Jesszusom, de jó kis "csatorna" ez. Egy csomó régi felvétel található ott különböző bajnokságokból.
Köszi historyfun!
A ferjáncz eredményekből még van 3 oldal.
1.--->
2011-05-18 18:42:05
Ezt nem tudom.Két könyvben is 77et ír első szezonjának. A navigátoroknál sem írja a Rallyvarázs92 végén lévő adatbankban.
2011-05-18 17:40:04
kép--->
2011-05-18 17:39:36
Hopsz az előző kép nevét elnéztem. Az a száguldás félmillió kilóméteren című könyvből van fényképezve. A Taurus rally győzteseinek listája, és a Ferjáncz Attila eredményei 1976tól 1984ig.
Szóval Volga--->
2011-05-18 17:35:59
Volga sztori
2011-05-18 17:19:35
Egyszer kérdezted de nemtudom válaszoltak e. Kövesdán András - Zamastil F??? az FERENC lesz. (rallyvarázs92 könyv alapján)
2011-05-18 16:48:09
A száguldás mámora könyvben van többoldalas cikk.
Kiss Jenő Zoltán és Kiss Attilával. (Ők készítették el az első magyar Lada turbót.) 1976-van túrában indultak 1600ccm-es gruppe 2es saját tuningolású Moszkviccsal aminek motorján 2 duplatorkú Weber porlasztó volt, és elöl hátul tárcsafékekkel rendelkezett. Rendszáma IK-47-16
2011-05-18 15:43:52
Bekéne szerezned a 40 éves a mecsek rally című könyvet.
Bár azt hittem több minden lesz benne, de csak 1 nevet tudok igazoni. Wirtmann Ferenc navigált Krisztián Istvánnak a volgában 76ban, túrában. Mecseken és év végén is 2-ak lettek. (74be szintén neki navigált első futamán, a mecsekben egy fiat 125 special-lal)
(Van kép is a volgáról rendszáma ZA-15-65)
2011-05-15 21:27:46
A Mecsek Rally 40 éves könyvben van riport Gulyás Imrével aki 1976ban indult utoljára a Trabival és Fodor János volt a navigátora.
(1973ban is. 74ben Kardos Lajos, 75ben is talán ő, de ez nincs egyértelműen leírva. 1972ben az első szezonjában pedig Dórai László navigált neki az AZ-13-01 rendszámú trabiban.)
A Tarlós I. pedig Tarlós István. Szintén van vele cikk amiben leírják hogy 1973tól ment trabanttal, navigátoroknak feleségét Évát,Andorka Bélát,Kalmár Gyulát és Moll Attilát sorolja fel a könyv.
2011-05-14 00:14:52
historyfun!
Köszi a műsorfüzeteket!
2011-05-12 11:01:57
Hát azért irtam direkt hogy összemosták a két autó nevét hiszen ment skoda 1000 MB-vel is.
Egyébként a Wikipédia szerint a wartburgot (311-312) 1956tól 1965-ig gyártották. Eleinte 900ccm-es motorral, majd 1962!-től 1000ccm-essel. Szóval ha ez igaz akkor már mehetett 1000ccmes Warbival. (A Fekete Kálmán riportkönyvben úgy van irva hogy az első futamát is az 1000ccm-es Warbival teljesítette.)
2011-05-12 10:11:14
Igen a ferjancz.hu és a Száguldás félmillió kilóméteren könyv végén lévő eredménylista!! alapján 75ben még az Alpine-al mentek majd 76tól az R17el.
Viszont a könyv szövegében egy helyen úgy irják hogy 75 a műszaki hibák éve volt a R17el. De ennek ellentmond a könyv vége meg a ferjancz.hu-n lévő képaláírások is.
Időhiány miatt még nem olvastam végig a könyvet, de lassan nekikezdek. Ha gondoljátok hétvégén beszkennelem az eredményeket a végéről. Egészen a kezdetektől 1984ig leirja majdnem mindegyik évben hogy melyik futamon hol végzett. Bár fentartásokkal kell kezelni, pl mikor ilyeneket látok benne hogy Wartburg 1000 MB.....
Historyfun Flick.com-os galériájába fent vannak.
http://www.flickr.com/photos/26486522@N06/sets/
Jó hogy egyre többen raknak fel régi képeket. Azok a 92es salgó képek is nagyon jók.
Viszont az általad linekelt galéria neve 81es Volán Rally.Ha lehet a 2 Baba Alpine képet meg, Rossi R5 Maxi Turbóját ha lehet rakjátok át egy másik galériába, mert ők hegyen mentek. (Rossi 87be Pécsen)
2011-03-18 21:37:28
Siralmas.
2011-03-18 19:21:27
Aki nem emlékezne itt megnézheti a táblát:
http://www.youtube.com/watch?v=uNWd4iWLYrE&feature=player_detailpage#t=423s
De mint látom a tetejét is lelopták
2011-03-18 12:19:00
BMWWWW!
Duen profiljában láthatod az e-mail címét: dudas.endre[kukac]duen.hu
Lipi!
Sajnos én messzi lakok Pesttől, de nagyon örülnék annak ha lenne valaki aki beszkenneli azokat a képeket, és valami képmegosztón (Flickr,Picasaweb,stb) elérhetővé tenné.
2011-03-13 13:50:48
Ez lehetett az egyik rallycrossos R5 Alpine?
http://nhfoto.racing.hu/vegyes/vegyes.32.jpg
2011-03-12 16:43:35
Huh ez jó kérdés. Nekem még az se tiszta hogy összesen hány volt itt MO-n. Eleinte ugytudtam hogy volt 1 tesztkocsi(utcai?) rothmanses kékfehér. Meg volt a versenyautó. (ez a tréningkocsi látszik a youtubon is fent lévő vezetési tanácsokban) Na most ehe képes nemrég volt itt egy kép ahol 3 rothmanes, de különböző festésű R5 turbó is indult ugyanazon a hegyiversenyen, asszem 84ben.
Aztán asszem 86 után mikor Pempő tropára törte az utolsó futamon asszem azt irta 87 elején a autó motor hogy egy pótkasztniból épitették újra.
Valamint az tuti hogy Maruzsi a rallycrossos kocsiját Ferdi tréningautójából építette.
De közbe futott egy Fehér is (ex-Ferdi KR96-55) a bajnokságban Fogta Frici ment vele 86 mecsektől.
2011-03-10 23:50:45
Ahhh,ezek a régi autó-motor újságok
Tavaly láttam hogy árulják a Tóth Jani bácsi Oselláját, de már el volt adva mikor láttam. Jó lenne megtudni hova került. link
Kesjár Csabi 2 Formula Easterje is megvolt még 2008ban egyikről cikkezett is a Retro Mobil újság. Az egy akkor még félig meddig aktiv kocsi volt, viszont a másik az volt amit hegyen használt Csaba.
Qsa válasza a Lazapipa fórumról: "Ezzel ment a hegyiversenyeken. Ez úgy történt, hogy Jánosbá vett egy metalexet (saját pénzből) és ott álltunk Csabival az autó elött és azt hiszem, hogy pécsre mentünk azon a hétvégén. Ahogy ott álltunk azt gondoltuk, hogy a hegyre minél könnyebb autó kellene (ez az autó széles oldaldobozokkal volt), Összenéztünk Csabival és egyszerre mentünk a műhelybe a flexekért és aztán hadd szóljon, levágtunk minden felesleget. Akkoriban ez nagy tett volt nem egyszerű egy vadiúj autót szétkaszabolni. Így viszont a hűtőket is két motorkerékpár hűtőre cseréltük meg az aksit is. Hát így történt."
EZEN A LINKEN találhattok egy csomó képet Csabi és családja versenyzői pályafutásáról. (2 külön albumba a Formula Easterek 2008as állapotáról készült fotók)