LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Veszprémi lángok után jöhet Kassa
Turánék 2008-as Focus-szal mennek a szlovák versenyre
2013-09-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770250145
Napi oldal:
28825
Jelenleg:
1198
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat


veszpremi_langok_utan_johet_kassa_3 fotó: Pataky Péter

Már a kassai tesztre készülve beszélgettünk Turán Fricivel:

Kicsit Veszprémezzünk még…
Nagyon jól mentetek, azt gondolom, hogy már majdnem el lehetet várni, hogy megnyeritek a versenyt, aztán mégsem.

Hoztam egy rossz döntést, most már tudom, hogy az volt.
Hat kilométerrel a cél előtt kaptunk egy jobb első defektet. Igazából nem is emlékszünk rá, hogy megütöttünk volna bármit is. Valami nagyon éles dolog lehetet, ami kivágta a gumit.
Azt gondoltuk, hogy le tudunk menni: a balosokat egy kicsit elspóroljuk, a jobbosok elmennek, ezeknek a magnézium kerekeknek ki kell bírniuk a célig. Az utolsó egyenesig ment is, ott lefelé a cél előtt még meg is volt a felnink, aztán szerintem ott összerogyhatott, és letépte a lengőkar alját, a féket is megsértette.
Mindenki mondta, hogy 'Húúú, az a tűz milyen veszélyes volt'. Nekünk a képekről derült ki, hogy volt tűz, én nem láttam belőle semmit. Azzal szerencsénk volt, hogy nem lett nagyobb baj, de sajnos így nem tudtuk volna biztonságosan folytatni a versenyt.
Még volt kettő gyorsasági a szervizparkig, a féket le tudtuk kötni, lepucoltunk mindent a futóműről, de a lengőkar alsó G szeme annyira megsérült, kifordult félig, hogy ha az kitört volna, akkor beesünk valahova nagyon csúnyán.
Mondhatjuk azt, hogy vezető pozícióval álltunk ki, mert mindig az első helyen voltunk…
Elég huzamos ideje tartó pechsorozatunk van, amit szeretnénk most már valahogy megszakítani. Remélem, ezzel most már befejeződött, és Kassán már nem lesz semmi gond.

Beszéljünk a nyárról, hogy telt
Vasárnap köröztél kicsit a Hungaroringen. 
Ez kielégíti a versenyzési vágyadat?
Igen, mentem tíz kört, ami egyébként jópofa volt. Jók ezek a pályanapok, én azt gondolom, nagyon jó irány és nagyon jó rendezvény. Nagyon jó látni, hogy ilyen sok az autót szerető ember, nem feltétlenül az autósportot, de jó autókat szerető ember van itt a pályák mellett, és nagyon jó hangulatban telt ez a nap. Tíz szerencsés embert vittem egy Ford Fiesta ST-vel.
Nagyon jó kis autó, és a tíz kört is nagyon jól bírta. A gumikról ezt már nem lehetne elmondani, de azt gondolom, hogy ez egy élményszerző autózás volt, és a célnak tökéletesen megfelelt.

veszpremi_langok_utan_johet_kassa_2

Egyébként a nyár nagyon hosszú volt autósport nélkül.
Nagyon várjuk azt, hogy beleülhessünk a teszten a Focusba, és elkezdődjön a program.

Akkor Kassán támadtok.
Az autó, ha jól tudom, ugyanattól a csapattól jön, mint akitől veszprémi autó, ugye?
Igen, ugyanúgy a Friulmotor hozza az autónkat.
Veszprémben a 2006-os autójukkal mentünk, most majd a 2008-assal. Nem hiszem, hogy nagy különbség lenne a kettő között. A 2006-os autót motorikusan nagyon erősnek éreztem, talán erősebbnek, mint a miskolci autónkat. Nagyon jól éreztem magam az autóban, és ennek a csapatnak szavaztunk most bizalmat, és ők ajánlották fel, hogy van egy 2008-as autójuk. A 2006-os autójukkal Grzyb fog menni.

Pályákról tudunk valamit?
Két pálya ismerős lesz. Amin mentünk, ami azonos lesz, arra van itinerünk.

Ha előveszel egy tavalyi itinert, az N csoportos autóra írt mennyire jó a WRC-re?
Az a szerencsénk, hogy kanyarerősségre írom az itinert, természetesen a féktávok, azok nem mindig ugyanott vannak, és nem mindig ugyanúgy vannak, de nagyon könnyen tudunk az itinerhez alkalmazkodni.
Persze van egy két olyan információ, ami mondjuk egy N-es autóval, vagy egy R4-essel teligáz, a WRC-vel már nem valószínű, úgyhogy ezekre kell odafigyelnünk, de azt gondolom, hogy alapvetően fogjuk tudni használni a tavalyi itinereket. 

Kevesebb lángot kívánok!

a csapat partnerei:

nem_rosszul_de_jol_sem_6

Ez a hír most jelenik meg 3097. alkalommal
Share |
2013.09.06-07.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Kassa Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k