HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Vincze Feri csak magát hibáztatja
Negyedik helyen végeztek, de ennél előrébb várta volna magukat
2018-04-05
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681130524
Napi oldal:
152119
Jelenleg:
1391
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Néhány hónapja megnyerték az Eger Rallye-t és most sem tagadták: szeretnék megismételni a novemberi sikert. Végül negyedik helyen végeztek. Vincze Feri nem volt elégedett, de tudja, hol hibázott.

Kétszer is teszteltetek a szezonnyitó futam előtt.
Igen. Egy héttel a futam előtt Kazáron, szakadó esőben. Aztán a verseny hetében már majdnem szárazon…

vincze_feri_csak_magat_hibaztatja_5


A szezon előtt beszéltünk és akkor mondtad, hogy mindenképp szeretnél finomítani a beállításokon. Sikerült?
Az autó tökéletesen működött a verseny alatt! Az új motor érezhetően erősebb a tavalyihoz képest. A verseny alatt végig rendben volt minden. Már ami az autót illeti!

vincze_feri_csak_magat_hibaztatja_2

 Negyedikek lettetek. Szerintem jobbat vártál Magadtól…

Mindenképpen! Sajnos már a verseny előtt éreztem, hogy nem tudok úgy odafigyelni… A teszteken is éreztem már.

Ez a negyedik hely csak rajtam múlott! Nem tudtam úgy autózni, ahogy szerettünk volna! A verseny elején még viszonylag jól álltunk, aztán jött az a gyorsasági, az Egerbakta – Sirok a második körben, ahol egy kanyarban megforogtunk. Az előző körben ott nem volt víz, aztán a második körben egy komoly vízátfolyás keletkezett… Ez másoknak is okozott gondot, de talán mi voltunk a legszerencsétlenebbek. Ötödik sebességi fokozatban megpördültünk. A végén 16 másodpercet kaptunk, de a belsőt nézve többet is ott hagytunk…

vincze_feri_csak_magat_hibaztatja_1

Ez nagyon visszavetett minket. Szétestem és tudtam, hogy ezt a hátrányt már nem lehet behozni. Tizedekre mentek a csaták és egy ekkora hátrányt már nem lehetett behozni. Ha megfeszültünk volna, akkor sem. Novemberben is látszott, hogy ezeken a rövid, nagy tempójú pályákon még jó autózással is alig lehet nagy előnyt felépíteni és egy ilyen hiba végzetes tud lenni.

vincze_feri_csak_magat_hibaztatja_3

Visszanézve a belső felvételeket, mintha nem is én vezettem volna. Kritikán aluli volt!

Egyszerű pályák voltak, mindenki ismeri őket fejből. Még én is, pedig nem versenyeztem sokat rajtuk. És mégis, olyan hibákat követtem el, amiket egy évben összesen nem szoktam… Túlcsúszások, megforgás… Dekoncentráltság volt jellemző rám mindkét napon…

Azért még csak most kezdődött el a bajnokság!
Persze! Nincs is gond a motiváltsággal!

vincze_feri_csak_magat_hibaztatja_4

Mondjuk azt, hogy ezzel le is tudtad a hibákat idénre :)

Reméljük!
Sajnos a pontozás sem segít rajtunk. Biztos jobban tetszene, ha megnyertük volna mindét napot, a versenyt is és a powerstage-t is… akkor jelentős előnyhöz lehet jutni… talán egy kicsit irreális is ez így. Az első öt a többiekhez képest nagyon meg tud lógni. Nem nagyon tartom így fair-nek ezt, ahogy a két minuszolást sem, de ez az én személyes véleményem. Remélem ezt a versenyt tudjuk majd minuszolni és a többi majd jobb lesz!

vincze_feri_csak_magat_hibaztatja_6

Nézted már a miskolci kiírást?
Igen! Az első napi pályákat nem ismerem. Ez biztos nem lesz előny, főleg, hogy a miskolciakkal szemben, akik jól elől vannak a bajnokságban. Annak viszont örülök, hogy egy kicsit hosszabb szakaszok lesznek és ezek kicsit nehezebb pályák és talán ezek jobban fekszenek nekünk.

Készülünk rá és próbáljuk megnehezíteni a többiek dolgát!

 

Ez a hír most jelenik meg 2601. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k