LCH Tavaszi LADA találkozó
Veszprémi lángok után jöhet Kassa
Turánék 2008-as Focus-szal mennek a szlovák versenyre
2013-09-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685085597
Napi oldal:
49750
Jelenleg:
1194
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat


veszpremi_langok_utan_johet_kassa_3 fotó: Pataky Péter

Már a kassai tesztre készülve beszélgettünk Turán Fricivel:

Kicsit Veszprémezzünk még…
Nagyon jól mentetek, azt gondolom, hogy már majdnem el lehetet várni, hogy megnyeritek a versenyt, aztán mégsem.

Hoztam egy rossz döntést, most már tudom, hogy az volt.
Hat kilométerrel a cél előtt kaptunk egy jobb első defektet. Igazából nem is emlékszünk rá, hogy megütöttünk volna bármit is. Valami nagyon éles dolog lehetet, ami kivágta a gumit.
Azt gondoltuk, hogy le tudunk menni: a balosokat egy kicsit elspóroljuk, a jobbosok elmennek, ezeknek a magnézium kerekeknek ki kell bírniuk a célig. Az utolsó egyenesig ment is, ott lefelé a cél előtt még meg is volt a felnink, aztán szerintem ott összerogyhatott, és letépte a lengőkar alját, a féket is megsértette.
Mindenki mondta, hogy 'Húúú, az a tűz milyen veszélyes volt'. Nekünk a képekről derült ki, hogy volt tűz, én nem láttam belőle semmit. Azzal szerencsénk volt, hogy nem lett nagyobb baj, de sajnos így nem tudtuk volna biztonságosan folytatni a versenyt.
Még volt kettő gyorsasági a szervizparkig, a féket le tudtuk kötni, lepucoltunk mindent a futóműről, de a lengőkar alsó G szeme annyira megsérült, kifordult félig, hogy ha az kitört volna, akkor beesünk valahova nagyon csúnyán.
Mondhatjuk azt, hogy vezető pozícióval álltunk ki, mert mindig az első helyen voltunk…
Elég huzamos ideje tartó pechsorozatunk van, amit szeretnénk most már valahogy megszakítani. Remélem, ezzel most már befejeződött, és Kassán már nem lesz semmi gond.

Beszéljünk a nyárról, hogy telt
Vasárnap köröztél kicsit a Hungaroringen. 
Ez kielégíti a versenyzési vágyadat?
Igen, mentem tíz kört, ami egyébként jópofa volt. Jók ezek a pályanapok, én azt gondolom, nagyon jó irány és nagyon jó rendezvény. Nagyon jó látni, hogy ilyen sok az autót szerető ember, nem feltétlenül az autósportot, de jó autókat szerető ember van itt a pályák mellett, és nagyon jó hangulatban telt ez a nap. Tíz szerencsés embert vittem egy Ford Fiesta ST-vel.
Nagyon jó kis autó, és a tíz kört is nagyon jól bírta. A gumikról ezt már nem lehetne elmondani, de azt gondolom, hogy ez egy élményszerző autózás volt, és a célnak tökéletesen megfelelt.

veszpremi_langok_utan_johet_kassa_2

Egyébként a nyár nagyon hosszú volt autósport nélkül.
Nagyon várjuk azt, hogy beleülhessünk a teszten a Focusba, és elkezdődjön a program.

Akkor Kassán támadtok.
Az autó, ha jól tudom, ugyanattól a csapattól jön, mint akitől veszprémi autó, ugye?
Igen, ugyanúgy a Friulmotor hozza az autónkat.
Veszprémben a 2006-os autójukkal mentünk, most majd a 2008-assal. Nem hiszem, hogy nagy különbség lenne a kettő között. A 2006-os autót motorikusan nagyon erősnek éreztem, talán erősebbnek, mint a miskolci autónkat. Nagyon jól éreztem magam az autóban, és ennek a csapatnak szavaztunk most bizalmat, és ők ajánlották fel, hogy van egy 2008-as autójuk. A 2006-os autójukkal Grzyb fog menni.

Pályákról tudunk valamit?
Két pálya ismerős lesz. Amin mentünk, ami azonos lesz, arra van itinerünk.

Ha előveszel egy tavalyi itinert, az N csoportos autóra írt mennyire jó a WRC-re?
Az a szerencsénk, hogy kanyarerősségre írom az itinert, természetesen a féktávok, azok nem mindig ugyanott vannak, és nem mindig ugyanúgy vannak, de nagyon könnyen tudunk az itinerhez alkalmazkodni.
Persze van egy két olyan információ, ami mondjuk egy N-es autóval, vagy egy R4-essel teligáz, a WRC-vel már nem valószínű, úgyhogy ezekre kell odafigyelnünk, de azt gondolom, hogy alapvetően fogjuk tudni használni a tavalyi itinereket. 

Kevesebb lángot kívánok!

a csapat partnerei:

nem_rosszul_de_jol_sem_6

Ez a hír most jelenik meg 2986. alkalommal
Share |
2013.09.06-07.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Kassa Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k