h i r d e t é s
Összes oldal:
628165750
Napi oldal:
143617
Jelenleg:
372
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Martin Márkó |
|
1509 |
2. |
Molnár Alex |
|
1477 |
3. |
Péntek Ádám |
|
1467 |
4. |
Budai Csaba |
|
1455 |
5. |
Fónagy Kristóf |
|
1380 |
6. |
Martinák Balázs |
|
1277 |
7. |
Gál Krisztián |
|
1269 |
8. |
Ivony Bálint |
|
1126 |
9. |
Teglovics Kornél |
|
1120 |
1. |
Kalle Rovanpera |
|
255 |
2. |
Ott Tanak |
|
205 |
3. |
Thierry Neuville |
|
193 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
134 |
5. |
T. Katsuma |
|
122 |
6. |
Sebastian Ogier |
|
97 |
7. |
Craig Breen |
|
84 |
8. |
Dani Sordo |
|
59 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
58 |
1. |
Efrén Llarena |
|
166 |
2. |
J. Pardo Siota |
|
99 |
3. |
Yoann Bonato |
|
88 |
4. |
S. Tempestini |
|
79 |
5. |
Nil Solans |
|
70 |
6. |
S. Campedelli |
|
70 |
7. |
Alberto Battistolli |
|
69 |
8. |
Ken Torn |
|
55 |
9. |
Herczig Norbert |
|
55 |
1. |
Mads Østberg |
|
251,4 |
2. |
Vincze Ferenc |
|
223,5 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
172,5 |
4. |
Német Gábor |
|
125,5 |
5. |
Bodolai László |
|
99,5 |
6. |
Tóth Tibor |
|
99,2 |
7. |
Trencsényi J. |
|
94,4 |
8. |
Turán Frigyes |
|
73,6 |
9. |
Csomós Miklós |
|
73,5 |
1. |
Foczkó Ákos |
|
155 |
2. |
Galgóczi Norbert |
|
120,2 |
3. |
Bertalan Marci |
|
104,6 |
4. |
Helembai Zsolt |
|
94,7 |
5. |
Karsai Zsolt |
|
93,6 |
6. |
Friedmann Zsolt |
|
83,5 |
7. |
Szőllősi Roland |
|
54 |
8. |
Rongits Attila |
|
77 |
9. |
Hevesi Norbert |
|
73,5 |
1. |
Hangodi Bendegúz |
|
84 |
2. |
Trencsényi Vince |
|
54,9 |
3. |
Berta László |
|
49 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
34,5 |
5. |
Vida Péter |
|
20,8 |
6. |
Csoma András |
|
10 |
7. |
Viszló Csaba |
|
5 |
1. |
Kocsis Imre |
|
136 |
2. |
Ifj.Fogarasi Attila |
|
125 |
3. |
Fekete Gyula |
|
120 |
4. |
Strider Zoltán |
|
85 |
5. |
Zsebe Gábor |
|
70 |
6. |
Krehlik Nándor |
|
67 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
58 |
8. |
Spindler Jenö |
|
55 |
9. |
Ruszkai Attila |
|
50,4 |
1. |
Zákányi János |
|
229,6 |
2. |
Geng Bence |
|
163,6 |
3. |
Takács István |
|
113,2 |
4. |
Bíró Gergő |
|
85 |
5. |
Géczi László |
|
74 |
6. |
Tejcsi |
|
63 |
7. |
Jóna Gábor |
|
59 |
8. |
Fábián Lóránt |
|
52,6 |
9. |
Békési Richárd |
|
51,2 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Ogier már az első gyorsaságin eldobta, Loeb vezet, pénteken már hosszabb nap vár a mezőnyre.
A Citroentől év végén minden bizonnyal távozó Sebastien Ogier már az első gyorsaságin kiütötte autója alól a futóművet és feladni kényszerült a versenyt. Ettől függetlenül mindenképpen „szuperralizni” fog, hisz létezik olyan forgatókönyv is, amely szerint a Power Stage dönt és ott kellhet majd Ogier segítsége is Loebnek. Az ifjabbik Sebet egyébként már a Volkswagennel is összeboronálták különböző fórumokon, de hogy mi az igazság, az majd Wales után kiderül.
Aszfalton Latvala érezte legjobban magát, illetve érezte jobban a murvagumikat és az első két gyors után tekintélyes kilenc tizedmásodperces előnyt harcolt ki Loeb előtt. Mikko ekkor a harmadik helyen állt négy másodperccel lemaradva Latvala mögött. Mindenképpen meg kell emlékeznünk Kevin Abbring teljesítményéről is. A fiatal holland hatodik időt jött a kettes gyorson egy S2000-es Fabiával, megelőzve nem kevés WRC-t.

Ez után következett a nap egyetlen murvás gyorsasági szakasza, egy klasszikus walesi, erdei pálya. Mostanában a brit szigeteken is korán sötétedik és az összefüggő erdei lombkorona sem segíti a versenyzők pupilláit, de hogy teljes legyen a gyönyör, a pálya bizonyos részein sűrű köd ereszkedett le. Ebből az első néhány autó gyakorlatilag semmit nem vett észre, azonban a később érkezők már rendesen panaszkodtak. A Clocaenog nevű gyorsaságin Hirvonen volt a leggyorsabb, 2,3 másodpercet adott a másodikként záró Loebnek és 6,3-at a harmadik Latvalának. Abszolútban Loeb vezet, előnye egészen minimális Hirvonen előtt és Latvala sincs leszakadva a harmadik helyen.
Jó napot zárt a Mini, Meeke ötödik, Sordo a hatodik helyről folytatja pénteken. A brit pilóta megint hisztizett egy kicsit a rali rendezőivel, a katalán futamhoz hasonlóan itt is a fényviszonyokkal volt gondja és be kell vallani, van némi igaza. A hármas gyorson az első pár autó sokkal jobb látási körülmények között versenyezhetett, mint a tizenkettedikként rajtoló Meeke, hiszen a kétpercenkénti indítás miatt ő huszonnégy perccel később rajtolt, mint Loeb és addigra a köd is megtisztelte jelenlétével a szóban forgó gyorsasági szakaszt.
Matt Wilson napja sem volt felhőtlen, autójának lámpasora alaposan kibabrált vele. A bal oldali lámpák egyike leszakadt a tartókonzolról és a pilóta felé fordult, tökéletesen elvakítva Wilsont a balos kanyarokban. Ennek figyelembe vételével nem rossz eredmény az angol kilencedik helyezése.
A Michelin mellett még egy hivatalos gumiszállítója van a világbajnokságnak, ez pedig a D-MACK, egy angol-kínai gyár, amely most először próbálja ki abroncsait WRC-n. A tesztpilóta szerepét Ott Tanakra osztották, nyilván nem véletlenül. Tanak a nyolcadik helyen áll olyan gumikat használva, amelyek még fejlesztés alatt állnak, mindezt úgy, hogy életében először megy WRC-vel a világbajnokságon. Persze tudjuk, még három nap hátra van, de ez akkor sem rossz.

Érdi Tibiék is sikerrel teljesítették az első napot, a harmincegyedik helyről folytatják pénteken, részleteket a csapat sajtóközleményében találtok.
Holnap nyolc gyorsasági szakasz vár a mezőnyre:
SS 4 Gartheiniog 19,72 km
SS 5 Dyfi West 10,31 km
SS 6 Dyfi East 6,72 km
SS 7 Dyfnant 21,34 km
SS 8 Gartheiniog 19,72 km
SS 9 Dyfi West 10,31 km
SS 10 Dyfi East 6,72 km
SS 11 Dyfnant 21,34 km
Sorrend az első nap végén:
1. Loeb
2. Hirvonen +0,7
3. Latvala +3,1
4. P. Solberg +11,9
5. Meeke +18,7
6. Sordo +27,3
7. Östberg +27,8
8. Tanak +30,6
9. Wilson +36,5
10. H. Solberg +37,8
Ez a hír most jelenik meg 2682. alkalommal
World Rally Championship 2011
hírek • fórumok
|