h i r d e t é s
Összes oldal:
686051567
Napi oldal:
64551
Jelenleg:
1330
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
86 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
80 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
59 |
4. |
Ott Tanak |
|
53 |
5. |
Sebastian Ogier |
|
45 |
6. |
T. Katsuma |
|
45 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
31 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
9. |
A. Mikkelsen |
|
14 |
1. |
S. Tempestini |
|
33 |
2. |
M.Franceschi |
|
29 |
3. |
Csomós Mixi |
|
25 |
4. |
Hayden Paddon |
|
19 |
5. |
Erik Cais |
|
17 |
6. |
Miko Marczyk |
|
15 |
7. |
A.Mabellini |
|
15 |
8. |
Jon Armstrong |
|
12 |
9. |
Simon Wagner |
|
9 |
1. |
Csomós Miklós |
|
50 |
2. |
Turán Frigyes |
|
39 |
3. |
László Martin |
|
35,5 |
4. |
Klausz Kristóf |
|
30,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
25,5 |
6. |
Német Gábor |
|
22,5 |
7. |
László Zoltán |
|
19,5 |
8. |
Bertalan M. |
|
16,5 |
9. |
Kerék Balázs |
|
13,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
50 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
39 |
3. |
Nagy Gábor M. |
|
30,5 |
4. |
Szlovák Ferenc |
|
26,5 |
5. |
Balla Tamás |
|
19,8 |
6. |
Tárkányi Sándor |
|
11,3 |
1. |
Kerék Balázs |
|
18 |
2. |
Határ Attila |
|
14 |
3. |
Viszló Csaba |
|
12 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
4,75 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
15 |
2. |
Ruszó Krisztián |
|
12 |
3. |
Baksai László |
|
11 |
4. |
Tamás Gyula |
|
10 |
5. |
Simon György |
|
9 |
6. |
Huhák Csaba |
|
8 |
7. |
Tellér Antal |
|
7 |
8. |
Jóna Gábor |
|
6 |
9. |
Borza Balázs |
|
5 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Bálint Zoli, a Honvéd Dream Team tagja múlt hétvégén nem tereprali futamon vett részt: előfutóként indult a Veszprém Rallye-n. A Nissan-ban pedig nem a megszokott társa, Honfi Barnabás ült a jobbján, hanem dr. Isaszegi János tábornok úr.
- Milyen volt Veszprémben indulni? - Szeretném először is nagyon megköszönni mindenkinek, aki lehetővé tette, hogy elinduljunk, hiszen nekem a rali a szívem csücske. Egyébként egy nagyszerű hétvégén vagyunk túl. A csapat felkérte Dr. Isaszegi János tábornok urat, a szentendrei kiképzőbázis parancsnokát, hogy mint navigátor vegyen részt a versenyen. Ő a felkérést elfogadta, úgyhogy hatalmas élmény volt egyrészt nekem, hogy a tábornok úr navigált, másrészt úgy gondolom, neki is egy maradandó emlék lesz a hétvége.
- Mit mondott: félt melletted? - Nem, abszolút nem. Azt mondta, hogy annyira koncentrált a feladatra, hogy nem is volt ideje félni. Teljesen pozitívnak értékelte, és maximálisan hajtotta végre a feladatát.
- Valóságosan diktált, tehát volt pályabejárásotok is? - Igen, a verseny előtti héten írtuk fel a pályát együtt. A tereprallyval ellentétben az általunk készített itiner alapján versenyeztünk. Hatalmas meglepetés volt, hogy a Tábornok úr elsőre ilyen jól tudott alkalmazkodni és remekül meg tudta oldani a feladatot.
- A nézők raliautókat vártak, és megérkeztetek ti, ezzel a 280 lóerős Nissannal: hogy fogadtak benneteket a raliversenyen? - Úgy láttam, hogy érdeklődve fogadtak minket: a szervizparkban is sokan megnézték a kocsit. Szerintem kellemes meglepetés volt nekik is az autó és a csapat, mint ahogy nekünk is az volt, hogy ilyen népes mezőnyben indulhattunk.
- A terepviszonyok gyakran jobban feküdtek nektek, mint a raliautóknak: ez most inkább gyakorlás volt, vagy inkább csak szórakozás? - Versenykilométerből sosem elég, ilyen szempontból nagyon jó gyakorlási lehetőség volt ez, és mivel a tábornok úr ült mellettem, így az élmény is pozitív volt.
- Veszprém előtt Romániában is rajthoz álltatok az eredeti felállással, tehát Barnabás navigálásával. Az hogy ment? - Az volt az eddigi utolsó tereprali bajnoki futamunk, ahol abszolút 8. helyen végeztünk. Bár voltak technikai problémáink, azért nagyon élveztem azt a versenyt is. Nehéz volt, mert nagyon technikás volt: hegyi utakon, sziklákkal tűzdelve, sokszor saras, agyagos helyeken kellett menni. De nagyon élveztem, és szerintem az eredménnyel is elégedettek lehetünk, hiszen pontot hoztunk haza, ráadásul másfélszer annyit, ugyanis szorzós verseny volt.
- A csapat is elégedett? - Igen, teljesen, hiszen folyamatosan hozzuk a pontokat. A legfontosabb cél mindig az volt, hogy célba érjünk, és ezt eddig minden versenyen meg tudtuk valósítani. Vannak bíztató részeredményeink is, amihez sokat kell vállalni ebben a komoly mezőnyben, de azon vagyunk, hogy minden versenyen maximálisan oda tudjuk tenni magunkat.
- Műszakilag hogy bírja az autó? - Az autóval nincs probléma, hiszen ez alapvetően egy nagyon jó kocsi, és nagyon sok tapasztalatot szerzett már a szervizcsapat vele. Nem mellesleg a Sandlandertől nagyon sok szakmai segítséget kapunk - többek között az ő műhelyükben készítjük fel a Nissant - úgyhogy az ő szakértelmükkel mi hatan szereljük és szervizeljük, hiszen a Sandlander a Honvéd Dream Team, csak úgy, mint a Palik Racing Team kizárólagos versenytechnikai partnere. Az autó építésétől a versenyre való felkészítésig, mindenben ők adják a hátteret, így mint a komplett versenyszerviz szolgáltatást is. Természetesen, mint minden technikai sportban, ezzel az autóval is előfordulnak meghibásodások, de a csapat tapasztalatának köszönhetően még nem fordult elő olyan hiba, ami a versenyek végkimenetelét veszélyeztették volna.
- Mi lesz a következő futam, ami előttetek áll? - Ezen a hétvégén Gyulára megyünk versenyezni. Ugyanúgy készülünk rá, mint eddig, az autót átnézzük, felkészítjük, és teljes erőbedobással vágunk bele: szeretnénk onnan is pontokat hozni. Nem tudok sokat a környékről, csak annyit, hogy meglehetősen vegyes pályáink lesznek: gyorsabbak és technikásabbak is. Úgyhogy csak annyit tehetünk, hogy amikor oda kell állni a rajthoz és meglesz az itinerünk, akkor a maximális tudásunkkal indulunk majd útnak.
Ez a hír most jelenik meg 2598. alkalommal
|