|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Viszló Csaba a Szilveszter Rally-n ült először raliautóba. Nem csak egy fellángolás volt az évvégi jamboree futam, hiszen tavasszal már a Peugeot Kupa szezonnyitó megbeszélésén találkoztam vele. Az év első hazai raliversenyén már ott is a neve a rajtlistán és a bakonyai teszteken is rótták a kilométereket Csökő Zolival és a Peugeot 208 R2-vel.
Csaba, milyen kötődésed van az autósporttal? Viszonylag későn, tíz évvel ezelőtt, 22 évesen kezdtem el gokarttal versenyezni. Apukám rallyzott, mindig is vonzott engem is a rally. A tavalyi gokart szezont ki kellett hagynom sérülés miatt és év végén már nagyon szerettem volna kormány mögé ülni és elindultam a ToppCars Peugeot 208 R2-es autójával a Szilveszter Rallye-n, Bán Viktor társaságában. ![]() Néztem az időket, nem volt rossz!
Voltak apró hibáim, a gondmentes szakaszokon vállalható volt az eredmény. A lényeg az volt, hogy nagyon megtetszett! Az autó is és a rally is!
![]() Annyira, hogy szakág váltás lett belőle?
Igen! A Peugeot Kupa mellett tettük le a voksunkat.
Az autó nagyon tetszett, hasonlít kicsit a gokartra. Topp Zoliékkal megállapodtunk és beneveztem a Peugeot Kupába.
Hogy érezted magad a teszten?
Szilveszter Rallye előtt nem nagyon mentem vele, most volt az első igazi rallys tesztünk. Az autó egy kis méregzsák! Szenzációs! A hegyet felfelé megérzi, de nagyon komolyan lehet vele közlekedni, ha elhiszi az ember…
![]() Csökő Zolival mész, aki az egyik legrutinosabb navigátor a magyar mezőnyben. Nem zavaró, hogy a gokart után ül melletted valaki és beszél hozzád? :) Neem! Az elején nem nagyon figyeltem még a Szilveszter Rallye-n, ahol ugye azért valljuk be, fejből végig lehet menni… De a harmadik, negyedik szakaszra már ott megszoktam, hogy hasznos dolgokat tud mondani a navigátor, még akkor is, ha esetleg ismered már a pályát. A gokartban csak magam vagyok…
Akkor Neked minden új lesz, ugye? Teljes mértékben új lesz ez az egész!
![]() És félünk tőle, vagy várjuk? Nagyon várom már! A korona vírus miatt nagyon elhúzódott a kezdés, tűkön ültem, hogy végre eljöjjön a teszt és az első futam…
Szerintem jól döntöttél az autó és a kupasorozat mellett… Talán egy kicsit ez van a legközelebb egy gokart futamhoz, ahol – azt gondolom – nincsenek számottevő különbségek kategórián belül a gokartok között. Minimális a különbség… Mondjuk 54 vagy 54,2 lóerősek… az egy két tizedet számít egy körön belül… Mondjuk a világbajnokságon az 100 induló van 0,8 másodpercen belül… :)
![]() Rallyban ennél nincs kiegyensúlyozottabb sorozat és az autók is vérbeli versenyautók. Biztos, hogy az emberi képességek jobban kijönnek itt. Mit vársz Magadtól a Peugeot Kupában? Hááát… Dobogót! :) Majd kiderül persze, de szeretnék minél előbb végezni!
![]() Ez a hír most jelenik meg 3672. alkalommal
címkék: Peugeot Kupa, Peugeot
![]() 2020.06.13-14.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.04.19-21.
![]() részletes infóink ![]() 2025.04.18-22.
![]() részletes infóink ![]() 2025.04.19.
![]() részletes infóink ![]() 2025.04.19.
![]() részletes infóink ![]() 2025.04.26-27.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |