Veszprémi eltáv
Honvéd Dream Team a veszprémi futamon
2009-07-07
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
807824271
Napi oldal:
198396
Jelenleg:
1130
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Bálint Zoli, a Honvéd Dream Team tagja múlt hétvégén nem tereprali futamon vett részt: előfutóként indult a Veszprém Rallye-n. A Nissan-ban pedig nem a megszokott társa, Honfi Barnabás ült a jobbján, hanem dr. Isaszegi János tábornok úr.

- Milyen volt Veszprémben indulni?
- Szeretném először is nagyon megköszönni mindenkinek, aki lehetővé tette, hogy elinduljunk, hiszen nekem a rali a szívem csücske. Egyébként egy nagyszerű hétvégén vagyunk túl. A csapat felkérte Dr. Isaszegi János tábornok urat, a szentendrei kiképzőbázis parancsnokát, hogy mint navigátor vegyen részt a versenyen. Ő a felkérést elfogadta, úgyhogy hatalmas élmény volt egyrészt nekem, hogy a tábornok úr navigált, másrészt úgy gondolom, neki is egy maradandó emlék lesz a hétvége.

- Mit mondott: félt melletted?
- Nem, abszolút nem. Azt mondta, hogy annyira koncentrált a feladatra, hogy nem is volt ideje félni. Teljesen pozitívnak értékelte, és maximálisan hajtotta végre a feladatát.

- Valóságosan diktált, tehát volt pályabejárásotok is?
- Igen, a verseny előtti héten írtuk fel a pályát együtt. A tereprallyval ellentétben az általunk készített itiner alapján versenyeztünk. Hatalmas meglepetés volt, hogy a Tábornok úr elsőre ilyen jól tudott alkalmazkodni és remekül meg tudta oldani a feladatot.

- A nézők raliautókat vártak, és megérkeztetek ti, ezzel a 280 lóerős Nissannal: hogy fogadtak benneteket a raliversenyen?
- Úgy láttam, hogy érdeklődve fogadtak minket: a szervizparkban is sokan megnézték a kocsit. Szerintem kellemes meglepetés volt nekik is az autó és a csapat, mint ahogy nekünk is az volt, hogy ilyen népes mezőnyben indulhattunk.

- A terepviszonyok gyakran jobban feküdtek nektek, mint a raliautóknak: ez most inkább gyakorlás volt, vagy inkább csak szórakozás?
- Versenykilométerből sosem elég, ilyen szempontból nagyon jó gyakorlási lehetőség volt ez, és mivel a tábornok úr ült mellettem, így az élmény is pozitív volt.

- Veszprém előtt Romániában is rajthoz álltatok az eredeti felállással, tehát Barnabás navigálásával. Az hogy ment?
- Az volt az eddigi utolsó tereprali bajnoki futamunk, ahol abszolút 8. helyen végeztünk. Bár voltak technikai problémáink, azért nagyon élveztem azt a versenyt is. Nehéz volt, mert nagyon technikás volt: hegyi utakon, sziklákkal tűzdelve, sokszor saras, agyagos helyeken kellett menni. De nagyon élveztem, és szerintem az eredménnyel is elégedettek lehetünk, hiszen pontot hoztunk haza, ráadásul másfélszer annyit, ugyanis szorzós verseny volt.

- A csapat is elégedett?
- Igen, teljesen, hiszen folyamatosan hozzuk a pontokat. A legfontosabb cél mindig az volt, hogy célba érjünk, és ezt eddig minden versenyen meg tudtuk valósítani. Vannak bíztató részeredményeink is, amihez sokat kell vállalni ebben a komoly mezőnyben, de azon vagyunk, hogy minden versenyen maximálisan oda tudjuk tenni magunkat.

- Műszakilag hogy bírja az autó?
- Az autóval nincs probléma, hiszen ez alapvetően egy nagyon jó kocsi, és nagyon sok tapasztalatot szerzett már a szervizcsapat vele. Nem mellesleg a Sandlandertől nagyon sok szakmai segítséget kapunk - többek között az ő műhelyükben készítjük fel a Nissant - úgyhogy az ő szakértelmükkel mi hatan szereljük és szervizeljük, hiszen a Sandlander a Honvéd Dream Team, csak úgy, mint a Palik Racing Team kizárólagos versenytechnikai partnere. Az autó építésétől a versenyre való felkészítésig, mindenben ők adják a hátteret, így mint a komplett versenyszerviz szolgáltatást is. Természetesen, mint minden technikai sportban, ezzel az autóval is előfordulnak meghibásodások, de a csapat tapasztalatának köszönhetően még nem fordult elő olyan hiba, ami a versenyek végkimenetelét veszélyeztették volna.

- Mi lesz a következő futam, ami előttetek áll?
- Ezen a hétvégén Gyulára megyünk versenyezni. Ugyanúgy készülünk rá, mint eddig, az autót átnézzük, felkészítjük, és teljes erőbedobással vágunk bele: szeretnénk onnan is pontokat hozni. Nem tudok sokat a környékről, csak annyit, hogy meglehetősen vegyes pályáink lesznek: gyorsabbak és technikásabbak is. Úgyhogy csak annyit tehetünk, hogy amikor oda kell állni a rajthoz és meglesz az itinerünk, akkor a maximális tudásunkkal indulunk majd útnak.

 

Ez a hír most jelenik meg 2672. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k