|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Néhány hónapja megnyerték az Eger Rallye-t és most sem tagadták: szeretnék megismételni a novemberi sikert. Végül negyedik helyen végeztek. Vincze Feri nem volt elégedett, de tudja, hol hibázott. Kétszer is teszteltetek a szezonnyitó futam előtt.
Negyedikek lettetek. Szerintem jobbat vártál Magadtól… Mindenképpen! Sajnos már a verseny előtt éreztem, hogy nem tudok úgy odafigyelni… A teszteken is éreztem már.
Ez a negyedik hely csak rajtam múlott! Nem tudtam úgy autózni, ahogy szerettünk volna! A verseny elején még viszonylag jól álltunk, aztán jött az a gyorsasági, az Egerbakta – Sirok a második körben, ahol egy kanyarban megforogtunk. Az előző körben ott nem volt víz, aztán a második körben egy komoly vízátfolyás keletkezett… Ez másoknak is okozott gondot, de talán mi voltunk a legszerencsétlenebbek. Ötödik sebességi fokozatban megpördültünk. A végén 16 másodpercet kaptunk, de a belsőt nézve többet is ott hagytunk… Ez nagyon visszavetett minket. Szétestem és tudtam, hogy ezt a hátrányt már nem lehet behozni. Tizedekre mentek a csaták és egy ekkora hátrányt már nem lehetett behozni. Ha megfeszültünk volna, akkor sem. Novemberben is látszott, hogy ezeken a rövid, nagy tempójú pályákon még jó autózással is alig lehet nagy előnyt felépíteni és egy ilyen hiba végzetes tud lenni. Visszanézve a belső felvételeket, mintha nem is én vezettem volna. Kritikán aluli volt!
Egyszerű pályák voltak, mindenki ismeri őket fejből. Még én is, pedig nem versenyeztem sokat rajtuk. És mégis, olyan hibákat követtem el, amiket egy évben összesen nem szoktam… Túlcsúszások, megforgás… Dekoncentráltság volt jellemző rám mindkét napon… Azért még csak most kezdődött el a bajnokság! Mondjuk azt, hogy ezzel le is tudtad a hibákat idénre :) Reméljük!
Sajnos a pontozás sem segít rajtunk. Biztos jobban tetszene, ha megnyertük volna mindét napot, a versenyt is és a powerstage-t is… akkor jelentős előnyhöz lehet jutni… talán egy kicsit irreális is ez így. Az első öt a többiekhez képest nagyon meg tud lógni. Nem nagyon tartom így fair-nek ezt, ahogy a két minuszolást sem, de ez az én személyes véleményem. Remélem ezt a versenyt tudjuk majd minuszolni és a többi majd jobb lesz!
Nézted már a miskolci kiírást? Készülünk rá és próbáljuk megnehezíteni a többiek dolgát!
Ez a hír most jelenik meg 2601. alkalommal
2018.03.23-25.
|
|
|||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.03.30-04.01.
részletes infóink 2024.03.28-31.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.04.12-14.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |