szerintem meg nem kellene bajnokságot rendezni.
Ez a 2012-es év legyen a megújulás, a VALÒS megújulás éve, egyfajta meditáció, mindenki gondolja át, hol a hiba, miért nem megy ez. Vannak (világ- és nemzet)gazdasági okok és van más. aztán hadd forrjon ki valami új. Egy kicsit kellene lazitani a szabályokon, nem mindig a FIA nyakában loholni, hanem a valós piaci lehetöségekhez alkalmazkodni. A legnagyobb hibák egyike az addigra már olcsóbban is bérelhetö wrc autók kitiltása volt. Lehet bármit mondani, de az VERSENYautó, minden egyéb N-es Evo meg hasonló, amúgy remek vas, utcai autó. Sokak a müszaki tartalom miatt (is) mentek ki a versenyre. Inkább ne legyen semmi, mint a hitegetés, meg a magyar módra sárdobálás.....
2012-03-20 12:26:31
Pedig amikor megláttam a piros "Törölve" feliratot, egy pillanatra azt hittem a Törley a föszponzor a betükarakterek miatt....de rá kellett jönnöm, hogy a MALEV..
2012-03-20 11:09:44
30? Kedves Zsolesz...15!
2012-03-20 10:48:02
Jó volt a versenykilométerek gyüjtése, sajna Egerben nem lesz lehetöség kamatoztatni a tapasztalatokat :/
Gáz 2000 helyett inkább Naggyon Gáz 2012.
Bocsi a cinizmusomért
2012-03-20 10:38:44
Probléma és dilemma megoldva (magyar módra).
Lehet menni Valasskára vagy Portugáliába.
2012-03-18 09:21:59
Egyszerűen le kell vonni a konzekvenciát: Ha lesz, lesz, olyan, amilyen. Mellette el lehet menni VB-re, meg a környező országokba (B-terv). Ha nem lesz, akkor meg még mindig ott van a B-terv. Minél kevésbé várja az ember, annál kisebb lesz a csalódás is...
2012-03-08 10:11:30
Lett szponzor. Ez jó. Lehet eredetileg MALÈV-Eger Rally volt a rendezvény neve. Verseny a BlueNose kupáért
Egy kis megjegyzes a büfe arakhoz: ennyit VB-n SEM kernek el ilyen etelekert. Sem Finnorszagban, sem Svedorszagban, sem Nemetorszagban, sem mashol. Tipikus kapzsi magyar a meggazdagodni akarok de azonnal fajtabol. Nyilvan szerepet jatszott a helyberlet is, ami szinten utalo jel, hogy miert nyomta meg az arakat a büfe. Mindegy, tanulsag, benzinkut. Követtük masok peldajat.
A verseny amugy (mar amennyit lattam) jo volt, az idö szuper, a szervezes meg olyan-amilyen (bunyo, emberek a palyan).
A zaro ceremoniat tenyleg belinkelhetne valaki
A lapon megtalalsz mindent, a fontos dolgokat pdf a terkepeket pedig JPG formatumban (tömöritett mappa)
2011-09-11 12:41:19
Na, bekőtt a Joci állásfoglalása az árakkal kapcsolatosan.
Szervízpark: Sió Grill nevű lakomázó. Furcsáltam, hogy a Skoda Team miért a LukOil kúton falatozik, miután én is ott kötöttem ki: 4 szelet kenyér, 3 kovászos uborka, 3 darab (nem egész!) csülök. Mikrózva, persze. Bruttó 7880,- Magar Forint. Most komolyan. Aki egy kicsit is ismer, nem vagyok s***rágó, de ennyit skandináv VB futamon nem kérnek el SEMMIÉRT sem. Finneknél egy virsli-szerű griller szósszal, kenyérrel 2-3 EUR. A Braum árait meg Joci lentebb ismertette...
2011-09-09 16:36:58
Az sztem a JT56SRT volt. (amit legallyaztott 2 éve)
2011-09-09 11:11:32
Peti, neblázni!
http://video.racing.hu/pusztito
De amùgy egyetértek Mecsekte commentjével. Nem kellene a biztonságiakat felizgatni. Amúgy is azok lesznek.
Meghalt Andreas Waldherr oszträk autoversenyzö.
Ällitolag räesett a mühelyben a versenyautoja, most mondta az oszträk kollegäm :/
43 eves volt...
R.I.P.
2011-05-02 08:11:48
Jánosunk a díjkiosztón eléggé ideges volt, azt sem várta meg, hogy fényképezzék, elment az autóval, utána a büfé előtt füstölgött...nagyon sok nem kellett ahhoz, hogy érdekes véleményt alkosson az egészról.
Más kérdés, hogy speakerünk (MJ) olyan hülyeségeket beszélt a vége felé (is), hogy minden mondatában volt valami nem kis butaság...ha fáradt (megértem, ha az), miért nem más vezette le a végén az eredményíhídretést?