h i r d e t é s
Összes oldal:
743211671
Napi oldal:
15063
Jelenleg:
1985
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Ogier már az első gyorsaságin eldobta, Loeb vezet, pénteken már hosszabb nap vár a mezőnyre.
A Citroentől év végén minden bizonnyal távozó Sebastien Ogier már az első gyorsaságin kiütötte autója alól a futóművet és feladni kényszerült a versenyt. Ettől függetlenül mindenképpen „szuperralizni” fog, hisz létezik olyan forgatókönyv is, amely szerint a Power Stage dönt és ott kellhet majd Ogier segítsége is Loebnek. Az ifjabbik Sebet egyébként már a Volkswagennel is összeboronálták különböző fórumokon, de hogy mi az igazság, az majd Wales után kiderül.
Aszfalton Latvala érezte legjobban magát, illetve érezte jobban a murvagumikat és az első két gyors után tekintélyes kilenc tizedmásodperces előnyt harcolt ki Loeb előtt. Mikko ekkor a harmadik helyen állt négy másodperccel lemaradva Latvala mögött. Mindenképpen meg kell emlékeznünk Kevin Abbring teljesítményéről is. A fiatal holland hatodik időt jött a kettes gyorson egy S2000-es Fabiával, megelőzve nem kevés WRC-t.
Ez után következett a nap egyetlen murvás gyorsasági szakasza, egy klasszikus walesi, erdei pálya. Mostanában a brit szigeteken is korán sötétedik és az összefüggő erdei lombkorona sem segíti a versenyzők pupilláit, de hogy teljes legyen a gyönyör, a pálya bizonyos részein sűrű köd ereszkedett le. Ebből az első néhány autó gyakorlatilag semmit nem vett észre, azonban a később érkezők már rendesen panaszkodtak. A Clocaenog nevű gyorsaságin Hirvonen volt a leggyorsabb, 2,3 másodpercet adott a másodikként záró Loebnek és 6,3-at a harmadik Latvalának. Abszolútban Loeb vezet, előnye egészen minimális Hirvonen előtt és Latvala sincs leszakadva a harmadik helyen.
Jó napot zárt a Mini, Meeke ötödik, Sordo a hatodik helyről folytatja pénteken. A brit pilóta megint hisztizett egy kicsit a rali rendezőivel, a katalán futamhoz hasonlóan itt is a fényviszonyokkal volt gondja és be kell vallani, van némi igaza. A hármas gyorson az első pár autó sokkal jobb látási körülmények között versenyezhetett, mint a tizenkettedikként rajtoló Meeke, hiszen a kétpercenkénti indítás miatt ő huszonnégy perccel később rajtolt, mint Loeb és addigra a köd is megtisztelte jelenlétével a szóban forgó gyorsasági szakaszt.
Matt Wilson napja sem volt felhőtlen, autójának lámpasora alaposan kibabrált vele. A bal oldali lámpák egyike leszakadt a tartókonzolról és a pilóta felé fordult, tökéletesen elvakítva Wilsont a balos kanyarokban. Ennek figyelembe vételével nem rossz eredmény az angol kilencedik helyezése.
A Michelin mellett még egy hivatalos gumiszállítója van a világbajnokságnak, ez pedig a D-MACK, egy angol-kínai gyár, amely most először próbálja ki abroncsait WRC-n. A tesztpilóta szerepét Ott Tanakra osztották, nyilván nem véletlenül. Tanak a nyolcadik helyen áll olyan gumikat használva, amelyek még fejlesztés alatt állnak, mindezt úgy, hogy életében először megy WRC-vel a világbajnokságon. Persze tudjuk, még három nap hátra van, de ez akkor sem rossz.
Érdi Tibiék is sikerrel teljesítették az első napot, a harmincegyedik helyről folytatják pénteken, részleteket a csapat sajtóközleményében találtok.
Holnap nyolc gyorsasági szakasz vár a mezőnyre:
SS 4 Gartheiniog 19,72 km
SS 5 Dyfi West 10,31 km
SS 6 Dyfi East 6,72 km
SS 7 Dyfnant 21,34 km
SS 8 Gartheiniog 19,72 km
SS 9 Dyfi West 10,31 km
SS 10 Dyfi East 6,72 km
SS 11 Dyfnant 21,34 km
Sorrend az első nap végén:
1. Loeb
2. Hirvonen +0,7
3. Latvala +3,1
4. P. Solberg +11,9
5. Meeke +18,7
6. Sordo +27,3
7. Östberg +27,8
8. Tanak +30,6
9. Wilson +36,5
10. H. Solberg +37,8
Ez a hír most jelenik meg 2902. alkalommal
World Rally Championship 2011
hírek • fórumok
|