Csak hogy kötekedjek :
Szerintem 2-2 alkalommal kell menni a gyorsokon, mert elég szorosan férne bele az OB 12:57-es vasárnapi rajtjáig három kör. Ami miatt még erre gyanakszom, hogy idén már másfeles szorzós futam nem lesz, így az a 60 gyorsasági km reális.
Más:
Szombaton a rali1-nek lesz Terpes-Egerbakta 25,6 km-en. Ezt szerintetek hogy oldják meg úgy, hogy a túrások akkor írnák fel a Sirok-Bátor gyorsot? (Esetleg emiatt a túra egyik gyorsaságija meglepetésre mégis a s***vaskő lesz?)
2011-03-04 11:59:19
Csak hogy kötekedjek :
Szerintem 2-2 alkalommal kell menni a gyorsokon, mert elég szorosan férne bele az OB 12:57-es vasárnapi rajtjáig három kör. Ami miatt még erre gyanakszom, hogy idén már másfeles szorzós futam nem lesz, így az a 60 gyorsasági km reális.
Más:
Szombaton a rali1-nek lesz Terpes-Egerbakta 25,6 km-en. Ezt szerintetek hogy oldják meg úgy, hogy a túrások akkor írnák fel a Sirok-Bátor gyorsot? (Esetleg emiatt a túra egyik gyorsaságija meglepetésre mégis a s***vaskő lesz?)
2011-03-04 11:59:19
Csak hogy kötekedjek :
Szerintem 2-2 alkalommal kell menni a gyorsokon, mert elég szorosan férne bele az OB 12:57-es vasárnapi rajtjáig három kör. Ami miatt még erre gyanakszom, hogy idén már másfeles szorzós futam nem lesz, így az a 60 gyorsasági km reális.
Más:
Szombaton a rali1-nek lesz Terpes-Egerbakta 25,6 km-en. Ezt szerintetek hogy oldják meg úgy, hogy a túrások akkor írnák fel a Sirok-Bátor gyorsot? (Esetleg emiatt a túra egyik gyorsaságija meglepetésre mégis a s***vaskő lesz?)
2011-02-14 10:37:09
Szia!
Szerintem ide nyugodtan szórhatod a kérdéseket, biztosan lesz, aki megválaszolja. Én személy szerint tapasztaltnak sem tartom magam, pilótának meg pláne nem, de ha esetleg tudok, segítek.
2010-10-15 15:35:29
Ezért éri meg a mezőny elején autózni! Nekünk a Suzukival csak fácán jutott, de az is elmenekült. Bár ha jól tudom, utánunk az egyik kupás páros sikeresen elejtette! :)
2010-10-08 13:17:02
Köszönöm, Zerge!
Bár elég régen jártunk arrafelé, a kispolszkiról mindenképpen megismerjük őket!
2010-10-08 11:03:05
Sziasztok!
Edelény és Szendrő környékén tudtok ajánlani olyan gumiszervizt, ami szombaton nyitva van? Ugyanis tegnap derült ki, hogy egy pár guminkat nem tudták felnire húzni, így azt a pályabejárással egybekötve kellene megoldnaunk.
Az talán túlzás, hogy a vasárnapi részvételünk múlik a dolgon, de azért nagy segítség lenne!
Köszi,
Zoli
2010-10-07 15:47:02
A tavalyi halálkanyarhoz csak annyit, hogy idén valószínűleg nem lesz annyira szívatós. Az akkori irányban épp amiatt volt veszélyes, hogy a végén még hirtelen szűkült egy nagyot, ráadásul elég hosszú egyenes volt előtte. Idén kanyar után érünk oda, ráadásul az íve egyre enyhébb lesz kifelé menet.
(Aztán ha ez után a hozzászólásom után pont ott esünk be, az igen nagy égés lesz! :))
2010-10-07 15:47:02
A tavalyi halálkanyarhoz csak annyit, hogy idén valószínűleg nem lesz annyira szívatós. Az akkori irányban épp amiatt volt veszélyes, hogy a végén még hirtelen szűkült egy nagyot, ráadásul elég hosszú egyenes volt előtte. Idén kanyar után érünk oda, ráadásul az íve egyre enyhébb lesz kifelé menet.
(Aztán ha ez után a hozzászólásom után pont ott esünk be, az igen nagy égés lesz! :))
2010-10-06 17:11:00
Sziasztok!
Nekem az a tippem, hogy eredetileg a tavalyihoz hasonló versenyt terveztek, tehát Meszes-Rakaca, Viszló-Hídvégardó és Szendrő-Abod. Legfeljebb ha idén nem másfeles szorzóval lett volna, akkor szakaszonként kétszer-kétszer.
Ebből lett aztán a tavalyi Edelény rali ellenkező irányban, ami nézői szempontból még szerencsésebb is, mivel így háromszor láthatjátok a mezőnyt.
Mivel a föld gömbölyű, egy Keletre, messze lévő helyre eljuthatunk úgy is, hogy Nyugat felé rövidítünk. :)
Végül is már Kolumbusz is próbálkozott ezzel a módszerrel. :)