LCH Tavaszi LADA találkozó
Wales - első nap után
Wales Rally GB 2011
2011-11-11
információ • Magyar Bence
h i r d e t é s
Összes oldal:
685184413
Napi oldal:
27416
Jelenleg:
1361
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Ogier már az első gyorsaságin eldobta, Loeb vezet, pénteken már hosszabb nap vár a mezőnyre.

A Citroentől év végén minden bizonnyal távozó Sebastien Ogier már az első gyorsaságin kiütötte autója alól a futóművet és feladni kényszerült a versenyt. Ettől függetlenül mindenképpen „szuperralizni” fog, hisz létezik olyan forgatókönyv is, amely szerint a Power Stage dönt és ott kellhet majd Ogier segítsége is Loebnek. Az ifjabbik Sebet egyébként már a Volkswagennel is összeboronálták különböző fórumokon, de hogy mi az igazság, az majd Wales után kiderül.

Aszfalton Latvala érezte legjobban magát, illetve érezte jobban a murvagumikat és az első két gyors után tekintélyes kilenc tizedmásodperces előnyt harcolt ki Loeb előtt. Mikko ekkor a harmadik helyen állt négy másodperccel lemaradva Latvala mögött. Mindenképpen meg kell emlékeznünk Kevin Abbring teljesítményéről is. A fiatal holland hatodik időt jött a kettes gyorson egy S2000-es Fabiával, megelőzve nem kevés WRC-t.

wales_-_elso_nap_utan_1

Ez után következett a nap egyetlen murvás gyorsasági szakasza, egy klasszikus walesi, erdei pálya. Mostanában a brit szigeteken is korán sötétedik és az összefüggő erdei lombkorona sem segíti a versenyzők pupilláit, de hogy teljes legyen a gyönyör, a pálya bizonyos részein sűrű köd ereszkedett le. Ebből az első néhány autó gyakorlatilag semmit nem vett észre, azonban a később érkezők már rendesen panaszkodtak. A Clocaenog nevű gyorsaságin Hirvonen volt a leggyorsabb, 2,3 másodpercet adott a másodikként záró Loebnek és 6,3-at a harmadik Latvalának. Abszolútban Loeb vezet, előnye egészen minimális Hirvonen előtt és Latvala sincs leszakadva a harmadik helyen.

Jó napot zárt a Mini, Meeke ötödik, Sordo a hatodik helyről folytatja pénteken. A brit pilóta megint hisztizett egy kicsit a rali rendezőivel, a katalán futamhoz hasonlóan itt is a fényviszonyokkal volt gondja és be kell vallani, van némi igaza. A hármas gyorson az első pár autó sokkal jobb látási körülmények között versenyezhetett, mint a tizenkettedikként rajtoló Meeke, hiszen a kétpercenkénti indítás miatt ő huszonnégy perccel később rajtolt, mint Loeb és addigra a köd is megtisztelte jelenlétével a szóban forgó gyorsasági szakaszt.

Matt Wilson napja sem volt felhőtlen, autójának lámpasora alaposan kibabrált vele. A bal oldali lámpák egyike leszakadt a tartókonzolról és a pilóta felé fordult, tökéletesen elvakítva Wilsont a balos kanyarokban. Ennek figyelembe vételével nem rossz eredmény az angol kilencedik helyezése.

A Michelin mellett még egy hivatalos gumiszállítója van a világbajnokságnak, ez pedig a D-MACK, egy angol-kínai gyár, amely most először próbálja ki abroncsait WRC-n. A tesztpilóta szerepét Ott Tanakra osztották, nyilván nem véletlenül. Tanak a nyolcadik helyen áll olyan gumikat használva, amelyek még fejlesztés alatt állnak, mindezt úgy, hogy életében először megy WRC-vel a világbajnokságon. Persze tudjuk, még három nap hátra van, de ez akkor sem rossz.

Wales_-_elso_nap_1


Érdi Tibiék is sikerrel teljesítették az első napot, a harmincegyedik helyről folytatják pénteken, részleteket a csapat sajtóközleményében találtok.

Holnap nyolc gyorsasági szakasz vár a mezőnyre:

SS 4 Gartheiniog 19,72 km
SS 5 Dyfi West 10,31 km
SS 6 Dyfi East 6,72 km
SS 7 Dyfnant 21,34 km

SS 8 Gartheiniog 19,72 km
SS 9 Dyfi West 10,31 km
SS 10 Dyfi East 6,72 km
SS 11 Dyfnant 21,34 km

Sorrend az első nap végén:

1.    Loeb
2.    Hirvonen +0,7
3.    Latvala +3,1
4.    P. Solberg +11,9
5.    Meeke +18,7
6.    Sordo +27,3
7.    Östberg +27,8
8.    Tanak +30,6
9.    Wilson +36,5
10.    H. Solberg +37,8

Ez a hír most jelenik meg 2839. alkalommal
címkék: Magyar Bence, WRC, Wales
Share |
2011.11.11-13.
World Rally Championship 2011
Wales Rally GB 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k