LCH Tavaszi LADA találkozó
R007
Herczeg Áron
2015-01-22 11:27:41
utolsó bejelentkezése
R007

59 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685416619
Napi oldal:
122459
Jelenleg:
1821
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
R007 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
2012-09-03 08:00:17
Mint írtam, nem valaki vagy valakik védelmében írtam a hozzászólásom! Súlyosan félre értettél, hogy én bárkit is arra buzdítottam volna, hogy névvel küldjetek bárkit is a P-ba! Én azt gondolom, hogy arccal kulturáltabb hozzászólások születnek. A szabad véleménynyilvánítással nincs bajom, ha van valakinek a sportot segítő véleménye, de az anyázás, csírázás stb. nem viszi előre a sportot, csak lejáratja névvel nagy név nélkül egyre megy.

Az inkompetens brigádról, ők jelenleg az MNASZ választott vagy kinevezett tisztségviselői, ha nem tetszik lehet tenni róla, olvassátok el az alapszabályt.

A számonkérés is vélemény nyilvánítás, rá nem vonatkozik az általad hangoztatott szabadság? Idézlek: "Gondolod, hogy károsabb a szabad véleménynyilvánítás mint az a "tevékenység", amit folytat?"

Beszéltem K. Zsolttal telefonon, kértem állítsanak össze egy táblázatot amiben szerepel, mi a teendő, a sport rendszám kiváltásakor.
Kértem, hogy táblázat tartalmazza a következőket:
a.)milyen papírok szükségesek és ezek hol szerezhetők be b.)milyen vizsgálatok szükségesek
c.) papírok, vizsgálatok díjait
d.) biztosítási díjak, kell e egész évre kötni vagy havonta köthető, mivel évi kilencven nap a használhatóság maximuma

Azt ígérte elkészítik és megjelentetik az MNASZ honlapján.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"

2012-09-02 08:49:41
Bocs a fenti hozzászólást írta:

Herczeg Áron "Roni"
2012-09-02 08:18:55
Kattant és arctalan társai!

Ha a sportággal kapcsolatos véleményeteket írjátok le és attól félsz, hogy ez később visszaüthet, még csak-csak, bár én ezt sem tudom elfogadni, más nevelést kaptam. De ha anyáztok, csürhéztek, esetleg valakinek a nemi eltévelyedésről irtok, adjátok az arcotokat hozzá!
Sokkal hatásosabb, nem beszélve a korrektségről és a fairplayről, bár ez már lassan kihal a hazai autósportban.
Ezt a fórumot a Duen feltehetőleg nem a ti jellemtelen a nagyi szoknyája mögüli fröcsögésetek közzétételére hozta létre. Ha van a témával kapcsolatos szakmai véleményed, javaslatod írjátok le, ezzel segítesz, de ezzel a jellemtelen , sunyi acsarkodással csak ártasz a sportnak.
Valószínű már többen jártak úgy, hogy egy reménybeli támogatóval folytatott beszélgetés közben, rákérdezett a másik fél, olvastad a Duenen ezt és ezt a hozászolást, mi a véleményed erről, rossz esetben már a megbeszélés elején kijelenti, hogy egy olyan sportághoz amiben ilyen légkör uralkodik nem adjuk a nevünket.

Hogy értsétek nem egyes személyek védelmében, hanem az autósport és ezen belül is a Rally védelmében írtam a fenti sorokat!!!!!!!!!!
2012-09-01 12:31:19
Zsolt!

Most te fokozod, hergeled!!!

Ha tényleg te vagy az illetékes, nosza felmerült egy tucat kérdés, gyűjtsd össze, kérj állásfoglalást, ha megjött tedd közzé, ezzel tudsz segíteni! Ha neked van igazad remélhetőleg elnézést kérnek a sporttársak, ha nem akkor te teszed.
Ha a felvetett problémák valósak, sürgősen meg kell kezdeni a tárgyalásokat a módosításról, csuklózni kellene egyet a Groupamával, vagy új biztosítót keresni.

Üdv Roni
2012-08-31 10:11:22
Még valami!

Ne felejtsétek, el ezt az oldalt olvassák a támogatók is!!!!!!!!!!!!
2012-08-31 10:09:35
Kedves Sporttársak!

Valaki szippantást emlegetett, ne tegyétek K. büdös van, ez egy trágyadomb! Van egy SP. rendszám lehetőség, mert még ember nem látta, fogta. Évek óta, inkább évtizedek óta váruk rá, most,hogy elérhető közelségbe került, savazzátok egymást lassan rendőrkézre adjátok, normálisak vagytok. Van egy jó lehetőség, ha vannak benne hibák ki kell javítani, az MNASZ-nek mint sportszövetségnek van lehetősége a gyakorlati felhasználásba kiugró hibák orvoslását kérvényezni. De könyörgöm hol a gyakorlat? Az adókkal kapcsolatban, ez egy hasonló szituáció mint egy E rendszám, ott vannak adó tételek. De nem lenne egyszerűbb az MNASZ-nek összegyűjteni a felmerülő kérdéseket és kérni egy állásfoglalást a kibocsájtótól? A KGFB nem lehet kérdés, jövőre olyan biztosítási szponzort kell keresni aki partner a probléma megoldásába. Az más kérdés, hogy miért nem dolgozunk előre, április óta várható az SP kijövetele, kinek újdonság, hogy kell biztosítás hozzá.

2012-07-30 10:24:23
http://privatbankar.hu/makro/a-forma-1-rol-aradozik-a-fejlesztesi-miniszterium-249310
Elöljáróban, nem a formula 1 ellen szólva, de a mogyoródi futamnak mi köze van a magyar sportélethez, milyen rálátást biztosít a külföld részére még a hazai autósportra is csak érintőlegesen. Örvendetes, hogy felismerték országimázs és turisztikai jelentőségét, immáron évtizedek óta így van és nem csak nálunk! Valóban közel tíz százalékkal növekedett a vendégéjszakák száma a tavalyihoz képest, de azért túlozni nem kellene: "Jelezték, a futamnak köszönhetően jelentős mértékben emelkedik a GDP, nő a hazai foglalkoztatás, valamint az adó-és járulékbevétel."
A GDP-re és a hazai foglakoztatásra gyakorolt hatásának kimutatáshoz azért igyekezni kellene. Remélem a lékesedésből marad jövőre annyi, hogy az F1-jogdíjaihoz képest, morzsányi összeggel megtámogatják a hazai IRC futamot. Itt is biztosítható jelentős országimázs építés, turisztikai és egyéb szolgáltatásokból adódó bevétel milliárdos nagyságrendben. Az adó és járulékbevétel sem elhanyagolandó. A befektetett állami pénzhez képest arányaiban sokkal kedvezőbb mértékű.
Még egy apró megjegyzés:
Gyuzsó szégyenli az MNASZ elnöki titulusát? Lassan fél éve szinte minden nyilatkozatánál mint a Hungaroring Sport Zrt Elnök-vezérigazgatója nyilatkozik, add át díjat ! Példakén: Vodafone-Button show a Bazilikánál, az MNASZ és a MAMS szakágainak bemutatóját egyszerűen a Hungaroring bemutatójaként konferálták, G***** Zsolt bemutatásánál is kerülték az MNASZ elnöke titulust és azóta sem él vele. Azért nem ciki az MNASZ elnökének lenni, az elődje ugyan nem volt olimpiai bajnok de a Magyar Autósportban nyert, több mint két tucat magyar bajnoki címet, Örökös Magyar Bajnok és MNASZ elnök, kapott egy tucat állami plecsnit, a MOB tagja, nyert 23 EB futamot.
Ja és nem hívták meg a F**** Tamás emléktábla avatójára!!!!!!
2012-06-29 08:12:12
Na ilyen barmok miatt, kapunk meg egyre kevesebb pályát!
Az autósport már nyugdíjba ment vezetője szerint, csak a nyolc általános elvégzése kötelező, ma már az sem. Ha nem tanulunk meg alkalmazkodni, ha ti nem tartjátok be az előírásokat (pályabejárás...) akkor lassan nem lesz hol versenyt rendezni!
2012-04-13 10:37:38
Kedves Varga Imre sporttárs/

Elszörnyedve olvasom itt a fórumon, hogy lehet még jobban lejáratni a hazai autósportort. Minden héten azt érzem, hogy elértük a mélypontot, ennél már nem lehet lejjebb csúszni, de lehet.
Előre bocsájtva, hogy nem vagyok barátja Cselényi Balázsnak, Nattán Györgynek vitatkoztunk ép eleget személyesen és a fórumon keresztül, hangsúlyoznám, hogy általában ezek szakmai és nem személyeskedő viták voltak. De ha tényleg kiegyezést hirdettek elnökségi szinten, akkor miért nem lettek az urak elfogadva RSB tagként a hozzáértésüket nem lehet megkérdőjelezni. Kedves Varga Imre kérlek te mint a TR szakág választott vezetője és az IB tagja, oszd meg legyél szíves a tagsággal a döntésed kiváltó okait. Mindezt azért kérem, mert ezzel egy másik szakág ügyeibe avatkoztál bé, holott ez idáig szabályként a szakágvezetők tiszteletben tartották a szakágak szuverenitását. Továbbá mint tudod az MNASZ egy demokratikus alapokra épült szövetség és a tagság joggal kíváncsi érveidre.

Üdvözlettel

Herczeg Áron "Roni"



2012-04-05 09:41:43
Ortodox!
A felvetésedre válaszolva:
Van a szakágnak kinevezett vezetője, talán egyszer lesznek bizottsági tagok is.
Továbbá a második már "sikeres" közgyűlés óta semmilyen felkérést nem kaptam, a média bizottság melynek tagja vagyok működésképtelen, elfogadott hatályos Média szabályzat nélkül.
Az itt megjelent hozzászólásaim a sportág érdekében írtam és mindig volt valamilyen javaslatom.
Félreértettetek a 858. bejegyzés szerzőjének azt javasoltam, hogy mutasson példát, de úgy, hogy tűnjön el, írt már elég savazó baromságot.
2012-04-03 10:08:49
rallysjociCZ!

Mi lenne ha példát mutatnál?!

Üdv

Herczeg Áron "Roni"
2012-03-25 13:33:27


Egyszerűen érthetetlen, hogy támogatás hiányában elmarad a Mecsek Rally, mint IRC futam.

Félretéve a Rally iránt érzett lojalitásomat, simán szakmai, üzleti szemszögből is érthetetlen.
A Mecsek Rally a legkiemelkedőbb autósport esemény, ami a Hungaroring kapuin kívül zajlik.
A turizmusra való hatása pedig idén a Formula 1 után a második legnagyobb az összes sportágat (nemcsak autósport) figyelembe véve.
A Rallyban található a legtöbb nemzetközi szintű versenyző. Kiváló lehetőség lett volna a hazai és nemzetközi mezőny összehasonlítására. Az IRC futam iránti felfokozott érdeklődés (média, nézői) a szponzorok érdekeit is messzemenően szolgálta volna.

Kollegáimmal készítettünk egy kimutatást melyben a várható bevételeket összegeztük az állam, a térség és a város
szempontjából:

Figyelembe vett mennyiségek, átlagárak:

Versenyzők.: 300fő ( 150 nevező, IRC, ORB, Historic EB)
Csapatok, kiszolgálok: 1600fő
Média: 300fő (tavalyi adat)
Nézők: 65 000fő (ebből 5 000fő szállóvendég)
Szállás díj: 5 000-8 000Ft/fő/nap
Napi étkezés: 3 000Ft/fő
Napi egyéb költség: 2 000Ft (újság, pzs. stb)
További költségek: utazás, üzemanyag, bérautó, stb.
Jól látható hogy a mai árakhoz képest alacsony átlagokat
vettünk


Elképesztő számok jöttek ki:

Vendég éjszaka: 19 000 éj
Bevétel, szállás: 256 000 000Ft
Ebből Áfa bevétel: 54 500 000Ft
Idegenforgalmi adó: 9 850 000Ft

Összes bevétel: 927 600 000Ft
Áfa: 193 751 000Ft

Csak a zuhanyhíradó alapján becsüljük az elmaradt
támogatás mértékét, de a fenti számok függvényében
megállapítható, hogy a Mecsek Rally támogatása állami szinten gazdaságos lett volna.
Több százmilliós adóbevételtől esett el az állam, és szintén jelentős helyi adóktól az önkormányzat és szintén jelentős a helyi vállalkozók elmaradt (betervezett) bevétele és az
amúgy sem rózsás helyzetben levő turisztikai ágazatban.
Az „országimázs” szempontjából is hátrányos volt a
lemondás, elsősorban a presztízs veszteség, másodsorban a versennyel kapcsolatos média megjelenés elmaradása. Nem hiszem, hogy a támogatás összegéből lehetett volna akkora megjelenést vásárolni, mint amit az EUROSPORT nyújt a verseny hetében, a további média (elektronikus, nyomtatott) megjelenésekről nem is beszélve.
Az idegenforgalmi szezon kezdetén egy ilyen nagyságrendű, relatíve alacsony költségű országimázst építő,
reklámlehetőség kihagyása, érthetetlen.
Nyugodtam mondhatjuk, hogy 2012-ben az összes sportágat figyelembe véve a Formula 1 után a Mecsek Rallynak lehetett volna legnagyobb hatása a turisztikai és egyéb kapcsolódó
szolgáltató ipari bevételekre.

És mi mit veszítettünk (Rally):
A sportág: Óriási sportdiplomáciai presztízs veszteség
Versenyzők: Mérkőzési lehetőség a nemzetközi elittel
Szponzorok: Kiemelt megjelenési lehetőséget
Nézők: Óriási élményt a szezon legjelentősebb
versenyét

A fenti számok és lehetőségek fügvényében egyserűen érthetetlen a támogatás elmaradása.
Mit is várhattunk, egy évig nem volt kinevezett szakágvezető, egyszerűen az az érzése az embernek, hogy a Rally az MNASZ-en belül a perifériára került.
Ha nincs igazam, és az elnökség mindent megtett a Mecsek Rally megrendezéséért, akkor azt kell kérdeznem az elnökségi csapat összeállítását látva, hogy kit kellene még igazolni az elnökségbe, hogy ilyen ne fordulhasson elő?
Az egyes sportágak soha meg nem térülő állami támogatásait látva csak kapkodjuk a fejünket, repkednek a milliárdok, ezekhez képest jelentéktelen összegű támogatást sem kaptunk, úgy hogy reális esély volt a pront megtérülésre és profit termelésre.

Üdv
Herczeg Áron „Roni”
2012-03-25 13:33:27


Egyszerűen érthetetlen, hogy támogatás hiányában elmarad a Mecsek Rally, mint IRC futam.

Félretéve a Rally iránt érzett lojalitásomat, simán szakmai, üzleti szemszögből is érthetetlen.
A Mecsek Rally a legkiemelkedőbb autósport esemény, ami a Hungaroring kapuin kívül zajlik.
A turizmusra való hatása pedig idén a Formula 1 után a második legnagyobb az összes sportágat (nemcsak autósport) figyelembe véve.
A Rallyban található a legtöbb nemzetközi szintű versenyző. Kiváló lehetőség lett volna a hazai és nemzetközi mezőny összehasonlítására. Az IRC futam iránti felfokozott érdeklődés (média, nézői) a szponzorok érdekeit is messzemenően szolgálta volna.

Kollegáimmal készítettünk egy kimutatást melyben a várható bevételeket összegeztük az állam, a térség és a város
szempontjából:

Figyelembe vett mennyiségek, átlagárak:

Versenyzők.: 300fő ( 150 nevező, IRC, ORB, Historic EB)
Csapatok, kiszolgálok: 1600fő
Média: 300fő (tavalyi adat)
Nézők: 65 000fő (ebből 5 000fő szállóvendég)
Szállás díj: 5 000-8 000Ft/fő/nap
Napi étkezés: 3 000Ft/fő
Napi egyéb költség: 2 000Ft (újság, pzs. stb)
További költségek: utazás, üzemanyag, bérautó, stb.
Jól látható hogy a mai árakhoz képest alacsony átlagokat
vettünk


Elképesztő számok jöttek ki:

Vendég éjszaka: 19 000 éj
Bevétel, szállás: 256 000 000Ft
Ebből Áfa bevétel: 54 500 000Ft
Idegenforgalmi adó: 9 850 000Ft

Összes bevétel: 927 600 000Ft
Áfa: 193 751 000Ft

Csak a zuhanyhíradó alapján becsüljük az elmaradt
támogatás mértékét, de a fenti számok függvényében
megállapítható, hogy a Mecsek Rally támogatása állami szinten gazdaságos lett volna.
Több százmilliós adóbevételtől esett el az állam, és szintén jelentős helyi adóktól az önkormányzat és szintén jelentős a helyi vállalkozók elmaradt (betervezett) bevétele és az
amúgy sem rózsás helyzetben levő turisztikai ágazatban.
Az „országimázs” szempontjából is hátrányos volt a
lemondás, elsősorban a presztízs veszteség, másodsorban a versennyel kapcsolatos média megjelenés elmaradása. Nem hiszem, hogy a támogatás összegéből lehetett volna akkora megjelenést vásárolni, mint amit az EUROSPORT nyújt a verseny hetében, a további média (elektronikus, nyomtatott) megjelenésekről nem is beszélve.
Az idegenforgalmi szezon kezdetén egy ilyen nagyságrendű, relatíve alacsony költségű országimázst építő,
reklámlehetőség kihagyása, érthetetlen.
Nyugodtam mondhatjuk, hogy 2012-ben az összes sportágat figyelembe véve a Formula 1 után a Mecsek Rallynak lehetett volna legnagyobb hatása a turisztikai és egyéb kapcsolódó
szolgáltató ipari bevételekre.

És mi mit veszítettünk (Rally):
A sportág: Óriási sportdiplomáciai presztízs veszteség
Versenyzők: Mérkőzési lehetőség a nemzetközi elittel
Szponzorok: Kiemelt megjelenési lehetőséget
Nézők: Óriási élményt a szezon legjelentősebb
versenyét

A fenti számok és lehetőségek fügvényében egyserűen érthetetlen a támogatás elmaradása.
Mit is várhattunk, egy évig nem volt kinevezett szakágvezető, egyszerűen az az érzése az embernek, hogy a Rally az MNASZ-en belül a perifériára került.
Ha nincs igazam, és az elnökség mindent megtett a Mecsek Rally megrendezéséért, akkor azt kell kérdeznem az elnökségi csapat összeállítását látva, hogy kit kellene még igazolni az elnökségbe, hogy ilyen ne fordulhasson elő?
Az egyes sportágak soha meg nem térülő állami támogatásait látva csak kapkodjuk a fejünket, repkednek a milliárdok, ezekhez képest jelentéktelen összegű támogatást sem kaptunk, úgy hogy reális esély volt a pront megtérülésre és profit termelésre.

Üdv
Herczeg Áron „Roni”
2012-03-21 15:15:48
Kedves nagyon okoskatamás!

Előszór is az aki a véleményéhez vállalja a nevét.
Vannak önálló gondolatai, javaslatai, hogyan lehetne kilábalni, tán ismeri is a szabályainkat, és problémáinkat.
A legfontosabb, nem fröcsög, hanem megoldást keres.
Mellesleg eltöltött az autósportban több mint 35évet.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"


2012-03-21 15:15:48
Kedves nagyon okoskatamás!

Előszór is az aki a véleményéhez vállalja a nevét.
Vannak önálló gondolatai, javaslatai, hogyan lehetne kilábalni, tán ismeri is a szabályainkat, és problémáinkat.
A legfontosabb, nem fröcsög, hanem megoldást keres.
Mellesleg eltöltött az autósportban több mint 35évet.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"


2012-03-21 15:15:48
Kedves nagyon okoskatamás!

Előszór is az aki a véleményéhez vállalja a nevét.
Vannak önálló gondolatai, javaslatai, hogyan lehetne kilábalni, tán ismeri is a szabályainkat, és problémáinkat.
A legfontosabb, nem fröcsög, hanem megoldást keres.
Mellesleg eltöltött az autósportban több mint 35évet.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"


2012-03-21 12:11:37
Bocsi!

Bejegyzésem szerkezetileg szétcsúszott minta sportágunkUrak!
Ez a vita egymásnak fezsülés nem vezet sehova. ki a rajosabb az ORB (RallyI.II.) vagy az RTE .
Kell e MNASZ, meddő vita, a sporttörvényben a válasz.
Hogy ki mennyi pénzt tett zsebre az Eger Rally-val kapcsolatban meg baromság, hol vannak a fillérek? Arról írogatni, azt megszólni, hogy valaki a "köz javára
(versenyzők, nézők) elvégzett munka után, nem szeretne kölcsönkérni, kvázi munkával pénzt akar keresni az
arcátlanság, ha ekkora fan-ok vagytok lehet önkéntes munkát vállalni a következő rally versenyen.

A fő probléma, hogy immáron egy éve nincs, kinevezett szakágvezetője a Rally-nak, így nincs megfelelő
érdekképviselete az IB-ben mely a legmagasabb
sportszakmai szervezet az autósportban.
Végre ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, ha van minősített többség ha nincs.
Az alapszabályunk 42/b paragrafusa 8. pontja csak arról rendelkezik, hogy mikor köteles kinevezni a jelöltet, de nem tiltja, hogy amennyiben nincs meg a minősített többség,
indokolt esetben a sportág érdekében a szavazati többséget megszerzőt, vagy urambocsá, jelen esetben egy kevésbé megosztó harmadik személyt nevezzen ki.
Most indokolt eset van! Lassan a meghatározó, húzó
szakágból, mely bevételeiből az MNASZ költségvetésének 2/3-át biztosította, csak szép emléké válunk.
Tehát ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, a jelenlegi aspiránsokat, ha szükség van rájuk alárendelni helyettesnek minden posztra megfelelő embert állítani, akik írásban
vállalják a munkát a bizottság összetételét ismerve, és
hagyni őket dolgozni. Pár nap alatt ki kell dolgozni, el kell fogadni egy működési szabályzatot, amelyben személyre leosztva nagyobb mozgásteret, jogkört engedélyeznek az egyes tagoknak, saját szakmai területükön.
Meg kell határozni, fell kell térképezni a szakág, jövőjét, gazdasági helyzetét, kapcsolatait. Értékelni kell a Rally
kapcsolatát a médiával, marketing kommunikációját,
szponzorációs lehetőségeit. A kiértékelés után ki kell alakítani az új stratégiát az említett területeken. Rendezni kellene az MNASZ és RTE jogviszonyát.
Szabályainkat aktualizálni kellene, gondolva az új
Sporttörvényben megfogalmazottakra.
Bár a jelenlegi szabályokkal is az a legnagyobb baj, hogy nincsenek betartatva.
Az új stratégia kialakításához számon kell kérni az elnökségi ígéreteket, ami már túl van az ígéreten, megvalósulni látszik (közút, erdőgazdasági, rendőrségi, önkormányzati engedélyek), ott ki kell dolgozni a működési mechanizmust, hogy használható legyen.
A Rally az összes sportág közül (nemcsak autósportra értem) a legkiemelkedőbb országos szinten a belföldi turizmust generálók közül , még sincs szakmai kapcsolata szakági szinten.
Gondoljatok bele, hány vendég éjszakát töltenek a
versenyzők, rendezők, tisztségviselők egy-egy Rally helyszínén és extrának még ott vannak a nézők.
A Mecsek Rally a Formula 1 után a legjelentősebb autósport és sportesemény, óriási hazai és idegenforgalmi bevételt generál, még is a létéért küzd. Nincs támogatás, nincsenek kedvezmények, bár éves szinten a Rally több turisztikai bevételt produkál mint az összes úgynevezett "látványsport"
együttvéve.
Az elnökség jó kapcsolataik révén itt is tudna jelentős segítséget nyújtani a szakágak.
Visszatérve az RSB teendőihez, a rendezvényekkel
kapcsolatosan ( rescue, mentők, tűzoltók, rendőrség, installációk, mobil WC, stb) központi szinten kellene megoldani a beszerzést, a többi szakággal összefogva évi 60-70 eseménnyel jelentős árkedvezmény érhető el.
Az Elnök úr tegnapi interjújában a konszenzusra való törekvéssel magyarázta a szakágvezető kinevezésének elhúzódását, tessék kinevezni mivel vészhelyzet van egy arra alkalmas személyt, két évre, alakítson ki mai divatos szóhasználattal élve, egy szakmai RSB-t a fent leírtak alapján.
A kinevezésben legyen egy záradék amiben vállaljal, hogy szezon végén okt. 30-ig elkészítenek egy beszámolót az elvégzett munkáról amit közzé kell tenni, a tagság vagy elfogad, vagy nem, ha nem, akkor lemond. A konszenzust munkával, eredményekkel lehet elérni.

Végezetül Radványi Géza kultusz filmjében a Valahol Európában, annak idején elhangzott egyű
mondat ami akkor szállóige lett, "könyörgöm akasszuk fel", és most én azt kérem:

KÖNYÖRGÖM NEVEZZÜK KI!!!

Üdv
Herczeg Áron "Roni"



2012-03-21 11:57:45
Urak!

Ez a vita egymásnak fezsülés nem vezet sehova. ki a rajosabb az ORB (RallyI.II.) vagy az RTE .
Kell e MNASZ, meddő vita, a sporttörvényben a válasz. Hogy ki mennyi pénzt tett zsebre az Eger
Rally-val kapcsolatban meg baromság, hol vannak a fillérek? Arról írogatni, azt megszólni, hogy valaki
a „közjavára” ( versenyzők, nézők) elvégzett munka után, nem szeretne kölcsönkérni, kvázi munkával
pénzt akar keresni az arcátlanság, ha ekkora fan-ok vagytok lehet önkéntes munkát vállalni a
következő rally versenyen.

A fő probléma, hogy immáron egy éve nincs, kinevezett szakágvezetője a Rally-nak, így nincs
megfelelő érdekképviselete az IB-ben mely a legmagasabb sportszakmai szervezet az autósportban.
Végre ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, ha van minősített többség ha nincs.
Az alapszabályunk 42/b paragrafusa 8. pontja csak arról rendelkezik, hogy mikor köteles kinevezni a
jelöltet, de nem tiltja, hogy amennyiben nincs meg a minősített többség, indokolt esetben a sportág
érdekében a szavazati többséget megszerzőt, vagy urambocsá jelen esetben egy kevésbé megosztó
harmadik személyt nevezzen ki.
Most indokolt eset van! Lassan a meghatározó, húzó szakágból, mely bevételeiből az MNASZ
költségvetésének 2/3-át biztosította, csak szép emléké válunk.
Tehát ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, a jelenlegi aspiránsokat, ha szükség van rájuk alárendelni helyettesnek, minden posztra megfelelő embert állítani, akik írásban vállalják a munkát a bizottság összetételét ismerve, és hagyni őket dolgozni. Pár nap alatt ki kell dolgozni, el kell fogadni egy működési szabályzatot, amelyben személyre leosztva nagyobb mozgásteret, jogkört engedélyeznek az egyes tagoknak, saját szakmai területükön. Meg kell határozni, fell kell térképezni a szakág, jövőjét, gazdasági helyzetét, kapcsolatait. Értékelni kell a Rally kapcsolatát a médiával, marketing kommunikációját, szponzorációs lehetőségeit. A kiértékelés után ki kell alakítani az új stratégiát az említett területeken. Rendezni kellene az MNASZ és RTE jogviszonyát.
Szabályainkat aktualizálni kellene, harmonizálni az új Sporttörvényben megfogalmazottakkal.
Bár a jelenlegi szabályokkal is az a legnagyobb baj, hogy nincsenek betartatva.
Az új stratégia kialakításához számon kell kérni az elnökségi ígéreteket, ami már túl van az ígéreten,
megvalósulni látszik (közút, erdőgazdasági, rendőrségi, önkormányzati engedélyek), ott ki kell
dolgozni a működési mechanizmust, hogy használható legyen.
A Rally az összes sportág közül (nemcsak autósportra értem) a legkiemelkedőbb országos szinten a
belföldi turizmust generálók közül , még sincs szakmai kapcsolata szakági szinten.
Gondoljatok bele, hány vendég éjszakát töltenek a versenyzők, rendezők, tisztségviselők egy-egy
Rally helyszínén és extrának még ott vannak a nézők.
A Mecsek Rally a Formula 1 után a legjelentősebb autósport és sportesemény, óriási hazai és
idegenforgalmi bevételt generál, még is a létéért küzd. Nincs támogatás, nincsenek kedvezmények,
bár éves szinten a Rally több turisztikai bevételt produkál mint az összes úgynevezett „látványspot”
együttvéve.
Az elnökség jó kapcsolataik révén itt is tudna jelentős segítséget nyújtani a szakágak.
Visszatérve az RSB teendőihez, a rendezvényekkel kapcsolatosan ( rescue, mentők, tűzoltók,
rendőrség, installációk, mobil WC…) központi szinten kellene megoldani a beszerzést, a többi
szakággal összefogva évi 60-70 eseménnyel jelentős árkedvezmény érhető el.
Az Elnök úr tegnapi interjújában a konszenzusra való törekvéssel magyarázta a szakágvezető
kinevezésének elhúzódását, tessék kinevezni mivel vészhelyzet van egy arra alkalmas személyt, két
évre, alakítson ki mai divatos szóhasználattal élve, egy szakmai RSB-t a fent leírtak alapján.
A kinevezésben legyen egy záradék amiben vállaljal, hogy szezon végén okt. 30-ig elkészítenek egy
beszámolót az elvégzett munkáról amit közzé kell tenni, a tagság vagy elfogad, vagy nem, ha nem,
akkor lemond. A konszenzust munkával, eredményekkel lehet elérni.

Végezetül Radványi Géza kultusz filmjében a Valahol Európában, annak idején elhangzott egyű
mondat ami akkor szállóige lett, "könyörgöm akasszuk fel", én most azt kérem:

KÖNYÖRGÖM NEVEZZÜK KI!!!

Üdv
Herczeg Áron "Roni"

2012-03-17 11:57:22
Kedves Mindenki!

Én az alapoknál kezdeném
Elméletileg, ma Magyarországon ha valaki szeretne egy versenysorozatot (mint RTE) megrendezni, akkor ezzel az ötlettel el kell fáradnia az illetékes sport szövetséghez (jelen esetben MNASZ). Meg kell állapodnia, ha engedélyezik (miért ne, ha nem ellenkezik a Sporttörvénnyel, a szövetség szabályaival, esetleges utánpótlás nevelési koncepciókkal, ha van ilyen...) akkor be kell fizetni az ide vonatkozó illetékeket. Amint van hatályos engedély, meg kell állapodni a mindenkori rendezőkkel, azokkal szerződést kell kötni (itt az anyagiakkal kapcsolatban csak a Jóisten lát tisztán), ezek után be kell jelenteni a sorozat futamait, fel kell vetetni a versenynaptárba, és akkor beszélhetünk előkészített verseny sorozatról a sorozat rendezőjének szemszögéből. Nem tudom az RTE esetében megtörténtek e ezek a nem elhanyagolandó apróságok.
Egy bajnokság kiírásához egy külföldi induláshoz mellesleg kell a hazai ASN engedélye.
Szerintem így működik a story, bocsánat így kellene működnie.
Hogy most ki kinek tartott be nem tudom, a borzasztó az egészben, hogy fél megoldások, fél információk születnek. Egy korrekt, tájékoztatás élét venné a helyzetnek, és
kevesebb hülye hozzászólás születne, pl.:
Azért nem támogatták LR-t mert, az MNASZ akarja benyeli a lovét, ha jól emlékszem Robi pont az anyagiak hiánya miatt mondta le a versenyt, mit visz, ki és hova.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"

2012-03-17 11:57:22
Kedves Mindenki!

Én az alapoknál kezdeném
Elméletileg, ma Magyarországon ha valaki szeretne egy versenysorozatot (mint RTE) megrendezni, akkor ezzel az ötlettel el kell fáradnia az illetékes sport szövetséghez (jelen esetben MNASZ). Meg kell állapodnia, ha engedélyezik (miért ne, ha nem ellenkezik a Sporttörvénnyel, a szövetség szabályaival, esetleges utánpótlás nevelési koncepciókkal, ha van ilyen...) akkor be kell fizetni az ide vonatkozó illetékeket. Amint van hatályos engedély, meg kell állapodni a mindenkori rendezőkkel, azokkal szerződést kell kötni (itt az anyagiakkal kapcsolatban csak a Jóisten lát tisztán), ezek után be kell jelenteni a sorozat futamait, fel kell vetetni a versenynaptárba, és akkor beszélhetünk előkészített verseny sorozatról a sorozat rendezőjének szemszögéből. Nem tudom az RTE esetében megtörténtek e ezek a nem elhanyagolandó apróságok.
Egy bajnokság kiírásához egy külföldi induláshoz mellesleg kell a hazai ASN engedélye.
Szerintem így működik a story, bocsánat így kellene működnie.
Hogy most ki kinek tartott be nem tudom, a borzasztó az egészben, hogy fél megoldások, fél információk születnek. Egy korrekt, tájékoztatás élét venné a helyzetnek, és
kevesebb hülye hozzászólás születne, pl.:
Azért nem támogatták LR-t mert, az MNASZ akarja benyeli a lovét, ha jól emlékszem Robi pont az anyagiak hiánya miatt mondta le a versenyt, mit visz, ki és hova.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"

R007 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k