes erősségű kanyarok vannak és kétszáz feletti tempóval autózunk! Remélem, hamar ráérzünk a gyorsasági szakaszokra ritmusára és nagyon várom már, hogy mehessünk versenytempóban, mert világ életemben ilyen pályákra vágytam, ahol ilyen gyorsan lehet menni.’
![]() Nyolcan vannak a kategóriában Botka Dávidék. Az ellenfelek mindannyian helyi versenyzők, akik jól ismerik ezeket a pályákat, ezeket a viszonyokat.
’Kemény csata lesz, de az nem baj, hogy ilyen sokan vagyunk. Úgy elmenni versenyezni, hogy nincs ellenfél, annak nem sok értelme van. Küzdeni fogunk a pontokért. Minél több pontot szeretnénk hazavinni, hogy az éves bajnokságban vezető kategóriatársunkat minél jobban megközelítsük.’ A verseny hivatalos programja péntek délelőtt a kvalifikációval kezdődik.
Hivatalos honlap : http://rallyestonia.com
Ez a hír most jelenik meg 1652. alkalommal
![]() 2015.07.17-19.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |