LCH Tavaszi LADA találkozó
enduro
Zsembery Barnabás
2012-01-13 15:27:32
utolsó bejelentkezése
enduro

41 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
684937552
Napi oldal:
38216
Jelenleg:
1439
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
enduro hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 41 hozzászólás • 3 oldal
2012-01-13 14:58:25
1968, Rába Kupa, aki szemben áll az autó mögött és kávézik, Kesjár János (Csaba édesapja), a jobb egynél valószínüleg a navigátora aki szintén Kesjár János, de a rokoni kapcsolatot nem tudom pontosan. (Eredménylistáról néztem a nevet.) Az ő fia meg a Kiskesó, rallyeból ismerheted. Ebben az évben bajnokok lettek az NSU TTS-el.
2011-11-08 13:52:15
Csősz Lajos, Nádor Attila, Nádor István, Radányi Zoltán, Szabó Gergő, Zsembery Barnabás. 1989 Walldürn. Jó volt! Majd keresek képet. Van, csak nincsenek szkennelve. Jól esik, hogy ismeretlenül is így emlékszel erre, már jó is a napom! vigyorgok
2011-11-08 13:44:15
Apicsába! Ki vagy Te???????????????????????????????
2011-11-07 18:03:11
"Lehet, hogy munkájukat a jó szándék vezérli, de nem biztos, hogy jelen helyzetben az FIA minden áron való követése lenne a fontos. Magyar MŰKÖDŐ Rallyesportra van szükség, ehhez pedig igenis hozzátartoznak a speciális magyar szabályok. "

Cselényi Balázs nyilatkozatában olvasható ez a nagyon értelmes gondolat!
Végre...
2011-11-07 09:50:04
...hát persze hogy a Nagy Hugó!!! (Mármint aki vezet.) Sunnyog, nyivákol, lengeti a farkát az OSC-ben a nyújtón, zokni nélkül síel mert úgy a jó, de nem hajlandó előtolni a Wareszt egy histo futam erejéig...hehehe
2011-10-27 10:04:26
Neon véleményéhez csatlakozva, valóban nem értem, hogy egyesek név nélkül hogyan és miért engedhetnek meg maguknak ilyen stílust egy nyilvános fórumon? Mi az hogy gerinctelen féreg, csődtömeg, gennygombóc.,..és sorolhatnám! Mellesleg megjegyezve, egy főnöknek mindig az a dolga hogy utasításokat adjon, akit pedig megbíztak, annak az a dolga, hogy ezeket végrehajtsa. Aztán jön majd egy másik csapat, de az is csak akkor fog működni akár jól vagy rosszul, ha lesz aki utasít és lesz aki végrehajtja.

Az sem teljesen világos, hogy miért lenne baj, ha végre a két oldal a cél, az autósport érdekében békét kötne? Éppen ez lenne az egyetlen járható út, hogy nem szekértáborok gyűlölködnének egymásra, hanem mindenki beletenné azt, amivel egy kicsit segítene ebben a helyzetben az autósporton.

Annyira szánalmas...
2011-10-27 10:04:26
Neon véleményéhez csatlakozva, valóban nem értem, hogy egyesek név nélkül hogyan és miért engedhetnek meg maguknak ilyen stílust egy nyilvános fórumon? Mi az hogy gerinctelen féreg, csődtömeg, gennygombóc.,..és sorolhatnám! Mellesleg megjegyezve, egy főnöknek mindig az a dolga hogy utasításokat adjon, akit pedig megbíztak, annak az a dolga, hogy ezeket végrehajtsa. Aztán jön majd egy másik csapat, de az is csak akkor fog működni akár jól vagy rosszul, ha lesz aki utasít és lesz aki végrehajtja.

Az sem teljesen világos, hogy miért lenne baj, ha végre a két oldal a cél, az autósport érdekében békét kötne? Éppen ez lenne az egyetlen járható út, hogy nem szekértáborok gyűlölködnének egymásra, hanem mindenki beletenné azt, amivel egy kicsit segítene ebben a helyzetben az autósporton.

Annyira szánalmas...
2011-10-26 14:15:58
jóóóó, éééén szóóóóltam!!! kacsintok
2011-10-26 12:48:55
Nektek fogalmatok sincs, milyen bátor gyerekek vagytok!!! (Nem viccelek!!!)
2011-10-26 12:48:55
Nektek fogalmatok sincs, milyen bátor gyerekek vagytok!!! (Nem viccelek!!!)
2011-10-21 11:30:03
Háááát, így sem vagyok teljesen biztos benne, de szerintem ő.

Az edzésekről.Néha elmentem Apámékkal éjszaka edzésekre. A gyors kezdetén megálltunk, és Apám végigtapogatta a rajtnál lévő fákat, erdőgazdasági utaknál a felnyitott sorompó oszlopait. Az volt a szokás, ha valaki bent volt a pályán, akkor hagyott egy üzenetet, hogy pl. edzünk 23-02-ig XY. Így lehetett tudni, van-e bent valaki, jöhet-e szembe, stb. Egyébként akkoriban az edzéseken voltak a legnagyobb sztorik. Jugóban pl. megdumáltak egy hegyi birkapásztort, hogy tréningeznek a környéken pár órát, süssön már meg egy bárányt, mire visszaérnek. Hát az meg egy üveg pálinkáért meg is sütötte. Egy hétig azt ették. Volt olyan Alpenfahrt, ahol a gyors méteres hófalak között ment. Volt náluk egy üveg pezsgő, hát az egyik kanyarban beledugták a hófalba, hadd hűljön. A kpl Gordini csapat ott pezsgőzött egy óra múlva. Vagy a bekamuzott idők...mennyit mentél? Tizenhat harminc! - húúúvazzz... na, rögtön dobtak is pár totálkárt a próbálkozás közben! Hát ilyenekre emlékszem...
2011-10-20 13:32:01
Emmeghogy??? >

Nem vagyok teljességgel biztos, de azt hiszem, aki az autót vezeti, Kapronczay György, aki akkortájt a Volán túra csapatának edzője volt. Kapi bá' korábban a Honvédban endurózott (túrázott, ahogy akkor hívták)
2011-10-18 13:13:11
...és ehhez még csak annyit tennék hozzá, hogy a Visegrádi Misi meg a Gombos Kálmi konkrétan úgy lettek versenyzők, hogy Apám járt be a Révészbe a ki tudja hanyadik Moszkvicsával, és ott összehaverkodtak. Így kerültek a Volánba is!

A 74-es évről én csak azt tudom, hogy az autóbeszerzésnél Attila és Apám erősen szembekerültek egymással. Apám azt szorgalmazta, hogy a pénzből két tuningos R12-est vegyenek alkatrészekkel, Attila pedig az egy Alpine mellett voksolt. Nagyjából így volt arányban a két elképzelés. Az Alpine nyilván csábítóbb volt, de se a vezetésben, sem a szerelésben nem volt rutin, a 12-est pedig mindkettőben vágták. A nehéz feltételű versenyeken a gyári, hegyes autók általában kiestek (Wartburg, Rajd Polski, bulgár Eb..) és ott a 12-essel lett volna keresnivalójuk. Apám a kivárással érvelt, Attila a győzelem esélyével. Kettejük közt volt 16 év korkülönbség, ez pont megmagyaráz mindent. Attila elképzelése nyert, de a bulgár verseny eredményét tudva, máig is kérdés kinek volt igaza...
2011-10-17 18:31:10
...így cibiékkel, szélesítve, tényleg, szerintem ütősebbnek néz ki, mint amilyen volt. Amennyire emlékszem, akkoriban azt modták, semmi sem volt homológ rajta, azért is lenne nehéz reprodukálni.

Által-Siska - nekem ez rémlik, de nem biztos.

Satu visszaemlékezése megható! Az biztos, hogy ha ők nem itt élnek, minimum Eb-t nyerhettek volna, ami tudjuk, hogy akkoriban azért mást jelentett! Külföldre alig-alig jutottak, alkatrész soha nem volt, az autóra mindig nagyon kellett vigyázni. Azért baromi nehéz úgy gyorsan menni, hogy ha elesnek, akkor vége, semmi nincs itthon az autóhoz. Paradox helyzet, hogy pont ennek a nincstelenségnek köszönhetik viszont az Eb futam-győzelmet! Az Alpine félre volt tolva a Jugó bukás miatt, ezért mentek az R12-vel Bulgáriába, ahol viszont nagyon rossz terep miatt az Alpine biztos elvérzett volna.
2011-10-17 18:31:10
...így cibiékkel, szélesítve, tényleg, szerintem ütősebbnek néz ki, mint amilyen volt. Amennyire emlékszem, akkoriban azt modták, semmi sem volt homológ rajta, azért is lenne nehéz reprodukálni.

Által-Siska - nekem ez rémlik, de nem biztos.

Satu visszaemlékezése megható! Az biztos, hogy ha ők nem itt élnek, minimum Eb-t nyerhettek volna, ami tudjuk, hogy akkoriban azért mást jelentett! Külföldre alig-alig jutottak, alkatrész soha nem volt, az autóra mindig nagyon kellett vigyázni. Azért baromi nehéz úgy gyorsan menni, hogy ha elesnek, akkor vége, semmi nincs itthon az autóhoz. Paradox helyzet, hogy pont ennek a nincstelenségnek köszönhetik viszont az Eb futam-győzelmet! Az Alpine félre volt tolva a Jugó bukás miatt, ezért mentek az R12-vel Bulgáriába, ahol viszont nagyon rossz terep miatt az Alpine biztos elvérzett volna.
2011-10-17 18:31:10
...így cibiékkel, szélesítve, tényleg, szerintem ütősebbnek néz ki, mint amilyen volt. Amennyire emlékszem, akkoriban azt modták, semmi sem volt homológ rajta, azért is lenne nehéz reprodukálni.

Által-Siska - nekem ez rémlik, de nem biztos.

Satu visszaemlékezése megható! Az biztos, hogy ha ők nem itt élnek, minimum Eb-t nyerhettek volna, ami tudjuk, hogy akkoriban azért mást jelentett! Külföldre alig-alig jutottak, alkatrész soha nem volt, az autóra mindig nagyon kellett vigyázni. Azért baromi nehéz úgy gyorsan menni, hogy ha elesnek, akkor vége, semmi nincs itthon az autóhoz. Paradox helyzet, hogy pont ennek a nincstelenségnek köszönhetik viszont az Eb futam-győzelmet! Az Alpine félre volt tolva a Jugó bukás miatt, ezért mentek az R12-vel Bulgáriába, ahol viszont nagyon rossz terep miatt az Alpine biztos elvérzett volna.
2011-10-17 15:10:49
Napoletana: Ez akkora durranás volt, hogy nekem pl. volt egy gimista haverom, aki azért spórolt, hogy minden vasárnap elmehessen oda és tudjon enni egy olasz kaját!!!
Moszkvics: Na szegény Apám boldog lenne ha olvashatná, miket írsz! Neki külön ideológiája volt a a moszkvával kapcsolatban. Az elnyűhetetlen, elpusztíthatatlan szinonímája volt nála a Moszkvics. 407-es, 408-as, és asszem 4 db 412-est nyűtt el. A 412-es már pogácsákkal szélesített, hátul Barkas gátlókkal, NDK Wartburg versenyüléssel tuningolt gép volt. De erről bégyé tudna többet mondani, ő volt az AFIT III. egyik betyárja...Által Pista, Visegrádi Misi ott (vagy onnan) építették a 412-eseket!
2011-10-17 15:10:49
Napoletana: Ez akkora durranás volt, hogy nekem pl. volt egy gimista haverom, aki azért spórolt, hogy minden vasárnap elmehessen oda és tudjon enni egy olasz kaját!!!
Moszkvics: Na szegény Apám boldog lenne ha olvashatná, miket írsz! Neki külön ideológiája volt a a moszkvával kapcsolatban. Az elnyűhetetlen, elpusztíthatatlan szinonímája volt nála a Moszkvics. 407-es, 408-as, és asszem 4 db 412-est nyűtt el. A 412-es már pogácsákkal szélesített, hátul Barkas gátlókkal, NDK Wartburg versenyüléssel tuningolt gép volt. De erről bégyé tudna többet mondani, ő volt az AFIT III. egyik betyárja...Által Pista, Visegrádi Misi ott (vagy onnan) építették a 412-eseket!
2011-10-17 15:10:49
Napoletana: Ez akkora durranás volt, hogy nekem pl. volt egy gimista haverom, aki azért spórolt, hogy minden vasárnap elmehessen oda és tudjon enni egy olasz kaját!!!
Moszkvics: Na szegény Apám boldog lenne ha olvashatná, miket írsz! Neki külön ideológiája volt a a moszkvával kapcsolatban. Az elnyűhetetlen, elpusztíthatatlan szinonímája volt nála a Moszkvics. 407-es, 408-as, és asszem 4 db 412-est nyűtt el. A 412-es már pogácsákkal szélesített, hátul Barkas gátlókkal, NDK Wartburg versenyüléssel tuningolt gép volt. De erről bégyé tudna többet mondani, ő volt az AFIT III. egyik betyárja...Által Pista, Visegrádi Misi ott (vagy onnan) építették a 412-eseket!
2011-10-17 09:54:23
Azért ezek a Moszkvicsok nagyon komolyan néztek ki, nekem nagyon tetszenek még mai is! Igen, ez a Duna Inter Continentál háta mögött volt, és lent a garázsban álltak éjszakára az autók. Ott voltam én is, ez akkoriban nagy élmény volt!
enduro hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 41 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k