KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
R007
Herczeg Áron
2015-01-22 11:27:41
utolsó bejelentkezése
R007

59 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685473390
Napi oldal:
33430
Jelenleg:
1926
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
R007 hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
2011-08-09 23:08:24
Megint elment egy igaz EMBER, egy RAJONGÓ!
Nyugodj békében Zsolt

2011-08-30 15:52:12
Nagy a gond!
Ha egy az itthoni lehetőségekkel rendelkező gyors és gépkocsi versenyző össze veti képességeit egy WRC menővel (Loeb, Hirvonen), vagy az IRC elejével! Konkrétan lehet hogy a maga szintjén jól vezet, csak a realitás érzéke 0.0!
Tudomásul kell venni, hogy azok a versenyzők akik ott vannak a két sorozat elejében, évente annyi verseny és teszt kilométert tesznek meg, abszolút korrekt körülmények között (szerviz csapat, alkatrészek, mérnökök hada), mint a hazai élmezőny egésze sportpályafutása alatt.

Ők mikor pályát járnak be, zsigerből tudják mit tudnak az éppen rendelkezésre álló versenyautóval abban a szituációban, ezért nem kell 100x menniük a pályán, ők azok akik ezt a sportot készségszinten űzik "kocsmából ki és bemenet"!!!!! Ők nem tréningeznek, arra ott vannak a tesztek!! Foci hasonlattal élve, ott ahol heti két három meccset játszanak csak a szinten tartás a lényeg, edzeni az alapozáskor kell.
És vegyük szemügyre a hazai mezőnyt, miért van az, hogy egy hazai futamon az első két-három gyors után az első tíz ott van 10 másodpercen belül, majd előre tudod, hogy kik fognak leszakadni, hibázni, kik esnek vissza, kiknek nem kell írni az idejét! Erre egyszerű a válasz, rutintalanság vagy alkati hiba, nem tud hosszabb ideig kitartóan, konstans koncentrálni!! Azok akik még nem próbálták, nem szereztek nemzetközi rutint, nem tudják, hogy mit jelent egy pályát felépíteni fejben, ők azok kik szép lassan elvéreznek ott, ahol nem lehet letelepedési engedélyt kérni egy-egy pályára. Persze vannak üdítő kivételek mint, vicces de lassan így van a" nagy öreg" Janika, vagy hál istennek egy Demjén Martin aki Janika kezdeti éveit idézi, lásd Arad Rally! Még a mai napig csócsálja a mezőny nagy része, miért kaptak akkora zakót az utolsó hosszú gyorson! Ha 100-130Km-en nem tudnak koncentrálni mi lesz 250 Km-en?
Talán még a Friciéknek lesz esélyük a Mecseken, köszönhetően az idei VB szezonnak, de ha megnézitek az időket az "S" elejétől ők is kaptak 1-3másodpercet/Km.

Üdv Roni


2011-08-30 19:19:25
Valami mást olvastál!!
Nem célom védeni az Asit és dolgozatomban sem tettem!
Arról írtam, hogy botorság összehasonlítani a hazai mezőnyt a WRC és az IRC elejével, más lehetőségek más világ, de ezt majd jövőhetén úgy is meglátjuk.
Az én véleményem, ha valaki próbálkozik és bedől vigye el a balhét. Mindenkire egyformán legyenek érvényesek a szabályok, ne legyen kivétel! Évek óta hajtogatom, hogy a szabályainkat be kellene tartatni, mindenkivel szemben, egyforma súllyal, mind ezt nem sok sikerrel!
A pályabejárással kapcsolatban jószerivel ugyan azt írtad mit én, de kérdezem mikor rendeztek shakedown-t utoljára szép hazánkban.
A kzsolt párhuzamot kikérem magamnak!!
2011-09-08 19:06:39
Te rallysjociCZ ki a bánat vagy te, ha ennyire király vagy, kisujjadban van a Rally, miért nem indulsz az MNASZ elnöki posztjáért, bocs a te szinted inkább az FIA elnöki széke!
Végre van Magyarországon IRC futam, ezért egy csomó ember dolgozott, és most is dolgozik a sikeres rendezésért te meg büfögsz marhaságokat egész nap!

Ha tényleg szereted a Rally-t, nézd a versenyt, szurkolj a srácoknak az eredményes probléma mentes versenyzésért, szoríts a rendezőkért, hogy ne legyen gond, vagy dugulj el!!!!!

Üdv Herczeg Áron "Roni"
2011-09-15 09:10:55
Sziasztok!
Lassan a Rally is olyan lesz, mint a Magyar foci, mindenki ért hozzá, mindenki véleményt nyilvánít, ki jót, ki rosszat. De ez így van jól, azt bizonyítja, hogy a Rally érdekli az embereket, foglakoznak vele. Bár a vélemények között kevés az építő jellegű kritika, és akad egy pár hajmeresztő is, például ha valaki az IRC mezőnye elé emeli színvonalban az RTE-t, az forduljon orvoshoz.

Azért, hogy ez a verseny létrejöhessen, több éve nagyon sokan dolgoztak, és köszönet illeti Jelen Istvánt és mindenkit, aki ezért tett vagy nem tett keresztbe.
Most utólag azon polemizálni hetekig, hónapokig, hogy kell e és ha igen miből lassító és mennyi, hogyan „védjük” a padkákat, mekkora legyen a sportbírók és biztonságiak létszáma, ki legyen a szpíker és hogyan viselkedjen, a protokoll előírásoknak, szokásoknak megfelelt e célceremónia, a VIP vendégek kezelése, lehet még kavargatnia szószt de sok értelem nincs. Ez a rendezvény lezajlót, voltak problémák ezeket ki kell elemezni, csak az hibázik, aki dolgozik, a hibák felismeréséből lehet építkezni.

Rengeteg a prókátor, de legyünk már tárgyilagosak:

Az a vélemény, hogy nem gond mit mond K.B. mert úgy sem értik botorság, azon a 15millió itthon és külföldön élő magyaron kívül van még pár százezer, aki valamilyen kósza ötlettől vezérelve megtanulta szép, bár nehéz nyelvünket. Csak az én barátaim közül ott volt a versenyen egy-egy belga, német és olasz nemzetiségű, akik kiválóan beszélnek magyarul. De nemcsak ez a gond, hogy esetleg visszajut a fülükbe, az IRC mezőnye először versenyzett, jószerivel először járt Magyarországon, ez a híres „Magyar vendégszeretett”, erre nem lehetünk büszkék!

A másik egy rendezvénnyel kapcsolatban, hogy ki, kit bíz meg mint alvállalkozó, az másodlagos, az a két fél üzleti megállapodása, de a rendezvény szempontjából nem jelenti azt, hogy ezzel a felelősséget is átadja. A rendezvénnyel kapcsolatban a teljes felelősség annak rendezőjére hárul (egyesület, Kft és annak vezetője), ez általában minden a rendezvény kivitelezésére irányuló megbízási szerződésben, de a rendezői szerződésben is külön ki van emelve!

Az is badarság, hogy a himnusz beszerzéséért a hangosítást végző vállalkozó a felelős. A rajt és célceremónia a verseny kiemelt fontosságú része, erre kell egy személy, aki ezt összefogja, előre elkészíti a forgatókönyvet, ki kinek ad díjat, mikor mit játszik be a hangtechnikus, beszerzi a himnuszokat stb., megszervezi, mint egy önálló eseményt. Évek óta probléma ez nemcsak Pécset. A célceremóniával, díjátadásának ünnepélyességével ismerjük el a versenyzők teljesítményét, köszöntjük az eseményen résztvevő sportolókat minden sportágban, a rally-ban is több figyelmet, ráfordítást érdemelnének.

Valószínűleg pár héten belül megérkezik az IRC sorozat rendezőjének értékelése, az RSB-nek is el kell készíteni a verseny összegzését 30 napon belül, a Médiából
megtudhatjuk az IRC és az ORB mezőnyének véleményét, összegezni kell a felvetett problémákat,és le kell vonni a konzekvenciákat.
Ha igaz, és bár igaz lenne, 2012 májusában esély mutatkozik a jövő évi futam megrendezésére, akkor pedig van mit csinálni. Elsőként létre kellene hozni egy szervező team-et, olyan szakmai tapasztalatokkal rendelkező személyekből, akik a rendezvény egyes egységeit önállóan fel tudják vállalni (sportszakmai, sportbírói, biztonsági, média, marketing, protokoll, rendezvényszervezés, kísérő rendezvények). Meghatározni a feladatokat személyre lebontva.

Minden tiszteletem Jelen Istváné, óriási munkát végezett, kis csapatával, de ez már nem egykezes feladat, sokhelyűt látszott, hogy már nem maradt lendület, elég idő a korrekt megoldásra.

Továbbá ez egy kiemelt jelentőségű nemzetközi verseny, a rendezés szorosabb együttműködést igényelne a szövetséggel, valamint nagyobb szövetségi anyagi, erkölcsi támogatást érdemelne. Képzeljétek el mi lett volna, ha olyan kiemelkedő felvezetést, promót kap a mecseki IRC futam is, mint a WTCC. De lehet, hogy jobb is így, mert tényleg bedugult volna a Mecsek, a helyszíni nézetség így is Formula1 szintű volt. De a nagyobb, hatékonyabb promó segít a támogatók kiszolgálásában, a jövő építésében. Majd jövőre! A szövetség részéről rendezni kellene a kapcsolatot a médiával, tragikus hogy csak haláleset, botrány esetén kerülünk be a hírműsorokba, de még akkor sem említik meg mellékesen az eredményeket. Esetleg az elnökség tagjai közbenjárhatnának, hogy ne csak a Forma 1 kapja meg a kiemelt sportesemény besorolást az új szabályzók szerint.

A Rally Rádióról kevés szó eset, pedig nagy szerepük volt a külföldi és hazai nézők tájékoztatásában, folyamatosan több nyelven közöltek információkat a versenyről, szerintem köszönet érte.

Elnézést a hosszú eszmefuttatásért, de lenne egy javaslatom:

A továbbiakban, ha valakinek még van negatív véleménye az eddig leírtakon felül, akkor azt csak úgy tegye, hogy mindjárt írjon javaslatot a megoldásra.
Legyen már egyszer összefogás a Rallysport háza táján.

Üdv
Herczeg Áron „Roni”

.
2011-09-15 09:10:55
Sziasztok!
Lassan a Rally is olyan lesz, mint a Magyar foci, mindenki ért hozzá, mindenki véleményt nyilvánít, ki jót, ki rosszat. De ez így van jól, azt bizonyítja, hogy a Rally érdekli az embereket, foglakoznak vele. Bár a vélemények között kevés az építő jellegű kritika, és akad egy pár hajmeresztő is, például ha valaki az IRC mezőnye elé emeli színvonalban az RTE-t, az forduljon orvoshoz.

Azért, hogy ez a verseny létrejöhessen, több éve nagyon sokan dolgoztak, és köszönet illeti Jelen Istvánt és mindenkit, aki ezért tett vagy nem tett keresztbe.
Most utólag azon polemizálni hetekig, hónapokig, hogy kell e és ha igen miből lassító és mennyi, hogyan „védjük” a padkákat, mekkora legyen a sportbírók és biztonságiak létszáma, ki legyen a szpíker és hogyan viselkedjen, a protokoll előírásoknak, szokásoknak megfelelt e célceremónia, a VIP vendégek kezelése, lehet még kavargatnia szószt de sok értelem nincs. Ez a rendezvény lezajlót, voltak problémák ezeket ki kell elemezni, csak az hibázik, aki dolgozik, a hibák felismeréséből lehet építkezni.

Rengeteg a prókátor, de legyünk már tárgyilagosak:

Az a vélemény, hogy nem gond mit mond K.B. mert úgy sem értik botorság, azon a 15millió itthon és külföldön élő magyaron kívül van még pár százezer, aki valamilyen kósza ötlettől vezérelve megtanulta szép, bár nehéz nyelvünket. Csak az én barátaim közül ott volt a versenyen egy-egy belga, német és olasz nemzetiségű, akik kiválóan beszélnek magyarul. De nemcsak ez a gond, hogy esetleg visszajut a fülükbe, az IRC mezőnye először versenyzett, jószerivel először járt Magyarországon, ez a híres „Magyar vendégszeretett”, erre nem lehetünk büszkék!

A másik egy rendezvénnyel kapcsolatban, hogy ki, kit bíz meg mint alvállalkozó, az másodlagos, az a két fél üzleti megállapodása, de a rendezvény szempontjából nem jelenti azt, hogy ezzel a felelősséget is átadja. A rendezvénnyel kapcsolatban a teljes felelősség annak rendezőjére hárul (egyesület, Kft és annak vezetője), ez általában minden a rendezvény kivitelezésére irányuló megbízási szerződésben, de a rendezői szerződésben is külön ki van emelve!

Az is badarság, hogy a himnusz beszerzéséért a hangosítást végző vállalkozó a felelős. A rajt és célceremónia a verseny kiemelt fontosságú része, erre kell egy személy, aki ezt összefogja, előre elkészíti a forgatókönyvet, ki kinek ad díjat, mikor mit játszik be a hangtechnikus, beszerzi a himnuszokat stb., megszervezi, mint egy önálló eseményt. Évek óta probléma ez nemcsak Pécset. A célceremóniával, díjátadásának ünnepélyességével ismerjük el a versenyzők teljesítményét, köszöntjük az eseményen résztvevő sportolókat minden sportágban, a rally-ban is több figyelmet, ráfordítást érdemelnének.

Valószínűleg pár héten belül megérkezik az IRC sorozat rendezőjének értékelése, az RSB-nek is el kell készíteni a verseny összegzését 30 napon belül, a Médiából
megtudhatjuk az IRC és az ORB mezőnyének véleményét, összegezni kell a felvetett problémákat,és le kell vonni a konzekvenciákat.
Ha igaz, és bár igaz lenne, 2012 májusában esély mutatkozik a jövő évi futam megrendezésére, akkor pedig van mit csinálni. Elsőként létre kellene hozni egy szervező team-et, olyan szakmai tapasztalatokkal rendelkező személyekből, akik a rendezvény egyes egységeit önállóan fel tudják vállalni (sportszakmai, sportbírói, biztonsági, média, marketing, protokoll, rendezvényszervezés, kísérő rendezvények). Meghatározni a feladatokat személyre lebontva.

Minden tiszteletem Jelen Istváné, óriási munkát végezett, kis csapatával, de ez már nem egykezes feladat, sokhelyűt látszott, hogy már nem maradt lendület, elég idő a korrekt megoldásra.

Továbbá ez egy kiemelt jelentőségű nemzetközi verseny, a rendezés szorosabb együttműködést igényelne a szövetséggel, valamint nagyobb szövetségi anyagi, erkölcsi támogatást érdemelne. Képzeljétek el mi lett volna, ha olyan kiemelkedő felvezetést, promót kap a mecseki IRC futam is, mint a WTCC. De lehet, hogy jobb is így, mert tényleg bedugult volna a Mecsek, a helyszíni nézetség így is Formula1 szintű volt. De a nagyobb, hatékonyabb promó segít a támogatók kiszolgálásában, a jövő építésében. Majd jövőre! A szövetség részéről rendezni kellene a kapcsolatot a médiával, tragikus hogy csak haláleset, botrány esetén kerülünk be a hírműsorokba, de még akkor sem említik meg mellékesen az eredményeket. Esetleg az elnökség tagjai közbenjárhatnának, hogy ne csak a Forma 1 kapja meg a kiemelt sportesemény besorolást az új szabályzók szerint.

A Rally Rádióról kevés szó eset, pedig nagy szerepük volt a külföldi és hazai nézők tájékoztatásában, folyamatosan több nyelven közöltek információkat a versenyről, szerintem köszönet érte.

Elnézést a hosszú eszmefuttatásért, de lenne egy javaslatom:

A továbbiakban, ha valakinek még van negatív véleménye az eddig leírtakon felül, akkor azt csak úgy tegye, hogy mindjárt írjon javaslatot a megoldásra.
Legyen már egyszer összefogás a Rallysport háza táján.

Üdv
Herczeg Áron „Roni”

.
2011-11-08 09:42:40
Alapjaiban igazad van, fontos szempontokat említesz "mindenki oda megy versenyezni, ahol nev.díjban, minőségben, és hozzállásban (emberi szóban) a legjobbat kapja" sőt sajnos még abban is, hogy bizonyos esetekben "nálunk a versenyző van a szövetségért". Igazad van abban is, hogy pusztán adminisztratív módon nem lehet mezőnyt szerezni, de azért ne feledkezz meg a Sport törvényről sem!
2011-11-14 14:49:41
Ez tragikus sajnos belefáradtak az érintettek, pedig a jövőjükről van szó! Az ki van zárva, létezik olyan az autósportban ami nem k zsoltra tartozik?
2012-02-23 14:29:54
Gratulálok Fönci!
Biztos K. Zs. intézte
2012-03-01 08:47:44
Kedves Gyurma!

Előre bocsájtva, hogy K.Zs.-vel kapcsolatos felvetéseddel egyetértek, a sportrendszám bevezetésével, P-csoport esetében újra lehetőség mutatkozik versenyautó összeépítésére legálisan! Ez a lehetőség költségcsökkenést is eredményez szerintem ez nem kérdés.
Sajnálatos, hogy még nem jelent meg a P-csoport szabálya! Sajnos nem látom, hogy mi és ki gátolja, de éppen ezért itt a lehetőség, mond el, írd le a kifogásaidat a P-csoporttal kapcsolatban. Mostanság hallani hogy a Rally-ban 1867-et írunk, akkor tessék leülni pár hozzá értő embernek, és itt a hangsúly a hozzáértőn van, szerintem egy nap alatt elkészül a kiadható változat. A sportrendszám ügyében baromi sokat dolgozott Kasza Péter és Csepela Tamás , a rendszám kérdéshez és a szabályok megalkotásához nem sok köze van K.Zs. koordinációs főmuftinak. Azonban ha tényleg bevezetik a sportrendszámot, akkor ez mindenkinek haszon, mai szóhasználattal élve fehéríti az autóépítés lehetőségeit.
A "P" csoport szabályai már több éve léteznek, tavaly módosítva lett általatok nem eltörölve, most újra módosítva lett, ha jók az értesüléseim kezelhetőbb változat készült.
Nem szakemberhez méltó és főleg nem etikus bármiről kijelenteni, hogy A-Z-ig pocsék. Ez egy polihisztor rossz emlékű elnökségi tagot juttat az eszembe és erre senkinek sincs szüksége, főleg nem a Rally-nak.
Én nem kételkedem abban, hogy neked szívügyed a Rally utánpótlása az RTE, Rally 2. Írd le tételesen mi szerinted a hiba, mi a javaslatod és máris előrébb jut a történet, természetesen ha van a másik oldalon fogadó készség.

Végezetül, a fenti írásom nem ellened és nem bizonyos személyek védelmében irtódott, hanem a Rally védelmében.

Még csak annyit, ha tényleg igaz, hogy az RTE a Rally 2. "előszobája", hogy az RTE-ből lehet feljutni a Rally 2-be, akkor a szabályoknak is közelíteni kellene egymáshoz, tisztelt K.Zs.

Mind két oldalhoz szólva, tényleg ki kellene egyezni, mert szép lassan elfogy a levegő és a meghatározó szakágból, megtűrt szakág leszünk.

Üdv Herczeg Áron "Roni"
2012-03-01 08:47:44
Kedves Gyurma!

Előre bocsájtva, hogy K.Zs.-vel kapcsolatos felvetéseddel egyetértek, a sportrendszám bevezetésével, P-csoport esetében újra lehetőség mutatkozik versenyautó összeépítésére legálisan! Ez a lehetőség költségcsökkenést is eredményez szerintem ez nem kérdés.
Sajnálatos, hogy még nem jelent meg a P-csoport szabálya! Sajnos nem látom, hogy mi és ki gátolja, de éppen ezért itt a lehetőség, mond el, írd le a kifogásaidat a P-csoporttal kapcsolatban. Mostanság hallani hogy a Rally-ban 1867-et írunk, akkor tessék leülni pár hozzá értő embernek, és itt a hangsúly a hozzáértőn van, szerintem egy nap alatt elkészül a kiadható változat. A sportrendszám ügyében baromi sokat dolgozott Kasza Péter és Csepela Tamás , a rendszám kérdéshez és a szabályok megalkotásához nem sok köze van K.Zs. koordinációs főmuftinak. Azonban ha tényleg bevezetik a sportrendszámot, akkor ez mindenkinek haszon, mai szóhasználattal élve fehéríti az autóépítés lehetőségeit.
A "P" csoport szabályai már több éve léteznek, tavaly módosítva lett általatok nem eltörölve, most újra módosítva lett, ha jók az értesüléseim kezelhetőbb változat készült.
Nem szakemberhez méltó és főleg nem etikus bármiről kijelenteni, hogy A-Z-ig pocsék. Ez egy polihisztor rossz emlékű elnökségi tagot juttat az eszembe és erre senkinek sincs szüksége, főleg nem a Rally-nak.
Én nem kételkedem abban, hogy neked szívügyed a Rally utánpótlása az RTE, Rally 2. Írd le tételesen mi szerinted a hiba, mi a javaslatod és máris előrébb jut a történet, természetesen ha van a másik oldalon fogadó készség.

Végezetül, a fenti írásom nem ellened és nem bizonyos személyek védelmében irtódott, hanem a Rally védelmében.

Még csak annyit, ha tényleg igaz, hogy az RTE a Rally 2. "előszobája", hogy az RTE-ből lehet feljutni a Rally 2-be, akkor a szabályoknak is közelíteni kellene egymáshoz, tisztelt K.Zs.

Mind két oldalhoz szólva, tényleg ki kellene egyezni, mert szép lassan elfogy a levegő és a meghatározó szakágból, megtűrt szakág leszünk.

Üdv Herczeg Áron "Roni"
2012-03-01 09:29:57
Senki 07!

Nem személyekről kellene vitatkozni, és itt jön a képbe a szakmaiság hanem a szabálytervezetről.
Mellesleg a Csepela Tamás. és Kasza Péter csak azzal, hogy a sportrendszám témát végigvitte, már tett a sportért, ezen kívül szakmailag is letettek az asztalra már valamit az elmúlt pár évtizedben az autósportban.
2012-03-01 11:08:03
Szia Gyurma!

Ha átküldöd megköszönöm office@monroagency.hu.
Az illetékeseknek is megküldtétek? Az időpont tényleg nem optimális, de mint írtad kompromisszum alakult ki.
Én úgy tudom, hogy az évek óta érvényben levő rendelkezések alapján egy versenyautó műszaki vizsgájának alapfeltétele a jármű származási papírjain kívül:
az MNASZ ATB által kiállított gépkönyv
átalakítási engedély
Az átalakítási engedély feltétele a gépkönyv.
A gépkönyvkiadás feltétele a homológlap melynek tartalmaznia kell az összes átalakítást.
Az "F" csoportnál az eddigi gyakorlat szerint nem szerepelt minden átalakítás a homológlapon érthető okokból, de így a gépkönyv kibocsájtása sem volt 100%-ban korrekt az
érvényes előírások szerint.
A "P" csoportnál bár hívhatjuk bárminek, a korrekt homológlap megoldható, egyedi, nemzeti homológizációval, bár van egy egyszeri költsége de utána szabályos, nem támadható. A visszaalakítás normál járművé, szerintem azért van, hogy ne lehessen kikerülni a regadó és áfa megfizetését amennyiben nem versenyzés céljára használják a járművet.
Azon autóknál melyeknél már megfizették a sarcot, és esetleg volt már Magyarországon forgalomba helyezve, ez kérvényezhető, vagy a szövetség nyújtson be egy módosító javaslatot egy fél év múlva, várjuk meg hátha kell még máson is módosítani.
Volt olyan felvetés nem tőled, hogy külön RTE és MNASZ, ez a sporttörvény szerint nem megoldható, de nem is ésszerű együtt kellene megtalálni a mindenkinek megfelelő utat, az energiát tartsuk meg a sportolásra és a szponzorszerzésre.

Üdv, várom az anyagot

Herczeg Áron "Roni"
2012-03-12 11:54:29
Kedves Mindenki!ű!

Egy hete még úgy volt, hogy nem lesz Eger Rally, erre vállalta valaki az RSB felkérésére a rendezést. Édes mindegy hány százalékról kezdet neki, reménykedjünk, hogy meg tudja, tudják csinálni és lesz kezdő futama a bajnokságnak! Örüljetek, indul a szezon, mindenki pénze tehetsége szerint versenyezhet, a nézők kimehetnek a gyorsokra, fikázhatják a mezőnyt. Remélhetőleg problémamentesen lezajlik a futam, lesz időben végeredmény, kapnak bajnoki pontokat az arra érdemesek! Ha van verseny nem kell magyarázkodni a szponzorok felé, lehet felhajtani újabb szponzorokat. És kedves "nagy-tudású" fórumozók majd lehet fintorogni, savazni, de legalább várjátok meg az Eger Rally célját.
Ha nem lenne verseny mit fikáznátok. A sportág jövője szempontjából tök mindegy ki rendezi a versenyt, sajnos Robinak nem állt össze a költségvetés, nem tudta megrendezni, kár mert tényleg kitűnő versenyeket rendezett Egerben és máshol. Így döntött biztos sokat rágódott rajta mielőtt lemondta. Most vállalta más, hagyjátok dolgozni, ha vége a versenynek, első sorban meg kell köszönni, hogy egyáltalán elvállalta, majd el kell mondani a jogos kritikákat. Addig a pillanatnyi feszültséget más a családi hangulatra kedvező módon vezessétek le, úgy is baj van a népszaporulattal.
A RALLY Sport jövőjének szempontjából a legrosszabb ami történhetett volna ha elmarad az OB első futama.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"


2012-03-12 11:54:29
Kedves Mindenki!ű!

Egy hete még úgy volt, hogy nem lesz Eger Rally, erre vállalta valaki az RSB felkérésére a rendezést. Édes mindegy hány százalékról kezdet neki, reménykedjünk, hogy meg tudja, tudják csinálni és lesz kezdő futama a bajnokságnak! Örüljetek, indul a szezon, mindenki pénze tehetsége szerint versenyezhet, a nézők kimehetnek a gyorsokra, fikázhatják a mezőnyt. Remélhetőleg problémamentesen lezajlik a futam, lesz időben végeredmény, kapnak bajnoki pontokat az arra érdemesek! Ha van verseny nem kell magyarázkodni a szponzorok felé, lehet felhajtani újabb szponzorokat. És kedves "nagy-tudású" fórumozók majd lehet fintorogni, savazni, de legalább várjátok meg az Eger Rally célját.
Ha nem lenne verseny mit fikáznátok. A sportág jövője szempontjából tök mindegy ki rendezi a versenyt, sajnos Robinak nem állt össze a költségvetés, nem tudta megrendezni, kár mert tényleg kitűnő versenyeket rendezett Egerben és máshol. Így döntött biztos sokat rágódott rajta mielőtt lemondta. Most vállalta más, hagyjátok dolgozni, ha vége a versenynek, első sorban meg kell köszönni, hogy egyáltalán elvállalta, majd el kell mondani a jogos kritikákat. Addig a pillanatnyi feszültséget más a családi hangulatra kedvező módon vezessétek le, úgy is baj van a népszaporulattal.
A RALLY Sport jövőjének szempontjából a legrosszabb ami történhetett volna ha elmarad az OB első futama.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"


2012-03-17 11:57:22
Kedves Mindenki!

Én az alapoknál kezdeném
Elméletileg, ma Magyarországon ha valaki szeretne egy versenysorozatot (mint RTE) megrendezni, akkor ezzel az ötlettel el kell fáradnia az illetékes sport szövetséghez (jelen esetben MNASZ). Meg kell állapodnia, ha engedélyezik (miért ne, ha nem ellenkezik a Sporttörvénnyel, a szövetség szabályaival, esetleges utánpótlás nevelési koncepciókkal, ha van ilyen...) akkor be kell fizetni az ide vonatkozó illetékeket. Amint van hatályos engedély, meg kell állapodni a mindenkori rendezőkkel, azokkal szerződést kell kötni (itt az anyagiakkal kapcsolatban csak a Jóisten lát tisztán), ezek után be kell jelenteni a sorozat futamait, fel kell vetetni a versenynaptárba, és akkor beszélhetünk előkészített verseny sorozatról a sorozat rendezőjének szemszögéből. Nem tudom az RTE esetében megtörténtek e ezek a nem elhanyagolandó apróságok.
Egy bajnokság kiírásához egy külföldi induláshoz mellesleg kell a hazai ASN engedélye.
Szerintem így működik a story, bocsánat így kellene működnie.
Hogy most ki kinek tartott be nem tudom, a borzasztó az egészben, hogy fél megoldások, fél információk születnek. Egy korrekt, tájékoztatás élét venné a helyzetnek, és
kevesebb hülye hozzászólás születne, pl.:
Azért nem támogatták LR-t mert, az MNASZ akarja benyeli a lovét, ha jól emlékszem Robi pont az anyagiak hiánya miatt mondta le a versenyt, mit visz, ki és hova.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"

2012-03-17 11:57:22
Kedves Mindenki!

Én az alapoknál kezdeném
Elméletileg, ma Magyarországon ha valaki szeretne egy versenysorozatot (mint RTE) megrendezni, akkor ezzel az ötlettel el kell fáradnia az illetékes sport szövetséghez (jelen esetben MNASZ). Meg kell állapodnia, ha engedélyezik (miért ne, ha nem ellenkezik a Sporttörvénnyel, a szövetség szabályaival, esetleges utánpótlás nevelési koncepciókkal, ha van ilyen...) akkor be kell fizetni az ide vonatkozó illetékeket. Amint van hatályos engedély, meg kell állapodni a mindenkori rendezőkkel, azokkal szerződést kell kötni (itt az anyagiakkal kapcsolatban csak a Jóisten lát tisztán), ezek után be kell jelenteni a sorozat futamait, fel kell vetetni a versenynaptárba, és akkor beszélhetünk előkészített verseny sorozatról a sorozat rendezőjének szemszögéből. Nem tudom az RTE esetében megtörténtek e ezek a nem elhanyagolandó apróságok.
Egy bajnokság kiírásához egy külföldi induláshoz mellesleg kell a hazai ASN engedélye.
Szerintem így működik a story, bocsánat így kellene működnie.
Hogy most ki kinek tartott be nem tudom, a borzasztó az egészben, hogy fél megoldások, fél információk születnek. Egy korrekt, tájékoztatás élét venné a helyzetnek, és
kevesebb hülye hozzászólás születne, pl.:
Azért nem támogatták LR-t mert, az MNASZ akarja benyeli a lovét, ha jól emlékszem Robi pont az anyagiak hiánya miatt mondta le a versenyt, mit visz, ki és hova.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"

2012-03-21 11:57:45
Urak!

Ez a vita egymásnak fezsülés nem vezet sehova. ki a rajosabb az ORB (RallyI.II.) vagy az RTE .
Kell e MNASZ, meddő vita, a sporttörvényben a válasz. Hogy ki mennyi pénzt tett zsebre az Eger
Rally-val kapcsolatban meg baromság, hol vannak a fillérek? Arról írogatni, azt megszólni, hogy valaki
a „közjavára” ( versenyzők, nézők) elvégzett munka után, nem szeretne kölcsönkérni, kvázi munkával
pénzt akar keresni az arcátlanság, ha ekkora fan-ok vagytok lehet önkéntes munkát vállalni a
következő rally versenyen.

A fő probléma, hogy immáron egy éve nincs, kinevezett szakágvezetője a Rally-nak, így nincs
megfelelő érdekképviselete az IB-ben mely a legmagasabb sportszakmai szervezet az autósportban.
Végre ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, ha van minősített többség ha nincs.
Az alapszabályunk 42/b paragrafusa 8. pontja csak arról rendelkezik, hogy mikor köteles kinevezni a
jelöltet, de nem tiltja, hogy amennyiben nincs meg a minősített többség, indokolt esetben a sportág
érdekében a szavazati többséget megszerzőt, vagy urambocsá jelen esetben egy kevésbé megosztó
harmadik személyt nevezzen ki.
Most indokolt eset van! Lassan a meghatározó, húzó szakágból, mely bevételeiből az MNASZ
költségvetésének 2/3-át biztosította, csak szép emléké válunk.
Tehát ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, a jelenlegi aspiránsokat, ha szükség van rájuk alárendelni helyettesnek, minden posztra megfelelő embert állítani, akik írásban vállalják a munkát a bizottság összetételét ismerve, és hagyni őket dolgozni. Pár nap alatt ki kell dolgozni, el kell fogadni egy működési szabályzatot, amelyben személyre leosztva nagyobb mozgásteret, jogkört engedélyeznek az egyes tagoknak, saját szakmai területükön. Meg kell határozni, fell kell térképezni a szakág, jövőjét, gazdasági helyzetét, kapcsolatait. Értékelni kell a Rally kapcsolatát a médiával, marketing kommunikációját, szponzorációs lehetőségeit. A kiértékelés után ki kell alakítani az új stratégiát az említett területeken. Rendezni kellene az MNASZ és RTE jogviszonyát.
Szabályainkat aktualizálni kellene, harmonizálni az új Sporttörvényben megfogalmazottakkal.
Bár a jelenlegi szabályokkal is az a legnagyobb baj, hogy nincsenek betartatva.
Az új stratégia kialakításához számon kell kérni az elnökségi ígéreteket, ami már túl van az ígéreten,
megvalósulni látszik (közút, erdőgazdasági, rendőrségi, önkormányzati engedélyek), ott ki kell
dolgozni a működési mechanizmust, hogy használható legyen.
A Rally az összes sportág közül (nemcsak autósportra értem) a legkiemelkedőbb országos szinten a
belföldi turizmust generálók közül , még sincs szakmai kapcsolata szakági szinten.
Gondoljatok bele, hány vendég éjszakát töltenek a versenyzők, rendezők, tisztségviselők egy-egy
Rally helyszínén és extrának még ott vannak a nézők.
A Mecsek Rally a Formula 1 után a legjelentősebb autósport és sportesemény, óriási hazai és
idegenforgalmi bevételt generál, még is a létéért küzd. Nincs támogatás, nincsenek kedvezmények,
bár éves szinten a Rally több turisztikai bevételt produkál mint az összes úgynevezett „látványspot”
együttvéve.
Az elnökség jó kapcsolataik révén itt is tudna jelentős segítséget nyújtani a szakágak.
Visszatérve az RSB teendőihez, a rendezvényekkel kapcsolatosan ( rescue, mentők, tűzoltók,
rendőrség, installációk, mobil WC…) központi szinten kellene megoldani a beszerzést, a többi
szakággal összefogva évi 60-70 eseménnyel jelentős árkedvezmény érhető el.
Az Elnök úr tegnapi interjújában a konszenzusra való törekvéssel magyarázta a szakágvezető
kinevezésének elhúzódását, tessék kinevezni mivel vészhelyzet van egy arra alkalmas személyt, két
évre, alakítson ki mai divatos szóhasználattal élve, egy szakmai RSB-t a fent leírtak alapján.
A kinevezésben legyen egy záradék amiben vállaljal, hogy szezon végén okt. 30-ig elkészítenek egy
beszámolót az elvégzett munkáról amit közzé kell tenni, a tagság vagy elfogad, vagy nem, ha nem,
akkor lemond. A konszenzust munkával, eredményekkel lehet elérni.

Végezetül Radványi Géza kultusz filmjében a Valahol Európában, annak idején elhangzott egyű
mondat ami akkor szállóige lett, "könyörgöm akasszuk fel", én most azt kérem:

KÖNYÖRGÖM NEVEZZÜK KI!!!

Üdv
Herczeg Áron "Roni"

2012-03-21 12:11:37
Bocsi!

Bejegyzésem szerkezetileg szétcsúszott minta sportágunkUrak!
Ez a vita egymásnak fezsülés nem vezet sehova. ki a rajosabb az ORB (RallyI.II.) vagy az RTE .
Kell e MNASZ, meddő vita, a sporttörvényben a válasz.
Hogy ki mennyi pénzt tett zsebre az Eger Rally-val kapcsolatban meg baromság, hol vannak a fillérek? Arról írogatni, azt megszólni, hogy valaki a "köz javára
(versenyzők, nézők) elvégzett munka után, nem szeretne kölcsönkérni, kvázi munkával pénzt akar keresni az
arcátlanság, ha ekkora fan-ok vagytok lehet önkéntes munkát vállalni a következő rally versenyen.

A fő probléma, hogy immáron egy éve nincs, kinevezett szakágvezetője a Rally-nak, így nincs megfelelő
érdekképviselete az IB-ben mely a legmagasabb
sportszakmai szervezet az autósportban.
Végre ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, ha van minősített többség ha nincs.
Az alapszabályunk 42/b paragrafusa 8. pontja csak arról rendelkezik, hogy mikor köteles kinevezni a jelöltet, de nem tiltja, hogy amennyiben nincs meg a minősített többség,
indokolt esetben a sportág érdekében a szavazati többséget megszerzőt, vagy urambocsá, jelen esetben egy kevésbé megosztó harmadik személyt nevezzen ki.
Most indokolt eset van! Lassan a meghatározó, húzó
szakágból, mely bevételeiből az MNASZ költségvetésének 2/3-át biztosította, csak szép emléké válunk.
Tehát ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, a jelenlegi aspiránsokat, ha szükség van rájuk alárendelni helyettesnek minden posztra megfelelő embert állítani, akik írásban
vállalják a munkát a bizottság összetételét ismerve, és
hagyni őket dolgozni. Pár nap alatt ki kell dolgozni, el kell fogadni egy működési szabályzatot, amelyben személyre leosztva nagyobb mozgásteret, jogkört engedélyeznek az egyes tagoknak, saját szakmai területükön.
Meg kell határozni, fell kell térképezni a szakág, jövőjét, gazdasági helyzetét, kapcsolatait. Értékelni kell a Rally
kapcsolatát a médiával, marketing kommunikációját,
szponzorációs lehetőségeit. A kiértékelés után ki kell alakítani az új stratégiát az említett területeken. Rendezni kellene az MNASZ és RTE jogviszonyát.
Szabályainkat aktualizálni kellene, gondolva az új
Sporttörvényben megfogalmazottakra.
Bár a jelenlegi szabályokkal is az a legnagyobb baj, hogy nincsenek betartatva.
Az új stratégia kialakításához számon kell kérni az elnökségi ígéreteket, ami már túl van az ígéreten, megvalósulni látszik (közút, erdőgazdasági, rendőrségi, önkormányzati engedélyek), ott ki kell dolgozni a működési mechanizmust, hogy használható legyen.
A Rally az összes sportág közül (nemcsak autósportra értem) a legkiemelkedőbb országos szinten a belföldi turizmust generálók közül , még sincs szakmai kapcsolata szakági szinten.
Gondoljatok bele, hány vendég éjszakát töltenek a
versenyzők, rendezők, tisztségviselők egy-egy Rally helyszínén és extrának még ott vannak a nézők.
A Mecsek Rally a Formula 1 után a legjelentősebb autósport és sportesemény, óriási hazai és idegenforgalmi bevételt generál, még is a létéért küzd. Nincs támogatás, nincsenek kedvezmények, bár éves szinten a Rally több turisztikai bevételt produkál mint az összes úgynevezett "látványsport"
együttvéve.
Az elnökség jó kapcsolataik révén itt is tudna jelentős segítséget nyújtani a szakágak.
Visszatérve az RSB teendőihez, a rendezvényekkel
kapcsolatosan ( rescue, mentők, tűzoltók, rendőrség, installációk, mobil WC, stb) központi szinten kellene megoldani a beszerzést, a többi szakággal összefogva évi 60-70 eseménnyel jelentős árkedvezmény érhető el.
Az Elnök úr tegnapi interjújában a konszenzusra való törekvéssel magyarázta a szakágvezető kinevezésének elhúzódását, tessék kinevezni mivel vészhelyzet van egy arra alkalmas személyt, két évre, alakítson ki mai divatos szóhasználattal élve, egy szakmai RSB-t a fent leírtak alapján.
A kinevezésben legyen egy záradék amiben vállaljal, hogy szezon végén okt. 30-ig elkészítenek egy beszámolót az elvégzett munkáról amit közzé kell tenni, a tagság vagy elfogad, vagy nem, ha nem, akkor lemond. A konszenzust munkával, eredményekkel lehet elérni.

Végezetül Radványi Géza kultusz filmjében a Valahol Európában, annak idején elhangzott egyű
mondat ami akkor szállóige lett, "könyörgöm akasszuk fel", és most én azt kérem:

KÖNYÖRGÖM NEVEZZÜK KI!!!

Üdv
Herczeg Áron "Roni"



2012-03-21 15:15:48
Kedves nagyon okoskatamás!

Előszór is az aki a véleményéhez vállalja a nevét.
Vannak önálló gondolatai, javaslatai, hogyan lehetne kilábalni, tán ismeri is a szabályainkat, és problémáinkat.
A legfontosabb, nem fröcsög, hanem megoldást keres.
Mellesleg eltöltött az autósportban több mint 35évet.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"


R007 hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k