h i r d e t é s
Összes oldal:
749732870
Napi oldal:
76855
Jelenleg:
1246
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Néhány hónapja megnyerték az Eger Rallye-t és most sem tagadták: szeretnék megismételni a novemberi sikert. Végül negyedik helyen végeztek. Vincze Feri nem volt elégedett, de tudja, hol hibázott.
Kétszer is teszteltetek a szezonnyitó futam előtt.
Igen. Egy héttel a futam előtt Kazáron, szakadó esőben. Aztán a verseny hetében már majdnem szárazon…
A szezon előtt beszéltünk és akkor mondtad, hogy mindenképp szeretnél finomítani a beállításokon. Sikerült?
Az autó tökéletesen működött a verseny alatt! Az új motor érezhetően erősebb a tavalyihoz képest. A verseny alatt végig rendben volt minden. Már ami az autót illeti!
Negyedikek lettetek. Szerintem jobbat vártál Magadtól…
Mindenképpen! Sajnos már a verseny előtt éreztem, hogy nem tudok úgy odafigyelni… A teszteken is éreztem már.
Ez a negyedik hely csak rajtam múlott! Nem tudtam úgy autózni, ahogy szerettünk volna! A verseny elején még viszonylag jól álltunk, aztán jött az a gyorsasági, az Egerbakta – Sirok a második körben, ahol egy kanyarban megforogtunk. Az előző körben ott nem volt víz, aztán a második körben egy komoly vízátfolyás keletkezett… Ez másoknak is okozott gondot, de talán mi voltunk a legszerencsétlenebbek. Ötödik sebességi fokozatban megpördültünk. A végén 16 másodpercet kaptunk, de a belsőt nézve többet is ott hagytunk…
Ez nagyon visszavetett minket. Szétestem és tudtam, hogy ezt a hátrányt már nem lehet behozni. Tizedekre mentek a csaták és egy ekkora hátrányt már nem lehetett behozni. Ha megfeszültünk volna, akkor sem. Novemberben is látszott, hogy ezeken a rövid, nagy tempójú pályákon még jó autózással is alig lehet nagy előnyt felépíteni és egy ilyen hiba végzetes tud lenni.
Visszanézve a belső felvételeket, mintha nem is én vezettem volna. Kritikán aluli volt!
Egyszerű pályák voltak, mindenki ismeri őket fejből. Még én is, pedig nem versenyeztem sokat rajtuk. És mégis, olyan hibákat követtem el, amiket egy évben összesen nem szoktam… Túlcsúszások, megforgás… Dekoncentráltság volt jellemző rám mindkét napon…
Azért még csak most kezdődött el a bajnokság!
Persze! Nincs is gond a motiváltsággal!
Mondjuk azt, hogy ezzel le is tudtad a hibákat idénre :)
Reméljük!
Sajnos a pontozás sem segít rajtunk. Biztos jobban tetszene, ha megnyertük volna mindét napot, a versenyt is és a powerstage-t is… akkor jelentős előnyhöz lehet jutni… talán egy kicsit irreális is ez így. Az első öt a többiekhez képest nagyon meg tud lógni. Nem nagyon tartom így fair-nek ezt, ahogy a két minuszolást sem, de ez az én személyes véleményem. Remélem ezt a versenyt tudjuk majd minuszolni és a többi majd jobb lesz!
Nézted már a miskolci kiírást?
Igen! Az első napi pályákat nem ismerem. Ez biztos nem lesz előny, főleg, hogy a miskolciakkal szemben, akik jól elől vannak a bajnokságban. Annak viszont örülök, hogy egy kicsit hosszabb szakaszok lesznek és ezek kicsit nehezebb pályák és talán ezek jobban fekszenek nekünk.
Készülünk rá és próbáljuk megnehezíteni a többiek dolgát!
Ez a hír most jelenik meg 2684. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2018
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|