LCH Tavaszi LADA találkozó
atiwrc
Pacsuta Attila
2017-09-20 17:30:10
utolsó bejelentkezése
atiwrc

127 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
684913576
Napi oldal:
14240
Jelenleg:
1681
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
atiwrc hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 127 hozzászólás • 7 oldal
2011-01-29 22:10:30
Ha jol gondolom arra vagy kiváncsi hogy hazánkfiai közül ki indult először vb.

Ha jól tudom akkor Ferjáncz volt az első. Ő indult a89es Akropolisz Rallyn . Váltó miatt estek ki.

Utánna Janika 96 San Remo Rally 11.-ek lettek a Celica-val.

Janika ment még 1998ban is szintén San Remoban akkor 15. lett a corollával.

Hideg Krisztián ment N csoportba 99 és 2000be Korzika Rallyn, előbbin kiesett egy Subaruval,( Nes volt ha minden igaz, bár a rallybase A8ba és wrcnek irja :D)
2000be viszont 4. lett N-be ezzel megszerezve az első magyar pontokat a vb-n.

2000ben indult még Radóné Sisák Mária egy Civiccel a San Remo rally-n N2be de kiestek müszaki hiba miatt.

Megfordult még vb-n Benik, Butor, Asi, Ollé, Kakuszi, Pénzes, Mayer ,Szabó Gergő, Tagai, Fülöp Rajmund , Turán Frici.

Kihagytam valakit?
2011-01-29 22:10:30
Ha jol gondolom arra vagy kiváncsi hogy hazánkfiai közül ki indult először vb.

Ha jól tudom akkor Ferjáncz volt az első. Ő indult a89es Akropolisz Rallyn . Váltó miatt estek ki.

Utánna Janika 96 San Remo Rally 11.-ek lettek a Celica-val.

Janika ment még 1998ban is szintén San Remoban akkor 15. lett a corollával.

Hideg Krisztián ment N csoportba 99 és 2000be Korzika Rallyn, előbbin kiesett egy Subaruval,( Nes volt ha minden igaz, bár a rallybase A8ba és wrcnek irja :D)
2000be viszont 4. lett N-be ezzel megszerezve az első magyar pontokat a vb-n.

2000ben indult még Radóné Sisák Mária egy Civiccel a San Remo rally-n N2be de kiestek müszaki hiba miatt.

Megfordult még vb-n Benik, Butor, Asi, Ollé, Kakuszi, Pénzes, Mayer ,Szabó Gergő, Tagai, Fülöp Rajmund , Turán Frici.

Kihagytam valakit?
2011-01-29 21:14:01
Ja értem hogy Görög Péter ment ezzel.


A szabó Gergőt én először a rallyvarázs könyvben elirásnak gondoltam, kinézetre tényleg ugyanolyan volt mint a Faragóé. Nagyszárnyas evo3 kaszni, 4 kis lámpával. Itthon nem is nagyon mentek ilyennel n csoportba, talán a Kanyiknak volt N-esbe evo3as kasztni.
2011-01-29 21:02:26
Horner Bubunak 93 BP-re a nagyszárnyas fehér deltát szintén az ART hozta? Budai Feri Torinói kocsiknak mondja mindekettőt(A Faragóét meg az övét)


Egyébként mondja azt is hogy Alessandriniék régebben Rangának készítették fel a kocsit.
2011-01-29 20:57:09
Nekünk tudatlan ifjaknak mondtok egy nevet és évszámot, mert egy keresztbemenő zsiguli, semmi nagy támogató nélkül nem sokat mond.
2011-01-29 19:20:15
Ezt nem értem ez 92es kép? Ebi 92 már ment ezzel a kocsival?

Rangás műsor felvéve, hamarosan rippeljük és rakjuk a videoracingere ;)
2011-01-29 19:20:15
Ezt nem értem ez 92es kép? Ebi 92 már ment ezzel a kocsival?

Rangás műsor felvéve, hamarosan rippeljük és rakjuk a videoracingere ;)
2011-01-29 18:09:12
Képek lemaradtak.
BCN a traileren háttérbe a másik kocsi
GMK066

Most látom még hátsó ablaktörlő is van rajta, akkor ez tuti utcai lesz.
2011-01-29 18:04:40
Lehet az a GMK066 utcai volt talán? Megnéztem 1-2 futamot és a gmkról cska a gépátvételeken van kép és a másik oldalt van a kipufogója, sajna nem is látni hogy van e benne cső.
2011-01-29 17:37:33
Topor Audiban megtudlak erősíteni, tényleg Szivák Zolihoz került, még 98 vagy 99 esztergom rallyn indult vele, és ha jol rémlik néhány éve még egy mikun is láttam a kocsit.

A janika CUG-os celicaját már kitárgyaltuk a régi forumba, a kocsiból a tesójának lett rallycross kocsi a rendszám pedig egy utcai kocsira került át.


A Ferjáncz deltákra viszatérve. Anno beszélgettem én Topp Zolival az ifjabbikkal, de sajnos már nem emlékszem pontosan mit mondot, azt hogy az egyik Ferjáncz féle deltábol lett a Rallycrossos kocsi, vagy azt hogy a rallycrossos egy teljesen másik auto volt.

Simon Zoli is ment a rallycrossos deltával Ez evo3as kaszninak tünik

Küldött akkor jópár képet de most hirtelen nem találtam meg a dvdimet, lehet egyik elszállt vinyomon maradtak sírok

Most két képet találtam, egyiken bubor zoli megy rallcrossba, egy evo2es kasznival de van rajta szárny.

A másik képen meg a topp cars mühelyben áll 2 delta, egyikbe van normálisan lámpa elől(evo2es tehét 2kicsi 2nagy), a másikba nincs+egy evo6


Ami viszont nekem rémlik hogy mondta, hogy mindkét ferjáncz féle kocsit ők építették át evo3assá. És volt is valahol egy kép, de az egyik kocsinak bcn-472 helyett valami GMK volt a rendszáma....

ui.: Most nézem a képeken hogy a kaszni evo3as lett a BCN-474en amivel Fazekas ment 03-04be RTEbe, de az első lámpát nem cserélték ki.
2011-01-29 08:50:55
Nocentini? NA ezzel jol bekavartál :)

Te szerinted egy Nocentini-s kocsi.
Brumi szerint egy ART-s amire később rákerült az MHB001 rendszám
Én meg a rallyworld cikk alapján ugy gondoltam hogy egy gyári kocsi amit béreltek hogy megépitsék Ranga evo2es deltáját.

Mondjuk hogy minek lett felmatricázva arra nemtok érdemes választ adni.

Régiforum valahol le van mentve cdre, majd kotorászok a cdhalomba kacsintok
2011-01-28 21:40:54
TO 25650P ?

90es RAC vidiből...
2011-01-28 21:10:56
Fazekas Tibor (Kajla) esetleg az a Fazekas Tibor aki 2003-05 táján az egyik Ferjánz féle deltával (amit Bubor Zoli használt rallycrossra és Topp Zoli épített át evo3ra) ment RTE futamokon?
2011-01-28 21:02:41
Esetleg a 92es evo3asodrol van kép? Arrol még nem láttam szerintem.

THX az infokat!

Ranga könyvet lapozgatva látom hogy nem csak 93mecsken hanem 94ben egy román futamon is ment az mhb001el.
2011-01-28 21:00:20
Jah igen ugy akartam én is irni hogy az MHB001 volt a 16 szelepes.
A 8 szelepesnek valami vam-os rendszáma volt.


De ha az mhb001 az ART-től vett kocsi volt akkor ezen mit értettek?

"vettünk két 16 szelepes Lanciát" gondolom utcait
"A két autóból építettük meg az EVO II-est!"
" béreltünk egy kész gyárilag épített Lanciát, és ez alapján építettük Laci HF-ét!"
2011-01-28 20:39:23
Ajaj én valamit régen nagyon benézhettem, ha jol értelmezem a lenti kép(883.hsz) Egy A-s delta? Azthittem mindig Lipi csak Nessel ment.Én /eddig/ ugy tudtam hogy csak Ferjáncz, Selmeczy, Ranga, Dudás, Horner ment A-s deltával.

Zsolti70 irt valami A.R.T-s kocsival ment ranga, az melyik csapat?

A rallyworldon volt egy cikksorozat Topp Zolival. Ott ha jol értelmeztem, azt irta ő épititte a Rangáéknak a kocsikat, bár gondolom az utolso nagyszárnyas Deltát csak bérelték vagy nem?


""""""

Vettünk egy nyolc szelepes HF Integrale-t, és ezt a saját műhelyemben átépítettük Lacinak, az osztrák Franz Wittmann és szerelőinek segítségével!

.....

A bank segítségével vettünk két 16 szelepes Lanciát, mivel ez már egy nagyon kiforrott technika volt, jól szerepelt a nemzetközi, sőt a világversenyeken is, ezért nagyon nagy gondot fordítottak az olaszok, a fejlesztésre! A két autóból építettük meg az EVO II-est!

A Lancia Elite Kft. révén még szorosabbá vált a torinói gyárral a kapcsolatunk, aminek az lett a folytatása, hogy béreltünk egy kész gyárilag épített Lanciát, és ez alapján építettük Laci HF-ét!

"""""""

Ennyi szól a deltás évekről.

Én értelmezésem szerint ez a delta 8 szelepes kép 90 salgo rally(ezzel ment 89-90be)
8szelepes

Aztán jött a 16 szelepes delta( a cikkben szerintem ezt nevezik delta evolution II nek) 91-92ben és 93 mecseken 16szelepes

És volt 93-94 ben a nagyszárnyas delta, delta evolutione 3 (ha minden igaz) deltaevo
Ennek a kocsinak Olasz rendszáma volt az tuti, az MRT(Mauro Rally Tuning)-től volt a kocsi ugytom. A 8 és 16 szelepesnek meg magyar az mhb-001 gondolom ezeket építhette Topp oli
2011-01-28 20:39:23
Ajaj én valamit régen nagyon benézhettem, ha jol értelmezem a lenti kép(883.hsz) Egy A-s delta? Azthittem mindig Lipi csak Nessel ment.Én /eddig/ ugy tudtam hogy csak Ferjáncz, Selmeczy, Ranga, Dudás, Horner ment A-s deltával.

Zsolti70 irt valami A.R.T-s kocsival ment ranga, az melyik csapat?

A rallyworldon volt egy cikksorozat Topp Zolival. Ott ha jol értelmeztem, azt irta ő épititte a Rangáéknak a kocsikat, bár gondolom az utolso nagyszárnyas Deltát csak bérelték vagy nem?


""""""

Vettünk egy nyolc szelepes HF Integrale-t, és ezt a saját műhelyemben átépítettük Lacinak, az osztrák Franz Wittmann és szerelőinek segítségével!

.....

A bank segítségével vettünk két 16 szelepes Lanciát, mivel ez már egy nagyon kiforrott technika volt, jól szerepelt a nemzetközi, sőt a világversenyeken is, ezért nagyon nagy gondot fordítottak az olaszok, a fejlesztésre! A két autóból építettük meg az EVO II-est!

A Lancia Elite Kft. révén még szorosabbá vált a torinói gyárral a kapcsolatunk, aminek az lett a folytatása, hogy béreltünk egy kész gyárilag épített Lanciát, és ez alapján építettük Laci HF-ét!

"""""""

Ennyi szól a deltás évekről.

Én értelmezésem szerint ez a delta 8 szelepes kép 90 salgo rally(ezzel ment 89-90be)
8szelepes

Aztán jött a 16 szelepes delta( a cikkben szerintem ezt nevezik delta evolution II nek) 91-92ben és 93 mecseken 16szelepes

És volt 93-94 ben a nagyszárnyas delta, delta evolutione 3 (ha minden igaz) deltaevo
Ennek a kocsinak Olasz rendszáma volt az tuti, az MRT(Mauro Rally Tuning)-től volt a kocsi ugytom. A 8 és 16 szelepesnek meg magyar az mhb-001 gondolom ezeket építhette Topp oli
2011-01-26 19:55:28
Irosgattam megint fel jopár kazit a gyüjteményemből hogy melyiken mi van 1-2 2004-2005ösön kivül csak 08-09-2010ben rögzített kazik voltak :(
Viszont hallotam egy érdekes kijelentést Fricitől, 2009 mecsek céljában mikor nyert. Azt mondta hogy tudomása szerint ő az egyetlen aki a mecsek rallyn és a mecseki hegyi versenyen is abszolutot tudott nyerni! Egyből rávágtam hogy hát ez hülyeség, de jobban belegondolva lehet mégsem. Természetesen Ferjáncz jutott eszembe hogy ő ment hegyen is bizton szép eredményeket ért el ott is, de akkor nem jutott az eszembe hogy voltak olyan durva kocsik akkortájt mint Kiss Dezső és Tóth Jani autói.

Szóval igaza volt Fricinek vagy sem?
2011-01-20 12:02:46
http://www.autosoviet.altervista.org/nami0290-2.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/nami0290-4.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/nami0290-3.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/nami0290.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/nami0290-5.jpg

The rally car in the four pics above was not realized by Lada, but it has a Lada engine. Made in the 1989 by the Russian "NAMI" Research Institute (the author was M. Menzulov), it was called NAMI "0290-Appelsin" ("appelsin" stands for "orange" in Russian); it had the engine of the "Zhiguli", 1600 cc, equipped with a Mitsubishi turbocharger, for 180 hp and 210 km/h. The transmission was permanent 4WD with viscous joints, with a torque ripartition of 50:50% between the axles. The side doors were taken from the ZAZ "Tavria", the rear lights from the "Samara". The total weight was 960 kg. Curious feature in this enough modern technical layout, the 13-inches wheels (not alloy), exactly the same of the normal "Samara" (not very good for a rally car)! Note also the red stars painted on the coachwork: one of the last signs of the "Soviet pride"...A following version of this car (called "0300 Appelsin"; the author, A. Antonov), realized in the 1991, was equipped with a 2300 cc. engine, four cylinders, 16 valves (180 hp). This engine, produced by ZMZ, was mounted, some years after, on the new GAZ models. Also this car, like the Lada "Samara T3", was made to compete in the Pharaon's Rally; for its time, it wasn't bad, it can stands with dignity near a Lancia Delta Integrale!



Aki nem vágná az angol --> translate.google.hu vagy webforditas.hu
2011-01-20 12:01:09
Valahogy egyberakta azért nem lett jó 2 hszel lentebb a link, mind1 maradok a copy pastes megoldásnál

Another very powerful version was the "Samara T3" (four pics above), that also won a Pharons Rally in Africa...but this version, indeed, hasn't Lada parts: it had a Porsche six-cylinders engine, 3600 cc, 300 hp, 220 km/h! The coachwork was in plastic panels fixed on a spatial frame; the triangular lever of the suspensions were even realized by Tupolev, the well-known aeronautical industry. The "Samara-T3" also came seventh to the Paris-Dakar of the 1990, driven by the legendary Jacky Ickx, and fifth in the same race of the 1991, with Didier Auriol. Moreover, it obtained the second, third and fourth place in the Rally of Tunisia 1990, respectively with Patrick Tambay, Jacky Ickx and the Russian driver Tumapyavichus. A Porsche disguised as Lada...wow!
http://www.autosoviet.altervista.org/samarapochT3.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/samaradakar.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/Samaradak.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/samarat3blu.jpg
atiwrc hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 127 hozzászólás • 7 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k