KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
enduro
Zsembery Barnabás
2012-01-13 15:27:32
utolsó bejelentkezése
enduro

41 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686637754
Napi oldal:
132494
Jelenleg:
1105
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
enduro hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 41 hozzászólás • 3 oldal
2011-10-12 13:20:30
Én részemről lájkolom ezt a hozzászólást!!! (Miért nincs itt ilyen?) nevetek
2011-09-21 09:54:15
Neeeeem, itt kivételesen mást cseszett le Apám! (Már csak a kettejük ábrázatából következtetek erre! Apámét jól ismertem, a másikét átéltem párszor, hehe)
2011-09-13 14:31:45
Nem,
Kedves JJ, Te nem a véleményedet mondtad el, hanem cinkeled, elpoénkodod, bagatellizálod azt, amit én pusztán megjegyzésként leírtam! Általam elfogadható verseny, Hungaroring, hibás burkolat, hibás eső, stb (olvasd nyugalommal vissza) - ezt tettem szóvá, nem a véleményedet, a vélemény különbségünket kifogásoltam, hanem a marha vicces következtetéseidet, hogy akkor nekem mi is kellene...
2011-09-13 11:31:03
Korántsem biztos, hogy a versenyzőknek és a rendezőknek ellentétesek az érdekeik. A padka védelme a versenyzők szempontjából is fontos, de nem mindegy hogy egy gumi van kitéve, vagy egy többmázsás farönk, ami rögtön letépi a komplett futóművet. Van aki érti hogy miről beszélek (Blackhill) és van aki el sem olvassa a kommentet, csak hülyeségeket írogat!

JJ, úgy kezdtem, hogy a rallye igenis kő, szikla, sár, víz, minden amit akarsz, pont ettől rallye a rallye, de ebbe a szándékosan odavonszolt farönkök véleményem szerint nem férnek bele. Kár hogy nem látod a különbséget. Fölösleges hungaroringezni, véletlenül sem erről beszélek! Mondjuk azért húsz év endurózás után furcsa lenne, ha erdő, fa sár, szikla zavarna.
Egyébként teljesen normális ez a fórum, és azt gondolom, én is teljesen normálisan mondtam el a véleményemet, amivel nyilván nem kell egyetérteni. Éppen ezért nem teljesen értem a stílusodat, de a Te dolgod!
2011-09-12 15:06:41
Ne haragudj, de evvel egyáltalán nem értek egyet! Igen, a rallye olyan, hogy van kő, van szikla, van padka meg minden, de az, hogy az út szélének biztonsága érdekében kétmázsás rönköket tesznek a kanyarokba, ez nekem felháborító, ugyanis mesterségesen okoznak életveszélyes helyzetet! Turánék semmit nem hibáztak, simán korrigáltak volna, ehelyett lett egy TK! Egy kis felhordás, egy defekt vagy bármi nüansz és minimum a futómű szakad ki. Felelőtlen, ostoba dolognak tartom és csak az volt a kérdés ki lesz az első aki tönkre zúzza az autóját!
2011-09-12 15:06:41
Ne haragudj, de evvel egyáltalán nem értek egyet! Igen, a rallye olyan, hogy van kő, van szikla, van padka meg minden, de az, hogy az út szélének biztonsága érdekében kétmázsás rönköket tesznek a kanyarokba, ez nekem felháborító, ugyanis mesterségesen okoznak életveszélyes helyzetet! Turánék semmit nem hibáztak, simán korrigáltak volna, ehelyett lett egy TK! Egy kis felhordás, egy defekt vagy bármi nüansz és minimum a futómű szakad ki. Felelőtlen, ostoba dolognak tartom és csak az volt a kérdés ki lesz az első aki tönkre zúzza az autóját!
2011-08-10 19:26:12
Ezúton szeretnék mindenkit értesíteni, hogy holnap, csütörtökön délután 6 órakor a Hungaroringen a toronynál Drapál Jánosra emlékezünk. Akik ismerték, szerették vagy csak drukkoltak neki, mindenkit szeretettel látunk!

Böröczky Pepi nevében (aki kórházban van) Zsembery Barnabás
2011-08-10 19:25:11
Ezúton szeretnék mindenkit értesíteni, hogy holnap, csütörtökön délután 6 órakor a Hungaroringen a toronynál Drapál Jánosra emlékezünk. Akik ismerték, szerették vagy csak drukkoltak neki, mindenkit szeretettel látunk!

Böröczky Pepi nevében (aki kórházban van) Zsembery Barnabás
2011-08-10 19:24:20
Ezúton szeretnék mindenkit értesíteni, hogy holnap, csütörtökön délután 6 órakor a Hungaroringen a toronynál Drapál Jánosra emlékezünk. Akik ismerték, szerették vagy csak drukkoltak neki, mindenkit szeretettel látunk!

Böröczky Pepi nevében (aki kórházban van) Zsembery Barnabás
2011-08-09 12:09:16
Csak egy Dezséry volt, az meg Gyula
2011-08-09 11:28:24
Még egy adalék a bukócsőről: mellékelek egy képet az öreg Kesóról (autó mögött áll szemben) és az autójáról. Jól látható hogy ebben sincs cső. Nekem furcsa lenne, hogy ezt megelőzően pedig csöves autóval ment, de minden lehet.
2011-08-05 11:51:47
Azt hiszem a Nagy Andris volt a tettestárs, ott volt a szaltónál is, talán ő még emlékszik a gépre pontosan, de annak a kasztnija is meg volt építve. A hátulja ki volt szélesítve, arra emlékszem. És a széles kerekek, ahhhh, mesebeli volt!
2011-08-05 00:27:44
Jól emlékszem, vittek is vele! Az is egy ízig-vérig versenyautó volt, tényleg ékszer volt. Versenyig el se jutott, totálkarcsi végzett vele még a bejáratás közben. Akkor volt az a duma a Volánban, hogy meg akarták nézni, mennyit forog a gép. -Na, és mennyit forgott? -háát, másfelet a tetején!
Egyébként az is egy olyan autó volt, amit csak kérésre, rendelésre gyártottak le a Mosernál, kapni csak úgy nem lehetett.
2011-08-05 00:27:44
Jól emlékszem, vittek is vele! Az is egy ízig-vérig versenyautó volt, tényleg ékszer volt. Versenyig el se jutott, totálkarcsi végzett vele még a bejáratás közben. Akkor volt az a duma a Volánban, hogy meg akarták nézni, mennyit forog a gép. -Na, és mennyit forgott? -háát, másfelet a tetején!
Egyébként az is egy olyan autó volt, amit csak kérésre, rendelésre gyártottak le a Mosernál, kapni csak úgy nem lehetett.
2011-08-05 00:03:08
A Hollósé gyári autó volt, de ő főleg csak pályázott. Akkoriban azért eléggé összemosódtak a sportágak határai, de ő utálta a rallyet (sic!), főleg pályán ment. Ott is játszották el neki az osztrák himnuszt, mert nem volt magyar! Az is kérdés, mit nevezünk gyári autónak. A Pista (bá) Puchja egy gyári tuningos autó volt, amit ő maga szerelt össze az alkalmanként becsempészett holmikból. (Amíg el nem lopták tőle, de ez egy másik és nem túl nyilvános történet bizonytalan) És nem mellékesen olyan autót konkrétan nem lehetett kapni, csak összeépíteni. A Gordinik pedig a production racer ősanyjaként a világon először gyártottak szériában egy olyan versenyautót, amit bárki megvehetett, persze Gr.I-es kivitelben, de pl. már bukócsővel, dupla weberekkel, stb.
2011-08-04 23:30:14
Igen, a gyári Alfák meg az Abarthok csövesek voltak, de a magyarok akik indultak azokban nem volt, hidd már el, ültem bennük! Az öreg Békeffy az Opel Rekorjával vitt ki a Népligetbe, nem volt benne cső
2011-08-04 23:30:14
Igen, a gyári Alfák meg az Abarthok csövesek voltak, de a magyarok akik indultak azokban nem volt, hidd már el, ültem bennük! Az öreg Békeffy az Opel Rekorjával vitt ki a Népligetbe, nem volt benne cső
2011-08-04 23:27:40
Nézd, az, hogy a magyar ob-n nem voltak csöves autók, az 100%! Hogy a Touron kellett-e cső, vagy volt-e, azt nem tudom, de legjobb tudomásom szerint egyedül a Hollós tudott gyári autóhoz jutni, más senki, de lehet hogy tévedek. Valami archívum csak van a Kesóéknál, nem?
2011-08-04 23:27:40
Nézd, az, hogy a magyar ob-n nem voltak csöves autók, az 100%! Hogy a Touron kellett-e cső, vagy volt-e, azt nem tudom, de legjobb tudomásom szerint egyedül a Hollós tudott gyári autóhoz jutni, más senki, de lehet hogy tévedek. Valami archívum csak van a Kesóéknál, nem?
2011-08-04 23:08:24
Még a Hollós tényleg gyári és Eb-futamot nyer Puchjában sem volt cső. Az öreg Kesónak pedig nem volt semmilyen gyári autója, de valóban volt egy utcai Cooperje. Még a Népligetben sem mentek csöves kasztnis autók, Békeffy, Hollós, Rusznyák, mind mezítlábas autók voltak.
enduro hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 41 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k