SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Veszprémi eltáv
Honvéd Dream Team a veszprémi futamon
2009-07-07
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
773394851
Napi oldal:
16149
Jelenleg:
853
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Bálint Zoli, a Honvéd Dream Team tagja múlt hétvégén nem tereprali futamon vett részt: előfutóként indult a Veszprém Rallye-n. A Nissan-ban pedig nem a megszokott társa, Honfi Barnabás ült a jobbján, hanem dr. Isaszegi János tábornok úr.

- Milyen volt Veszprémben indulni?
- Szeretném először is nagyon megköszönni mindenkinek, aki lehetővé tette, hogy elinduljunk, hiszen nekem a rali a szívem csücske. Egyébként egy nagyszerű hétvégén vagyunk túl. A csapat felkérte Dr. Isaszegi János tábornok urat, a szentendrei kiképzőbázis parancsnokát, hogy mint navigátor vegyen részt a versenyen. Ő a felkérést elfogadta, úgyhogy hatalmas élmény volt egyrészt nekem, hogy a tábornok úr navigált, másrészt úgy gondolom, neki is egy maradandó emlék lesz a hétvége.

- Mit mondott: félt melletted?
- Nem, abszolút nem. Azt mondta, hogy annyira koncentrált a feladatra, hogy nem is volt ideje félni. Teljesen pozitívnak értékelte, és maximálisan hajtotta végre a feladatát.

- Valóságosan diktált, tehát volt pályabejárásotok is?
- Igen, a verseny előtti héten írtuk fel a pályát együtt. A tereprallyval ellentétben az általunk készített itiner alapján versenyeztünk. Hatalmas meglepetés volt, hogy a Tábornok úr elsőre ilyen jól tudott alkalmazkodni és remekül meg tudta oldani a feladatot.

- A nézők raliautókat vártak, és megérkeztetek ti, ezzel a 280 lóerős Nissannal: hogy fogadtak benneteket a raliversenyen?
- Úgy láttam, hogy érdeklődve fogadtak minket: a szervizparkban is sokan megnézték a kocsit. Szerintem kellemes meglepetés volt nekik is az autó és a csapat, mint ahogy nekünk is az volt, hogy ilyen népes mezőnyben indulhattunk.

- A terepviszonyok gyakran jobban feküdtek nektek, mint a raliautóknak: ez most inkább gyakorlás volt, vagy inkább csak szórakozás?
- Versenykilométerből sosem elég, ilyen szempontból nagyon jó gyakorlási lehetőség volt ez, és mivel a tábornok úr ült mellettem, így az élmény is pozitív volt.

- Veszprém előtt Romániában is rajthoz álltatok az eredeti felállással, tehát Barnabás navigálásával. Az hogy ment?
- Az volt az eddigi utolsó tereprali bajnoki futamunk, ahol abszolút 8. helyen végeztünk. Bár voltak technikai problémáink, azért nagyon élveztem azt a versenyt is. Nehéz volt, mert nagyon technikás volt: hegyi utakon, sziklákkal tűzdelve, sokszor saras, agyagos helyeken kellett menni. De nagyon élveztem, és szerintem az eredménnyel is elégedettek lehetünk, hiszen pontot hoztunk haza, ráadásul másfélszer annyit, ugyanis szorzós verseny volt.

- A csapat is elégedett?
- Igen, teljesen, hiszen folyamatosan hozzuk a pontokat. A legfontosabb cél mindig az volt, hogy célba érjünk, és ezt eddig minden versenyen meg tudtuk valósítani. Vannak bíztató részeredményeink is, amihez sokat kell vállalni ebben a komoly mezőnyben, de azon vagyunk, hogy minden versenyen maximálisan oda tudjuk tenni magunkat.

- Műszakilag hogy bírja az autó?
- Az autóval nincs probléma, hiszen ez alapvetően egy nagyon jó kocsi, és nagyon sok tapasztalatot szerzett már a szervizcsapat vele. Nem mellesleg a Sandlandertől nagyon sok szakmai segítséget kapunk - többek között az ő műhelyükben készítjük fel a Nissant - úgyhogy az ő szakértelmükkel mi hatan szereljük és szervizeljük, hiszen a Sandlander a Honvéd Dream Team, csak úgy, mint a Palik Racing Team kizárólagos versenytechnikai partnere. Az autó építésétől a versenyre való felkészítésig, mindenben ők adják a hátteret, így mint a komplett versenyszerviz szolgáltatást is. Természetesen, mint minden technikai sportban, ezzel az autóval is előfordulnak meghibásodások, de a csapat tapasztalatának köszönhetően még nem fordult elő olyan hiba, ami a versenyek végkimenetelét veszélyeztették volna.

- Mi lesz a következő futam, ami előttetek áll?
- Ezen a hétvégén Gyulára megyünk versenyezni. Ugyanúgy készülünk rá, mint eddig, az autót átnézzük, felkészítjük, és teljes erőbedobással vágunk bele: szeretnénk onnan is pontokat hozni. Nem tudok sokat a környékről, csak annyit, hogy meglehetősen vegyes pályáink lesznek: gyorsabbak és technikásabbak is. Úgyhogy csak annyit tehetünk, hogy amikor oda kell állni a rajthoz és meglesz az itinerünk, akkor a maximális tudásunkkal indulunk majd útnak.

 

Ez a hír most jelenik meg 2649. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k