WRC Face to face 2012
Bálint Richárd idén is elkészítette a hivatalos évkönyvet
2012-12-17
ajánló riport • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763317463
Napi oldal:
54920
Jelenleg:
988
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Akik szeretnének élni a lehetőséggel és a csökkentett árú könyv mellé egy exkluzív nyakbavalót is szeretnének kapni, azok írjanak a duen@duen.hu email címre egy megrendelőt (név, postázási cím, telefonszám). Minden megrendelés előtt telefonon egyeztetünk!

wrc_face_to_face_2012_2

Bálint Richárd nevét nem csak a magyar rallyongók ismerik, de a világ bármely pontján találkozhatnak vele azok, akik egy világbajnoki futamon a szervizparkban a hivatalos WRC cuccokat áruló stand előtt állnak... Ricsi fotói bejárják az egész világot. Idén is elkészült az évkönyv, ezt szeretnénk egy kicsit közelebb hozni az Olvasóinkhoz.

wrc_face_to_face_2012_11

Ricsi, tavaly ilyenkor arról beszéltünk, hogy a WRC promótere hivatalos évkönyvé tette a WRC Face to face 2011 könyvedet.
Hogy telt az évadod? Gondolom ott voltál minden futamon...
Ott voltam mindenhol, de nem mindenhol éreztem jól magam. Furcsa év volt. Hálás vagyok azért, mert ismét sok szép dolognak lehettem tanúja, de voltak olyan pillanatok és események, amiknek örültem volna ha kimaradnak a szezonból.

Mire gondolsz konkrétan? Mi nem tetszett??
A versenyekkel tulajdonképpen semmi baj nem volt. Volt amelyik jobban sikerül és volt amelyiken elszalasztottam pár szép pillanatot. De ez szinte mindig így van. A kellemetlenségeket inkább az emberek okozták. Azok az emberek, akik nehezen viselik ha valaki jobb, eredményesebb és sikeresebb náluk...

wrc_face_to_face_2012_4

Ezek szerint ez nem csak nálunk van így...
Ezek szerint nem... De szerintem most nem azért vagyunk itt, és az emberek sem azért kattintottak ránk, hogy a problémáimat soroljam nekik. Szerencsére van sok-sok olyan dolog a WRC-ben és körülöttem is ami ennél érdekesebb, izgalmasabb. Beszéljünk ezekről! Hm?

Beszéljünk! :)
Előbb beszéljünk a VB-ről!
Kicsit újraosztották a lapokat, de valójában a végeredmény ugyanaz lett, mint évek óta...
Mi a véleményed? Milyen volt a szezon belülről?
A szezon belülről és közelről sem mutatott mást mint távolról: Loeb erőlködés nélkül behúzta a sokadikat. Ami viszont most bosszantó volt, vagy inkább megszokhatatlan, hogy a többiek legalább annyit tettek ezért, mint Seb saját maga. Latvala és Solberg egymást múlta alul ebben a szezonban. Hirvonennek sajnos esélye sem volt. Finnország volt az egyetlen olyan verseny (és az első a szezonban), ahol szabadon kergethette a királyt. Ott sem érte utol... Ogier ott volt ugyan folyamatosan a mezőnyben, de neki csak annyi köze volt Loeb-höz, hogy a szakaszok között viccelődött vele. Novikovról és Ostbergről viszont meg kell említeni, hogy egy szinttel feljebb léptek. A csúcs még elérhetetlen volt a számukra, de már látótávolságba kerültek ami privát autóval szép teljesítmény. Jövőre szerintem egy csapatot alkothatnak.

Biztos figyelemmel kísérted a jövő évi lapjárásokat. Mit gondolsz, a tippelő bajnokságunkban nehezebb dolga lesz a játékosainknak?
Az attól függ Loeb hány futamon indul :)

wrc_face_to_face_2012_1

És a többiek?
Én úgy gondolom, hogy az első versenyen az első kanyarba kell állnia annak, aki mindenkit látni szeretne. Elképesztő nagy csatát várok számos maximálisan motivált versenyzővel. Ogier-t mindenki toronymagas favoritnak tartja és ez így is van rendjén, ha az új VW Polo R WRC az első pillanattól kezdve jó társa lesz a harcban.
Emellett szerintem a Citroen is baromi erős lesz Sordo-val és Hirvonennel. Talán ők ketten várnak a leghosszabb ideje arra, hogy Loeb árnyékából ki tudjanak lépni.
De a legnagyobb talány, hogy Loeb tartogat-e valami meglepetést a számunkra.

Azt még nem tudjuk de azt én már igen, hogy Te tartogatsz nekünk valamit... Idén is megjelent az évkönyved...
Egyrészt az én könyvem, másrészt úgy gondolom, hogy az egész WRC család és minden rallyongó könyve. A csapatok, a versenyzők és remélem sok-sok szurkoló is nagyon várta már. Idén sem volt könnyű szülés, de ha a kezembe veszem, akkor már csak a szépet látom rajta és benne. Tavaly mindenki azt mondta, hogy nagyon magasra került a léc, de én úgy érzem, hogy a WRC Face to Face 2012-vel sikerült ugyanarra a szintre eljutnom. Ha nem, akkor azt hamarosan meg fogom tudni a visszajelzésekből.

wrc_face_to_face_2012_10

Idén is ez lett a hivatalos évkönyv, ami önmagában már egy nagy elismerés. Jean Todt írta az előszót...
"Az FIA Rally Világbajnokság hivatalos évkönyve, a WRC Face to Face segít újra átélni az elmúlt szezon legemlékezetesebb, legizgalmasabb pillanatait. Tudjuk jól, hogy minden egyes fotónak saját története van. Az arcokon visszatükröződnek a magasságok és mélységek, valamint azok a nyers érzelmek, melyek ezt a rendkívül dinamikus sportot jellemzik. Ebbôl a szempontból semmi sem változott azóta, hogy navigátorként és sport igazgatóként részese voltam ennek a világnak; ezekre az emlékekre mind a mai napig nagy örömmel tekintek vissza.
Egy hosszú és megerőltető szezon után a WRC Face to Face lehetőséget ad arra, hogy kényelmesen hátradőljünk, és újra végignézzük azokat a pillanatokat, drámákat, melyek a fotós szeme előtt zajlottak és bontakoztak ki. Bízom benne, hogy ugyanakkora élvezettel fogják ismét átélni a 2012-es szezon emlékeit, mint amilyen szenvedéllyel a WRC Face to Face elhozta azokat.
"
Ezt írta a Főnök...

wrc_face_to_face_2012_7

December első hétvégéjén Monte Carloban egy másik elismerésben volt része a könyvnek...
Hosszú-hosszú évek után végre egy olyan helyen és olyan körülmények között mutathattam be a könyvet, amilyenről eddig csak álmodoztam.
Monte-Carloban az új Volkswagen Polo R WRC bemutójára kellett elkészülnöm a kiadvánnyal. Nem lehetett csúszás, nem lehetett pardon. Ott kellett lennie. Hatalmas felelőség és nyomás volt rajtam az utolsó pillanatig, de amikor a média és a VIP vendégek kezébe került, akkor már minden rendben volt. Még most is alig hiszem el, hogy az én könyvemnek jutott a finálé ezen a rendezvényen. Őszintén kívánom mindenkinek, aki valamilyen célért vagy eredményért hosszabb ideje küzd, hogy végül olyan körülmények között érjen célba, mint ahogy én azon a hétvégén.

wrc_face_to_face_2012_8

thumb_wrc_face_to_face_2012_13Gondolom nem véletlen, hogy a könyved a Volkswagen nagy bulijában lett először bemutatva...
Nem volt véletlen. A Volkswagennek nagyon komoly a költségvetése van és mindennek megadják a módját. Szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy azért ezt választották, mert nincs ellenfele a piacon. Sem terjedelemben sem pedig minőségben.

De 2013-ban még szorosabb lesz a kapcsolatod a VW-vel...
Ne kerülgessük tovább a témát, amit Te már tudsz, és itt most próbálsz belőlem szép óvatosan kiszedni, de én valahogy még nem akarom sem elhinni sem kimondani ami már kész tényként kezelhető: 2013-ban Bálint Richárd lesz a Volkswagen World Rally Team hivatalos fotósa... :)

wrc_face_to_face_2012_9

Ehhez és a könyvhöz is őszintén gratulálok!
Tehát 2013-ban is az összes VB futamon ott leszel és remélhetőleg láthatunk a munkáidból. Ezt talán segíti az újonnan elkészült honlapod, ahol nem csak a könyveidet lehet megrendelni, de minden versenyről háttérképekkel ajándékozod meg a látogatóidat
Furcsa, de szép is ezt kimondani: nincs más választásom. Jövőre egészen egyszerűen mennem kell! Ott kell lennem mindenhol, ahol olyan képeket készíthetek, amit a világ egyik legnagyobb autógyára elvár tőlem. Ez persze óriás felelősség, de én ebből semmit sem érzek az ő irányukból. Két német fotóssal fogok együtt dolgozni, akik a szervizképeket és minden kötelező helyszínt lefotóznak a csapatnak, nekem viszont teljesen szabad kezet adtak. Tőlem csupán annyit kértek, hogy csináljak mindent úgy ahogy eddig. Nem várnak tőlem ilyen vagy olyan képeket. Nem kell senkihez és semmihez igazodnom. Maximálisan a magam ura lehetek. Egyetlen dolog van amiben viszont fel kell fejlődnöm az igényekhez: minden egyes autó után ami elment előttem öt perccel az interneten kell hogy legyen az a fotó amit készítettem. Hoppááá :)

wrc_face_to_face_2012_3

Azt gondolom ez egy újabb kihívás... Ami szinte már csak technikai kérdés... Látod már a megoldást?
Dolgozunk rajta. Szerencsére az egykori Suzuki Europe WRT tagjai között volt egy ismerősöm (Schafer Zoli), aki egy igazi specialista, és hozzásegíthet a ma technikailag elérhető legjobb megoldáshoz.

A facebook-on már több, mint 25ezer követőd van. Jó így megosztani a képeid, gondolataid, nem?
25.000 rajongó a Facebookon... Az én kedves kis seregem, vagyis a WRC Face to Face Armada a világ számos távoli helyéről verbuválódott össze, de a lényeg, hogy itt ezen a felületen mindannyian csak egy dologért vagyunk jelen: szeretjük a ralit és nap, mint nap értékelik azt amit csinálok.
Reményeim szerint napokon belül egy olyan új weboldallal (www.wrcfacetoface.com) is megörvendeztethetem őket és mindenki mást, amiben még több örömet és értéket találnak a rallyongók.

Áruljuk el: együtt is készülünk egy kis meglepetésre!
Azon túl, hogy a könyved minden VB futamon megvásárolható, a magyar megrendelőknek nem csak egy magyar nyelvű szövegkönyvet adsz, de egy exkluzív WRC Face to face - www.duen.hu nyakbavalóval is kedveskedünk.
Igen, nagyon sokat gondolkodtam / gondolkodtunk azon, hogyan tehetném itthon is vonzóvá és elérhetővé a könyvem. Nincs könnyű dolgom, mert nagyon magasak a gyártási költségek, ezért a könyv ára a világszerte 50 Euro. Ez itthon messze túl van a könyvekért elkérhető legmagasabb összegért, ezért kialakítottam egy teljesen egyedi árat a hazai piacra, amihez neked köszönhetően egy kis ajándékot is adhatunk a vásárlóknak. Az itthoni árat a lélektani 10.000 Forint alá csökkentettem, ami mellé Te még adsz ajándékba nagyon népszerű pass-tartót is a VB képeivel.

wrc_face_to_face_2012_6

Ez az árcsökkentés fontos döntés volt a számomra, mert komoly tárgyalások és egyeztetések előzték meg a WRC licenc tulajdonosával vagyis az FIA-val. Ennél többet azonban nem tehettem az ügyért. Bízom benne, hogy akik szeretik azt amit csinálok, értékelni fogják, hogy csak itt Magyarországon 5000 Forinttal kevesebbet kell kiadni a WRC Hivatalos Évkönyvért (magyar nyelvű melléklettel) csupán azért, mert a szerző én vagyok.

wrc_face_to_face_2012_5

Akik szeretnének élni a lehetőséggel és a csökkentett árú könyv mellé egy exkluzív nyakbavalót is szeretnének kapni, azok írjanak a
duen@duen.hu email címre egy megrendelőt (név, postázási cím, telefonszám). Minden megrendelés előtt telefonon egyeztetünk!

A postázásban a DHL a partner
wrc_face_to_face_2012_12

Ez a hír most jelenik meg 5748. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k