Zlínben újra versenyben a Botka Rally Team
Kedvenc pályáin versenyeznek újra Botka Dávidék.
2018-08-23
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
536762154
Napi oldal:
132051
Jelenleg:
1212
Regisztrált:
2
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a hatodik futam,
Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
111
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
97
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
4.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
83
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
70
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
7. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
38
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
26
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a negyedik futam,
a Rally Hungary után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
116
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
83
4. E. Llarena
Citroen C3 R5
50
5. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
6. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
36
7. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
36
8. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
35
9. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
World Rallycross Championship
8 futam után
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
103
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
92
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
92
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
91
5.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
7. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
42
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
37
9. Balogh János
Ford Fiesta MkII R5
32
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
134
2. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
3. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
95
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
43
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
28
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Pálháza Rally után
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
94
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
5. Péter Pál
Honda Civic Type-R
41
6. Berta József
Honda Civic Type-R
35
7. Baksai László
Lada 2107
32
8. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
32
9. Mészáros Zsolt
Peugeot 208 R2
29
teljes táblázat
ERC - European Rally Championship
oldalanként | növekvő
összesen: 71 hozzászólás • 4 oldal
71. • 2018-09-10 20:27:59

Javítás: 1 Euro = 324,88 Ft / 2018.09.10. (MNB)
70. • 2018-09-10 20:24:58
Csak a jogdíj és a rendezési támogatás nagyságrendjének érzékeltetése miatt idézem ide:

Forrás: Magyar Közlöny 2018/135-ös száma:

a) 2019-ben szükséges legfeljebb 307 280 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 22 760 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

b) 2020-ban szükséges legfeljebb 307 355 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 17 099 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

c) 2021-ben szükséges 307 431 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 11 605 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról....

d) 2022-ben szükséges legfeljebb 307 508 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 5 876 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

e) 2023-ban szükséges legfeljebb 307 586 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 217 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

...döntött a kormány, személyesen O.V. írta alá (mint minden Korm. határozatot)
A tisztánlátás érdekében: 1 € = 324,88 Ft / 2018.09.10.


A nyíregyházi stadionépítéssel kapcsolatban, nyilván hasonló okokból épül, mint a foci stadionok...
...de "Ajándék lónak ne nézd a fogát!"

https://index.hu/sport/futball/2018/08/14/csak_nem_akar_elkeszulni_a_vidi_16_milliardos_stadionja_sostoi_stadion_mol_keses/

Csak egy apró megjegyzés:
"...kiderült: a főépületnél súlyos statikai problémákat találtak, így ahelyett, hogy integrálnák az új létesítményhez, le kell bontani. A tetőszerkezetet nem bírta volna el ugyanis."

A főépületnek nem kellett volna elbírnia a tetőszerkezetet, mert azt a mellékelt képen látható (fehér) acél "V" tartók tartják, körbe az egész építményen.

Persze, a lényeg, hogy épül... Fehérváron, és Nyíregyházán...
69. • 2018-08-23 17:39:36
Eredményes szereplést kívánok nektek.
Innen szép a nyerés, mert a 22 több, mint a 3...

https://www.ewrc-results.com/entries/45657-barum-czech-rally-zlin-2018/
68. • 2018-05-04 20:30:26
Valószínűleg én nem értek hozzá, de azt hallottam, hogy ha melegednek, gyorsan kopnak a gumik, keményebb keverékkel kell próbálkozni. Igen, szerintem is a kemény keverék gyengébben fog (amíg be nem melegszik), de itt van hőenergia bőven. Azt a gumikeveréket még nem találták fel, amelyik úgy fog, mint a puha, de csak annyira kopik, mint a kemény...

https://www.michelinmotorsport.com/content/download/7550/175144/file/gamme-compet-client-GB+DEC+2013.pdf


67. • 2018-04-05 18:45:06
Isten ments, hogy türelmetlenséggel legyek megvádolva, de nem lesz ERC-Botka-Herczig interjú? Qrvára várom...
http://rallyfeeling.hu/botka-davidek-igy-hemperegtek-az-azori-szigeteken-video/
66. • 2017-08-27 21:29:42

Lehet, hogy a Skoda ugyan azt a váltó bovdent használja, mint a Citroën?
65. • 2017-07-13 18:52:14

Nincs új a nap alatt…

2015. 11. 12.

http://www.duen.hu/hirek/uj_autoja_van_az_europa-bajnoknak

"Az autó szenzációs, nagyon tetszik. Úgy van felkészítve, ahogy egy eladó autótól elvárható. Bízom benne, hogy nem fogok úgy járni vele, mint két évvel ezelőtt a Peugeot-val jártam."

2017. 07. 13.

http://www.duen.hu/hirek/botka_david_uj_korszakot_kezd_hargitan

"Már az első métereken úgy éreztem: a helyemen vagyok! Nagyon tetszik az autó! Igazán élmény vele autózni!" – mesélte szinte ujjongva Dudu. "Máshogy kell vezetni, mint a DS3-at kellett, de bízom benne, hogy hamar megszokom ezt a stílust is! Fura, de jobban hasonlít a Mitsubishi-re, mint a Citroenre. Nem kell vele túlerőltetni semmit. Erős a motorja, jó a futóműve, kezes a kanyarokban és a fékerő is nagyon jól szabályozható. Minden méter, amit megtettem vele, azt sugallta: igen! Ez az!"

Sok sikert Dávid!

64. • 2017-05-13 16:57:45
Bocs, "étkezési ideje"
63. • 2017-05-13 16:56:49
Hasznos volt ez a tudósítás. Megtudtuk, hogy a Kanári-szigetek egyik jellegzetes élőlénye, a váltó-gumigyűrűt evő mumus. Leggyakoribb fészkelőhely az EB futamok Parc Fermé-je.
Fő ékezési ideje az éjszakai órák. helyeslek
62. • 2017-05-13 06:39:51

Ha ez sport, akkor az a nullával egyenlő.
Ha üzlet, akkor nekünk ahhoz semmi közünk...
Köszönöm szépen, de én nem kérek több tudósítást
a Botka csapat ERC szerepléséről...
Egyébként, összességében ebből a "diadalmenetből" annyi jött
le a tudósításokon keresztül, hogy Botkáék körül feltehetően,
műszakilag mindenki hülye az autóhoz, a pénzügyesek viszont
zsenik lehetnek...

61. • 2016-09-24 11:29:14

Értem én, hogy takarítás, csak azt nem értem, hogy akik második nap hátrábbról indultak, azok rajtoltak első nap az elején. Nekik ki takarított? Ahhoz, hogy második nap hátrábbról indulhassanak, ahhoz az kellett, hogy első nap a spiccen legyenek. Takarítóként...

60. • 2016-08-28 17:52:34

Korrekt Botka interjú, szép végeredmény.
Hajrá!
59. • 2016-08-07 11:01:25
Értem én, hogy két kiló meg minden, de ha ezt félretesszük akkor is kezd egy egységes egésszé összeállni ez a kudarcsorozat, mondom ezt annak ellenére, hogy szeretném ha nem így volna. neszóljszám
58. • 2016-08-07 07:18:33

2kg! -de a szabály, az szabály...
És arra is emlékszünk, hogy anno a széria Zsigulik, a lámpakeretek, és díszlécek hiánya miatt mentek annyira. Míg meg nem "buktak"...
bizonytalan
...és, ha 3L-rel több benzin, vagy 2L-rel több ablakmosó lett volna az autóban?
57. • 2016-08-06 17:24:02
Botka Dávid - Szeles Péter icon Citroën DS3 R5 Excluded - car weight.

Hm...azok a csúnya bácsik forgatom a szemem helyeslek
56. • 2016-06-26 10:13:00
Ott valami nem kerek az üzemeltetésben. A többi autó nem ilyen problémás.
55. • 2016-06-26 07:51:03

Kiesés.
Üzletnek lehet, hogy jó, de sportnak kevésbé...
Így megy pocsékba a tehetség...

54. • 2016-06-24 19:15:10

"Ennél talán nagyobb gond, hogy a versenyautó sem indult még be a futam előtt otthon a műhelyben: „Az autóba bekerült az új fejlesztésű kit, amiről kiderült, hogy még nem kaptuk meg minden alkatrészét. Az autót nem is tudtuk otthon beindítani, a mérnök segített itt és csak csütörtökön délelőtt, 1 órával a gépátvétel előtt indult be először."

Az kétségtelen, hogy elszánt csapat a Botka csapat!
100 versenyzőből 99 biztos, hogy otthon marad, ha az autót nem tudja beindítani a garázsban...

Esetleg egy "ikaruszos" mérnököt is lehetne alkalmazni...

Az előjelek meglehetősen negatívak, de lássuk a folytatást!
53. • 2016-06-05 21:16:11

Gratulálok Botka Dávid kitűnő negyedik helyéhez, és külön gratulálok az autóért felelős szerelőknek, mérnöknek.
Nem volt hiába a b@szogatás?! Őőőő... az építő jellegű kritika... mosolygok

52. • 2016-05-15 11:52:24
Szia.A szerelő csapatott ismerem ott nagy gond nem lehet.Máshol lehet a hiba,de egyet értek veled,valami nem jó.
ERC - European Rally Championship
oldalanként | növekvő
összesen: 71 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2324 25 26272829
30 01 02 03 040506
0708 09 10 111213
1415 16 17181920
2122 23 24 25 26 27
2020.12.05-06.

részletes infóink

2020.12.04-07.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k